d.ivanow 8 #401 Отговорено 23 Февруари, 2011 Изобщо не съм обърнал внимание че ти задаваш въпроса. Но както и да е . СориПо темата-- Варианта при теб тогава е: Резонансно гърне и с тези симулатори http://shop.ebay.com...&_from=R8&_ipg= за да не ти свети `чека`Добре колега, а някой използвал ли ги е при хонда и другото което ме интересува знаеш ли кой модел е пробван и работи дори конкретно да питам за http://cgi.ebay.com/oxygen-sensor-simulator-conventional-LPG-conversion-/230559878661?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35ae708e05#ht_2495wt_940. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #402 Отговорено 26 Февруари, 2011 Мойта англичанка отново ме сюрпризира. Преди малко установих, че подгряването на огледалата не работи. Единственото, което знам е, че всички бушони са здрави. И двете огледала са студени и изключвам възможността за прекъснат кабел или нещо подобно. Основен заподозрян е копчето за вкл/изкл на подгрева, но приемам и други съвети преди да съм започнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #403 Отговорено 26 Февруари, 2011 Англичанката CG8 няма копче, реотаните работят постоянно.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52350&st=0&p=460858entry460858абе тази търсачка, хич не я обичате... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #404 Отговорено 26 Февруари, 2011 Пичове я кажете каква марка карета са сполучливи,защото ми предстои смяна и нз какво да търся,ще съм мнго благодарен ако всеки си каже мнението.Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #405 Отговорено 27 Февруари, 2011 Англичанката CG8 няма копче, реотаните работят постоянно.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=52350&st=0&p=460858&&do=findComment&comment=460858абе тази търсачка, хич не я обичате... Моята е набор 1997, т.е. CG7 ако не се лъжа. Има си копче (по-скоро копченце) за подгрева на огледалата и някъде бях чел, че именно то най-често прави мизерии, но не мога да намеря нещо темата.... .Имам мануал за модела и ще се заема с ремонт, но като се постопли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #406 Отговорено 19 Март, 2011 (Редактирано) Здравейте колеги. Търся размера на ЕТ на 17" 4х114,3 джанти акорд 2000г. На всякъде дават ЕТ. 38, 40. Аз имам на ЕТ.40 и с гуми 215/50/17 опират в калниците. Дори и да сложа 205/45/17 ми се струва, че пак ще опират. Голем шах ми е ако може някой да даде малко акъл.Поздрави Дидо. Редактирано 19 Март, 2011 от d.ivanow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #407 Отговорено 19 Март, 2011 Колеги, случайно някой да знае с колко сонди при катализатора е моят английски Акорд 95г.с F20Z1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #408 Отговорено 20 Март, 2011 Една. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #409 Отговорено 22 Март, 2011 koлеги искам да попитам-имам акорд купе 2.2, 96г. двигатал CD7. искам да сложа дизеловия мотор от акорд и дали щте имам проблем с инсталациата, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #410 Отговорено 22 Март, 2011 Здравейте колеги,искам да попитам на колко хиляди километра се сменя маслото в скоростната кутия?Става въпрос за акорд 97г.2.0лс.Благодаря ви предварително за отговора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #411 Отговорено 22 Март, 2011 . искам да сложа дизеловия мотор от акордДизеловите двигатели са на Ровър , и май не са много стока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #412 Отговорено 22 Март, 2011 Ама май - това от къде точно го знаеш?С дизела на бензиновото място филма не си заслужава - не само инсталацията е проблем.Май на 40к се сменя маслото в скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #413 Отговорено 22 Март, 2011 С дизела на бензиновото място филма не си заслужава - не само инсталацията е проблем.дати благодаря предварително какви други проблеми мога да шрешна? може ли по подробно,а дизеловия мотор неса ли два варианта на ровар и на хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #414 Отговорено 22 Март, 2011 Първият дизелов мотор на хонда е 2001г ако не се лъжа,дотогава всичко е на роувър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #415 Отговорено 23 Март, 2011 дати благодаря предварително какви други проблеми мога да шрешна? може ли по подробно,а дизеловия мотор неса ли два варианта на ровар и на хондаНикакви проблеми няма да срещнеш, ако вземеш дизеловият мотор в комплект със скорости, полуоски, двигателна инсталация и ЕКУ .