p0n1X 0 #1 Публикувано 29 Юли, 2010 Наложи ми се тези дни да попътувам малко из България с хондата и забелязах, че колата се мъчи при изкачване. Карам си аз по магистралата с 100 км/ч, до тук всичко е добре. Като стана време да се изкачвам и колата направо започна да умира...... Не съм мръднал и сантиметър крака, а тя падна до 80 км/ч наложи се да катеря на 4-та с 2800-3000 оборота в колона с тировете..... Та въпроса ми е защо така губи мощтност от какво може да се дължи Друго, което също съм забелязал е когато карам градско много бавно на първа скорост колата започва супер много да подскача - тръгне....спре....тръгне...спре... все едно се е запушила... Като натисна няколко пъти газта до дъно на свободна и си тръгва нормално. Дайте съвет какво да правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sisqo 177 #2 Отговорено 29 Юли, 2010 Братле и аз съм същия! И аз съм с д15-ска... значи тази кола си има собствено мнение! Скоро бях ходил до Гърция и по магистралата през час - два си влизаше в режим невървеж... е тая кола не можеше да отлепи! На 80 давам газ и тя си стои, не се набира. След като върна 3-та на 80 - 90 се отпушваше както си трябва. Аз все си спомням за това което съм чел в АутоДата, че д15-ските си имат проблем с дросела и си мисля че това е проблема...но не знам! Май ще послушам майсторите в Омбре и ще слагам MPFI и да се свършва с мъките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #3 Отговорено 30 Юли, 2010 Имах същия проблем с една от предишните ми коли (не Хонда). Оказа се запушено задно гърне, катализатора се беше преместил там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #4 Отговорено 30 Юли, 2010 Едно MPFI решава проблема с забиването на муцуната както и с въпросния проблем при изкачване. Аз поне така реших моя.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #5 Отговорено 30 Юли, 2010 Относно катеренето - извинявам се ако съм груб, но ти как очакваш да катериш на 3000оборота на 4та скорост ? Бутни 3та или 2ра и ще видиш как бързо ще вземеш наклончето Просто трябват обороти.. Относно забиването на муцуната - страшно много теми са се изписали по този и подобни проблеми на д15ката, аз също имах сходен. Като цяло проблемът почти винаги идва от инжекциона, много неща може да са, почети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
p0n1X 0 #6 Отговорено 30 Юли, 2010 Имах същия проблем с една от предишните ми коли (не Хонда). Оказа се запушено задно гърне, катализатора се беше преместил там.Ще погледна тези дни как седят нещата там Едно MPFI решава проблема с забиването на муцуната както и с въпросния проблем при изкачване. Аз поне така реших моя.Поздрави.Може и да го направя това нещо щом е изход от проблема.Относно катеренето - извинявам се ако съм груб, но ти как очакваш да катериш на 3000оборота на 4та скорост ? Бутни 3та или 2ра и ще видиш как бързо ще вземеш наклончето Просто трябват обороти.. Относно забиването на муцуната - страшно много теми са се изписали по този и подобни проблеми на д15ката, аз също имах сходен. Като цяло проблемът почти винаги идва от инжекциона, много неща може да са, почети Еми от скоро съм във форума, а и са ми сложни тези двигатели. Дай ми някое PC и ще го оправя ама тея коли са ми малко трудни . Преди да пусна някоя тема се опитвам да почета повечко, но този път не можех да намеря подобна. Но все пак мерси, че ме насочихте къде да погледна и над какво да се замисля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #7 Отговорено 30 Юли, 2010 По магистрала по някога наклоните не се усещат толкова и изглежда лекичко нагорнище а всъщност си е доста стръмно и е напълно нормално да омалее колицата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #8 Отговорено 30 Юли, 2010 При мен този проблем с денивелацията се получи като смених гумите(сложих такива с по висок профил и по-широки) все едно карах валяк.На равното нямах никакъв проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 30 Юли, 2010 ...наложи се да катеря на 4-та с 2800-3000 оборота...Това обороти ли са колега, карай колата над тези Не караш голф, а Хонда, колегата Wolfcry е написал "Просто трябват обороти.."... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #10 Отговорено 30 Юли, 2010 Колега,сипи некакъв висококтанов бензин и някава добавка и покарай извесно време на "ръчка" винтиловия мотор да го плашиш с обороти е все едно жена със секс или куче със салам Може нещо боклуци да има и да е позапущила некаде,или толко да си може.А да и после и смени като изгориш тоя бензин с добавката задължително горивния филтър Ама мини поне 150-200 км и на тормоз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sworn 0 #11 Отговорено 30 Юли, 2010 Аз също имам този проблем както си карам с 100км/ч и не мърдам педала от газта и колата когато започва да изкачва наклон и скороста нормално спада, но след това идва равен участък и на 5-та повече от 80 км/ч не може да вдигне и след 5-10 мин се оправя сама. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #12 Отговорено 30 Юли, 2010 Лично аз на моя Сивик не му включвам 5 скорост преди да съм набрал минимум 90км/ч. Иначе няма хал да изкачи байр. Силата му се усеща след 3500 об/мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dominiko 49 #13 Отговорено 30 Юли, 2010 Точно така.Хондичките (малките)не обичат баирите - зор им е.Аз с 90км/ч на баир и натисна докрай педала - не мръдва ма като бодна трета и отлитам с рев , нищо че е д14 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #14 Отговорено 30 Юли, 2010 И аз се озорвам по баирите, но ако съм в обороти на по-ниска предавка от 5-а е съвсем поносимо. Все пак карам Сивик 1.5 с купе почти като за Акорд.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 30 Юли, 2010 Сака си оброти и те тва е, независимо кво караш и колко тежи... , ако е Хонда, ако е нещо друго - нямам идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #16 Отговорено 30 Юли, 2010 Само аз ли нямам тези проблеми за които пишете? Кошарата ми е на 261 000 вече, но си я поддържам откъм масла и филтри, както си пише по дебелите книги .. а карам седан д15б2 дето е най-тежкото купе от 5 ген. сивик и нямам проблеми с хълцане, баири и т.н .. да чукна на дърво! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #17 Отговорено 30 Юли, 2010 offtopic: купето е по-тежко от седана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #18 Отговорено 30 Юли, 2010 Друго, което също съм забелязал е когато карам градско много бавно на първа скорост колата започва супер много да подскача - тръгне....спре....тръгне...спре... все едно се е запушила... Като натисна няколко пъти газта до дъно на свободна и си тръгва нормално. Дайте съвет какво да правя аз пък бих те посъветвал преди да почнеш да си чепкаш моното и да слагаш инжекциони,да си погледнеш генерацията-гърнета катализатори и.т.н.мойта си е карам на 4-5 към нар. бани и немога да споделя общото мнение че д15ките вървът само над 3500.при мен след 2500 се получава турбоефекта защо повечето казват след 3500 незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
p0n1X 0 #19 Отговорено 31 Юли, 2010 Ясноооо значи не само аз съм имал това "проблемче" по нашите планини Бях се доста притеснил, след като един познат ми каза, че нямала компресия... Колата ми е на доста километри, но двигателчето работи доста тихо. Май предишният собственик си я поддържал добре. Иначе тези дни ще видя да намеря някой канал и да погледна генерацията как е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #20 Отговорено 31 Юли, 2010 Баце, нямаш проблем с двигателя. Просто явно до сега не си карал Хонда за да знаеш, че тази кола се кара в обороти(от 3000об/мин нагорееее). Връщаш предавка, даваш газ, набираш хубава скорост, пети зъб, пак газ, 150км/ч и стига толкова... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #21 Отговорено 31 Юли, 2010 Немога да не се съглася !!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkYYY 0 #22 Отговорено 31 Юли, 2010 Колега и аз имах такъв проблем, но не с хонда .. и се оказа, че от катализатора нищо неставаше .. чак турбината на колата не работеше заради скапания катализатор Един съсед му оставих колата за 1 ден за да го свали. Каза ми, че след като го е свалил 10 км се е возил и е хвърлял зад него сажди и след това се усети, че колата е наистина TDI .. Преди свалането на катализатора Т-то и И-то се бяха загубили нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
p0n1X 0 #23 Отговорено 31 Юли, 2010 Баце, нямаш проблем с двигателя. Просто явно до сега не си карал Хонда за да знаеш, че тази кола се кара в обороти(от 3000об/мин нагорееее). Връщаш предавка, даваш газ, набираш хубава скорост, пети зъб, пак газ, 150км/ч и стига толкова... Еми така е в момента тя ми е първата лична кола, а и още не съм много опитен (нямам много стаж сега го трупам с нея) и съм все притеснен като тръгна на дълъг път да не ме остави някъде . А и ме е малко страх, когато я настъпвам над 3000 да не и стане нещо.... в последствие от вас разбрах, че на хондите и харесва повече да са в големи обороти А вдига ли се много разхода на горивото ако я тормозя над 3к из планините, защото стрелката пада много бързо надолу Сигурно се вдига, но да си питам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #24 Отговорено 31 Юли, 2010 (Редактирано) Така са замислени. Ако искаш икономия - имаш я, но на умерени обороти. Само забележи къде, и на колко оборота в минута разполагаш с цялата мощност на мотора по каталог offtopic: купето е по-тежко от седана Колко тежи седана с еквивалентен мотор? Тези купета много тежки ги изкарахте. Докато бях на състезанието на националната дочух приказки за над 1100кг за 5-та генерация. Избийте си го 5-та със 101 коня е около 1005, 1020. Със другия мотор и другото окачване е малко повече - 1040 максимум, и то с не напълно празен резервоар Това е с климатик, без системата ABS. При шеста е малко по-различно Редактирано 31 Юли, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #25 Отговорено 31 Юли, 2010 (Редактирано) съм все притеснен като тръгна на дълъг път да не ме остави някъде . А и ме е малко страх, когато я настъпвам над 3000 да не и стане нещо.... в последствие от вас разбрах, че на хондите и харесва повече да са в големи обороти А вдига ли се много разхода на горивото ако я тормозя над 3к из планините, защото стрелката пада много бързо надолу Сигурно се вдига, но да си питам как ще те остави ле колега, кви са тея смешки дет ги пишеш.тея машини,говоря за по старите истински хонди са направени перфектно.просто си следи състоянието на колата и не я оставяй да се разтрака,че да тръгнеш да е правиш.грижи се за нея и тя се отблагодарява многократно.от три години я имам е съм сменил левия накрайник 2 пъти. а най обича над 3000 об.стъпвай не бой се,слагай само хубаво масло и шел випауър и си ок. относно разхода,точно по тоя път Пловдив-Пазърджик с 80 км.в час ми е давала разход около 5 литра и малко.а нагоре из баира кат и лепкаш 2 и 3та постоянно и е над 3-4000 об,мноо ясно че стрелката щи пада бързо.пък да не говорим ако ти е запушена генерацията,кво и причиняваш на хайвана из тея планини Редактирано 31 Юли, 2010 от W-POWERRRRR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #26 Отговорено 31 Юли, 2010 ...и не се притеснявай за стрелката на бензина...струва ти се че харчи защото като си под наклон отчита грешно иначе си харчи нормално. И кво ти пука, повече от 10/100 ако ще да се сцепиш не можеш да и докараш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове