Schmeichel 0 #241 Отговорено 18 Ноември, 2010 Здравейте,имам един въпрос,може да е малко странен На няколко пъти видях следното нещо на няколко акорда пишеше 2.0i TD а на моята да кажем пише 2.0 tdi,има ли разлика в двигателите или просто буквите са си разменени.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #242 Отговорено 19 Ноември, 2010 Няма разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #243 Отговорено 23 Ноември, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги имам следния въпрос интересува ме колко литра гориво събира резервоара на акорда ми англичанка 96г. 1,8 16v благодаря предварително Редактирано 23 Ноември, 2010 от djigata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #244 Отговорено 23 Ноември, 2010 65 литра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stretford 25 #245 Отговорено 23 Ноември, 2010 Един бърз въпрос и от мен.Как да накарам дистанционното ми да работи???Смених му батерията и пак няма никой... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #246 Отговорено 27 Ноември, 2010 (Редактирано) Колеги ... изписалисте Война и Мир два пъти не можах да прочета всичко .. но Тъй като карам CC7 купето (94 година , английска сглобка преди фейслифта) F20z1, с навъртени 130 000 км за вече 6 години, се чувствам длъжен да споделя информация. Добре бе аре ша пишем дай да зафатаме с предимства и недъзи...аз ще пиша за модела преди фейса, карам акорд ф18а3 95 година...1.- Всичко в тая кола скърца и се разлепва-таван кори....дръжките за отваряне са като извадени от "ЗРЪНЧО" евтино боядисани ,играещи целите2.-Ел. стъклата са проблемни и по точно целия модул който е до ръчната...оня ден буквално се запали в ръцете ми..а след търсене по моргите разбрах ,че не съм единствен! 3.-Проблеми с рейката...моята е на път. 4.-Отвратителни ,скапани абе направо никакви спирачки....а тресенето във волана при спиране е обичайно!5.- Оооогромен радиус на завиване....има моменти в който напрао ме е срам..баща ми завива с буса а аз не мога...6.-Зле обезшумена..не отива на кола от тоя сегмент!7.-Ми не ми е стабилна при високи скорости...все едно карам совалка из космоса...а проблема според мен идва от фабричните амортисьри които са "Делфи" , пълни лайна!8.-Ще ми се скоростите да влизат малко по прецизно и меко9.-Цялостно ниско ама страшно ниско качество на сглобката , всеки винт ,всеки елемент сякаш са попаднали случайно в последния момент в тая кола посредствено качество на материалите използвани в интериора....Ми тва е , допълвайте или коригирайте!Пак казвам това са нещата при мен...след фейслифта ще кажат други, но все пак за следващ акорд заглеждам основно купета, а те са правени по други стандарти от други хора1. Колегите с отлепените тавани ... много секс правите в колите... това ви е проблема .. ако не блъскете кората по тавана - няма да ви се отлепи. Дръжките на вратите никак не съм съгласен , че са нискокачествени - най-важното е, че са здрави и не се чупят, а са и добре никелирани, не са и някакви пластмасови - имам поглед над такива дръжки в т.н. "премиум" клас, за БМВ става дума, където се очаква да са направени по-добре, а те са чупят като за световно ... 2. нямам проблем, освен че купих колата със скъсани уплатнения, но стъклата работят - за първи път чувам за такъв проблем3. Здрава е .. доколкото знам .. с добра подръжка няма грижи(важно е да се слага правилната течност, за предпочитане ОргиналдЪ ) а и се рециклира4. Тъй като многократно съм питал и съм писал по тоя проблем, който за мен се оказа най-свериозният, ще отделя малко повече внимание ,Важно е да не слагате най-гадните накладки на първо място. (за съжеление не съм видял накладки от хубави марки като феродо, текстар и т.н. и т.н. за който да не се съмнявам , че са истински и да не са цени като оригиналните от по 250 лева - което е проблем) Но и с някакви накладки, стига да са по-мекички и да спират прилично също става.На второ място ... главините събират повърхностен слой ръжда - да се почисти за да легнат хубаво дисковете.