Проблемите идват после .. Единият е - цената на нафтата . Другият е намесата на БОШ в електрониката, където започват едни проблеми със засичане и менене на оборотите ..Най големият проблем е, че колата си навървява доволно после, но не трябва да я изпробваш до колко, защото е леко прехвален този мотор ..Аз на моя Акорд успях да му спукам главата въпреки че доста хора твърдят , че е безпроблемен .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #416 Отговорено 23 Март, 2011 (Редактирано) Никакви проблеми няма да срещнеш, ако вземеш дизеловият мотор в комплект със скорости, полуоски, двигателна инсталация и ЕКУ .Проблемите идват после .. Единият е - цената на нафтата . Другият е намесата на БОШ в електрониката, където започват едни проблеми със засичане и менене на оборотите ..Най големият проблем е, че колата си навървява доволно после, но не трябва да я изпробваш до колко, защото е леко прехвален този мотор ..Аз на моя Акорд успях да му спукам главата въпреки че доста хора твърдят , че е безпроблемен .. благодаря колега аз така мисла да направя да взема целия комплект,интерколера,компютара и всичко с двигатела. но незнаех че мога да взема само част от инсталацията.наи много ме притеснява дали щте ми доиде буксата на ГНП-то,с сичко друго мисля че щте си пасне. а какво щте каже ЕКУ колкото и дае скапа нафтата пак щте ми баде по евтино,невярвам дизеловия мотор да харчи повече от 7л. 105кс и едно чипче мисля че щте мие супер. а сега каквото и да правя немога даго сваля под 10 на 100 извън градцко а градцко 15,18,20 тук някаде с точност немога да ти кажа. Редактирано 23 Март, 2011 от honda-power Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #417 Отговорено 23 Март, 2011 koлеги искам да попитам-имам акорд купе 2.2, 96г. двигатал CD7. искам да сложа дизеловия мотор от акорд и дали щте имам проблем с инсталациата,Купето ти е CD7, двигателя ти е F22B5. Според мен забрави да сложиш дизел в това купе.....Ако имаш проблем с мотора ми пиши, имам един обслужен, перфектен, който другата седмица ще се сваля и на негов място идва H22A8.......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #418 Отговорено 24 Март, 2011 нямам проблем мотора работи супер, но мисе струва много тромав а расхода доста голям.а защо да немога да сложа дизелов даи някво инфо причини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
^VaNcHy^ 0 #419 Отговорено 24 Март, 2011 Дори и разхода ти да се оправи с дизела , вървежа на хондата ще намалее доста сериозно.Разхода приблизително поне при мен е 7-8 в града и 6-6.5 извънградско.Ако може да задам един такъв въпрос:Някой има ли въпросната Хонда Акорд 2000дизел 105 к.с с ЧИП и ако се намира такъв да драсне няколко реда преди и след чипа и...те предимствата са ясни да напише за недостатъците.Благодаря предварително и успех на колегата с експеримента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nautilus80 0 #420 Отговорено 24 Март, 2011 При мен разхода е 5,5л./100 км. извънградско с 120-130 км/ч и 7л./100 км. в града. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #421 Отговорено 24 Март, 2011 (Редактирано) а защо да немога да сложа дизелов даи някво инфо причини.Няма такава причина, ако се заинатиш достатъчно и от БМВ мотор можеш да му качиш .. Някой има ли въпросната Хонда Акорд 2000дизел 105 к.с с ЧИП и ако се намира такъв да драсне няколко реда преди и след чипа и...те предимствата са ясни да напише за недостатъците.Моят беше такъв, 130 к.с. но го взех така от Германия и не мога да драсна ни един ред преди чипа .. Обаче мога да кажа след него Ще ме извиняваш, ама няма бензинова кола (освен S2000) която да е 2000 кубика (без турбо) и да върви така след 100-120 км/ч, както тича чипосания Акорд ..Разхода беше с по 500 гр. надолу от показанията на nautilus80 .. Единственият недостатък е, че много върви и ние много настъпваме и по някое време главата не може да издържи на напъна .. Та за това говоря за моя в минало време, защото сега е на още 300-400 километра оттатък Франкфурт на Майн със спукана глава и пръснат радиатор .. Редактирано 24 Март, 2011 от mar_tod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
