Jump to content
p0n1X

Проблем при изкачване

Recommended Posts

Наложи ми се тези дни да попътувам малко из България с хондата и забелязах, че колата се мъчи при изкачване. Карам си аз по магистралата с 100 км/ч, до тук всичко е добре. Като стана време да се изкачвам и колата направо започна да умира...... Не съм мръднал и сантиметър крака, а тя падна до 80 км/ч :) наложи се да катеря на 4-та с 2800-3000 оборота в колона с тировете..... Та въпроса ми е защо така губи мощтност от какво може да се дължи :) Друго, което също съм забелязал е когато карам градско много бавно на първа скорост колата започва супер много да подскача - тръгне....спре....тръгне...спре... все едно се е запушила... Като натисна няколко пъти газта до дъно на свободна и си тръгва нормално. Дайте съвет какво да правя :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле и аз съм същия! И аз съм с д15-ска... значи тази кола си има собствено мнение! Скоро бях ходил до Гърция и по магистралата през час - два си влизаше в режим невървеж... е тая кола не можеше да отлепи! На 80 давам газ и тя си стои, не се набира. След като върна 3-та на 80 - 90 се отпушваше както си трябва. Аз все си спомням за това което съм чел в АутоДата, че д15-ските си имат проблем с дросела и си мисля че това е проблема...но не знам! Май ще послушам майсторите в Омбре и ще слагам MPFI и да се свършва с мъките :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем с една от предишните ми коли (не Хонда). Оказа се запушено задно гърне, катализатора се беше преместил там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно MPFI решава проблема с забиването на муцуната както и с въпросния проблем при изкачване. Аз поне така реших моя.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно катеренето - извинявам се ако съм груб, но ти как очакваш да катериш на 3000оборота на 4та скорост ? Бутни 3та или 2ра и ще видиш как бързо ще вземеш наклончето ;) Просто трябват обороти.. :oОтносно забиването на муцуната - страшно много теми са се изписали по този и подобни проблеми на д15ката, аз също имах сходен. Като цяло проблемът почти винаги идва от инжекциона, много неща може да са, почети :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем с една от предишните ми коли (не Хонда). Оказа се запушено задно гърне, катализатора се беше преместил там.

Ще погледна тези дни как седят нещата там :)

Едно MPFI решава проблема с забиването на муцуната както и с въпросния проблем при изкачване. Аз поне така реших моя.Поздрави.

Може и да го направя това нещо щом е изход от проблема.

Относно катеренето - извинявам се ако съм груб, но ти как очакваш да катериш на 3000оборота на 4та скорост ? Бутни 3та или 2ра и ще видиш как бързо ще вземеш наклончето :) Просто трябват обороти.. ;)Относно забиването на муцуната - страшно много теми са се изписали по този и подобни проблеми на д15ката, аз също имах сходен. Като цяло проблемът почти винаги идва от инжекциона, много неща може да са, почети ;)

Еми от скоро съм във форума, а и са ми сложни тези двигатели. Дай ми някое PC и ще го оправя ама тея коли са ми малко трудни :o . Преди да пусна някоя тема се опитвам да почета повечко, но този път не можех да намеря подобна. Но все пак мерси, че ме насочихте къде да погледна и над какво да се замисля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По магистрала по някога наклоните не се усещат толкова и изглежда лекичко нагорнище а всъщност си е доста стръмно и е напълно нормално да омалее колицата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен този проблем с денивелацията се получи като смених гумите(сложих такива с по висок профил и по-широки) все едно карах валяк.На равното нямах никакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...наложи се да катеря на 4-та с 2800-3000 оборота...

Това обороти ли са колега, карай колата над тези :)

Не караш голф, а Хонда, колегата Wolfcry е написал "Просто трябват обороти.."... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,сипи некакъв висококтанов бензин и някава добавка и покарай извесно време на "ръчка" винтиловия мотор да го плашиш с обороти е все едно жена със секс или куче със салам :) Може нещо боклуци да има и да е позапущила некаде,или толко да си може.А да и после и смени като изгориш тоя бензин с добавката задължително горивния филтър;) Ама мини поне 150-200 км и на тормоз. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам този проблем както си карам с 100км/ч и не мърдам педала от газта и колата когато започва да изкачва наклон и скороста нормално спада, но след това идва равен участък и на 5-та повече от 80 км/ч не може да вдигне и след 5-10 мин се оправя сама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз на моя Сивик не му включвам 5 скорост преди да съм набрал минимум 90км/ч. Иначе няма хал да изкачи байр. Силата му се усеща след 3500 об/мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така.Хондичките (малките)не обичат баирите - зор им е.Аз с 90км/ч на баир и натисна докрай педала - не мръдва :fun: ма като бодна трета и отлитам с рев , нищо че е д14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се озорвам по баирите, но ако съм в обороти на по-ниска предавка от 5-а е съвсем поносимо. Все пак карам Сивик 1.5 с купе почти като за Акорд....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сака си оброти и те тва е, независимо кво караш и колко тежи... :cool:, ако е Хонда, ако е нещо друго - нямам идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли нямам тези проблеми за които пишете? Кошарата ми е на 261 000 вече, но си я поддържам откъм масла и филтри, както си пише по дебелите книги .. а карам седан д15б2 дето е най-тежкото купе от 5 ген. сивик и нямам проблеми с хълцане, баири и т.н .. да чукна на дърво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

offtopic: купето е по-тежко от седана :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:cool: Друго, което също съм забелязал е когато карам градско много бавно на първа скорост колата започва супер много да подскача - тръгне....спре....тръгне...спре... все едно се е запушила... Като натисна няколко пъти газта до дъно на свободна и си тръгва нормално. Дайте съвет какво да правя :lol:аз пък бих те посъветвал преди да почнеш да си чепкаш моното и да слагаш инжекциони,да си погледнеш генерацията-гърнета катализатори и.т.н.мойта си е карам на 4-5 към нар. бани и немога да споделя общото мнение че д15ките вървът само над 3500.при мен след 2500 се получава турбоефекта :D защо повечето казват след 3500 незнам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясноооо значи не само аз съм имал това "проблемче" по нашите планини :cool: Бях се доста притеснил, след като един познат ми каза, че нямала компресия... Колата ми е на доста километри, но двигателчето работи доста тихо. Май предишният собственик си я поддържал добре. Иначе тези дни ще видя да намеря някой канал и да погледна генерацията как е :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце, нямаш проблем с двигателя. Просто явно до сега не си карал Хонда за да знаеш, че тази кола се кара в обороти(от 3000об/мин нагорееее). Връщаш предавка, даваш газ, набираш хубава скорост, пети зъб, пак газ, 150км/ч и стига толкова... :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имах такъв проблем, но не с хонда .. и се оказа, че от катализатора нищо неставаше .. чак турбината на колата не работеше заради скапания катализатор :bow: Един съсед му оставих колата за 1 ден за да го свали. Каза ми, че след като го е свалил 10 км се е возил и е хвърлял зад него сажди :devil: и след това се усети, че колата е наистина TDI :) .. Преди свалането на катализатора Т-то и И-то се бяха загубили нещо :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце, нямаш проблем с двигателя. Просто явно до сега не си карал Хонда за да знаеш, че тази кола се кара в обороти(от 3000об/мин нагорееее). Връщаш предавка, даваш газ, набираш хубава скорост, пети зъб, пак газ, 150км/ч и стига толкова... :)

Еми така е в момента тя ми е първата лична кола, а и още не съм много опитен (нямам много стаж сега го трупам с нея) и съм все притеснен като тръгна на дълъг път да не ме остави някъде :) . А и ме е малко страх, когато я настъпвам над 3000 да не и стане нещо.... в последствие от вас разбрах, че на хондите и харесва повече да са в големи обороти ;) А вдига ли се много разхода на горивото ако я тормозя над 3к из планините, защото стрелката пада много бързо надолу ;) Сигурно се вдига, но да си питам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така са замислени. Ако искаш икономия - имаш я, но на умерени обороти. Само забележи къде, и на колко оборота в минута разполагаш с цялата мощност на мотора по каталог :)

offtopic: купето е по-тежко от седана :)

Колко тежи седана с еквивалентен мотор? :) Тези купета много тежки ги изкарахте. Докато бях на състезанието на националната дочух приказки за над 1100кг за 5-та генерация. Избийте си го ;) 5-та със 101 коня е около 1005, 1020. Със другия мотор и другото окачване е малко повече - 1040 максимум, и то с не напълно празен резервоар ;) Това е с климатик, без системата ABS. При шеста е малко по-различно ;) Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

съм все притеснен като тръгна на дълъг път да не ме остави някъде :) . А и ме е малко страх, когато я настъпвам над 3000 да не и стане нещо.... в последствие от вас разбрах, че на хондите и харесва повече да са в големи обороти ;) А вдига ли се много разхода на горивото ако я тормозя над 3к из планините, защото стрелката пада много бързо надолу ;) Сигурно се вдига, но да си питам :)как ще те остави ле колега, :) кви са тея смешки дет ги пишеш.тея машини,говоря за по старите истински хонди са направени перфектно.просто си следи състоянието на колата и не я оставяй да се разтрака,че да тръгнеш да е правиш.грижи се за нея и тя се отблагодарява многократно.от три години я имам е съм сменил левия накрайник 2 пъти. а най обича над 3000 об.стъпвай не бой се,слагай само хубаво масло и шел випауър и си ок. ;) относно разхода,точно по тоя път Пловдив-Пазърджик с 80 км.в час ми е давала разход около 5 литра и малко.а нагоре из баира кат и лепкаш 2 и 3та постоянно и е над 3-4000 об,мноо ясно че стрелката щи пада бързо.пък да не говорим ако ти е запушена генерацията,кво и причиняваш на хайвана из тея планини ;)

Редактирано от W-POWERRRRR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и не се притеснявай за стрелката на бензина...струва ти се че харчи защото като си под наклон отчита грешно :) иначе си харчи нормално. И кво ти пука, повече от 10/100 ако ще да се сцепиш не можеш да и докараш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...