Jump to content
georgy

Проблеми с двигател на HR-V

Recommended Posts

Здравейте ! От както смених маслото с 15w40 не е мръднало,явно по-високия вискозитет си казва думата при по-старата машинка ! И въпреки,че темата е друга,все пак се отнася за харвита,така,че някой интересувал ли се е дали решетката от по-новия фейслифт на hr-v 2003 да речем може да пасне на по-стар модел?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си поръчах и аз руски антикокс. От 2 месеца съм взел гарнитура за картера и вече дойде ред да я сменям. Реших да прочистя преди смяната и маслената с-ма на двигателя. Гледах в сайта на Приста и неоткрих да предлагат промивното масло. Дали са го спрели от производство?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи някаква добавка в маслото.Примерно на ликимоли.Моята я оставих днес,другата седмица щр е готова :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта от молибдена го знам. Слагал съм го на сдухан двигател и двигателя става като нов ....компресия...и върви със наполовина натиснат педал на газта в сравнение преди да се сложи. Просто искам да промия двигателя, като ще свалям картера. Гарнитурата на целия картер е олята цялата от всякъде и си мисля, че е от там загубата на масло. Още повече, че аспуха от вътре е светъл и има перфектно изгаряне. Като оправя гарнитурата ще разбера гори ли масло, но не ми се вярва като гледам какъв е чист аспуха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя аспух е черен.Ще го снимам другата седмица и ще покажа как изглежда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се,че и моя картер е олят и гарнитурата се е втвърдила.Та беше свален и всичко след промивката е отишло в него.Утре ще я вземат от сервиза :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свaлихме кaртерa, a преди товa промихме мaсленaтa с-мa и горивнaтa кaмерa нa цилиндрите с aнтикокс. Първите впечaтления сa, че двигaтеля стaнa още по-тих и стaнa по-пъргaв. От двa цилиндърa изхвърли достa повече от другите двa. Явно е имaло спекaни сегменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи някаква добавка в маслото.Примерно на ликимоли.Моята я оставих днес,другата седмица щр е готова :P

Чак сега виждам какви съм ги сътворил с предишния отговор...Добавката от Лъки-моли я свързах с молибдена, т.к. съм я ползвал, а и явно съм бил разсеян за да схвана каква добавка предлагаш :yes:

 

Иначе по темата с ползване на добавките, желателно е да е свързано със сваляне на картера и да се измие и той. При нашите Харвита пробката е отстрани и се убедих, че никога не може да се източи маслото до край по тази причина. А точно в най-ниската част на картера, която е под една ламаринка захваната с няколко болта остава най-голямата утайка с мизерия. А и без сваляне на картера точно там ще остане и част от разреденото с промивка масло, което ще се смеси в последствие с новото масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И понеже японците не са го измислили хубаво,гарнитурата на картера се спича след време и почва да пропуска.На мен за 300-400 км маслото ми е още прозрачно,а преди ставаше черно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми при мен пак тече масло от картера :( Утре ще му звънна на майстора да си запазя час за събота.Надявах се разхода на масло да намалев,а той си е същи та да не е и по-голям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен може дa се кaже, че изчезнa зaгубaтa. При първо дълго пътувaне от 250 км в еднaтa посокa нa отивaне 3 ч. 20 м. - 70 - 80 км/ч среднa, a нa връщaне около 2 ч. 50 м. и по прaвите нa местa 170 км/ч, нивото нa щекaтa мръднa нaдолу минимaлно. Остaнaх очaровaн обaче повече от промивкaтa с aнтикоксa. Вече нямa "зaдъхвaне" при ускорение и рaзни дето се опитвaхa дa спъвaт при изпревaрвaне нямaхa шaнс...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дано и при мен да се оправят нещата като при теб,че най-малкото ми писна постоянно да гледам маслото.Искам кола на която паля и тръгвам,а не всеки път на дълго да се притеснявам,че ще остане без масло :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такам.След промивката за 2к на дълго със 140-150 долях 1литър.Та мисля да сменя и аз PCV и евентуално по-нататъка да сменя на 5/40 пълна синтетика да видя как ще е.Сега съм с 10/40 елф.

 

Мислих си че ми тече гарнитурата пак,но то се оказа,че ми е заминал радиатора.Добре,че не съм успял да я прегрея,че тогава щеше кефа да е пълен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля, че HR-V e направена да се движи със 140-150км/ч, камо ли 170 за дълго време. Едва ли има много двигатели, които да ги държиш на 5000 оборота 2 часа и да не пипнат маслото. И моята харчи около 1л на 10000км и съм забелязал, че градско не го пипа, но извънградско ако карам до 120 няма проблем....нагоре почва да изчезва. Просто моторче 1.6  и тази 5та скорост не са подходящи за високи скорости.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не съм убеден, че един здрав двигател, като го "юркаш" трябва да гори масло. Имах автомобил 1.4 турбо бензин, който от смяна до смяна не пипаше грам масло, че чак на мен не ми се вярваше, но е факт. На дълги пътувания нормално се движеше със средна скорост над 100 и въпреки това нямаше загуба на масло.

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си убеден, но не бъди сигурен. Ако при юркане, от смяна на смяна,не пипа грам маслото, това не означава, че двигателят е ток и жица, даже според мен е точно обратното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори, но говоря за двигател на който му беше направен пълен основен ремонт, при това с качествени части. Даже специално се достави метализирана и подсилена гарнитура за главата. Така че двигателя беше точно "ток и жица"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменям маслата на година, между 12 и 15 хиляди. Никога не е имало загуба на масло. Не съм съгласен че като не гори масло двигателя не е добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми при мен е факт,че на високи обороти го гори.Ся по колко зависи с колко карам.Пробвах миналата седмица да карам със 110-120 и не го барна грам.

 

Но няма сега да се занимавам с тая кочина,че идва лято и ми се ще да отида на море поне 2 пъти :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори...

И аз съм далеч от мисълта, да водим безсмислени спорове.  Всеки може да си го разбира, както си иска.

По повод гарнитурата, каквато ще да е тя, няма общо с горенето на масло, а с загубата на маслото, надявам се правиш разлика между двете неща.

 

Тони, не го приемай в буквалния смисъл, имам в предвид, че когато юркаш здраво един двигател, той малко или много ще си гори масло.

Колкото и да са здрави и плътни сегментите, по стените на цилиндрите винаги остава минимален слой от маслото, което изгаря.Ако от смяна до смяна, маслото си стой на белега, това означава ,че изгореното масло /колкото и малко да е то/ е компенсирано от друга съставка, която се е смесила с маслото и затова то си стои на белега.Има и случаи, когато нивото на маслото се покачва даже. Надявам се разбираш за какво говоря. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е, ... 

 

Дори е по - добре да падне малко нивото, да долееш и да го освежиш  - това пусто масло...  :lol:

 

Щото е най - голямата грешка да си мислиш, че седейки на едно ниво на щеката, ... всичко вътре е масло и да се радваш, че не пада..

 

Всъщност, това е едно от многото качества на хубавото масло - да задържа в себе си всичките мизерии.

Така че, като го източиш - да заминат, по каналния ред заедно с него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда...! Гарнитурата естествено, че няма общо с горенето. Споменах я в смисъл, че всичко по двигателя за който говоря е в отлично здраве. От бързане не успях да допиша, че гарнитурата беше специална поръчка от Англия :yes: А относно състоянието на маслото, то винаги съм го мерил по уреда за налягане. По него даже съм разбрал кое масло си държи вискозитета докрай и кое се скапва на има-няма 5000км. Но това е др. тема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казах  че няма загуба на масло, имах предвид видима. Сигурно някакво минимално количество се е загубило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото се говори за сваляне на картери и смяна на гарнитура, ще използвам темата!

Моята гарнитура омасляваше картера и си беше за смяна, за това свалих картера, видях че е станала твърда като гьон и тръгнах да взема нова!

И тук дойде проблема! Никъде не намерих налична! От София съм и тук има доста магазини, а аз отидох директно в складовете на:

Тех Ко, Евро 07, Канекс и още 4-5 магазинчета по пътя! На всякъде отговора беше: Ми може да ви потъчаме!

А колата ми седеше разглобена!

Накрая намерих и казаха че там винаги потдържали наличност защото се търсела! Беше в плик и с етикет като оригинална, а и продавача че кълнеше че е оригинална! Цена 25 лв.

Ако някой закъса то нека знае, че магазинчето е в София ул. Раковска късия участък между Сливница и Козлодуй!

Ако се движите от Сливница към Козлодуй се намира от лявата страна (от дясно има два магазина но там нямаше)!

Дано съм бил полезен!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...