Richi 1 #1 Публикувано 23 Септември, 2010 здравейте колеги от скоро имам хонда кончерто с гореспоменатия двигател (много се наиграх с тая кола но това е друга тема ). Та колата когато е студена или по скоро в началото след като я запаля и тръгна на някъде забива все едно не и стига гориво или въздух (или съответно са и много).не е прекъсване като при липса на ток или нечо от сорта просто над 2000 оборота забива и се замисля много.бързо тръгване е невъзможно, започва яко забиване се едно съм натиснал газта и помпам съединител :Д след 5-6 километра се оправя. и така до следващото каране и следващия старт (понякога не е задължително да е студен). ходих при едни майстори , мерехеха вакумчета, играха си с клапите, мереха ламбда сонадата и накрая се оказа 4е е издумкала (понякога ми светваше чек енжина в интерес на изтината а и компа каза че е ламбдата). майсторите казаха че не е гаранция че ако сменя ламбдата (около 180 лв. бошовска) ше се оправи (а и според мен няма). за по сигурно мисля и катализатора да избуша. а да - на свободна се реже колата няма проблеми но на скорост забива и другото което е на свободна понякога започва да си мени оборотите без причина.НЯКВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #2 Отговорено 23 Септември, 2010 Махай катализатора като заначало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 23 Септември, 2010 Като за начало не се набутвай толкова за сонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #4 Отговорено 23 Септември, 2010 Ами за да не се набутва, кажете от къде може да е проблеми. По принцип д15б2 си забиват, ама не чак толкова че да ти прави проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alexandyr 2 #5 Отговорено 23 Септември, 2010 Ще ми бъде интересно и на мен решението на този проблем, който за съжаление и при мен го има ...може да провериш делко, кабели, свещи, неправилно зацепен ангренаж.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #6 Отговорено 23 Септември, 2010 (Редактирано) Ще ми бъде интересно и на мен решението на този проблем, който за съжаление и при мен го има ...може да провериш делко, кабели, свещи, неправилно зацепен ангренаж..кабелите не са оригиналните но са наред свещите са добре за капачката незнам ама нали оправя се след известно време, а ако беще от тях щеше да го прави постоянно. освен за катализатора , мисля си за прочистване на дюзите с ултра звук, щото нали едната е основна а другата обогатява когато има нужда или нещо такова, та едната може да е бива горе долу а другата да е много мръсна та за тва след време да се оправя ! а да а за ангренажа - след смяна на гарнитура на главата и смяна на ангренаж е колата, и преди смяната пак го имаше забиването! Редактирано 23 Септември, 2010 от Richi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 23 Септември, 2010 ама нали оправя се след известно време, а ако беще от тях щеше да го прави постоянно. Щом казваш .... Това че е от смяна на гарнитура и ангренаж значи ли че е наред ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #8 Отговорено 23 Септември, 2010 ама нали оправя се след известно време, а ако беще от тях щеше да го прави постоянно. Щом казваш .... Това че е от смяна на гарнитура и ангренаж значи ли че е наред ?не те разбирам какво искаш да кажеш. че и преди може да е бил зацепен кофти ремъка ли ! и за кабелите не те разбирам - може ли кабел или капачка да се оправи след 5 - 6 км ? без бъзик питам ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 23 Септември, 2010 (Редактирано) Абсолютно вярно си ме разбрал В капачката се получава конденз, който след известно време ако не е много изчезва като загрее колата. И после като изстине пак се получава. Пък за ремъка ти е ясно, няма какво да обяснявам. Бай Стойчо понеже не знае какво да гледа оставя ремъка както си е бил - зле зацепен. Редактирано 23 Септември, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #10 Отговорено 23 Септември, 2010 ...а ламбдата не-Бошовска е 45 лева Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alexandyr 2 #11 Отговорено 23 Септември, 2010 Извинявам се за офф-а , но къде ги има тези ламбди за по 45лв(нова) и добри ли са...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #12 Отговорено 23 Септември, 2010 Извинявам се за офф-а , но къде ги има тези ламбди за по 45лв(нова) и добри ли са...? виж тук http://drive.bg/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #13 Отговорено 24 Септември, 2010 махни катализатора, смени си бензиновия филтър и отиди на компютърна диагностика.. аз бях с подобни проблеми и месеци наред какво ли не смених по тая кола, накрая ми я оправиха за половин час като ми оправиха грешките на компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #14 Отговорено 24 Септември, 2010 Тука ми мирише на познатия синдром Д15Б зле. И досега няма категорично решение по въпроса .Грешките от компа (ако въобще има такива може и сам да си ги изтрие), но мисля че трябва да търси причината за тяхното появяване, защото пак ще светнат след малко време.Аз бих ти препоръчал да минеш на пълна инжекция, тогава 100% ще се оправи работата (освен ако не е от ремъка )П.П. Теро, сбъркал си името на майстора - не бай Стойчо, а бай СтойНо :honda: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #15 Отговорено 24 Септември, 2010 грешката е само една - ламбда и да колегата е прав сваляш акумолатора и се чисти грешката, а от диагностици вече няма нужда има си един диод на компа който мига, колкото пъти мигне такъв е номера на грешката ! вече съм с резонатор ама не съм я карал студена, на моменти пак глъхнеше обаче пък и ката не беше запушен въобще (остава ми успокоението на леко спортния звук и БИ трабвало повече да върви). утре сутринта ше я видя в пълната и светлина. Как става номера с пълната инжекция ?ПС- мисля да сложа добавка за прочистване на дюзите ? вие кво ше кажете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #16 Отговорено 25 Септември, 2010 и аз имам същия проблем с д14а4 с колектор от д16з6 и спортен интайк сменен горивен филтър свещи и проблема си го има мината диагностика на колата никакви грешки ,най-вероятно катализатор смятам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #17 Отговорено 25 Септември, 2010 с разонатор проблема ОСТАВА ! продължавам нататък !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #18 Отговорено 25 Септември, 2010 (Редактирано) като бях в един сервиз момчето там караше д15б2 и каза че го имал същия проблем и пробвали какво ли не накрая отворили глава какво точно са правили немога да ти кажа но проблема изчезнал ,но като гледам доста често този проблем се появява при този модел както и при моя за съжаление :С я разкажи малко по-подробно преди като си е взел колата как си е усещал в смисъл дали този проблем се е появявал леко или изобщо го е нямало има и друго в началото колата като е вземеш винаги ти се струва че върви много а с времето винаги започва да ти се струва че не върви още повече че ако и преди го е имало този проблем до известна степен смятай че с времето със сигурност се задълбочава надявам се да се справиш с това и да кажеш какво е било при теб че и мен ме мъчи Редактирано 25 Септември, 2010 от chefo89tmt Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Diyan_Petrov 2 #19 Отговорено 26 Септември, 2010 +1 за отговора на chefo89tmt ако намериш някакво решение на проблема моля сподели ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #20 Отговорено 26 Септември, 2010 д15б2 този двигател ми писна да го гледам като много проблемен..колеги защо така! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #21 Отговорено 26 Септември, 2010 колега, двигатела е много сполучлив.някой хора седнат в хонда и си мислат че са в аероплан.ся си ядосан ,не ти върви колата и дай двигателя ти е виновен.за сичко е виновно задкормилното устройство.кат не ти харесва сменяш и толкос.проблема не е синдром при д 15.защото при мен го няма.колата ми върви прилично и не съм имал проблеми 3 год.просто трябва да е погледне човек,който си разбира от работата.а и напоследък всеки взе да си човърка сам по колата,а тая раб.не е за всеки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #22 Отговорено 29 Септември, 2010 малолитровките са малко тромави в ниските Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #23 Отговорено 29 Септември, 2010 малолитровките са малко тромави в ниските не става въпрос за тромавост ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #24 Отговорено 29 Септември, 2010 Мда ,а във високите излитат. По темата-вчера излекувахме едно такова Б2-зле,колата забиваше на всяка скорост при подаване на газ.Проблема решихме кардинално" моното" долу и на негово място пълната спринцовка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #25 Отговорено 29 Септември, 2010 Аз съм с пълна инжекция ама и при мене се появявя точно същото явление от време на време ,като последно от 1 месец и не се маха-подавам гас ,независимо от предавката и на 2500-3000 оборота сякаш замира мотора като от липса на гориво ли де да знам за няколко секунди и после излитам като реактивен самолет Не са свещи капачки кабели и тем подобни -не е явно решението инжекциона има някаква причина друга за да я правят тази магария колите ама каква не знам!Тръгвам да изпреварвам и точно в момента на изпреварването си като насран и бързам да се прибера в лентата Стигна ли веднъж 4000 оборота и излитам буквално даже и без да съм с витек мотор ама до тогава мъка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo89tmt 0 #26 Отговорено 29 Септември, 2010 малолитровките са малко тромави в ниските не става въпрос за тромавост !аз забелязвам че при мойта при пълно настъпване на педала при обороти под 2000 си забива муцуната и дига бавно и след 2500 се изстрелва ,та мисълта ми е че МАЛОЛИТРОВКИТЕ не поемат дорбе много гирвна смес в ниските обороти ...и това което измислих аз е малко по плавно подаване на гаста доакто дигне над 2300-2500 поне и тогава и да е настъпиш до доло не би трябвало да имаш проблем поне при мен това при гонка върши работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #27 Отговорено 29 Септември, 2010 (Редактирано) А защо си мислиш, че тази горивна смес е това дето трябва да бъде ?? Нали точно това е причината за забиването - или е много горивото или е малко. И како общо има малолитражка или не ?? Сигурно принципа на работа на двигателя е различен ? При 2 лични д15бзлета нито едно няма въпросното нЯщо Принципно съм на мнение, че винаги един проблем може да се отстрани по нормален начин без да се сменя една камара работи ама в случая съм съгласен с метода моно -> пълна Просто не виждам причина да седи моно една кола А въпросните забивания може да се дължат на различни работи при всеки. Най-често е при мърлива подръжка. Нещо не може да ме убедите че всичко е 6 и забива ! Все едно така излизат от магазина Редактирано 29 Септември, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #28 Отговорено 30 Септември, 2010 Аз реших проблема на моята д15Бзле като и сложих газово-придърването спря , другия начин е както казаха колегите по горе -пълна инжекция.Чел съм всички теми за този проблем ама никои не е измислил друго решение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Явор 3 #29 Отговорено 30 Септември, 2010 Някой с този проблем да е пробвал да смени дюзите или цялото моно с работещо такова? Да е мерил налягането на горивото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #30 Отговорено 2 Октомври, 2010 малолитровките са малко тромави в ниските не става въпрос за тромавост !аз забелязвам че при мойта при пълно настъпване на педала при обороти под 2000 си забива муцуната и дига бавно и след 2500 се изстрелва ,та мисълта ми е че МАЛОЛИТРОВКИТЕ не поемат дорбе много гирвна смес в ниските обороти ...и това което измислих аз е малко по плавно подаване на гаста доакто дигне над 2300-2500 поне и тогава и да е настъпиш до доло не би трябвало да имаш проблем поне при мен това при гонка върши работаНе е проблем в горивната смес а в качеството и, горивната смес е много само при турбо а там не забива. С натискането на газта се вкарва повече въздух и се съобщава за това събитие на компютъра а той освен че реагира по някакъв начин и очаква определена реакция от другите системи. Теоретично ми се струва че с индивидуален чип тунинг могат доста да се подобрят нещата. При мен като откача MAP-а забиването изчезва и остава само едно малко забавяне.Може би пружината на пеперудата над дросела да омеква и като превключи компютъра да взима вакум от другото място да се отваря повече от колкото очаква компютъра и като прибавим и заминаваща си ламбда сонда и ето ти Бе много зле, само едно предположение. Преди да стана Б2 когато Бях Б1 нямах такъв проблем но на старото моно ми беше изгорял точно този селеноид за пеперудата, ще взема да го откача да видя дали има нещо общо въпреки че проблема ми се реши кардинално с слагането на газ но нали съм си перфекционис. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japan_PoweR 2 #31 Отговорено 2 Октомври, 2010 колега, двигатела е много сполучлив.някой хора седнат в хонда и си мислат че са в аероплан.ся си ядосан ,не ти върви колата и дай двигателя ти е виновен.за сичко е виновно задкормилното устройство.кат не ти харесва сменяш и толкос.проблема не е синдром при д 15.защото при мен го няма.колата ми върви прилично и не съм имал проблеми 3 год.просто трябва да е погледне човек,който си разбира от работата.а и напоследък всеки взе да си човърка сам по колата,а тая раб.не е за всеки.Евала ти за тези приказки! много си прав за д15-ката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #32 Отговорено 2 Октомври, 2010 Може би пружината на пеперудата над дросела да омеква и като превключи компютъра да взима вакум от другото място да се отваря повече от колкото очаква компютъра И какво общо има пружината, като дросела се отваря колкото си опънал жилото от другия край Ако щеш я махни тая пружина все тая, защото положението на дроселовата клапа (пеперудката) се следи от ТПС-а Иначе си много прав, че тези забивания се дължат на неизправен датчик или няколко такива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
p0n1X 0 #33 Отговорено 2 Октомври, 2010 И при мен се получава това нещо... В повечето случай е когато използвам моторна спирачка на 2-ра скорост и подавам или отнемам газ около 1500-2000 оборота. Но като я усетя, че се запуши натискам съединителя, препомпям 2 пъти газта и всичко е ОК. Това май си е недостатък на този двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #34 Отговорено 2 Октомври, 2010 ново 20 ! вчера един с опел ме мина най безцеремонно (именно заради забиването) и съотвветно откачих, след което и спрях тока(демек яко в лютеницата) , нещо ми замириса на изгоре газове яко, след което ми светна чека. мислейки че е ламдата изгасих двигателя (по принцип чека се оправя след "рестарт"), след което не можах да запаля (сефте ми случва) след като свалих акумолатора за малко и запалих . От тогава колата хич я няма днес на 4та по баира не ше повече от 80 (на дядо ми с осмака и ремърке до горе ги правешв толкова на този баир ( на 3та ама се пак . ...)) да не говорим че генерацията в близост до двигателя явно е издънила и в купето мирише на пушек като я настъпя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogul 0 #35 Отговорено 2 Октомври, 2010 Напъвай докато спре,има още за чупене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #36 Отговорено 4 Октомври, 2010 Може би пружината на пеперудата над дросела да омеква и като превключи компютъра да взима вакум от другото място да се отваря повече от колкото очаква компютъра И какво общо има пружината, като дросела се отваря колкото си опънал жилото от другия край Ако щеш я махни тая пружина все тая, защото положението на дроселовата клапа (пеперудката) се следи от ТПС-а Иначе си много прав, че тези забивания се дължат на неизправен датчик или няколко такива пружината влияе намаля въздуха и не случайно компютъра я управлява откъде да взима вакум за да се отваря(дали да взима вакум от над не или под нея). И неправилната и работа създава проблем. Ако не вярваш откачи буксата и, соленоида и се намира зад моното от към купето. Ако имаш заподозрян някой датчик казвай че зимата идва и не може да се кара само на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #37 Отговорено 4 Октомври, 2010 Или не говорим за една и съща пружина или както казах няма нищо общо. Така като се позачетох вярно не говорим за едно и също Провери си дали всичко е 6 до МАР сензора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #38 Отговорено 4 Октомври, 2010 (Редактирано) Колегата Ioan говори за един соленоид дето упавлява въздуха при незагрял двигател и отваря клапата над тази на дросела. Тая клапа е на вакумен режим и при студен двигател не се отваря преди 2000 оборота или 2800 в зависимост от атмосферното налягане /ако е под 550 mm/Hg на 2000 оборота, ако е над на 2800 оборота / + двигател с температура под 70 градуса. При загрял двигател тая клапа е затворена постоянно при празни обороти и при леко подаване на газ се отваря в зависимост от позицията на TPS-а. При мен тоя соленоид не работеше и колата не вървеше, дори когато е загрял двигателя, понеже не пускаше въздух, смених го с друг употребяван разбира се и се пооправи колата, ама все си мисля че нов ще е още по-добре, щото тоя може да е муден и да не реагира навременно на подаване на газта или да не отваря напълно. Вързвал съм клапата /с миша опашка/ да стои постоянно отворена, ама пък на ниски обороти глъхне, явно въздуха и е много.До сега съм го намерил тоя соленоид само в един сайт за части в Америка за 52$, но няма доставка за България.Не казвам че това е избавлението, може да има и други датчици които да оказват влияние / както се вижда и работата на сензора за налягане също играе роля/, а може и да е механичен проблема, но това определено трябва да се има впредвид или поне след като си проверил кабели, делко, свещи и тям подобни и всичко е ок с тях може да се провери и тая джаджа преди да си направил "основен ремонт" на двигателя Забравих да пиша, че тая цялата система се казва Tandem Control System и я има само при Д15Б2. Редактирано 4 Октомври, 2010 от Q_ball Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Richi 1 #39 Отговорено 4 Октомври, 2010 Или не говорим за една и съща пружина или както казах няма нищо общо. Така като се позачетох вярно не говорим за едно и също Провери си дали всичко е 6 до МАР сензора. като ходих на диагностика миналия месец майсторите си играха с вакумчета с клапи и МАП (не че знам ко е) и сичко уж е ок ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #40 Отговорено 4 Октомври, 2010 Да не съм проверявал вакумите както трябва ще го направя, мап сензора старее ли с времето или нещо подобно. Аз работата на този соленоид си я представях че се отваря над някакви обороти или при по сериозно настъпване на газта. Сега махнах съпротивленията за емулатор на дюзите за да работи в авариен режим на газ че така има съвсем малко проблеми с тихите обороти и май не чувам онзи звук дето се чува като настъпя газта до край явно ЕКУ-то не управлява вече клапата и тя се отваря от по слабия вакум над нея и естествено се отваря по малко но на първо четене не забелязах и някаква разлика в вървенето. При мен като е студена още в началото върви добре и не забива но малко след това като и подам газ и почва да се чуди какво да прави на ниски обороти а като загрее вече явно ламбда сондата се намесва и оправя сместа. Може наистина да е някой датчик аз подозирам МАП сензора но не знам как да го проверя, ще видя един приятел има доста уреди може да измислим нещо.Това забиване има причина и трябва да се намери, тоя двигател макар и стар е доста добър а и добре понася обикновената евтина газова ако му сложиш инжекция нещо не върви да караш на обикновена газова поне аз бих му сменил и газовата но парите стават много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове