Jump to content
pamo

Водна помпа, или поне съмнения..

Recommended Posts

Има ли вариант, ако 200-300ml антифриз от системата изчезват незнайно къде в рамките на около 3 месеца, причината да е водна помпа? Това ме интересува. Сменена е на 95 000 км, сега машинката е на 133 000км. Има явно някакъв пробив, но както става ясно е прикалено малък, за да се локализира просто така за ден и разни експерименти. Изключени са всички възможни съединения, радиатор, капачката му и други явни от пръв поглед причини. Мерси!

 

п.п. Уф, вярно, вече трябва да добавяме каква е маслобъркачката, която ни тегли. D16Z9 е.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен изчезна горе-долу толкова от казанчето (радиатора е пълен), но за 9-10 месеца.. Водна помпа не съм сменял никога, радиатор и капачка - да поради теч. На мен също ми хрумна, че може да прокапва от помпата. В сервизното на Хонда пише, че леко сълзене от водната помпа е нещо нормално. Ако наистина е така, то за няколко месеца 100-200мл не са проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм в групата на мистериозно изчезващия антифриз за дълъг период от време .. Не можах да локализирам теч от радиатора или водните съединения. Отдолу ще я гледам тия дни на канал. D15B2 е двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вариант, ако 200-300ml антифриз от системата изчезват незнайно къде в рамките на около 3 месеца, причината да е водна помпа? Това ме интересува. Сменена е на 95 000 км, сега машинката е на 133 000км. Има явно някакъв пробив, но както става ясно е прикалено малък, за да се локализира просто така за ден и разни експерименти. Изключени са всички възможни съединения, радиатор, капачката му и други явни от пръв поглед причини. Мерси!

 

п.п. Уф, вярно, вече трябва да добавяме каква е маслобъркачката, която ни тегли. D16Z9 е.

Колега почти не сам виждал кола която за период по голям от 2-3 месеца да не загуби малко охладителна течност,просто е невазможно , все пак автомобила работи на с променлива температура и е нормално да има испарения а често и моментни просалзявания след което в повечето случай когато са малки както потичат така сами се затварят .Проблем има когато тези 300 гр изчезнат за месец или при редовната проверка видимо течноста намалява ,колата прави локвички или случайно парното го хване липсата .А водната помпа си е нормално да се подменя при всяка смяна на ремъка а друг е въпроса дали ги сменяме редовно .Успех и ако има проблем дано е по малък!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм до някъде с колегата mcros, но 200-300гр ми се струват малко повече от нормалното. при мен загубата беше горе долу толкова за същия период преди да сменя радиатора, а той беше спукан на едно място от долната страна на питата и редовно си беше подмокрен :) (без да капе). при мен се знаеше от къде е.относно водната помпа - (на д15б2) тя има едни канали от които пуска течност ако уплътненията и изпуснат. ако това се е случило теча трябва да е видим. рядко шурти или капе, по-скоро има една постоянна капка която никога не изсъхва. това може да обясни загубата. не знам дали е възможно да го гори, това сигурно е най-неприятния сценарий.

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шанса да гори точно по 200-300мл на месец,два,три според мен клони към 0 :) и на д16 помпите имат каналче, след като проектът уплътненията да излиза от там. Моята губи точно толкова и ми капе помпата точно от там. Това от около половин година.При мен се образува какпа на картера зелена(карам с зелен антифриз) и така. Преди като беше духнала гарнитурата на главата гореше по около 1 литър на месец, после 1 литър на седмица и накрая 1 литър на ден. Като паленето топла беше баси мъката, пушеше много яко и работеше на 2-3 цилиндъра докато изхвърли водата от цилиндрите. Според мен проблема на колегата е помпата, огледайте добре, заради пластмасите около ангренажния ремък по някой път не се виждат такива течове.

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е болка за умиране-на мен ми изчезва антифриз най-вече след дръпки и юркане ,но си доливам 50-100 грама след това;ако я карам нормално не изчезва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На хондата на сестра ми се оказа точно помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених водната помпа. Съмненията ми се оправдаха с действия, иначе нама как да стане. След два месеца умерено шофиране, съчетано със нежно, спокойно и внимателно зверско издевателстване над двигателя нивото на антифриз не е помръднало. :) Весело посрещане на 2011-та!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е пътник, макар че наистина в книгата пише че било нормално да "просълзява" от дренажните отвори. Моята загуби 400-500 грама за година можеби, но го разбрах след като видях няколко капки на земята преди месец. Засилих се да я сменям, долях вода с идеята че при смяната ще сменя и антифриза. Е как долях вода и краи с текането вече 2 седмици ни капка, мастора рече че антифриза ми бил прекалено концентриран за тва е приокапала сега като съм сипал вода и е спряла. Да съм карал спокоино щяла да ме изкара зимата а на пролет ако ми се занимава да си я сменям :) Моята кола е на 205 000 и едвали тая помпа някога е сменяна, новата помпа е у мен и на кутията и изрчино пише концентрата да не надвишава 50% от общата маса на охлаждащата течност. демек разредено 1 към 1 , явно има няква логика в това да не се кара с концентрат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах същият проблем губех антифриз/преди една седмица смених водната помпа че беше протекла,смених и термостата че беше запекъл на отвотено....... и сега антифриза пак го няма на 500-600км 200-300гр си доливамПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение ако те интересува цената на водната помпа е към 90лвПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел с CRV имаше и той такьв проблем до преди седмица . Имаше капки антифриз под колата. Купи си водна помпа и я закара на майстор да я сменя . Майстора каза че антифриза е много гьст и силен и за това е прокапала. Разредиха го с вода и проблема се оправи. Вече няма и капка. Моя приятел прочете на упьтването за монтаж на новата помпата че се препорьчва концентарция не по голяма от 50 на 50 антифриз спрямо водата. Сега си има резервна нова помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е вярно ще прокапе и новата миПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко ще прокапе ако е кофти помпа, но винаги с концентрат ще прокапе по рано от колкото с разреден антифриз, и това не е щото антифриза по някъв начин я поврежада нея или каквото и да е по охладителната система, ами щото антифриза с различна плътнасот от водата. Колеги не е само това, карането само с концентрат въобще не е добре за охлаждането на двигателя, антифриза като концентрат има много ниско охлаждащо деиствие. Не си мислете че правите добре на мотора си като го карате с антифриз за -70 градуса. Винаги си го разреждайте с дестилирана вода ( за препоръчване ) за да може лятото бързо и ефективно да се отнема температурата от двигателя особено от главата му:) Така охладителната система хем е защитена от корозии хем е в отлично състояние. Купуваите такъв концентрат които може да разредите 1 към 1 примерно ако искате да постигнете -20 то купете такъв които е за -40 ако искате повече купете си -70 за да стане -35 и да е 1 към 1 вода и антифриз. Или направо си купете разреден за -25 и готово ;) Аз лично предпочитам аз да си го разредя :) и ползвам I.G.A.T син. ама шо ли не сложих червен :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда продават направо готов разтвор в туби от по 5л. Цената беше нещо като 50лв, но поне знаеш, че караш с правилния антифриз с точната пропорция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги честно казано не е вазможно да го гори по вероятно да сълзи накаде от някои маркуч на главата или смукател,термностат и тн. и от самата топлина де се изпарява.а и да подчертая има варянта да сълзи само при топал мотор когата има налягане в водната система .:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...