Jump to content
men4e

Хонда Акорд

Recommended Posts

Здравейте,може ли някой да ми каже как се сваля конзолата с копчетата за ел. стъклата на акорд 5-ген.англичанка.Понеже копчето за стъклото на шофъорската врата се е прецакало.Ще сам ви много благодарен ако някои помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде де няма ли някой който е имал същия проблем.Не ми се иска да прецакам нещо докато разбера как се сваля,защото пробвах вече един път и не стана.А също искам да питам и за двигателя понеже четох че при работещ двигател не трябва да духа от капачката на маслото,а при мен си подухва.Но пък я карам вече две години и не ми гори масло, нито ми духа от пръчката на маслото.Ако някой знае нещо по въпроса се надявам да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,може ли някой да ми каже как се сваля конзолата с копчетата за ел. стъклата на акорд 5-ген.англичанка.Понеже копчето за стъклото на шофъорската врата се е прецакало.Ще сам ви много благодарен ако някои помогне.

Тя се сваля лесно,начи от страната на скоростиния лост с отвертка леко повдигаш конзолата и излиза тя е на щипки,но самата конзола не знам дали може да се разглоби,или е капсулована,моят проблем беше че изках да си сменя изгорелите лампички ама стигнах само до там и не посмях да продължа по нататък да не прецакам нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговора ще се пробвам пък каквото стане.А относно двигателя дали е нормално да е така знае ли някой?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Пичу'и :lol: Гледам хубава тема се е заформила за акорда ... и също така виждам, че общото мнение за английските акорди е някак негативно :)... та какво ще кажете за акордите сглобявани в USA? по-конкретно, ако някой има преки впечатления от купето 99-2002ра...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо се оформя такова мнение за английските акорди.Честно казано аз карам точно такъв и съм супер доволен от него,а го карам от близо три години.Имал съм няколко дребни проблема като скъсан маншон и едно две други дреболий които дори не си заслужават да се споменават.Мисля си за една кола че ако предния собственик е бил мурдар тя ако ще и японска сглобка да е ще си е каручка.Плюс това нали се сещате че не караме нови коли и е нормално след толкова години да се обади по нещо.Тъй че не съм съгласен с това че си копуваш американски акорд и всичко е розово,но това е мое мнение.Айде и успех с покупката и не робувай на предрасъдаци,харесай си нещо,провери го дали става на сервиз задължително и копувай.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги привет :( Случайно да ви се намират общи инструкции за Honda accord 1996, англичанката на бълг./анг. език? Тези инструкции които имам са на италянски и бъкел нищо не схващам :thumbs1: Освен това си търся вътрешна дръжка за шофьорската врата (защото се излющи) и търся да сменя махагона с обикновена пластмаса или да го облепя с карбонова хартия. Другото което търся е халогени... В предната броня има дупки и искам да наместя там още две светлинки, особено бих се радвал ако се вместим в нещо евтинко, но качествено, може и втора ръка. Ще се радвам да ми помогнете! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[/ лампичките колега се сменят след като в долния край на конзолата ги видиш,фасунките приличаят на глава на винт. с помощта на отверка ги развиваш,крушките са миниатюрни,ще видиш как са захванати,не си спомням как се водят,отдавна съм ги сменил,на тях имам бели балончета,за да излъчват бяла светлина.аз обаче ги махнах и светят по-силно. а за махането на конзолата ,както колегата писа-от страната на скоростния лост лекичко с остра отверка трябва да намериш щипката ,която е някъде посредата.като я натиснеш и лекичко повдигнеш и конзолата ще излезе от предния край.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги искам да попитам,за свалянето на стъклото на водача копчето като го натиснете до доло прозореца смъква ли се целия без да задържате.забелязах ,че копчето има 2 степени ,които се усещат с пръста. .за да се смъкне целия прозерец трябва да натискам копчето през цялото слизане,а си мисля че на 1-ва стрепен трябва да е така,а на 2-рата степен трябва целия прозорец да се смъкне без повече да се натиска.при вас така ли е? ако може да ми кажете какъв може да е проблема ,мисля че може да е в самата конзола,но съм я свалял за подмяна на лампички и ми се вижда като капсулована. не е някакъв проблем и така да си остане ,но ме дразни. става въпрос за Акорд 96г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, ровя се и..., ако не си оправил теча... :( И аз се бях побъркал, имам 2.2 Аеродек. Локвичка, ... брей... Излекувах я - сега няма вода. Май пръскалката е по-назад от канала за водата, не може да се оттича към стоповете, беше ми се отлепила... Силиконче леко и... Успех... п.п. Много е дразнещо, нали... А за помпите не знам, но няма логика да са две... Виж пак, помпата трябва да е на казанчето, отзад бръмчене не може да чуеш. Щомпръска отпред значи .. Виж си водните магистрали и дали имаш ток при "задно" желание... ;) Чао Пич...

Добре де ! Карам Акорд Аеродек Амерсиканец 1997 декември F20B3 .Купих я януари тази година януари месец-нов внос от Италия! Когато я видях бях много предубеден за нея ,защото вуншния и вид беше (и все още е) по всякаква критика. Купих я защото е голяма и защото както каза колегата по горе не можех да и чуя двигателя при запалено положение. И все пак ламарина кола не кара! Относно поддръжката на колата -до тозио момент само концумативи изминал съм 6000км. . Дразнещата лампа на SRS-a вече не ме дразни. Ходих на диагхостика и момчетата установиха,че и блъскана колата си има всичко чисто ново. Проблема бил ,че грешката е софтуерна и те немогат да я поправят инъче всичко си е наред айрбеци и пиропатрони си има навсякаде. Споделиха ми че можело да свалят компа и да го дадат на някакъв "гуру",който ако евентуално изчисти грешката ще ми струва 160лв. -отказах се (червената лампичка ми стана приятел) .Сега верно че нямам айрбаци но ....не винаги съм карал кола с такива екстри ;) Предшната и кола беше Passat 89' комби -преценете сами. Разход - градско със без климатици ,стрелката на уборотомера в лютеницата -10/100 ако карам като английската кралица 9/100 , извънградско 8,5/100 при каране само и единствено по знаци! Та така . Ако някой притежава същия модел на Акорд с радост ще коментирам проблемите (ако има такива) и решенията (ако ги намерим)

Колега , карам абсолютно същият мод. само че с месец по-стара ;) .Та...предно дясно стъкла работи мааалко по-бавно , на 1800 об се чува едно издрънчаване .Майстора каза ,че може би е от разтропан вече катализатор ,но не е болка няк'ва .Колата я взвх точно като теб ,само че с иг наязмам оплаквания .Разхода ми е- на дълъг път 9-10 ,с клима 11 а в града 12-13 ,през зимата 14.Аз съм нов (от год.и половина ) шофьор .Минал съм 26000 и за мен си е супер.А мои приятели, стари опитни ,казват че едвали повече ще искам друга марка . Факт -майстора ми ,който поддържа още една Хонда , и отбщо взето е фен на немците,си купи ЦРВp.s и мойто СРС свети ,ама си мисля че ще ми липсва ако го изгасят ;)
Имаш ли представа с колко помпи е казанчето за чистачките ? Моята работи ,но само отпред на задния прозорец нито се чува бръмчене нито вода пръска . Другото което е отзад точно в средата на вратата (5-та) капе вода когато въли дъжд и немога да разбетра от къде . Всички водни пътиша от казанчето към задния прозорец са навързани,значи не е от там ... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги привет !!! Случайно да ви се намират общи инструкции за Honda accord 1996, англичанката на бълг./анг. език? Тези инструкции които имам са на италянски и бъкел нищо не схващам :(

http://techinfo.honda.com/rjanisis/pubs/OM...9797MAINIDX.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Козметично въпросче за Акорда от подписа ми - за да не пускам нова тема. Леко си "подпрях" левия фар и сега е малко наведен. Някой може ли да каже къде е закрепен към купето освен двата болта които са видими (1 отгоре и 1 откъм радиатора). Трябва ли да се сваля бронята или има начин някак хитро да се "бръкне" отнякъде за да се разхлаби и да си го наместя сам. Нямам подходящи ремонтни условия, но и не искам да разглобявам а само да разхлабя крепежните елементи и да го позиционирам по-хармонично , щото бронята е пред а не под него. Целта ми е долният край на блокфарът да мръдне напред с 3 - 4 милиметра. Съдейки по "видимите" болтове - това е възможно. Ще съм благодарен на прецизно текстово описание, но по-добре ако има снимки или някаква "монтажна" схема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Противно на мнението на колегата над мен ще кажа, че не неможе без сваляне на бронята! Фара се държи на три болта : 1) отгоре в средата ; 2) странично от секцията за дълги и 3) странично под мигача. Отделно има и една "пластина" която минава между гредата и фара която от своя страна създава големи ядове. В крайна сметка фара няма да можеш да го помръднеш без до разхлабиш 3-тия болт. Имам някъде снимка на вече свалена броня и разкулачен фар, утре ще я изровя и ще я кача!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко яснота по-въпроса.

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за снимката, но имам още няколко въпросчета :rolleyes: 1 за крепежна позиция под мигача - не виждам пласмасовата конзолка на фара. Съдейки от конструкцията на другите две според мен на снимката липсва. Дали съм прав и е счупена или закрепването е различно и зад ламарината? 2 смяташ ли че е възможно да откопчея щипките на подкалника и с гаечно 10 да разхлабя и преместя фара малко напред, тъйкато ако сваля бронята няма да имам база за пасване 3 Къде и какво представлява "опасната пластина" и ще позволи ли местенето с 3-4 мм напред, или фарът лежи на нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) При мен (на снимката) планката е счупена, защото фара ми е подарък за експерименти на един проект !2) Ако успееш да откопчееш щипките при подкалника, остават само щипките в средата на бронята и бронята пада. Даже да успееш да бръкнеш с ключ, ще се надереш яката. Аз за смяна крушките на мигачите такъв зор видях, че следващия път ще ми е 100-пъти по-лесно да сваля бронята.3) Пластината се намира точно под фара (с трите нареза за бронята) и започва от 3-тия болт на фара до мигача. Болта на снимката го няма но са на около 3-4 санта един от друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за инфото относно теорията. С практическите опити ще се заема като спре да вали, поизсъхне и се постопли. Ако правилно съм разбрал наместването все пак е възможно, а дали сам и с подръчни средства ще се справя с проблемчето, времето ще покаже (в прекия и преносния смисъл).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изникне нещо свиркай! Вече едва ли има нещо което да не съм разглобявал по-колата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги привет :lol: Случайно да ви се намират общи инструкции за Honda accord 1996, англичанката на бълг./анг. език? Тези инструкции които имам са на италянски и бъкел нищо не схващам :lol: Освен това си търся вътрешна дръжка за шофьорската врата (защото се излющи) и търся да сменя махагона с обикновена пластмаса или да го облепя с карбонова хартия. Другото което търся е халогени... В предната броня има дупки и искам да наместя там още две светлинки, особено бих се радвал ако се вместим в нещо евтинко, но качествено, може и втора ръка. Ще се радвам да ми помогнете! :lol:

:lol: :lol: :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hy Brothers from another mothers :) ,на някой да му се намира оплътнение за предна лява врата (за моята хонда-в профила ми ) ,че вандалите дето са я правили за го изрязали с макетен нож до стр.огледало .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 2.2 i-CDTi стои въпроса с разхода на масло?

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !!!Най-после открих във форума тема за Акорд.Наскоро си купих Акорд с десен волан автомат двигател F20B6 1999г.За пръв път карам Хонда и съм доволен от всичко с изключение на спирачките, при интензивно спиране от висока скорост тресе.Това май е характерно за модела или да търся причината в мойта кола.Откраднаха ми вертикалната лайсна на предна лява врата , помогнете да си намеря друга.Ще се радвам да обсъждаме най-различни теми по Акордите пишете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е характерно за модела :cool: , търси причината в твоята кола - като начало виж предните дискове!А темите за Акорд са доста, също и за спирачките и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 2.2 i-CDTi стои въпроса с разхода на масло?

Колега, какво имаш в предвид с това изречение?Въпрос ли задаваш, правиш някакво обобщение и въобще какво искаш да кажеш?До колкото знам няма проблеми при този мотор с разход на масло.Нека споделят колеги, които карат такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос ли задаваш, правиш някакво обобщение и въобще какво искаш да кажеш?

Въпрос е, малко има пропуски в изказа.Рових из нета и срещнах оплаквания и то за гаранционни автомобили.За мен като собственик на 12 годишна Honda без грам разход на масло (пълна синтетика) информацията бе доста изненадваща. Надявам се да е било някаква антиреклама.Иначе ми се върти в главата дали пък следващата ми Honda да бъде с този двигател.И все се сещам за оня филм с Джак Никълсън, където се превръщаше във вълк, когато каза нещо от сорта: "Чувствам се много добре, но вероятно ще трябва да платя някаква цена" :robot:Имам превид, че cdti-то е фантазия във всяко отношение (разход, въртящ момент, мощност) и се чудя каква ли е цената която трябва да се плати за удоволствието. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позачетох по-внимателно и май става въпрос за първите километри. Цък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20 с моята хубавица f22z2 (страшно име за готина мацка :robot: ) - изгоря десния халоген. Дали ще се оправя сам със смяната на крушката или да ходя в сервиз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение Здравейте карам този акорд.Доволен съм много обаче имам 1 проблем,който не зная как да разреша лампата "check engine" ми свети постоянно,сложил съм газов инжекцион, смених 1та ламбда сонда обаче другата никъде в България не мога да я намеря буксата е различна. В Англия ходих до дилър на Хонда и ми каза безбожната цена от 190 лири,което както сами се досещате няма да стане.Някой ако може да ми даде някакъв съвет.Двигателя е 2.0 в-тек.Имам още снимки,но са прекалено големи за да ги кача през prikachi.com ако искате да ги кача само кажете някой сайт и ги качвам.Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Здравейте карам този акорд.Доволен съм много обаче имам 1 проблем,който не зная как да разреша лампата "check engine" ми свети постоянно,сложил съм газов инжекцион, смених 1та ламбда сонда обаче другата никъде в България не мога да я намеря буксата е различна. В Англия ходих до дилър на Хонда и ми каза безбожната цена от 190 лири,което както сами се досещате няма да стане.Някой ако може да ми даде някакъв съвет.Двигателя е 2.0 в-тек.Имам още снимки,но са прекалено големи за да ги кача през prikachi.com ако искате да ги кача само кажете някой сайт и ги качвам.Благодаря ви предварително.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Здравейте карам този акорд.Доволен съм много обаче имам 1 проблем,който не зная как да разреша лампата "check engine" ми свети постоянно,сложил съм газов инжекцион, смених 1та ламбда сонда обаче другата никъде в България не мога да я намеря буксата е различна. В Англия ходих до дилър на Хонда и ми каза безбожната цена от 190 лири,което както сами се досещате няма да стане.Някой ако може да ми даде някакъв съвет.Двигателя е 2.0 в-тек.Имам още снимки,но са прекалено големи за да ги кача през prikachi.com ако искате да ги кача само кажете някой сайт и ги качвам.Благодаря ви предварително.

Публикувано изображение

 

Колега сигурен ли си че, тази сонда на Бош става за F20B6 щото аз знам че, само оригинална става всичко друго не работи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така я дават в seekpart24.comОтта съм поръчвал няколко пъти части-всичко си става. :love:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги изникна проблем с моя Акорд. На пръв поглед е нещо дребно ама пък си е доста важно. От около месец системата за умивателната течност на предното стъкло ми правеше проблеми като не искаше да пръска. Случи се 2 пъти при който когато дръпнех лостчето за чистачките надолу да пусна само тях и след това го дръпна и към мен да пръсна течност се оправяше. Уви от вчера изобщо отказа. Почти съм сигурен че моторчето си работи защото предния ден пръсках и всичко беше наред. Течност има 100%. Съмнявам се в самия ключ на лоста на волана и евентуално си мислех дали схемата не минава през реле което запича понякога ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги айде кажете сега каква е тази мистерия? :) След два дни през който какво ли не опитах за да накарам умивателната система да заработи днес с учудване открих че си работи просто ей така от нищото се оправи. Нещо май е станала мързелива и си работи когато и е кеф :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,на моя акорд му сложих газов инжекцион лятото и всичко си беше добре обаче тези дни паля го и загрява си нормално и обръща на газ и след известно време сама си обръща на бензин,а в бутилката има газ :lol: .Днес ми го направи 2 пъти.Някой може ли да даде някакъв съвет какво да правя или какъв може да е проблема.Благодаря ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на газовото, ако и ГИ !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,на моя акорд му сложих газов инжекцион лятото и всичко си беше добре обаче тези дни паля го и загрява си нормално и обръща на газ и след известно време сама си обръща на бензин,а в бутилката има газ :) .Днес ми го направи 2 пъти.Някой може ли да даде някакъв съвет какво да правя или какъв може да е проблема.Благодаря ви.

колега отиди при въпросния газаджия който ти е монтирал газовата уредба и му обясни какъв е проблема ще го отстрани точно за две минути , а самия проблем е че налягането в изпарителя се регулира и когато то е по ниско както е в твоя случай компа отчита ниско налягане т.е. газта свършва и обръща на бензин така е програмиран ги че когато свършва газта в бутилката съответно пада и налягането а падне ли налягането компа прехвърля на бензин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги айде кажете сега каква е тази мистерия? :honda: След два дни през който какво ли не опитах за да накарам умивателната система да заработи днес с учудване открих че си работи просто ей така от нищото се оправи. Нещо май е станала мързелива и си работи когато и е кеф ;)

От писаното по твоя проблем разбрах,че чистачките бършат но пръскалките не хвърлят течност. Или ако пръскат то това е от време на време.Ако е така проблема ти е в помпата за чистачки. Много скоро ще спре да работи :) Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то и аз се съмнявах в нея ама пък от миналата седмица от както се оправи до сега още си работи :) А ако се скапе тотално има ли вариант да я разменя с тази която е за задния прозорец или се бъркам че са две ? Имах такъв спомен че пролета свалях бронята да си я права и ми се видя че са две помпички ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...