acc_f20b6 0 #422 Отговорено 24 Март, 2011 Здравейте,колеги И аз съм член на фамилия Акорд. Карам английски акорд 2000г F20B6 мотор.От скоро ми прави някви въртели и искам да се посъветвам с вас,предполагам на някой му се е случвало... Колата като поработеше на място стрелката на температурата се побъркваше,на горе на долу,а не включва нито перки нито нищо.Закарах я на доктор и ми казаха,че е термостат,смениха го. След това,като работи повече от 5-10 мин на място(работи на парно),духа топло,след въпросното време почва да духа студено,стрелката отново почва да прави квото си иска.Дори стои по-ниско от това,както е загряла.Мислех,че всичко е наред,но...Днес случайно реших да видя какво се случва покрай двигатела.Горният маркуч на радиатора пареше и беше много корав,долния също,но беше студен.Отворих капачката на радиатора и почна да цвърчи антифриз.Колата беше доста загряла нито стрелка мръдна,нито перка въртеше...нищо.Пускам климатика перките не почват да се въртят,а го правеха.Дайте идея,какво може да се е случило Термостата е на 1 месец.Благодаря предварително за помоща! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #423 Отговорено 24 Март, 2011 На мен ми прилича на въздух в охладителната система.Обезвъздушавана ли е колата след смяната на термостата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #424 Отговорено 24 Март, 2011 дати благодаря предварително какви други проблеми мога да шрешна? може ли по подробно,а дизеловия мотор неса ли два варианта на ровар и на хондаНикакви проблеми няма да срещнеш, ако вземеш дизеловият мотор в комплект със скорости, полуоски, двигателна инсталация и ЕКУ .Проблемите идват после .. Единият е - цената на нафтата . Другият е намесата на БОШ в електрониката, където започват едни проблеми със засичане и менене на оборотите ..Най големият проблем е, че колата си навървява доволно после, но не трябва да я изпробваш до колко, защото е леко прехвален този мотор ..Аз на моя Акорд успях да му спукам главата въпреки че доста хора твърдят , че е безпроблемен .. Тва с мененето на оборотите и аз го имам само като се пускам по инерция обаче,на място не мърда нз от какво е ама се мени със 100 оборота някъде Това си е бая разпространено и на един приятел ровъра и той прави такива работи ама нали са еднакви двигателите.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
acc_f20b6 0 #425 Отговорено 24 Март, 2011 Би трябвало.Човека който я прави е бог на хондите.Но интересното,че маркучите,както бяха надути отвих капачката и омекнаха.След това ги натисках да видя дали ще изкара въздух,но не.Дай съвет,не съм мн запознат с тези неща как мога да проверя? На мен ми прилича на въздух в охладителната система.Обезвъздушавана ли е колата след смяната на термостата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #426 Отговорено 25 Март, 2011 Кажи на "богът" на Хондите да направи теста за изгорели газове в охладителната система!Симптомите са на изгоряла гарнитура на главата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #427 Отговорено 25 Март, 2011 +1 за теста за бременност .. И освен това вижте и водната помпа, дали има турбинка .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
acc_f20b6 0 #428 Отговорено 25 Март, 2011 Днес го направи,всичко е наред за мой голям късмет Оказа се датчика за перките,който е до термостата, 35 лв и всичко е наред. Но климатика не бачка,като го пусна.Обясни ми,че ми изтекъл фриона.И като е ниско налягането имало някъв датчик,който изключвал компресора.Трябва да го заредя,но преди това да го проверят от каде губи...Може ли да се вярва на подобно твърдение? Кажи на "богът" на Хондите да направи теста за изгорели газове в охладителната система!Симптомите са на изгоряла гарнитура на главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mom4i74 23 #429 Отговорено 25 Март, 2011 Да колега. Като е ниско налягането на фреона не се включва перката нито сьединителя на компресора. По принцип в фреона слагат освен масло и оцветител за да може да се види ако има теч на фреон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-CTDI 6 #430 Отговорено 25 Март, 2011 нямам проблем мотора работи супер, но мисе струва много тромав а расхода доста голям.а защо да немога да сложа дизелов даи някво инфо причини.Колега няма смисъл да правиш такива ластици с монтаж на друг мотор,разбрахме че имаш нафта на промоция,ама по-добре инвестираи 1000-1500лв. в някоя евтина дизелова кола отколкото да дадеш толко само за части и все нещо да не е наред... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #431 Отговорено 25 Март, 2011 Днес го направи,всичко е наред за мой голям късмет Оказа се датчика за перките,който е до термостата, 35 лв и всичко е наред. Но климатика не бачка,като го пусна.Обясни ми,че ми изтекъл фриона.И като е ниско налягането имало някъв датчик,който изключвал компресора.Трябва да го заредя,но преди това да го проверят от каде губи...Може ли да се вярва на подобно твърдение?На твърдението за климатика може, ама на това другото за датчика, аз лично не вярвам .. Как аджаба от датчика за включване на перките, ще ти се губи парното и горният маркуч ще е горещ, а долният студен ?. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-power 0 #432 Отговорено 25 Март, 2011 Колега няма смисъл да правиш такива ластици с монтаж на друг мотор,разбрахме че имаш нафта на промоция,ама по-добре инвестираи 1000-1500лв. в някоя евтина дизелова кола отколкото да дадеш толко само за части и все нещо да не е наред... проблема е че неискам друга хем да неизневерявам на марката, пак и тая си ме кефи много и поне за мен няма равна на себеси поне до тия годинки.да не говора за комфорта и всичко останало.понеже мисе налага да патувам често и далго,като мина 500-600км. с нея просто не усештам нито умора нито растоянието,веднаж ми се наложи да патувам саштото разтояние на един приател с голфа 3-ка и остави Че ме заболя краста от незгодните седалки а имах чуството че сме минали трипати по голямо разтояние.та за мен това е колата но разхода много ми гарли.пак и както казваШ нафта море (все пак сам шофиор) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mails19 0 #433 Отговорено 26 Март, 2011 Здравейте на всички.Собственик съм на F20Z1,можете ли да ми кажете дали е удачно да я преправя на метан.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #434 Отговорено 26 Март, 2011 (Редактирано) Здравейте на всички.Собственик съм на F20Z1,можете ли да ми кажете дали е удачно да я преправя на метан.Благодаря предварително. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=55777 Редактирано 26 Март, 2011 от bleid 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
acc_f20b6 0 #435 Отговорено 26 Март, 2011 Да и майстора така ми го обясни Мерси за потвърждението колега!Остава да намеря в нашия град,каде ги правят Да колега. Като е ниско налягането на фреона не се включва перката нито сьединителя на компресора. По принцип в фреона слагат освен масло и оцветител за да може да се види ако има теч на фреон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #436 Отговорено 26 Март, 2011 Здравейте на всички собственици на кораба майка,решил съм да сменям изходните колектори и ми казаха,че от х23 можело да станат,но пича не е сигурен и за това питам тука,ще се подобрили от към вървене? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stretford 25 #437 Отговорено 27 Март, 2011 И аз да се запиша...Преди два дни ми светна лампата на АБС заедно с лампата на ръчната спирачка...Спирачната течност е догоре,колата върви и спира без проблеми.Днес откачих минуса на акумулатора за малко и след това като я запалих нямаше проблем.При следващото палене на колата,пак светнаха двете лампички...Някаква диагноза или направо да я водя на диагностика?Колата е английски Акорд F18B2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
piker 1 #438 Отговорено 30 Март, 2011 Провери си светлини,стопове и т.н.при мен беше от това .Честно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
le6ko 0 #439 Отговорено 30 Март, 2011 задравеите като горд собственик на акорд ф18б2 имам един проблем светна ми компа грешката е 23 датчика за детонациите мога ли да го замеря дали е от него или някаде другаде благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #440 Отговорено 30 Март, 2011 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове