I-CTDI 6 #361 Отговорено 29 Декември, 2010 Вярвай ми и аз бях с дизел и вече друга песен пея - не ви пожелавам да го ремонтирате...В смисъл??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #362 Отговорено 29 Декември, 2010 Вярвай ми и аз бях с дизел и вече друга песен пея - не ви пожелавам да го ремонтирате...В смисъл???Тази `война` между бензин и дизел се води във почти всички форуми , и накрая победител няма. Така че е безмислена. Кой каквото му харесва , да си го кара там и толкова. Има толкова видове горива като /E85 Bioethanol ,LPG ,Метан , бензин , нафта, електричество и т.н -- всеки е преценил че автомобила му използва най алтернативното гориво. Това е все едно да се спори кое е по добре : Да имаш дъщеря курва или син педераст. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StoneAngel 0 #363 Отговорено 29 Декември, 2010 Колеги ще си говорим след години за дизелите Вярвай ми и аз бях с дизел и вече друга песен пея - не ви пожелавам да го ремонтирате...Ми колега на моя акорд правих ремонт Дизел 2.0 ТДИ 1996 ! Само частите ме затрудниха,иначе ремонта ми излезна около 100 лева и вече е на 2000 километра извънградско и около 400-500 градско нищо му няма ^.^ ! Който иска дизела да му се изтяга - Турбина се врътва след тва един чук на помпата и елате да ги видите БМВтата в града ко им се случва ^.^ Кокото до харченето съм пре доволен със 30 Лева минавам 130-140 кил. градско.Загрявал по бавно 0.о , вярно дизела докато загрее гълта доста повече но като загрее ? Като това не трае повече от 5-10 минути градско.Моля ви се,престанете да пишете кой двигател е по добър - Който иска бегачка единия е дизела както обясних другия бензин , който иска си вози гъза и малко да харчи дизел или 1.4 и надоло бензин ^.^ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #364 Отговорено 29 Декември, 2010 Колеги ще си говорим след години за дизелите Вярвай ми и аз бях с дизел и вече друга песен пея - не ви пожелавам да го ремонтирате...Tino кажи какво се случи с твоя акорд, сигурен съм , че ще бъде ползено за всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I-CTDI 6 #365 Отговорено 30 Декември, 2010 Да колега,кажи какво стана? Ще ни е интересно,сега видях темата ти в раздел "Продава".Иначе за войнта незнам,всеки да кара каквото му е на сърцето и по джоба...За мен категорично за ежедневен и семеен автомобил е дизела който съм се убедил,че е по икономичен и многократните тестове на различни медий го доказват.Също така не отричам бензина,даже като ми позволят финансите ще си закупя "бегачка" задължително с ТУРБО и 300+ к.с. за да си правя кефа от време на време . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #366 Отговорено 30 Декември, 2010 Ще пиша по-подробно след време в отделна тема , но реално човек в България , който може да прави по-сериозни ремонти на този двигател - няма , главно и от там ми идват проблемите ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yordan76 0 #367 Отговорено 12 Януари, 2011 Здравейте колеги.От месец и нещо си купих акорд 2004 г дизел.Още при покупката и направих диагностика в два сервиза, включително в бултрако. Изброиха ми списък от части, повечето дреболии по окачването.Също така трябва да сменя пистовия ремък с ролките,защото от там се чува странен шум.Проблема ми е,че в бултрако цените на частите са извънземни .Ако някой може да ми посочи магазин за читави части в Пловдив, ще съм му много благодарен.Опитах при едни познати,но те се занимават с френски части и повечето които ми доставиха не отговаряха или ги нямаха.Освен това съм малко неприятно изненадан от' мудното' ускорение.На какво може да се дължи?За сравнение преди карах пасат 1,9тди 2003 г и според всичките ми приятели и мен вървеше доста повече от акорда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #368 Отговорено 12 Януари, 2011 (Редактирано) Магазин Самурай ( до бившата дискотека Папараци ) и също така Евро 07 ( склад и магазин имат на Сточна гара и Карловско шосе , след моста третата пресечка вдясно ) . За Самурай частите в повечето случай са оригинални пак на Хонда , за Евро 07 са други производители - но нямам наблюдения дали са качествени частите Относно мудното набиране - по принцип до 2000 оборота на 1-ва предавка е умряла тотално , след това се отпушва . За да си сигурен , че нямаш други проблеми - въздушен филтър , горивен филтър , смени си пистовия ремък ! С какво масло си ? Препоръчвам ти да караш само с пълна синтетика на Хонда , в Самурая пак можеш да си я купиш , а и като му кажеш на момчето , че си от форума , би трябвало да ти даде и отстъпка Личен съвет е да провериш как е водата , да нямаш масло в разширителното казанче. Ако съединителя ти си отива също най-вероятно губиш мощност там , заради преплъзването - ако е така си приготви парички Редактирано 12 Януари, 2011 от Tino Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Schmeichel 0 #369 Отговорено 12 Януари, 2011 Може ли някой да ми помогне като ми каже от какво може датчикът за температурата на водата да отказва понякога,ту откаже ту се оправи? Акорд 97г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #370 Отговорено 12 Януари, 2011 От повреда, колега - що не го смениш? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nautilus80 0 #371 Отговорено 13 Януари, 2011 Има ли филтър на климатика или не? Колата е Honda Accord 2.0 TDI 1998 г. Ако някой знае как се сменя крушката на халогените да помага! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batgoran 0 #372 Отговорено 19 Януари, 2011 Малко да се похваля с моя акорд и да си кажа забележките, пък да видим дали някой няма да помогне. Акорда ми е 1.8 иЛС, 97-а. Взех го преди повече от 3 години от Австрия, с малко страх, защото беше сменил 3 собственика, но външно и вътрешно е без забележки. Запали от първия път, като темепературата беше отрицателна и до колата никой не беше стъпвал преди мен, защото всичко наоколо беше със сняг от няколко дни. Колата беше на 130 000 км. До България съм летял с нея като самолет и сега продължавам да твърдя че е самолет. С нея не признавам дупките по нашите пътища и само педала на газта натискам. Минал съм около 50 000 км в България и не съм правил никакви ремонти, нищо не тропа и скърца и вози доста комфортно. Само при над 110-120 км/ч става доста шумно, явно се получават някакви завихряния покрай страничните огледала. Поне от там ми звучи шума. Но ето и забележките:- Първо ме изненада една зима, че ми беше паднал акумулатора. Вероятно беше с оригиналния си акумулатор, защото не личеше да е сменяван, но тогава направих грешка да опитам да паля при слаб ток и ми запомни някакви грешки в компа и сега не ми работи АБС-а и при студ след първото палене ми падат изведнъж оборотите и ако не изгасне след 3-4 секунди се оправя, а ако изгасне при второто палене няма проблеми. Другото, което е че ми е изгнило гърнето на едно място и имам малка консумация на ток, която най вероятно е от алармата. И 4-те проблема не са сериозни и за това не се занимавам сериозно да ги оправя, но почват да ме дразнят. Ако не я карам колата 2-3 седмици ми пада акумулатора, почна да става шумно зарди гърнето и този АБС дето ми свети ще ме кара да му сложа тиксо. Колеги помагайте, ако имате решение за проблема с паленето и АБС-а. В друга тема четох за паленето, че е може би най-често срещания проблем при всички хонди и някои твърдят, че е от бензина и по-специално лош бензин на Лукойл и като си сменили бензиностанцията се е оправило. За АБС-а не знам какво да кажа. Или е грешка в компютъра, която не знам как да изчистя или се е появила щото спирачната ми течност е под минимума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 176 #373 Отговорено 19 Януари, 2011 враме ти е за смяна на накладки що течноста ти е стигнала до минимума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #374 Отговорено 19 Януари, 2011 Здравейте,искам да попитам хората които разбират повече дали на моята колица може да се монтира f22z2 и ако да ще мога ли да го ползвам със моята скоростна кутия.Какво ще трябва да променя по колата а ако някой знае и за колко горе долу се намира такъв мотор.Мерси предварително на всички отзовали се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_25 0 #375 Отговорено 19 Януари, 2011 (Редактирано) колеги някои знае ли дали на акорд 1,8 96-98г задните спирачни апарати са еднакви с на някой друг акорд например с този на 2,0. Редактирано 19 Януари, 2011 от honda_25 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #376 Отговорено 20 Януари, 2011 Здравейте,искам да попитам хората които разбират повече дали на моята колица може да се монтира f22z2 и ако да ще мога ли да го ползвам със моята скоростна кутия.Какво ще трябва да променя по колата а ако някой знае и за колко горе долу се намира такъв мотор.Мерси предварително на всички отзовали се.Привет!Скоростите със сигурност не са еднакви и въпреки че може и да стане твоята кутия те съветвам да провериш предавателните числа. Друго, което със сигурност трябва да се модифицира са спирачките, но дори и на моята ми се виждат слаби !!! .За цена на двигателя не мога да кажа, но има голяма доза късмет при покупката и е хубаво да го видиш на кола преди да го вземеш. В тоя ред на мисли имаше един зелен Акорд с десен волан в Пловдив, търсеха му 2200лв., но освен двигател и скорости получаваш и окачването, кожен салон, автопилот, оригиналните лети джанти и още един куп чарколяци, от които можеш да си избиеш някой лев в последствие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
велизар 172 #377 Отговорено 20 Януари, 2011 Мерси колега като посабера малко пари ще потърся наистина един цял автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VILETU 0 #378 Отговорено 20 Януари, 2011 Здравейте,искам да попитам хората които разбират повече дали на моята колица може да се монтира f22z2 и ако да ще мога ли да го ползвам със моята скоростна кутия.Какво ще трябва да променя по колата а ако някой знае и за колко горе долу се намира такъв мотор.Мерси предварително на всички отзовали се.Привет!Скоростите със сигурност не са еднакви и въпреки че може и да стане твоята кутия те съветвам да провериш предавателните числа. Друго, което със сигурност трябва да се модифицира са спирачките, но дори и на моята ми се виждат слаби .За цена на двигателя не мога да кажа, но има голяма доза късмет при покупката и е хубаво да го видиш на кола преди да го вземеш. В тоя ред на мисли имаше един зелен Акорд с десен волан в Пловдив, търсеха му 2200лв., но освен двигател и скорости получаваш и окачването, кожен салон, автопилот, оригиналните лети джанти и още един куп чарколяци, от които можеш да си избиеш някой лев в последствие.Ако търси някой нещо в тази тема трябва ли да изчете маса глупости Айде не пишете предположения, а конкретно. Моля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #379 Отговорено 20 Януари, 2011 (Редактирано) Не бих казал, че съм отправил директно предложение към колегата - няма нито телефон, нито линк към обява. По-скоро му дадох пример, за да се ориентира за цена.Друг въпрос е, че точно в неговия случай покупката на цяла кола за донор е най-адекватна от финансова гледна точка..... П.П. Моля, накой модератор да изтрие спама. Редактирано 20 Януари, 2011 от xatamoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #380 Отговорено 23 Януари, 2011 да питам някой слагал ли еспортни кабели и свещи има ли ефект и какви пари са акорда ми е ф18а3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mr_petroff 1 #381 Отговорено 24 Януари, 2011 Аз моята я карам 3 год. и 60к км.Много съм доволен , само консумативи сменям . Понеже я карам на газ , и от време на време и светва чека / като рестартираш мотора си изгасва / , реших да я водя на доктор . Моят майстор е познатият на рали феновете Румен / от Преслав /, супер компетентен и мислещ човек , всичките си коли съм карал при него .Коментара му беше следният:" Ако тази кола няма газова , ще ти я поддържам безплатно доживот...".А той не е да не е виждал автомобили всякакви . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #382 Отговорено 30 Януари, 2011 Здравейте колеги , искам да попитам къде точно се намира EACV на F18A и ако е възможно да се приложи и снимка ще съм повече от благодарен Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #383 Отговорено 31 Януари, 2011 Здравейте колеги , искам да попитам къде точно се намира EACV на F18A и ако е възможно да се приложи и снимка ще съм повече от благодарен ПоздравиНикой ли не желае да помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #384 Отговорено 31 Януари, 2011 Ето това е чудото което търсиш http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #385 Отговорено 1 Февруари, 2011 Ето това е чудото което търсиш http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=56586Аз тази тема я четох обаче не успях да видя подобно нещо зад смукателния колектор . Освен да не съм го видял Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #386 Отговорено 1 Февруари, 2011 Здравейте колеги , искам да попитам къде точно се намира EACV на F18A и ако е възможно да се приложи и снимка ще съм повече от благодарен Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #387 Отговорено 2 Февруари, 2011 Колега опитай отново със снимката Благодаря и поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #388 Отговорено 2 Февруари, 2011 !!! Не разбрах, кво да опитвам, може ли още инфо??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #389 Отговорено 2 Февруари, 2011 (Редактирано) Кво има да разбираш..направил си перфектна снимка..тия два чекора се виждат и от самолет кат дигниш капака , ма колегата го мързи да се понапрегне мъничко...не ,че и аз не се мъчих с един датчик навремето... Редактирано 2 Февруари, 2011 от Едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #390 Отговорено 3 Февруари, 2011 Колега снощи като проверявах темата и снимката не можах да я отворя , отностно Едмундо колега как по точно очакваш да намеря нещо като незнам как изглежда но ти си разбирач и си над тия неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #391 Отговорено 3 Февруари, 2011 А ти не можеш ли да си по-конкретен..от мига в , който я пусна колегата снимката бе активна..разбирач съм друг път , питам и ецам баш като теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #392 Отговорено 3 Февруари, 2011 (Редактирано) А ти не можеш ли да си по-конкретен..от мига в , който я пусна колегата снимката бе активна..разбирач съм друг път , питам и ецам баш като теб.Не съм се изказал правилно за което се ИЗВИНЯВАМ !!! иначе никой не се е родил научен за това е форума да питаме и обменяме инфо. Редактирано 3 Февруари, 2011 от djigata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesh 0 #393 Отговорено 4 Февруари, 2011 прав си djigata, но преди да питаш ползвай търсачката, по тази тема има писани хиляди неща!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #394 Отговорено 12 Февруари, 2011 Днес най-накрая смених изгорелия халоген. Добре, че ми се прецака стъклоповдигача на предна дясна врата и отидох при едни майсторчета. Освен, че оправиха стъклото ми смениха и халогена и всичко това на прилична цена. За самата крушка ми взеха 10лв и още 10 за смяната. Само ме е яд, че не си взех старата и не ги питах каква точно е крушката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #395 Отговорено 21 Февруари, 2011 Здравейте колеги. Карам Акорд 2000г. 2.0 , 147к.с искам да махна катализатора защото смърди ужасно като се изпържи( на развалени яйца, сяра и не знам какво ли още) Проблема е, че колата е с 2 сонди и до колкото разбрах ще е проблем. Ако някой има някакво решение ще замоля да го сподели. Поздрави Дидо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J&D 1 #396 Отговорено 22 Февруари, 2011 Здравейте колеги. Карам Акорд 2000г. 2.0 , 147к....на развалени яйца, сяра и не знам какво ли още...Колега, а да не е за смяна филтъра на климатика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #397 Отговорено 22 Февруари, 2011 Колега катализатора е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #398 Отговорено 22 Февруари, 2011 (Редактирано) J&D и d.ivanow Вие бавноразвиващи ли сте , или просто трупате мнения? Какво пита човека , какво отговаряте. Особено пък J&D застреля прасето в движение. Р.S Значи при редовите двигатели има една сонда на изпускателните тръби ПРЕДИ катализатора(да я наречем прекат) и една СЛЕД него(следкат). Главната цел на прекат-ната е да изпраща информачия до ЕКУ-то за състоянието на изгорелите газове и по този начин дали двигателя работи по параметри. Тази сонда е важната защото от нея екуто разбира дали сместта на гориво към кислород е в параметри. Ако тази сонда се развали (в повечето случеи просто се замърсява от изгорелите газове) колата почва да гори повече и се губи от мощността също. Колкото до следкат-ната тая е маловажна. Единствената и цел е да проверява дали катализатора не пропуска вредни изгорели газове в атмосферата. С една дума дали е в изправност катализатора. Тази сонда ако се премахне няма да навреди на нищо, просто Check Engine лампичката ще свети постоянно.Тук /ivoо/ http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=7&t=56189 съм постнал по обширна информация за ламбда сондата. Редактирано 22 Февруари, 2011 от bleid 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.ivanow 8 #399 Отговорено 22 Февруари, 2011 J&D и d.ivanow Вие бавноразвиващи ли сте , или просто трупате мнения? Какво пита човека , какво отговаряте. Особено пък J&D застреля прасето в движение. Р.S Значи при редовите двигатели има една сонда на изпускателните тръби ПРЕДИ катализатора(да я наречем прекат) и една СЛЕД него(следкат). Главната цел на прекат-ната е да изпраща информачия до ЕКУ-то за състоянието на изгорелите газове и по този начин дали двигателя работи по параметри. Тази сонда е важната защото от нея екуто разбира дали сместта на гориво към кислород е в параметри. Ако тази сонда се развали (в повечето случеи просто се замърсява от изгорелите газове) колата почва да гори повече и се губи от мощността също. Колкото до следкат-ната тая е маловажна. Единствената и цел е да проверява дали катализатора не пропуска вредни изгорели газове в атмосферата. С една дума дали е в изправност катализатора. Тази сонда ако се премахне няма да навреди на нищо, просто Check Engine лампичката ще свети постоянно.Тук /ivoо/ http://www.bmwpower-...php?f=7&t=56189 съм постнал по обширна информация за ламбда сондата. Колега силно се съмнявам да съм бавноразвиващ. Помолих за помощ, ако някой може да ми помогне. P.S Добра тема но на мен не ми върши работа, интересуваме, ако премахна катализатора и сложа резонанс какво може да се направи да не светва чека заради грешка от ламбдата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bleid 2 13 #400 Отговорено 23 Февруари, 2011 Изобщо не съм обърнал внимание че ти задаваш въпроса. Но както и да е . СориПо темата-- Варианта при теб тогава е: Резонансно гърне и с тези симулатори http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=oxygen+sensor+simulator&_armrs=1&_from=R8&_ipg= за да не ти свети `чека` Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове