pamo 346 #201 Отговорено 30 Май, 2014 Само ще се подкарва суапнат h22. Всъщност е подкаран вече....Интересното е, че светещия чек ме дразни, за разлика от този, който ще кара Ами слагам каквото са ми донесли, ако беше P13 с трите куплунга да го бях забравил, иначе имам един "по-правилен" комп, но не ми се дава засега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #202 Отговорено 1 Юни, 2014 В Crome-то няма такава опция за P13 еку-то. Може директно да се едитне бин файла с hex едитор ама не знам къде да пипам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude_2.3 21 #203 Отговорено 1 Юни, 2014 4WS не е тракшън конктрол. Просто задни завиващи колела. Колатя няма да влиза в авариен режим ( на 99% съм сигурен ). Просто махнете лампичката не се занимавайте. Проблема на P13 за клиента ще е knock sensor ( евентуално ) и ограничителя на скоростта. Дори аз трябва да имам някъде останал P13 от JDM ( без 4WS ) ще го дам за 20 лв ако искате да не търси 4WS, но този комп е с ограничител на 180-190 км/ч. Иииии си търси knock sensor-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #204 Отговорено 4 Юни, 2014 (Редактирано) Мерси за мнението колега. Знам много добре каква е разликата между тракшън контрол и 4WS. Просто грешката е такава. Понякога имаме кодове за грешки, които не ни хвърлят направо към дефектното звено. Свързано е с него, но трябва малко да се размърдаме, за да разберем точно какво не си харесва дадена кола. При мен или се отнася за P13 от JDM-ка или USDM-ка с тракшън контрол (япончетата си имат бутон "TCS" там, където тук някой решава да си забие мигащ светодиод на алармата..) Грешката произлиза от това, че на куплунг "C" просто няма нищо, каквото и да е то...4WS, или друго... "Просто махнете лампичката" - нама как да оставя кола без лампа "чек енджин", тоест тя да не си върши работата занапред.. Поне аз не приемам това за решаването на проблем. Иначе наистина не влиза в авариен режим, тъй като има VTEC.. Както и да е. Marcus, днес окончателно отказвам да се занимавам с този комп. При изрядна ламбда-сонда редом с 36 ми свети 41 (прекъснат подгрев) Да, ама не е прекъснат.. Има дефект в драйверният чип в компа, който отговаря за подгрева, заради неправилно свързване някъде..... в близкото минало, нямам идея. Той е обикновен набор от няколко транзистора в един корпус и може да се импровизира с нещо външно, но преценявам че е загуба на време. Основният сигнал на сондата пък беше забит в пин "алтернатор" на куплунг "А". ще се слага друг комп най-вероятно.. Иначе ти благодаря, че показа заинтересованост. Редактирано 4 Юни, 2014 от pamo 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #205 Отговорено 15 Ноември, 2014 (Редактирано) Boost limit-a в Crome-to върши ли работа на време, т.е ако съм я настроил на 7 ПСИ(при 8 PSI boost limit) и случайно overboost-не на 10PSI, ще свърши ли работа преди да стане беля? Редактирано 15 Ноември, 2014 от murdera Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #206 Отговорено 17 Ноември, 2014 Да. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KaJluTaPkO 4 #207 Отговорено 29 Декември, 2014 Колеги каде мога да отида да ми направят свестен чип за моето МиниМе Във Варна има ли ако няма каде най-близко има? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RichClub 0 #208 Отговорено 15 Февруари, 2015 Здравейте колеги, понеже немога да намеря стоков бин за Д15З6 ще ползвам д16з6 бина но делкото на 1.5 е зацепено на 12 градуса ,а на 1.6 е на 16. Как да коригирам ignition timing в crome-то.В стоковия бин на 1.6 е 16.50,трябва ли да го върна на 12,5 за да работи коректно в ниските обороти.Някой чуждестранни саитове пише че се задава на 21,50. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #209 Отговорено 30 Март, 2015 Колеги Моля помагаите Търся човек който да пипне малко едно ЕКУ П28 става въпрос за пускане на лънч контрол и преместване включването на Втека от 4000об. пишете на ЛС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #210 Отговорено 31 Март, 2015 Колеги Моля помагаите Търся човек който да пипне малко едно ЕКУ П28 става въпрос за пускане на лънч контрол и преместване включването на Втека от 4000об. пишете на ЛС намерих човек! благодаря на всички отзовали се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #211 Отговорено 7 Май, 2015 Здравейте! Имам няколко въпроса: Колата, която ще се коментира е Д14А4 сивик 6-та (EJ9). Компютъра и инсталацията са фабрични. Скоро си смених всмукателния колектор с такъв от Д16з9. 1. Може би ще сменя инсталацията си с такава от Д15з6. Тя е ОБД2б до колкото знам. След това ще премина с преходник към обд2-обд1 към такъв компютър. Къде се намират такива преходници? Ще поясня защо д15з6, защото от прочетеното разбирам, че тази инсталация има всичко необходимо за бъдеща ВТЕК глава. 2. Компютъра не е уточнен засега какъв ще бъде. Вероятно П28-ца. Интересува ме дали е възможно този компютър да поддържа две тотално различни карти или може би друго казано режими на работа. Карта с възможно най-бедни смеси и възможно най-агресивно запалване на ГВС и такава, която да е с богати смеси и възможно най-агресивно запалване. Друго казано дали е възможно да си превключвам от икономична карта към "мощна"? 3. Възможно ли е да се настройва запалването от тези компютри? В мен има малка чуденка - Моя двигател запалването му се управлява от дистрибутор. В същото време четейки оставам с впечатлението, че може точно да се коригира запалването - Спрямо оборотите и ТПС сензора колко градуса преди горна мъртва точка да се подава искра. В същото време дистрибуторите не би трябвало да го могат това, защото е механическо подаването на искрата и има механизъм за увеличаване на предварението, когато двигателя увеличава оборотите си. И сега въпроса е следния. Запалителната система дали не е хибрид между механическо увеличаване на предварението и модерния начин с индивидуални бобини и сензор на разпределителния вал? Тоест ротора вътре в дистрибутора да има едно удължение и на базата на картата в компютъра, компютъра да подава по-късно или по-рано искра и така да става ей това точно определяне на запалването спрямо оборотите и ТПС-а. Още един въпрос, който е сложен може би. От няколко години проучвам дали е възможно и как би станало мини-ми с 3 етап ВТЕК. Нещото, което не разбирам е: 1.За този двигател не се знае дали е възможно да се настройва компютъра му. P2J -003 е компютъра за ръчна скоростна кутия. Той съответно е OBD2a, ако може да се вярва. Този компютър управлява два ВТЕК соленоида и има карта за горенето с бедни смеси, но доколкото разбирам OBD2 компютри не се настройва ли или било много сложно. 2.Компютрите за ръчна скоростна кутия са много рядки и затова е по-възможно да намеря компютър за СВТ. Някой правил ли е въобще такава смяна на двигател и да се е сблъсквал с проблемите "ръчна скоростна кутия - компютър за СВТ"? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #212 Отговорено 8 Май, 2015 1. Ако не бъркам разликата от твоята до икономиковата инсталация откъм мотора е буксата за делкото и кабела за витек клапана. Лично на мен ми беше по-удобно(лесно и евтино) да пусна обд1 букси успоредно с тези на колата(при компютъра), но фейслифтовите и инсталацията и делкото са различни при д14-ките. При твоята инсталация трябва да се пуснат няколко кабела и където има нужда да се сменят буксите и ще стане. Защо точно обд2б инсталация и преходник, не е ли по-добре обд1 инсталация и преходника да отпадне? 2. Ако не бъркам в тази тема по-назад беше засегнат въпроса с два файла в една памет и евентуалното превключване от един на друг. Ако целта е нисък разход, винаги може да се нагласи на леко отворен дросел да не гори много, но тук става въпрос за много "но"-та и "ако"-та и навлизаме в доста обширна тема.3. Да. Отговорил си си сам на въпроса с допълнение на това, че не всичко се коригира спрямо обороти и тпс ами и според температура на въздуха, температура на охлаждащата течност, мап срнзор.....Кратък отговор на последния въпрос. С п28 може да подкараш двете клапанчета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #213 Отговорено 8 Май, 2015 1.Моята е преди фейс лифт. Мислел съм за обд1 инсталация обаче не съм много сигурен дали всички букси които имам ще станат. Не ми се ще да взема една инсталация и да запоявам и нагласям. Направих го сега със смяната и си е трудоемко. Но в крайна сметка може и така да направя. Мисълта ми с инсталацията от Д15з6 е, че тази инсталация има абсолютно всичко необходимо за ВТЕК конверсия. Можеш да сложиш ВТЕК-Е можеш да сложиш ВТЕК глава. Поне това разбирам. Привлича ме идеята че всичко става лесно с малко усилия и е надеждно. Ще увивам по-малко с изолирбанд иии ше ги има всички шлаухове. Другото е че изглежда по изчистено. Инсталацията за мен е важна част от двигателя и ми се ще да поработя повече върху нея да стане добре изолирана. Тука вече се отклоних от темата. Това няма значение. Твоята идея с успоредното изваждане на тея букси е просто една връзка от ВТЕК соленоида към компютъра и същото за дистрибутора? Фабричната букса да не се ползва? 2.Искам да бъдат точно както каза два файла. Отделни карти и да мога да ги сменям. И да идеята е икономия. Идеите, които имам относно механически подобрения трябва да работят добре и за мощността и за икономията. Просто ми трябват две карти тотално различни. Силовата настройка няма да ми е необходима през цялото време. Не се нуждая от ряз и вървеж през цялото време. Всъщност рядко се нуждая. 3.Да много добре знам, какво влияе на ДВГ. Не съм сигурен но основните карти са за импулсите на дюзите спрямо оборотите и ТПС сензора и същот за запалителната система, за температурата и налягането май има коригиращи карти, които променят дължината на импулсите на дюзите и градусите преди горна точка за запалителната система. Премислил съм тези неща доста добре, просто не знаех дали е възможно да се пипа запалителната система. 4. Йееааа! Сигурно ли е това? Ако е възможно това значи, че може да му се правят карти за този двигател. Ако е двигателя е работил с П28-ца би трябвало да няма проблеми и със скоростната кутия. IACV, EGR, двата соленоида, мисля че те са големите разлики при D15Z7. С П28-цата и друг всмукател не би трябвало да има проблем в работата на двигателя. При D15Z7 мисля, че IACV-то е с 3 жици. Като се ползва този компютър и друг всмукател все едно оригиналните неща не са съществували, тоест на практика мини-ми с тази глава трябва да бъде почти същото като обикновен ВТЕК? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #214 Отговорено 27 Май, 2015 НЯКои ако може да помогне търся драивър за Нокиа ДКУ-5 кабел .. немога да го подкарам . АКо няко има и може да помогне да ми го прати mugen_power@abv.bg или facebook Kiril K-v Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #215 Отговорено 1 Юни, 2015 Mr.SOHC прочетох темата макар и не чак толкова внимателно. Намерих на 2-рата страница от потребител Radeon4о ако не се лъжа като подсказка за това с двата режима. Някой може ли да даде някаква насока/помощ за тази идея със смяната на режимите? И дали може това да се направи на П28-ца? П28-ца, защото доколкото разбирам той може да се настройва и мога да си закарам колата да я настроят. За тези, които сега го прочитат става дума за Д14А4 с всмукател от д16з9 и идеята ми е да имам два режима на работа - икономичен и силов така да го кажем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Светославв 0 #216 Отговорено 21 Август, 2015 Колеги карам хонда хр-в 1.6 124кс и имам проблем с детонациония датчик интересува ме тъи като моя комп не става за чипване може ли да се постави друк които става да се чипне и да се изклучи детонационя датчик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #217 Отговорено 13 Септември, 2015 Здравейте! Ще премина към ОБД1 и П28 компютър на Д14А4 двигател. Направил съм някой промени по двигателя. Искам да я настроя и търся хора и стенд за целта в София. Търся мнения и съвети за места където мога направя това нещо. Има една особеност , че ще мога да сменям основните карти в движение в смисъл, че ще мога на практика да управлявам двигателя в два различни режима. Трябва ми човек, който да разбира от настройката на двигателя с обеднени смеси. Имам предвид за софтуерната страна на нещата. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #218 Отговорено 13 Септември, 2015 Потърси HPP Garage, имат страница и във фейсбук. Предполагам пазят и картите от моята д14 обд1, така че ще имаш базова карта за надграждане. За да сменяш картите в движение ти трябва 28 пинов сокет адаптер за чип 27sf512 и контролер, с който да сменяш картите. Виж moates.net. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #219 Отговорено 13 Септември, 2015 Нямам фейсбук, но предполагам, че ще може да се намерят. Един колега ми предложи вариант с резистор. Този адаптер за който говориш ти какво представлява и има ли всъщност възможност за повече от две карти. Примерно 3. Благодаря за отзива! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #220 Отговорено 13 Септември, 2015 (Редактирано) Напиши името в гугъл и ще ти излезе адреса и телефона..да не излезне, че правя реклама, не че не я заслужават. This adapter snaps right down into a 28-pin socket that usually accepts a 29C256 or 27SF512 and allows you to switch among 8 or 16 different programs! Requires the EX remote switch and a C3 AM29F040 chip. http://www.moates.net/gx-switching-adapter-for-28pin-sockets-p-87.html?cPath=69 Ако не е тайна, за какво са ти няколко карти? Редактирано 13 Септември, 2015 от JayR Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #221 Отговорено 13 Септември, 2015 (Редактирано) Имам възможност да произвеждам въртящ момент при горене с бедни смеси, но пък искам от време на време да си я карам колата както си трябва. С други думи искам да карам с един икономичен режим и един режим в който да извадя повече мощност от двигателя. Хммм... ами този адаптер е малко скъпичък май май, наистина ли може да сменя картите. Разгледах сайта им и не мога да получа по-детайлна информация. Как работи и какво прави. Какви функции има и т.н. Редактирано 13 Септември, 2015 от ACID BURN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #222 Отговорено 25 Септември, 2015 Здравейте, спешно ми трябва стоков .bin файл за H23A2. Преди го бях изтеглил от PGMFI.org, но този сайт вече не съществува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #223 Отговорено 26 Септември, 2015 http://www.getglitched.com/pgmfiwiki/www.pgmfi.org/twiki/pub/Library/EcuDefinitionCodes/p14.bin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #224 Отговорено 28 Септември, 2015 Блягодаря за бина, но нещо авансите ми се виждат прекалено големи, а горивната карта е тотално нереална....сигурно проблема е че е на П13/П14 база и кромето се нааква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #225 Отговорено 28 Септември, 2015 Авансите са такива на стоков П14, горивото трябва ръчно да се въведе и настрои, не е като за Д16/Б16 готов бин и да пали... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #226 Отговорено 28 Април, 2016 Някой работил ли е с eCtune. Към кой пин се връзва Clutch Input Switch? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iSerb 3 #227 Отговорено 1 Юни, 2016 (Редактирано) Извините. Я не знаю Болгарский язык. Писать русском или английском? я создал свой эмулятор - SofRom R2 (больше информации в Google) работает с многими ECU и программами. Если Будет спрос то переделаю под ECtune. Знаю способ работы. мой канал YouTube https://www.youtube.com/channel/UCVyTBZ82BvHKdi5IEeT5axg я владелец сайта Ej9.RU - Всем привет =) Редактирано 1 Юни, 2016 от iSerb 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #228 Отговорено 22 Март, 2017 Имам един въпрос за p30 мапнато с еКтюн. еКтюн има опция за четене на грешки на контакт при изгасен мотор и дросел отворен над 50%. Когато дам на контакт чека светва и изгасва, след това мигва два пъти(приел е еКъюнския .bin). Когато отворя дросела над 50% чека свети постоянно, а когато затворя дросела чека изгасва. Това нормално ли е, или е solid cel? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlackDeviL 0 #229 Отговорено 18 Януари, 2018 Здравейте!Интересува ме кои пинове и на кой конектор се замостват на компютър П30, за да прочета коя грешка ми дава, че ми свети ЧЕК-а.По аутодата ги дава D4 Diagnostic(Timing) и D7 Diagnostic(Data link). Но искам да се подсигуря с някой който го е правил и знае.Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #230 Отговорено 18 Януари, 2018 На какво е закачен тоя комп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlackDeviL 0 #231 Отговорено 19 Януари, 2018 4 ген сивик Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlackDeviL 0 #232 Отговорено 19 Януари, 2018 Сложих в сивик 4ген б16а2,но ми святка чека и искам да разбера коя грешка ми дава,за да знам къде да търся проблема. Знам че 5ген имат букса под таблото която се замоства, но при мен работата е по сложна и затова питам кои пинове на еку-то се замостват за тази процедура.Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #233 Отговорено 19 Януари, 2018 Д4 ма маса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #234 Отговорено 18 Март, 2018 OBD0, Turboedit, с каква база работи включването на витек клапана през изхода за AC-то (пин B3)? На NG60 не иска, релето не щрака за да превключи а цялото вибрира, жужи и не отваря. NG63 преди време беше много бъгливо, някой ако може да подскаже, че отдавна не съм в течение и да не обръщам нет-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове