Jump to content
rEsPeCtiVe

Работи на 3 цилиндъра!

Recommended Posts

Здравеите,днес докато си карах усетих загуба на мощност и като спрях колата се тресеше на сбододна! Веднага ми стана ясно какъв е проблема! Проверих свещите и кабелите - ЗДРАВИ са! При изкарването на 2-рия кабел (2рия цилиндър) колата работеше без да гасне...! Някои може ли да ме опъти от къде да започна...! Пак казвам свещите са здрави,въпросния 2ри кабел го смених с друг и пак си го имаше проблема :> :smile1:

Редактирано от rEsPeCtiVe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От зад пуши ли като работи така нестабилно ? Развий свещта на 2ри цилиндър и виж дали няма да издуха някви води ..... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще заложа на капачка .ако пичеля наградата по иконт моля ако ни пичеля ще опитам пак например с кабел или свещичка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои може ли да ме опъти от къде да започна...!

От компресията започни първо ..Ако я няма, няма смисъл да сменяш повече кабели и свещи .. :blink: Клапаните регулирани ли са скоро ? ..
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При самодиагностика му показва на колегата грешка 16 (инжектори).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои може ли да ме опъти от къде да започна...!

От компресията започни първо ..Ако я няма, няма смисъл да сменяш повече кабели и свещи .. :D Клапаните регулирани ли са скоро ? ..
Колата не пуши! Клапани не съм регулирал,може би и преди това не е правена тази процедура..дано се окаже капачка както мисли Фена,ако е така да казва кво иска за подарък :blink: Утре почвам щателна проверка на изброените работи,да видим какво ще покаже :blink: Сега се досетих,може ли Бубината да прави тази мизерия :D Редактирано от rEsPeCtiVe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се досетих,може ли Бубината да прави тази мизерия :blink:

И ти ще си първия дет бубината му ебава само един цилиндър .Земи едно делко на заем и я разтегни на пред на зад и ще разбереш ,по метода на изключването. Въпреки че според мен е капачка .Ако не си преебал и бубината с това вадене на кабелите .П.п бира :blink::D Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,малко ОФФ... защо да преебе бубината от вадене на кабели???и малък жокер към колегата: ако не е проблем (а аз все още си миля че не е) извади кабела пак и го доближи към корпус да видиш дали подава ток - ако подава ще прехвърча искра...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БОбината...при Хонда се случва често.

 

rEsPeCtiVe, не вади повече кабели при работещ двигател!

 

При самодиагностика му показва на колегата грешка 16 (инжектори).

Това с инжекторите оправено ли е? Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,днес докато си карах усетих загуба на мощност и като спрях колата се тресеше на сбододна! Веднага ми стана ясно какъв е проблема! Проверих свещите и кабелите - ЗДРАВИ са! При изкарването на 2-рия кабел (2рия цилиндър) колата работеше без да гасне...! Някои може ли да ме опъти от къде да започна...! Пак казвам свещите са здрави,въпросния 2ри кабел го смених с друг и пак си го имаше проблема :> :)

Здравей колега.Писал си в заглавието, че колата е на газ това прекъсване прави ли го и на бензин или само на газ.Защото ако на бензин е добре а проблема е само на газ тогава си като моя случай.При мен на бензин не се усещаше нищо а на газ неработеше единия цилиндър.Оказа се скъсана гарнитура на всмукателния колектор на съответния цилиндър.Поздрави и дано откриеш бързо проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БОбината...при Хонда се случва често.

 

rEsPeCtiVe, не вади повече кабели при работещ двигател!

 

При самодиагностика му показва на колегата грешка 16 (инжектори).

Това с инжекторите оправено ли е?

 

колега какво точно да погледнем за тази грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук две теми в една ли има или аз не разбрах? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук две теми в една ли има или аз не разбрах? :)

тва мисля че е по темата нз кво се праите на интересни секи пътнали се опитваме да разрешим проблема на колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е нито един от посочените по отгоре! Премерих компресията на въпросния цилиндър и се оказа че няма компресия! След цял ден разкачане по мотора,наи после се докопах до клапаните...проблема беше точно там! Един от клапаните-нагорял и изяден отстрани пропускаше.... и ето ме сега търся си клапан....размера още не зная,защото забелезях че има разлика между тях! С два размера са,някои ако има моля на Л.С или на скаип:respectivez да се разберем за цена! Благодаря все пак че се отзовахте... :>П.П Соруу дори Фена не позна,ама пак ще почерпа :):dunno:

Редактирано от rEsPeCtiVe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВЕрно ли горе никой не е посочил проблема??? :dunno:

Някои може ли да ме опъти от къде да започна...!

От компресията започни първо ..Ако я няма, няма смисъл да сменяш повече кабели и свещи .. :) Клапаните регулирани ли са скоро ? ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е ВЯРНА :) Извинявам се,то е нормално,цял ден в главата само бубини ми се въртят,кабели,свещи и кво ли още не :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако знаех щех да ти донеса една кофа компресия днеска ;]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще те викна като доиде време да накачаш....да се оцапаш малко! Частите са наполовина набавени,следва смяна на клапана,гарнитури на главата и всмукателен колектор + Ангренажен ремък и ролки... :dunno::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката е ВЯРНА :) Извинявам се,то е нормално,цял ден в главата само бубини ми се въртят,кабели,свещи и кво ли още не :dunno:

Лоша работа, сега ще трябва да пия на фена бирата :) , въпреки че я мразя .. :) Ей това са последствията от газовите уредби :D , ама "като си пееш Пенке ле, кой ли те слуша" .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина,чак като го гледам тоя клапан на нищо не прилича... :dunno: Ти отнасяш наградата,въпреки че я мразиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми на печелившите честито...като дойде време за накачане ще имам в предвид да взема 2 майсторки да върви по добре работата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това са последствията от газовите уредби :) , ама "като си пееш Пенке ле, кой ли те слуша" .. :dunno:

Да ти предоставя тогава една D15-ка след 300 000 км която казва друго. Причините за прецакването на този (само този един единствен клапан) далеч не е това че е карано на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,дам и аз си мисля че трябваше и другите да са извън строя! Наистина за тези 227хил. до тук му е дошло времето да свърши:dunno: Но ти си рекордиор със твоите 450хил на газ до тук,без никакви нагари и изгоряли клапани :)П.П Космос ти хубаво ще ги вземеш,ам нали трябва да се разберем кои по кое ще работи :)

Редактирано от rEsPeCtiVe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причините за прецакването на този (само този един единствен клапан) далеч не е това че е карано на газ.

Така е :) основната причина е хлабината на клапана (не напразно го попитах в първият пост, дали са регулирани скоро клапаните), но пък причината за натягането и изгарянето на клапана е газта .. :lol: На бензин по рядко се случват такива неща :D , понякога изкарват и по 1 милион клапаните .. :lol:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ама на мене много често ми дава грешка 40015 и ми изписва "Empty tank" дано не е нещо сериозно ;]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но пък причината за натягането и изгарянето на клапана е газта .. :) На бензин по рядко се случват такива неща :P , понякога изкарват и по 1 милион клапаните .. :)

Въпроса никога не е бил колко често, а че хората си мислят че НЕ СЕ СЛУЧВА на безнин.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти може ли някой да ми помогне колата е DR 5 когато настъпя педала кола не иска да поеме на газ и когато съм на висока скорост колата пука и не иска да поеме на газ а на бензин и няма нищо колата на место не работи хубаво и предърпва и тресе. Моля помогнете ми 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че си объркал форума, но като за начало ходил ли си скоро при газаджия ? Филтри сменяни ли са ? Настройка правена ли е на газовата ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 hours ago, Атанас М said:

Здрасти може ли някой да ми помогне колата е DR 5 когато настъпя педала кола не иска да поеме на газ и когато съм на висока скорост колата пука и не иска да поеме на газ а на бензин и няма нищо колата на место не работи хубаво и предърпва и тресе. Моля помогнете ми 

 

Колега, възраждаш тема на 11 години. За справка – правилата. Заключвам тази, а ти създай нова, в правилния раздел, и опитай да си по-подробен с информацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...