Jump to content
dragogaba

водороден генератор

Recommended Posts

Колега, на този сайт намирам само от сухите клетки. Прави ми впечатление ниския ампераж, който ползват. Другите, които съм виждал по сайтовете да се предлагат са на 15 20 ампера.Аз исках да попитам дали някой е купувал такова и какви са му впечатленията след употреба???Относно клетката на Стенли Майер говорех за този вид

. Тя работи на около 1 ампер и може би затова има доста по-добри резултати, НО чета навсякъде, че само и единствено Стенли е успял да ги постигне. П.С. Говорих с колегата сложил си от предлаганите в България, но тя не е от сухите! Затова питам тук дали някой не е пробвал от тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинала е малко обемист,затова разните фирми са го попроменили малко.Но така или иначе щом не ползва КОН или други катализатори ,принципа е негов.Няма да съм тоя луд дето ще даде хиляда и кусур евро да пробвам.Всяка инвестиция се смята.Бих направил един генератор да пробвам,но с тоя обем ще е само стационарен за сервиза да нагрявам накрайници на водород :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прав си, но след като написах мнението продължих да разглеждам сайта и забелязах това, което казваш. Но вече нямах мнения, за да го напиша :D. И аз нямам толкова пари за пробата, затова пиша тук да видя дали някой друг не е намерил случайно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз карам малък телевизор..имам място,може зимата да спретна един генератор за пробата,но едва ли ще го докарам толкова икономичен,Иначе следя всички новини по въпроса.Американците все още са най напред.Латвийците на Харви 105 коня докарват 40% икономия на газ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свършили са се явно наивните куповачи на бълбукатори, и скритата реклама по всички форуми отново е в ход :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свършили са се явно наивните куповачи на бълбукатори, и скритата реклама по всички форуми отново е в ход :)

Аз не правя реклама,само споделям инфо.Има хляб в идеята ,макар че съм песимист.Доказани резултати само в големи мотори виждам досега.Фирми с реноме се занимават с проблема ,но цените са им 4 цифрени,което води до икономия на ...автобус,ТИР,Комбайн примерно.Военните го ползват.За нащи брички по 100 коня далаверата не отговаря на инвестицията.РолсРойс имат разрааботки за турбовитлови мотори..за малките чартърни самолети.Ще мине време ще видим.Схемите в нета са преиначени и непълни.Всеки един инженер с некупена диплома ще хване уловката..ма тва е друга тема и не за тоя форум.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свършили са се явно наивните куповачи на бълбукатори, и скритата реклама по всички форуми отново е в ход :)

Не съм купувал нищо, не съм монтирал нищо и не правя реклама! Темата е интересна и пиша, за да разбера дали има и други, които се интересуват от нея. Всичко е обмяна на информация и както разбирам никой няма практически опит по темата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видите след някоя годинка още живот и здраве кво ще караме всички ,в момента в Япония е война в автомобилната индустрия точноо по тези водородни двигателчета на които сега им се смеете и подигравате точно по тях работят хората .Както и създадоха вече,ама ще мине време на Българина винаги му е трудно да повярва все е лъган,мамен ,нормално.То и с хибридите имаше такива отзиви ама...нека Германците да си развиват дизелите ,а пак онези ще им покажат пак за кво иде реч ,има време.

Едно е от завода двигателят да излезе готов да гори водород, да има специален резервоар и да са взети всички нужни предпазни мерки, друго е да си скалъпим уред за електролиза и да подаваме водор + кислород в смукателните колектори, надявайки се че всичко е ок и двигателят някак си магически сам ще се нагласи да гори правилно и въобще да действа правилно със сместта от бензин, въздух, кислород и водород ... Никой тук не говори, че не е там ( във водородните двигатели ) бъдещето, макар че и това не се знае - утре ще набият 2 протона един в друг със скоростта на светлината и ще преобърнат физиката с краката нагоре . Живеем в ера на турболентно развитие и няма как да предсказваме какво ще се случи. Просто докато не се дадат доказателства, не се направят експерименти, наблюдения и така нататък и всичко това с нужната апаратура си говорим за някакви фантасмагории :(/>/>
Гледах едни клипчета в youtube на експлозии на балони надути с водород.Доста насилствена експлозия с хубав бласт, без видим пламък и доста висока температура.Представете си, че се возите на нещо с резервоар пълен със да речем 130 литра водород натъпкан под налагане.Колкото и мерки да се взимат и най-малкия теч на водород е фатален, това е един от най-нестабилните елементи на планетата, изпуснат в атмосферата се самовзривява.Някакси складирането на количества водород не го виждам за ширпотреба, а и все пак тия МПС-та неминуемо ще участват в ПТП-та.Дори и прототипите с горивни клетки, които се опитват да ни набутат, като оставим настрана риска от експлозия са съпроводени от куп други негативи.Иначе HHO защо не, водород произвеждан и оползотворяван в малки количества. Само ми е интересно с КПД-то как е и с тия 20А ток за хидролизата. Може да се пусна и аз по тая пътека.Един ден може да стигнем до Хелий-4, тогава няма да го мислим много, ама до тогава трябва да добутаме някакси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак се зачетох в темата и за момент даже се смях на глас от типично българските скечове :)Безплатен обяд нема, да. Но пък има различни технологии съревноваващи се помежду си.За мен безпорен победител са електричките и на теория и на практика.Вервам, че любимата марка ще наблегне за в бъдеще над такива разработки и ще се нареди сред водещите като му дойде времето.В момента с още един ентусиаст бачкаме по едно такова проектче, и макар и да не става въпрос за Honda, ако има интерес, некой ден може да постна нещо в Off topic раздела.Живот и здраве като стане ще постна резултати и най-вече енергиен/финансов разход на енергия на 100 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми пиши. Звучи интересно. Щом имате условия :) По новините вчера казаха, че регистрираните електромобили няма да плащат данък. Интересно ми е само как се регистрира подобна машина и колко пари излиза да се преправи. Предполагам, че конверсията стъпва около 10бона, но после се возиш за лев- два на 100км градско ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми пиши. Звучи интересно. Щом имате условия :)/> По новините вчера казаха, че регистрираните електромобили няма да плащат данък. Интересно ми е само как се регистрира подобна машина и колко пари излиза да се преправи. Предполагам, че конверсията стъпва около 10бона, но после се возиш за лев- два на 100км градско ... ;)/>

До колкото чух данъка май левче щял да бъде с цел стимулиране.По белите страни предлагат безплатни паркоместа и безплатен заряд на специализирани станции ... ама къде сме ние дето беше писал колегата за животинския впряг и термоядрения синтез :)Според тва което изчетох относно Технотест, на първо време трябва да се съблюдава общото теглото и натоварванията върху осите да не надвишават това на МПС-то преди конверсията.Ще гледаме да ступаме работата до дередже да върви и да отговаря на изискванията. Всяка преработка създава усложнения за теста, за това което може остава в оригиналния си вид.Веднъж вземем ли талона в който пише "електрически", влиза обратно в бокса и "цивилизоваме" нещата.За всяко нещо, което влиза в проекта задължително трябва да се предостави сертификат.Отделно трябва да има обдухване на предното стъкло с топъл въздух задължително (вероятно електрическа печка от тип духалка), че това си било предпоставка за ПТП през студените сезони.Самия тест като базова цена в нет пространството се спряга нещо като 600 лв., ще разберем.Ще драсна някой ред подплатен със снимков мат'рял при по-значиетлен прогрес ама да не дращим много по темата за HHO-тата за да не разсърдим модераторите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...