Jump to content
K1r1L

ДЕНЗО СВещи ? БОКЛУК ИЛИ НЕ

Recommended Posts

http://img197.imageshack.us/img197/4388/dsc02388m.jpghttp://img835.imageshack.us/img835/4371/dsc02393z.jpghttp://img138.imageshack.us/img138/3342/dsc02389p.jpgОчаквам коментари :lol: значи керамиката се върти около металното :(!! ТОВа ми е 2-рия комплект за 1-една година.От първия заминаха 2-е свещи на 5-6 хиляди километра , на втория (другата половинка от годината пак две свещи пак на 5-6 хиляди км)Нека да вкараме малко размисли в тази темата от какво може да е.?ИК 22 и ИК24 (7-мица и 8-мица топлинно число) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си истински свещи,разбирай NGK,и ще спреш да си задаваш подобни въпроси :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и ти да си ги повредил или кабелите да са ти смотани.Междодругото не ти работи добре колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съдиш по снимката че са сиво бели.. (общо взето е от снимката ) керемидени са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поръчах Денсо Иридиум от Англия и нямам такива грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,карам си Сузукито с такива свещи защото са Японски и ги дават за сузуки оригиналните ! САМО ЧЕ си ги купувам от Миркат ! Съвеъта към колегата ми е да си провери кои ДЕНСО му отговарят за модела да ги купи от Миркат и няма да има ядове Другото решение е НЖК както са посочили преди мен с поръчка от ИБЕЙ си ги поръчах и бяха с любимия ми надпис ЯПОНИЯ Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите как реши че са ментета :):dry: едните са ми взети от вносителя на дензо зА БГ (оригинални японски )другите са внос ! от америка или англия непомня вече.(и те са японски ) аз поне от иридиевите не съм виждал правени другаде ,а съм сменил доста комплекти свещи.В момента КАРАМ С 2бр. ик22 и 2бр. ик24 интересна комбинация ама уви няма пари с това карам писна ми да давам по 100 кинта за свещи. :dry:НЯКои да има на идея защо им се развиват "камбанките отгоре " вече на 2-3 коли го забелязвам ?

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш с обикновени нови свещи Денсо от Косер? 20лв са 4 броя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с обикновенни денсо от косер и съм доволен,макар че не знам как ще бъде с NGK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карах с обикновенно НГК минaлата седмица бкр6-... (Френско такова имах под ръка) не съм доволен нещо.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Камбанките колега и идея си нямам що ще ти се развиват, аз не бях чувал за такъв проблем. Виж дали долу на накрайника на кабела за всяка свещ дето ти влиза камбанката е плътно, ако не е стегни си ги по някъв начин там, да се осеща когато напъхваш кабела че е плътно. Аз Денсо още не съм взимал за ся, карам само с НЖК обикновенни и то на Метан повече и от време на време на бензин... 2 комплекта съм сменил и даже 1-ят ми стои за резерва ся. И учуден съм как карат толкоз километри тея свещи, а при мен меря с пластината разтоянието и все още е 1,1 а вече 27 000км съм ги минал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карах с обикновенно НГК минaлата седмица бкр6-... (Френско такова имах под ръка) не съм доволен нещо.

И аз съм карал с такова - и аз не бях доволен. Пробвай едно обикновено Денсо от Косер, поне знаеш, че наистина е Японско. 20лв не са много пари, пък и ако не те накефят, като си ги карал мъничко може да ги пуснеш на някой тънкана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно тиа от косера са най-големите ментаци 2 комплекта съм копувал и на двата керамиките почнаха да се вартят. После на евото ми карах с денсо ТРД на тях ми се отчупи парче от керамиката вътре в цилиндъра ТРД-то бяха истински.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне знаеш, че наистина е Японско

Честно ли вярваш,че са Японски???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MIYAMOTO моля без клевети. Лично мога да дойда да ти покажа фактурите с произхода за година назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен NGK са в пъти по-качествени от DENSO..

Редактирано от Ivo Lenkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дензо иридиевите ги хвалят повече от нгк иридиеви . АЗ за това си купих и днезо ама уви...(МНОГо са слаби на натварвания явно).(докато са здрави съм доволен от тях) ама до там..

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През пролетта монтирах на ЦРХ-а В18С4 и го оборудвах с Денсо, модела го изкараха от каталог за този двигател. За жалост се оказа, че като натовариш двигателя за по-дълго /Тайм Атак/ и свещите прегряват :) . Сега съм с НЖК 6-ци и нямам проблем. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MIYAMOTO моля без клевети. Лично мога да дойда да ти покажа фактурите с произхода за година назад.

Кой си ти и в ролята на какъв се обиждаш???Къде видя да клеветя???Винаги съм твърдял и продължавам да твърдя че ДЕНЗО-то което се продава в България е боклук(лично мнение,това вече може да го наречеш клевета).Като става въпрос за ДЕНЗО като цяло,колегите над мен го казаха:НЕ СТАВАТ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като представител на Косер ти го казвам. При положение че твърдиш, че не са японски, а те са не е ли клевета ? А за качеството на самите свещи не мога да коментирам, защото съм от заинтересована страна. K1r1l с Iriduim Tough или iridium racing пробвал ли си ? http://www.globaldenso.com/en/products/aft...g/features.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко ще ви направя едно клипче ,че вече ми се плаче. :):);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://vbox7.com/play:05ea546eОБещания клип със инфо за него ! Свещите са ДЕНзо ИРИДИУМ ПАУАР ,двете са ик 22 другите две ик24 ( карано е точно една седмица с тях !) (около 200-50 км) (общо взето е имало няколко натоварвания за този период) . (по чернички са защото я запалих преди да ги сваля и после като отворих капака едната лула ми беше излязла наполовина !! и по това разбрах като цяло ,че са заминали . Другия признак беше че палеше по трудно. ! (сега СЛОЖих пак обикновенното френско НГК с него ще покарам известно време БКР6-11 нещо такова е (трета употреба ) .ТАКА ИК 22 са купувани от МАГАЗИНА КОСЕР ТОЧНО ПРЕДИ Една година другите са Взети от америка ! (тоест нямат нищо общо ).ВЕЧЕ ИМАМ ОСем счупени ИРИДИВЕИ Свещи ДЕНЗО (на другата кола са ПАК ДЕНЗО ИРИДИУМ ИК20. Мисля че са 6-тички но тя се кара много рядко и не се натоварва, там все още са здрави !(с изключение на 1-2 развити камбанки):).СЛЕД МАЛКО ще ги занеса на ХОНДа срещата в Бургас да ги видят и другите колеги ( осемте свещи !) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих ти дал да пробваш с мойте ,ама с тях едвали ще запали ,пък ако запали не ми се рикува да ги дропиш и тях .Последно дали не са ти бедни смесите ? Отварял ли си скоро сегашните които сложи ?ПП: Може да мис е обадиш някой ден за кафе или да ми направиш едно гости ,забравих те :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТОВА СА СЕГАшните !! преди малко ги свалих даже на клипа се виждат ръцете ми че са мръсни !?(като се гоних с лексуса бях с тях може би тогава са заминали)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не послушаш съветите и не си сложиш NGK,аз с едни 9-ки втори сезон карам и нямам ядове.п.п:Към колегата от Косер:Колкото и хартии за произход да ми поднесеш аз си оставам предубеден към вашите свещи.Не вярвам че са японски пък каквото ще да пише на тях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не послушаш съветите и не си сложиш NGK,аз с едни 9-ки втори сезон карам и нямам ядове.п.п:Към колегата от Косер:Колкото и хартии за произход да ми поднесеш аз си оставам предобеден към вашите свещи.Не вярвам че са японски пък каквото ще да пише на тях

+1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миамото ->Ще сложа лев в момента няма просто. ще карам със шит потреба нгк-то малко да видим какво ще стане.(дали ще издъхне че доста колеги това се питат същевременно и аз) :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кирца споре дмен проблема не е в свещите ,баси ти ги смля тия свещщи е ,колкото и да са шит .............Ти поне знаеш какво правихме с колата и как я карахме мойта тя си беше с дензо ,9ките прегряваха но не и да се чупят !Аз лично никога несъм чупил свещ. ПП : Пичове незнам колко сте наясно но за БГ всичко е много по ниско качество ,с мобилнит телефони вече в пъти съм се убедил ,един и същ тел за бг и за УК никога няма нищо общо нито сглобка нито качество !Мойте свещи са купувани от англия ,но не и от ибей,имам наблюдения че сайтовете и пускат залежали и дефектирали стоки на малко по ниски цени .Мойте свещи легнаха от Ук на цената като тук 10тина лв по евтино може би ,но от сегашните нямам претенции за качество .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз едно немога да разбера - Кириле, теб кое те накара, че да разбереш, че керамиката се върти и т.н. ? Ясно ми е, че ще кажеш че и от клипа се вижда, че като се пипне и се върти - не това питам (то е очевидно). Питам, защо ги развиваш и махаш от мотора и установяваш, че се въртят (в смисъл, колата е почнала да ти прекъсва, т.е. не работят всички цилиндри и затова си ги махнал тия свещи и виждаш че са сдали багажаа или просто ей така си ги свалил от мотора без причина) ? Питам от чисто любопитство как и кое те накра да установиш това, като нито се заяждам или нещо от сорта.PS: на брат ми дел сол-а с B16A2 е с IK20 (или IK22, едно от двете беше, непомня вече) на 15000км вече и няма ядове, мотора е пушка и се кара като ... както се кара В16-ка, моя сивик с d15b2 е със стандартните за модела свещи денсо (в смисъл, със свещи по за 4 лева и нещо, не са иридиеви) на 10000+км, на баща ми стария сивик с ew2 и той е със стандартните си за модела евтини денсота, свещи на над 30000км вече; купувано е всичко от косер и няма грижа. Аз не искам да говоря добри или лоши са, просто ми е интересно, как ти разбираш, че нещо не е наред и ги махаш от мотора и то за такива смешни пробеци които пишеш (5 - 6 хил. км).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти прегорят свещите и колата започне да прекъсва,няма начин да не разберерш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АМИ аз съм го писал в някои от предните мнения . ПОчна да пали доста по трудно , става доста мудна .(като отвориш капака примерно и пипнеш лулите направо те БИЯТ !! по пръстите , другия критерии последно едната лула беше излязла доста над другите . (ами общо взето по тези неща разбирам ) в момента още съм с НГК шит потреба няма проблеми вече седмица.НЕИскам да изкарам дензо боклук или някои друга марка искам да намеря ПРИЧИНАТА КОЯТО кара свещите да избиват това е. !

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 дни по късно, днес реших да сваля свещите НГК бкр-6 (които са на около 30 хил км) и са френски)каръл съм с тях около 350 километра,ВСИЧКИТЕ СА ЗДРАВИ ! (нито една камбанка не е развита.)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм твърдял и продължавам да твърдя че ДЕНЗО-то което се продава в България е боклук(лично мнение,това вече може да го наречеш клевета).Като става въпрос за ДЕНЗО като цяло,колегите над мен го казаха:НЕ СТАВАТ

Подкрепям Дидо.Дензо от БГ не стават.И хората които ми продават разни филтри и чаркуляци от косер ме гледат мълчаливо като ги питам да си взема ли дензо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм твърдял и продължавам да твърдя че ДЕНЗО-то което се продава в България е боклук(лично мнение,това вече може да го наречеш клевета).Като става въпрос за ДЕНЗО като цяло,колегите над мен го казаха:НЕ СТАВАТ

Подкрепям Дидо.Дензо от БГ не стават.И хората които ми продават разни филтри и чаркуляци от косер ме гледат мълчаливо като ги питам да си взема ли дензо?
+1 Сложих Денсо от КОСЕР и след 30тина км колата започна зверски да прекъсва.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,мога да кажа че съм с иридиеви дензо и съм много доволен.свещите ми ги донесоха от Америка.платих ги по 10 лв.вече 5 хил.нямат дертове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си истински свещи,разбирай NGK,и ще спреш да си задаваш подобни въпроси :)

АЗ ТОЧНО ОТ ТАКИВА ИСТИНСКИ СВЕЩИ КАРАХ НА 3 ЦИЛИНДАРА ЗАЩОТО НА 1500 КМ 1ТА ЗАМИНА И СЕ ОКАЗА ЧЕ Е НЕКАЧЕСТВЕНА П.С ПРЕДПОЛАГАМ ЧЕ В БГ НА ВСЯКА МАРКА МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ,НО СЛЕД КАТО АЗ ИЗПАТИХ ОТ НГК ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ГИ ВЗЕМА (ВСИЧКО Е МЕНТАК)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писането с главни букви означава,че ми крещиш, това ли правиш???Ако си карал с френско НГК всичко е възможно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не означава че ти крещя просто съм ядосан на това което ми се случи вчера и си изливам мъката тук нищо лично,както казах сяка марка купена в бг е под съмнение за съжаление защото аз колата е взех с нгк от чужбина и карах около 20 000 км отделно нямам представа колко е карано преди това с тези свещи и си бяха супер ,но просто в бг е пълно с ментацивероятно кой на каквото е паднал просто няма да повтори да вземе същатата марка , а за свещите бош някой има ли мнение ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Denso Iridium Power - най-добрите свещи! (До сега не съм попадал на боклук, но в БГ всичко е възможно)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бош... на форда карах с Бош обикновени от магазина Киров... ами на 26000км 2 от свещите бяха пробили (пътечка върху изолатора), и на мен това ми се стори доста куцо. NGK от Америка ги карах 36000 км на Хондата и накрая просто ги смених... а и идват тука на 10-12лв тотал всичките :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...