На трето място - лятото направих профилактика на цялата спирачна система .. почистване , смяна на спирачна течност , гресиране на буталцата на цилиндърчетата .. абе всичко ... оказа се че задните спирачки са така запекли че си ЕВало мамата - ПРОВЕРЕТЕ това защото май, май съм карал така години наред ... След тази профилактика спирачките значително се подобриха .. а и тресенето го няма и при по интензивно спиране. А иначе че ми се иска една идея по добре да спират на истина ... но не са отчайващи .. карал съм коли и с по-лоши - Тойота корола версоАБС- изгорял датчик - от началото на съвместния ни път - така я купих - карам си без него 5- така си е ! имаме хубава хидравлика ! .. айде да те видя с рено 19 чист дизел :D 6- ....мммм освен шума от двигателя (който се дължи от части на пробитите тръби на изпускателната система ) не чувал много много друго ... а него по начало го приемам за приятен ... (и говоря за двигателя , а не за силиконовата турбина както е при "премиум" марката БМВ например )7. Така си е ! .. но лично аз на 16 годишната ми кола не съм сменял нито пружини, нито амортисьори - видимо хондите стават по-ниски с годините ... това казва много - и все пак не караме WRC бегачки ... за мен е танту за кукуриго - устройва ме да не ги сменям още 2-3 години :)8. Така е ... ама и сигурно се случва когато я ръчкаш ? ... при мен е така .. специално втората .. но проблема е във щангичките на скоростите , а не самите скорости .. не съм чул до сега за счупена скоростна кутия на Хонда ... а има хора доста се стараят ! :)9. ... можеше и по-добре да ..особено като като се сравнява с прелюд .. Аз си харесвам тапицарията .. смятам , че е прилична и е над средното ниво . Пластмасите са гадни .. верно е ... Но пък има много предимства в ергономията . Чудесна визия към приборите , чудесно позициониране на шофьорското място (а не например залепен плътно до врата като в немските возила) нисък волан - много удобно. Много удобна седалка . Дбро място отзад . Хубав багажник (в който не знам как, но влиза вода )Виж обаче купих си колата с ръжда и въпреки, че я оправях, сега пак е проблем !Прочетох за някакви разходи от сорта на 14-18 газ ??? Пичове какви са тия разходи ???Карам колата на бензин и въпреки, че пише че е на 260 000 км (а не знам на колко е в действителност, ако са връщали) лятото с климатик извън града 8/100, с багаж и пътници и натоварен трафик, които не позволяваше оптимално каране в града - под 10 нормално каране (което включва и ръчка по светофарите - чат пат... мотора е добър. Има лек разход на масло .. което считам за нормално.Проблем зимата (и при сериозна влага) с паленето (първото палене) прочетох , че не се знае решението - на мен ми казаха ,м че това се дължи на един датчик "за студения въздух" - той правил въздушно-горивната смес и реално май удавя колата ....Общо взето - мнението ми - много здрав и непретенциозен автомобил с добър (от към икономичност, а не толкова динамичност) мотор Има си болки, но не са за умирачка Сега ако я купувах - със сигурност щях да гледам да не е ръждясала - макар и да ми струваше повече пари (защото едно кърпене е колкото основен ремонт като пари )... та така със здраве и безавариино Редактирано 27 Ноември, 2010 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todort4 0 #247 Отговорено 27 Ноември, 2010 Някой да знае колко (литра)течност събира охладителната система че днеска наливах антифирз и дали като се източи отдолу през пропката на радиатора всичко си изтича? За F20Z1 става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #248 Отговорено 27 Ноември, 2010 За f20z1 охладиелната система събира 6.3 литра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #249 Отговорено 27 Ноември, 2010 За колегата по-горе..и преди съм го казвал .разход под 10 дори под 11 литра градско е практически и теоритически и квото още се сетиш НЕВЪЗМОЖЕН!!Говоря за Акорд..не пищете подобни глупости щот подвеждате доста мераклии..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todort4 0 #250 Отговорено 27 Ноември, 2010 (Редактирано) За колегата по-горе..и преди съм го казвал .разход под 10 дори под 11 литра градско е практически и теоритически и квото още се сетиш НЕВЪЗМОЖЕН!!Говоря за Акорд..не пищете подобни глупости щот подвеждате доста мераклии.....Ама чакай малко сега ти за какво говориш и ние за какво?!Аха разбрах те по кой въпрос си писал и съм съгласен то дори заводско и дават 11.9 градско Редактирано 27 Ноември, 2010 от todort4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #251 Отговорено 27 Ноември, 2010 За колегата по-горе..и преди съм го казвал .разход под 10 дори под 11 литра градско е практически и теоритически и квото още се сетиш НЕВЪЗМОЖЕН!!Говоря за Акорд..не пищете подобни глупости щот подвеждате доста мераклии.....ако аз съм "колегата по-горе", ще те замоля да се въздържаш от квалификаци ... не дей да успокояваш душата си като обвиняваш, ами спазвай собствените си съвети (т.е. не говори глупости)Не искам да изпадам в махаленизъм ... стоя твърдо зад думите си, които са подплатени със стабилна практика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #252 Отговорено 28 Ноември, 2010 Вчера се вкарах в драма със смяната на крушката на фара на един Ситроен и се замислих, че нямам резервни крушки в багажника. По-лошо - дори не знам какви крушки ми трябват нито за фаровете, нито за халогените, а имам един изгорял халоген, за който ми обявиха 70лв за крушка + смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvoTheBest 0 #253 Отговорено 28 Ноември, 2010 Здравейте, моя акорд е F18a3 и колегата по-горе !!! все едно е описал моята кола! Що се отнася за разхода,му вярвам, моята ми гори 7 извънградско! Почти една година се чудех за проблема с водата в багажника и накрая открих че влиза през антената! По ходовата част за три години съм сменил само един горен шарнир.Като цяло съм доволен от колицата и не смятам да я махам скоро ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #254 Отговорено 28 Ноември, 2010 За колегата по-горе..и преди съм го казвал .разход под 10 дори под 11 литра градско е практически и теоритически и квото още се сетиш НЕВЪЗМОЖЕН!!Говоря за Акорд..не пищете подобни глупости щот подвеждате доста мераклии.....И ние с нафтовите печки ли трябва да се водим от тези цифри? Проблема може да е в твоя Акордеон или в неговото задкормилно устройство, не бъди толкова категоричен в оценките си, защото ставаш леко ......, няма да кажа какъв за да не те обидя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #255 Отговорено 29 Ноември, 2010 За това прословуто горене много се исписа.Явно зависи от това колко ти е тежък кракът ли незнам не искам да оспорвам на никой разхода.Моята кола по малко от 12 градско и 7.5 извънградско никога не е горила но пък и те толкова си и дават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #256 Отговорено 29 Ноември, 2010 Нещо и има ...счупена е.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #257 Отговорено 29 Ноември, 2010 Здравейте колеги.Да започнем с разхода мойто 2.2 едновалка в града с много рязане по светофари 12-14 ама говоря за червено и прекъсвач иначе 10 на 100км, ако прелично до 4000 извън около 7 не сам сигурен много. Иначе като проблеми за 5 години имам само километража странно се движи или пак вообще не се движи, почна леко да по скърцва като тръгвам и бавни ел. стъкла ама трябва да ги отворя и да ги смажа хубуу.Вода в багажника имаше само от бутилката на която истърва капачката иначе от никаде другаде, имаше и ръжда по калниците ама аз не съм виждал кола на тез години без ръжди.Като цяло колата е супер яка и издражлива на Варненските дупки и бабуни по пътя !!!За тез колеги дето им горят колите по 15л бензин и по ??? масло на 100км май е време за сервиз, а и всичките други кусури излизат само от ръцете ви такаче поддържайте колата си и няма да има ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Royal 5 #258 Отговорено 30 Ноември, 2010 От къде да си намеря халогени за моята? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #259 Отговорено 30 Ноември, 2010 От къде да си намеря халогени за моята?Пробвай от морга колега,или другия вариянт е да напасваш от тези на пазара,но съм чувал че стъклата им много лесно се пукали от пръски вода или от каманчета понеже са ниско качество.Има един колега от форума който си е сложил обикновени халогени и е много доволен,ако искаш мога да го питам и да ти дам отговор какъв е модела и колко пари бяха.Драсни на лично ако искаш да се разберем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #260 Отговорено 30 Ноември, 2010 Здравейте колеги! Карам акорд 2000г. 2.0 в-тек автомат. За 6 месеца само сменени маншони(бяха закъсани). Единственото което ме тревожи е разхода. В градски условия под 15/100 не съм я смъквал без никаква ръчка, а извън градско 9/100 със 100, 110км. Ако някой има наблюдения върху автомат нека да драсне някой ред.Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #261 Отговорено 30 Ноември, 2010 Здравейте колеги! Карам акорд 2000г. 2.0 в-тек автомат. За 6 месеца само сменени маншони(бяха закъсани). Единственото което ме тревожи е разхода. В градски условия под 15/100 не съм я смъквал без никаква ръчка, а извън градско 9/100 със 100, 110км. Ако някой има наблюдения върху автомат нека да драсне някой ред.Поздрави!Моят "градски" разход е същият. Паля сутрин, минавам 3-4 км и спирам. След час, два обратно - същата процедура. След няколко дена пак студена натам, насам - 8-10 км. Мисълта ми е че градско колата се движи с 40-70км/ч , рядко, за кратко (съответно студена) и тогава не се вкл. ЛОК ЪП-а на хидротрансформатора. Можеш от любопитство да засечеш карайки само на ръчен режим (ако имаш воля) и до 3000 об/мин но ще смъкнеш литър -два. Извънградско при 110-130 съм 7.5 - 8л.- лете + клима и чат, пат "в лютеница". Карам я с "карера 95"- ОМВ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #262 Отговорено 30 Ноември, 2010 Да колега карам я от известно време само на ръчен режим и няма разлика, дори съм я засичал на по 30 40км. на ден и пак гори. Пробвах я и на 2000об/мин и на 2500 ама гори. Извън градско на 160км/ч гори 12/100 със 100-110 8-30, 9/100км. Имам в предвид нормално ли е да не се притеснявам. И да те запитам и ти ли си с Автомат? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vaskata Vass 14 #263 Отговорено 1 Декември, 2010 Не се притеснявай,бе човек.Хондата харчи колкото и сипеш и върви както на теб ти харесва да я караш.Така,че си свиркай,че караш такава велика кола и си живей живота... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #264 Отговорено 1 Декември, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги! Карам акорд 2000г. 2.0 в-тек автомат. За 6 месеца само сменени маншони(бяха закъсани). Единственото което ме тревожи е разхода. В градски условия под 15/100 не съм я смъквал без никаква ръчка, а извън градско 9/100 със 100, 110км. Ако някой има наблюдения върху автомат нека да драсне някой ред.Поздрави!Приятелю, на баща ми е акорда е такъв , с тази разлика, че не е автоматик. Принципно автоматика качва малко разхода, но според мен не би трябвалод а е повече от 10%.На баща ми харчи малко повече от мойта, но все пак вашият мотор е доста по-динамичен. Възможно е наистина да го докарваш до 15 , но според мен не е нормално , ама изобщо, да не може да го смъкнеш, т.е. може да има и още нещо, което да се окаже нещо съвсем дребно.Аз с неговия акорд на извънградски режим със 90-100 съм постигал 7,5. За градско нямам наблюдения. (но за разлика от мойта - колкото и сипеш толкова ще хапне !!!)Виж малко прости съвети , които могат да имат ефект . (предварително се извинявам, ако ги знаеш, просто искам да помогна)Сменял ли си въздушен филтър ? - в тези прахоляци, където живеем - не е грешно да се сменя и на 10к км - определено помага и за вървежа и за разхода.Провери си налягането на гумите - (ако са меки качват разхода , ако лятото караш с зимни(всесезонни) - качват разходаАко караш за по 2-3 км - в задръстванията - нормално е да ти харчи толкова. И не ускорявай с педала в пода !!! , гали го . Щях да забравя - Jenson от Варна има същия като твоя и е автоматик , той ще ти каже най-добре дали е нормално със здраве и безаварийно ! Редактирано 1 Декември, 2010 от cK1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #265 Отговорено 1 Декември, 2010 Айде и аз да се отбележа за разхода, щото явно това е доста вълнуващ момент..... Градско се въртя около 13-така, а на извънградско около 8/100, но зависи колко бързам и с какво гориво съм. Случвало се е със 50 литра 100 октанов бензин да мина 600км в София, а друг път с 35 литра А95 да взема София-Пловдив. !!! П.П. Никой ли не знае на английскоте Акорди какъв тип е крушката на халогена и дали е голяма хамалогия смяната?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #266 Отговорено 1 Декември, 2010 Значи да го считам за нормален разход. Съдя по предната и тя беше 2.0 и харчеше около 11-12 нормално каране, но си мислех, че хонда е малко по икономичен. Благодаря за помоща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6009 #267 Отговорено 1 Декември, 2010 За градското не мога да преценя щото не знам как караш , мойто съм го описал и е 14 - 15 -особенно зиме. Извънградско обаче автоматът (особенно на дълъг и "монотонен" преход - примерно магистрала) харчи почти колкото "ръчка" и за мен 9 е с литър повече от моя разход. Имай предвид че круизконтролът също качва разхода тъй като винаги се стреми да поддържа въведената скорост и "доускоряването" изпълнява безпощадно - без да му пука за цената на бензина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #268 Отговорено 1 Декември, 2010 (Редактирано) Аз пък се чудя защо моя параход градско държи 11 / 12л. на 100! Да го карам с 40 ще разбера, ама се старая стрелките да се разхождат в по-голямата част от скалата, да вземат да клеясат нещо При следващото зареждане ще пробвам изключително "прилично" каране, т.е. В-ТЕК-а ще е в режим OFF. Редактирано 1 Декември, 2010 от Fiend Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #269 Отговорено 1 Декември, 2010 Круиза гарантирано бута разхода надолу..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #270 Отговорено 1 Декември, 2010 Колеги абе да ви попитам какжо масло се слага в скоростната кутия на Акорд 97г., и разбира се колко литра събира.Някаде бях чел ,че маслото е 15в40 ама да питам все пак.Благодаря ви много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stretford 25 #271 Отговорено 1 Декември, 2010 А сега и аз да питам нещо...Преди малко открих локва вода под колата,около предна дясна гума,а преди това климата от топло почна да духа студено...Какъв ще е проблема и къде евентуално в Пловдив мога да го реша? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #272 Отговорено 2 Декември, 2010 Колеги абе да ви попитам какжо масло се слага в скоростната кутия на Акорд 97г., и разбира се колко литра събира.Някаде бях чел ,че маслото е 15в40 ама да питам все пак.Благодаря ви много.HMTF - Хонда менюъл трансмишън флуйд си вземи .. не е много по-скъпо от цената на маслото. Сега още повече , че трябва да има някакви промоции май май. Иначе съм чувал , че се слага такова масло каквото слагаш на колата (т.е. може и такова каквото казваш)Не знам точно колко събираше ... но беше по-малко от за двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #273 Отговорено 2 Декември, 2010 Круиза гарантирано бута разхода надолу.....А аз си мислех, че го повишава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #274 Отговорено 2 Декември, 2010 (Редактирано) Колеги да отнеса още една питанка към вас. Ходих при един елкон да ми замери Ламбда сондата и ми каза, че била на път да замине. Проблема е, че нещо се усъмних след разговор с друг елкон. Та мисълта ми е стойностите които показа ламбда сондата бяха ако не се лъжа в порядъка на 0.8-1.2,1.3V а графиката която показваше бе почети права линия. Имало сонди които не променяли графиката и били наред разбрах от другия елкон и ми е интересно някой ако се е сблъсквал с подобно нещо да сподели. Колата е Акорд 2.0 в-тек 200год. Редактирано 2 Декември, 2010 от d.ivanow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #275 Отговорено 3 Декември, 2010 И така става си студено и мисля,че трябва да си сменя измисленият акумулатор,Акорд,2.0tdi ми е двигателя 20T2N,някой да знае колко мощен акумулатор ми трябва,понеже дочух,че ако е много силен се прецаквал по-бързо стартера ? има ли такова нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan100ev 2 #276 Отговорено 4 Декември, 2010 Здравейте колеги нека и аз да споделя. От 06.2007г. карам моя Aerodeck-F203B 95г. /for Amerika/ когато го взех, с -ОМБРЕ- работихме през една ограда. Когато го взех викам въпросния господин да я види и каже какво мисли, и колко ще излезне обслужването.Говорим си и той ме пита, тази първата HONDA ли ти е казвам да .-СМЕЕ СЕ- и вика като я подкараш няма да мислиш вече за друга марка.Няма да влизам в подробности какво съм правил по нея защото не мисля че това е толкова важно,ако някои се интересува повече ще споделя. Със СИГУРНОСТ мога да кажа, /ДА това е моята кола/ за сега.Следващата /незнам кога/ пак ще бъде ХОНДА но може би по-голяма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Denis_90 0 #277 Отговорено 4 Декември, 2010 Здравейте и от мен! Искам да попитам защо моя accord като е на празен ход т.е поинерция ми държи 2000 оборота, и когато спра напълно оборотите си падат автоматично?А понякога си върви както трябва, смисъл пази нормални обороти.Колата е 1996г. 1.8-115к.с., и има АГУ тоя номер ми го прави и на газ и на бензин. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Накура Микаца 72 #278 Отговорено 4 Декември, 2010 (Редактирано) Колеги ето това ми трябва,не съм много в час с частите обаче разликата между горната и долната сонда е,че кабела на едната е малко по-дълъг от на другата. Благодаря ви за помощта. Нещо снимките не излизат http://img121.imageshack.us/i/p10009000.jpg/ Редактирано 4 Декември, 2010 от daraduda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #279 Отговорено 4 Декември, 2010 Дойде време за първи път да сменявам двигателното масло на моята f22z2. Преди карах Ситроен и карах с Тотал, но последните 2 смени го смених с YACCO и по мое субективно мнение колата започна да работи някакси по-меко. От друга страна имам добра оферта за Castrol, но попаднах на мнения из нета, че VTEC-моторите обичали да го похапват. Приемам и други идеи за марка на масло. Филтърът също не бил като на "обикновените" коли, но не разбрах какво точно му е специално. Друго, което ме притеснява е, че в информацията, която намерих моя двигател събира 3.8 литра моторно масло, което ми се струва нереално малко . Ситроенчето ми беше 1.4 и събираше 3.5 литра, а на шефа меркела е 2.0 и 6 литра масло си ги събира И последно - колата е на 200 000км - 10W40 подходящ избор ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Накура Микаца 72 #280 Отговорено 4 Декември, 2010 Дойде време за първи път да сменявам двигателното масло на моята f22z2. Преди карах Ситроен и карах с Тотал, но последните 2 смени го смених с YACCO и по мое субективно мнение колата започна да работи някакси по-меко. От друга страна имам добра оферта за Castrol, но попаднах на мнения из нета, че VTEC-моторите обичали да го похапват. Приемам и други идеи за марка на масло. Филтърът също не бил като на "обикновените" коли, но не разбрах какво точно му е специално. Друго, което ме притеснява е, че в информацията, която намерих моя двигател събира 3.8 литра моторно масло, което ми се струва нереално малко . Ситроенчето ми беше 1.4 и събираше 3.5 литра, а на шефа меркела е 2.0 и 6 литра масло си ги събира И последно - колата е на 200 000км - 10W40 подходящ избор ли е?CEPSA,аз я карам,с това което и дават по книжката нищо,че е близо на 250 000км... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове