Jump to content
K1r1L

ДЕНЗО СВещи ? БОКЛУК ИЛИ НЕ

Recommended Posts

Писах го в другата тема, ще го напиша и тук. На 50,000 км. смених обикновено DENSO с Iridium (IK16). Сега колата е на 100,000 км. и ще сменя тези с Tough. Не, че им има нещо, просто профилактично, а и DENSO препоръчват IK да се сменят след 30,000 мили. Сега съм купил VK16 (Tough) и се надявам да ги сменя със следващият ангренажен ремък, т.е. на 200,000 км. Единствената разлика между IK и VK е в използването на платина за масата и така се увеличава издържливостта. И двата комплекта са от Косер (понеже гледам, че почнахте да ги "храните" нещо). А да, да добавя, че не съм "рацер". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИМАМ впечатление и от БОш с четири полюса на около 15 хил км.топлинно число 6-т (слагам ги на едно ниво със НГК френско бкр 6)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази не, но следващата седмица влизам в бокса за обслужване. Не знам дали IK16 ще ти свършат работа, но ако искаш да ти ги пратя за проба (аз и без друго няма какво да ги правя). Както казах, при мен са работили нормално 50,000 км., да видим колко ще устискат при теб? :zen: Не знам само дали няма да ти дойдат топлички на двигателя. Ако решиш да пробваш - след около 2 седмици ти ги пращам. Купувани са от Косер и са японски. Лично на мен ще ми е интересно, ако станат. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) добро предложение ,но уви не са за моя мотор наи малко ИК20 :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко ми пристигнаха Ето тези свещи.---> http://www.vbox7.com/play:b102540a след разговори с доста колеги ме навиха да си взема НГК .Да видим как ще се представят те.Днес ще махна фреснките NGK BKr6 (които са на 25-30к км) :)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко ми пристигнаха Ето тези свещи.---> http://www.vbox7.com/play:b102540a след разговори с доста колеги ме навиха да си взема НГК .Да видим как ще се представят те.Днес ще махна фреснките NGK BKr6 (които са на 25-30к км) :)

А от каде ги поръча колега и на колко ти стъпиха???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.vbox7.com/play:e2b1fd19 Това са въпросните -НГК бкр-6(на около 30 хил км) ;)Колега имаш лично да не правя реклама в темата. ! Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де , чак пък всички свещи DENSO IRIDIUM които се продават в Бг да са боклук , ми се струва малко пресилено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,извинявям се че ще ползвам на колегата темата ама искам да попитам само има ли някаква осезаема разлика между иридиеви и обокновенни свещи примерно на NGK.Понеже трябва да си взимам нови свещи и се чудя дали си заслужават двойно по голямата цена.Четох доста из форума ама така и не си отговорих на въпроса така че ще съм благодарен ако някой го направи.Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РАЗЛИКА като цяло няма (освен минимална в разхода на гориво !) и живота на свещите. :):):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

denso q20pr-u 5лв. парчето и съм доволен то, че всичко е ментак така е затова е-бей е толкова популярен сайт сигурно. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дано уцелиш със NGK-то. Тъкмо ще кажеш как са след като покараш известно време. За протокола да кажа ,че сега карам D16-ката със DENSO IRIDIUM POWER IK-20 . Малко над 15000 км съм изминал до този момент със тях . Не казвам че съм съзтезател ,но си я понастъпвам от време на време като ме захапе ;) и ядове до сега със тях нямам . Купих ги от едно малко магазинче на един вече починал ;) мотоциклетен сътезател. Не знам откъде ги е внесъл ,но не са от Косера със сигурност. Признавам също, че не съм ги пипвал откато съм ги сложил , най вероятно защото колата си върви без проблеми. Тези които имах преди тях бяха NGK BKR 6E . И със тях не съм имал проблеми и съм ги прибрал за резерва . Надявам се скоро да се реши твоят проблем и да пишеш каква е развръзката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като взех старата кола, смених оригиналните Unipart 6662 с така рекламираните (като марка) Denso - обикновени, 4.95 на брой. Ами общо взето доволен бях ... докато не се намери един дето е карал повече Роровци от мен и ми смени Denso-то с ... NGK BKR6E (френски, защото нямаше японски в магазина). Ами нищо общо - по-добре се развърта колата, повече рипа като сриташ газта (няма замисляне), и разхода сякаш спадна леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За протокола - карам със NGK ZFR6E-11 вече 30,000km , Японски са (по надпис) и са купувани от Щатите (ако това е от значение). Работят чудесно. Скоро ги свалях и разстоянието между електродите си беше 1.1мм както си му е реда :blink: Колата няма проблеми със запалването при каквито и да е температури.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Имам и рено клио на което му сложих NJK-японски и вече 40 000км няма проблем, докато на хондата пак бях сложил NJK и на 10 000км не мога и немога да я запаля .Вадя ги(благодарение на съвети от колегите във форума) и кво да видя made in france.Ама кат не знаех ,че има и френски. Така, че +1 за NJK-то made in japan!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...