Jump to content
JDM.BG

Черноока японка ще се учи да бяга

Recommended Posts

''войн в запаса''..... браво...... дано всичко което си правил, да ти донесе една купичка:)

Дано дано, сега ме сърбят ръцете да я сглобя, ама 2011-та чак ;):D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала за търпението, аз не бих се сдържал :) то това си е грехота направо, да празнуваш нова година ... :D:D:D

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина евла, но хората са казали с търпение всичко се постига. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес запалихме машината..... Доста ядове..... работи на 3 цилиндъра.... Чека свети (утре ще видя ква грешка вади ама предполагам е TPS понеже не съм го настройл още) и най-гадното нещо (най-гадно понеже ми писна вече да отварям и затварям скоростни кутий).... нали сложих 2ра от рекс..... еми беше супер износена и сега изключва като карам та скоро ще я заменя с другата ми 2ра пак от рекс. Ако някой има 1.944 2ра от рекс трябва ми само зъбчатката на вторичния вал в добро състояние че и двете ми не са ги карали бабички ;) ;) ;) Утре продължавам с надежда да изгладя проблемите покрай светещия чек и нестабилната работа на 3 цилиндъра....

 

 

ето го пак в коша

Публикувано изображение

 

 

а това е другата ми втора скорост.... на тази зъбчетата са в доста по-добро състояние поне имат следи от ръбче (нали заводски са заосттени като върхове на триъгълник), а тази 2ра, която е в кутията в момента няма следи от тези ъгълчета а е всичко заоблено на цяло....

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, тука има измама.Сако, ма тая слаба кола и гумени скорости да и сложип пак няма да е проблем ... много интересно тия как си ги преебал ;) ;)p.p Незнам дали са учи да бяга ама определено се научи как се прави всичко по 2-3 пъти :-]]]

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, тука има измама.Сако, ма тая слаба кола и гумени скорости да и сложип пак няма да е проблем ... много интересно тия как си ги преебал :rolleyes: :Pp.p Незнам дали са учи да бяга ама определено се научи как се прави всичко по 2-3 пъти :-]]]

Недей философства много, щото теб те видяхме, че си научил как да се ослушваш с надежда двигателя сам да се турбинира и запали в гаража .... Айде де колко още да те чакам ????Така днес изчистих нещата.... Чека изгасна.... Работеше на 3 цилиндъра заради не дорбе контактуваща букса към инжектора... Ще покарам да видим тия дни дали няма да се обади някой проблем още..... Относно скоростната кутия вече знам от кво е и защо изключват предавките само ще мисля алтернатива за решаване на проблема, но и това имам на идея... Просто първичен и вторичен вал нямат нищо общо с такива от хидро кутия и скоростите с изключение на 5та също нямат нищо общо с хидро кутия.... Основния проблем е малко по-къса вторична ос, и по-тънки 1-ва и 2-ра предавки, който разбира от кутий ще ме разбере к'во имам в предвид. А щях да забравя тези дни ако нямам ядове с колата ще трябва да помисля за настройка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж всичко е наред, ама колата все още не ми харесва как върви.... Сякаш втек-а изобщо не сработва.... На празен ход като му подам + един път изчатка и после 5-10 пъти не, незнам защото вече е пълна системата с масло ли не чатка пак. При другите незнам как е ама според мен трябва да чатка все пак доста механични процеси стават под капака за клапаните....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход не съм пробвал да го пускам, но в движение няма как се объркам като се включи дори и хората по спирките го чуват :wacko:Мотора си променя коренно звука и работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход не съм пробвал да го пускам, но в движение няма как се объркам като се включи дори и хората по спирките го чуват :wacko:Мотора си променя коренно звука и работата.

Така беше и при предишната ми хонда.... Като включи втека и звука ставаше уникален ама на нея нямах генерация и си мисля че сега заради генерацията не чувам промяната в звука... А може би наистина не ми сработва втека.. Теста ми беше следния с включена букса карам на 3та голямо чакане докат изключи, на изключена букса светна чека и разлика имаше във високите ама не беше никак фрапираща сякаш да забие муцуната .... Дори и въпреки генерацията ли се чува промяната в звука ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам генерация с заводския 4-1 колектор съм и с огромно крайно гърне(тава) с вход 35мм :wacko::D;) не знам дали може да има по запушена генерация от моята и пак се усеща брутално. Със китайски филтър съм може и заради него да се чува по-осезаемо (не съм слагал заводския филтър на тоя мотор и не знам как е с него). С какво ЕКУ си ?п.с. при мен се усеща и как мотора почва да дърпа по-осезаемо като се включи

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той освен, че трябва да чатка соленоида, трябва и при сработването на VTEC системата на празен ход (примерно 800rpm) да се наруши работата на мотора (поне така си мисля).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам генерация с заводския 4-1 колектор съм и с огромно крайно гърне(тава) с вход 35мм :wacko::D;) не знам дали може да има по запушена генерация от моята и пак се усеща брутално. Със китайски филтър съм може и заради него да се чува по-осезаемо (не съм слагал заводския филтър на тоя мотор и не знам как е с него). С какво ЕКУ си ?п.с. при мен се усеща и как мотора почва да дърпа по-осезаемо като се включи

P06 OBD1 ама нито усещам втек кик, нито чувам промяна в звука.... Много странно нещо... Преди бях с всмукател от д15б7 и дросел 56мм и колата вървеше от ниски до прекъсвач като луда, а сега съм в по-голям всмукател и дросел 60мм и е едно чудене... Днес сложих още по-богат чип от преди.... да ама не ..... на 3та едно тъпчене докато изключи.... П.С. Центровката на делкото със стробоскоп на колко оборота се прави ??? Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно изкарай буксата и виж дали стигат до там +12в Не съм запознат с OBD1 и за това се сещам като най-лесно, еку-то следи ли oil pressure sensor-a който е на клапана ? Един вид еку-то управлява Втек-а като заводски или има някаква друга схема ?Моята е на средния белег на шайбата (16 градуса BTDC)pff чак сега видях ,че си питал на колко оборота не градуса ... моята я правих на празен ход и дадох една жълта букса на късо (така е описано в мануал-а не знам дали при теб я има тая букса).

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как на 16 градуса нали на д15б2 центровката е на 18 не е ли и белега на 18

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам при б2 как е аз ползвам шайба на КВ от а6, делко, еку и т.н. всичко от а6 направих и центровката като за а6 както пише в мануал-а. Не съм пробвал на 18 ( стробоскопа ми е примитивен и няма екстри да показва градуси) общо взето в момента съм на средния белег от 3те :wacko: и със шайба от д16а6 и колата си върви добре без да се замисля и чуди.п.с. надявам се тази година да си сложа раздвижната ролка (седи от 1 месец на шкафа) и ще си поиграя малко повече с запалването :Dп.с.2 ти не си ли с б7 ?

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе втека бачка делкото искаше малко нагласяне.... Ама все още колата е МНОООГО МНОГО далеч от истината.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той освен, че трябва да чатка соленоида, трябва и при сработването на VTEC системата на празен ход (примерно 800rpm) да се наруши работата на мотора (поне така си мисля).

Даже ако имаш добро налягане на маслото,моторя изгасва :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той освен, че трябва да чатка соленоида, трябва и при сработването на VTEC системата на празен ход (примерно 800rpm) да се наруши работата на мотора (поне така си мисля).

Даже ако имаш добро налягане на маслото,моторя изгасва :)
гасне отворих втек клапанчето уж да го почистя нищо му нямаше.... след като го затворих вече си бачка втека и гасне като подам +....Сега филма ще продължава като гледам.... тия дни ше има тестове със друг дросел, и друг всмукател че нещо...... трябва да се види къде е проблема че колата не ще да върви :lol: Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е чак пък да неще да върви..... :lol:За сега това вървене май е най доброто...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези, които не знаят пайбата на коляновия вал при d15b2 е със среден белег 18 градуса (мерих го преди час). За да направите центровка на запалването на 16 градуса направете центровката по най-десния от 3те белега (погледнато от страната на шайбата, че някой да не легне върху главата като прави центровка :rolleyes::lol::D )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези, които не знаят пайбата на коляновия вал при d15b2 е със среден белег 18 градуса (мерих го преди час). За да направите центровка на запалването на 16 градуса направете центровката по най-десния от 3те белега (погледнато от страната на шайбата, че някой да не легне върху главата като прави центровка :rolleyes::lol::D )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто информативно , колата мапната ли е :? Защо се чудиш че не върви :? :rolleyes: И въобще какъв ти е критерия за "върви" :?

Редактирано от GeFi's Garage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто информативно , колата мапната ли е :? Защо се чудиш че не върви :? :lol: И въобще какъв ти е критерия за "върви" :?

Колата е мапната да.... Ами не върви щото на ускорение вървя заедно с една 16 секундна кола :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти с какви горивни и запалителни карти я караш? Имаш ли стоковия bin на JDM D15B? Той май е най-близо до твоята кола :rolleyes: Ако не можеш да го намериш - имам го някъде из компа и ще ти го пратя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти с какви горивни и запалителни карти я караш? Имаш ли стоковия bin на JDM D15B? Той май е най-близо до твоята кола :punk: Ако не можеш да го намериш - имам го някъде из компа и ще ти го пратя

ми с къстъм, че съм доста сгъстено говедо.... А и доста повече въздух влиза според мен :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, то принципно със стоковия .bin не е правилно да се кара в твоя случай :) Каква ти е степента на сгъстяване? Идеята ми е: D15 блок, D15B разпределителен вал...доближаваш се до JDM D15B конфигурацията. Вземаш един сток D15B bin и смъкваш 3-4 градуса от запалителните таблици (заради по-високата степен на сгъстяване), слагаш 3-4% повече гориво във високите да се застраховаш от яко обедняване. Горивните таблици на D15B доста се различават от тези на D16z6 :DМоже би по този начин ще се доближиш до някви нормални параметри докато не отидеш на дино :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи ми пиши на скайп - alexandardj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре тук във форума на лични. Skype не ползвам отдавна, както и Facebook :) може би съм 1/10000. Ето това е стоковия .bin на D15B [Връзка]Можеш да сравниш таблиците с тези на D16z6 и ще видиш колко са различни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си почисти входящите съобщения в кутията или настройките щото немога да ти пиша ЛС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре тук във форума на лични. Skype не ползвам отдавна, както и Facebook :D може би съм 1/10000. Ето това е стоковия .bin на D15B [Връзка]Можеш да сравниш таблиците с тези на D16z6 и ще видиш колко са различни

Скакво го отваряш този линк,че нещо нестава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е линк към .BIN сваляш и отвяряш с Crome....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш аре правия ,че времето зе да става топло ... пък и моята я пооправих малко ;) да ги сверим кво става :D :D и най-важното научих се да трагвам горе доло с тоя саединител :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройка му е майката..... ама кога и как..... Някой да няма широкобандова сонда (на заем или под наем), да и оправя смесите поне.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помогнете на колегата,не се нишкайтеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Греда.... днес реших най-после да пусна програматора да пипна някое и друго BIN-че, и кво да видя.... Чисто нов програматор УЖ тестван го купих а не работи.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проектчето отива към своя край, а на мен ми се кара CRX. Някой ако има нещо на ум да свирка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано или късно всеки хондаджия трябва да яхне подобно животано :)Ако все още ти трябва широколентова сонда ... знаеш кой е човека :worthy:Само ще трябва да прижалиш 10лв за куриер :worthy: ...и да дойдеш с 5 бири повече на националната ...студени!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано или късно всеки хондаджия трябва да яхне подобно животано :)Ако все още ти трябва широколентова сонда ... знаеш кой е човека :bg:Само ще трябва да прижалиш 10лв за куриер :worthy: ...и да дойдеш с 5 бири повече на националната ...студени!

Само да се оправя с програматора че чисто нов не бачка ебаси и ще ти звънна да я понастроя :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катинар :) Колата е с нов собственик, а аз с нов проект ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...