Alex Karamfilov 0 #1 Публикувано 21 Юни, 2010 (Редактирано) Здравейте,От скоро карам Хонда Сивик Седан 1992г. Колата има много слаби фарове. Рефлекторите изглеждат добре, също така и стъклата. Може би крушките са слаби. Въпроса ми е дали Сивик по принцип са с такива слаби светлини. Моля собствениците на такъв или подобен модел да споделят мнения. Също така ще се радвам да чуя и различни решения на проблема.Поздрави Редактирано 21 Юни, 2010 от Alex Karamfilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #2 Отговорено 21 Юни, 2010 (Редактирано) Спокойно колега, не си само ти. Това е може би най-слабото място на тая генерация сивик. Решения..няколко. Аз съм с крушки Osram Nightbreaker. Вътрпеки че доста хора ги недолюбват според мен са добро решение. около 10лв е едната и свети в пъти по-добре от обикновена крушка. Има и минус естествено - имат доста къс живот. Макар че моите са от декември и до сега ми служат вярно. Даже мисля че имаше специална тема във форума по този въпрос. Друго решение, ксенон - но там парите вече са много повече. Редактирано 21 Юни, 2010 от Трънчо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Karamfilov 0 #3 Отговорено 21 Юни, 2010 Мерси колега Ще се радвам ако споделиш и други болести на този сивик да имам готовност. С вноса от Америка и от Англия мисля, че няма да имам проблеми. Ако трябва и ксенон ще вкарам. Важното е да засили малко светлината. Сега точно делкото ми даде фира и трябва първо него да намеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #4 Отговорено 22 Юни, 2010 едни енджъл айс с ксенон на късите 400грубо но ефекта е УАУ иначе и аз съм с някви специални крушки там ала бала 50лв дадох за тях.. амиииии настроени са перфектно рефклектора пушка стъклото и то нооо като съм на дълги хората не ми цъкат(само другите сивици :0 ) и така няма спасение без да се даде малко кешовица а другите слабости са вече като кажеш мотора и тн Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Karamfilov 0 #5 Отговорено 22 Юни, 2010 Мотора е : D15B25 1.5 бензин 90 коня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
grigor tabakov 17 #6 Отговорено 22 Юни, 2010 слагай ени фарове с лупи и ксенон и си решаваш проблема като цяло около 400 стотака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #7 Отговорено 22 Юни, 2010 мотора като цяло няма грешка икономичен и се пъни и да върви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
p0n1X 0 #8 Отговорено 23 Юни, 2010 И аз имам същият проблем, но наистина единственото решение е да си събереш някой лев и да си купиш някакви други фарове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Karamfilov 0 #9 Отговорено 23 Юни, 2010 (Редактирано) Колеги мерси за отговорите. Ако може да споделите други проблеми за този модел на Сивик ще е супер понеже имам възможност да си поръчвам някои неща предварително да знам от какво ще имам нужда. Все някво слабо място ще има и е хубаво да го знам. Ще се радвам ако споделите опит.Дайте линк към готин модел на ксенон, който ще ми свърши работа да поръчам един. На тъмно се не кара Поздрави Редактирано 23 Юни, 2010 от Alex Karamfilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #10 Отговорено 23 Юни, 2010 може би ръждата и това че стабилността заминава при висока скорост за това че е малко по-лека от другите колички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #11 Отговорено 23 Юни, 2010 (Редактирано) Мотора е : D15B2 1.5 бензин 90 коня.Махни моното и ще се родиш относно фаровете колегите са изписали по горе Редактирано 23 Юни, 2010 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #12 Отговорено 25 Юни, 2010 слагай ени фарове с лупи и ксенон и си решаваш проблема като цяло около 400 стотака.400 000 са малко множко Колега, ако искаш можеш да сложиш и само ксенон H4 за около 80 лв(само на късите, би-ксенона е 140лв.) - аз съм с биксенон на 8к , и свети повече от перфектно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Karamfilov 0 #13 Отговорено 26 Юни, 2010 Вкарвал съм Х4 за приятел от Китай. Ако стават и за мойта бих взел един със сигурност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #14 Отговорено 26 Юни, 2010 слагай ени фарове с лупи и ксенон и си решаваш проблема като цяло около 400 стотака.400 000 са малко множко Колега, ако искаш можеш да сложиш и само ксенон H4 за около 80 лв(само на късите, би-ксенона е 140лв.) - аз съм с биксенон на 8к , и свети повече от перфектно за това подчертаното не вервам докато не видим с тая синя светлина и без лупи се получава един син прожектор горко им на отсрещнитенай-добрата светлина се получава от ксенон с "цветна температура" или 4300к или 5000к, като к-то е келвини а не хиляди най-добре е фаровете да са си предназначени за ксенон тогава ефекта е страхотен всичко останало е компромис Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Preludisimo 1 #15 Отговорено 26 Юни, 2010 Н4 биксенон 50W е най-добрия и евтин вариант за теб 160 лева е комплекта с една годинагаранцияЛупата няма да свети така добре както рефлектора и само ще съжаляваш за парите които си дал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1NG 3 #16 Отговорено 26 Юни, 2010 Аз имам същия проблем на моя Civic. На дълги е все едно съм на къси, а на къси не виждам на повече от 10 метра пред мен. Разминаването с други коли нощем е все едно отиване в неизвестното Мисля да пробвам с тея OSRAM крушки, или някакви други с 30% повече светлина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Karamfilov 0 #17 Отговорено 26 Юни, 2010 Какво мислите за този кит: http://cgi.ebay.co.uk/SLIMLINE-BI-XENON-HI...=item439ccf3c51 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #18 Отговорено 27 Юни, 2010 (Редактирано) Доста глупости са се изписали в тая тема !!! Първо искам да кажа че ксенон без лупи е пълен кендзеф. Относно цветовете над 5000к - светлината е супер неподходяща за България с тия разцепени пътища. От 8000к няма никакъв смисъл, освен ако не си бесен селянин, който си е оцветил двигателя в 15 цвята и розови фарове да са му идеалното допълнение към тюнинга !!! Особено в мокро време всички дупки са твои. Тествано. Има и теми във форума по този въпрос. Ако искате ксенон, слагайте и Angel Eyes. До сега не съм виждал ксенон на H4 цокъл да свети хубаво. Пилеене на пари е. Относно това какво да правим за да виждаме в тъмното със сивиците може да се прочете в Полезни технически теми, както и много друга информация. Аз съм решил проблема със светенето като си купих осрам найтбрейкър +90% и след това си направих реглаж на фаровете. Много съм доволен от графиката на тия крушки, със сигурнос виждам по-добре в сравнение с би-ксенона. Като си правите реглаж на фаровете, не е зле да се оставят малко по-високо от стандарта, защото фаровете на сивика са доста ниско разположени. Редактирано 27 Юни, 2010 от Shadow^Dancer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alex Karamfilov 0 #19 Отговорено 28 Юни, 2010 (Редактирано) Каква е цената на Найтбрекъра и от къде ги закупи? Говорим само за крушки нали така?Тези ще паснат ли на Сивика 5г.: http://cgi.ebay.co.uk/OSRAM-NIGHT-BREAKER-...=item5888519046Не съм гледал какъв е цокъла но или е Х1 или Х4 има ги и двата и са на една цена. Предполагам, че е по-стария цокъл. Редактирано 28 Юни, 2010 от Alex Karamfilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #20 Отговорено 29 Юни, 2010 @ Shadow^DancerНе знам какво лайно е ксенон без леща, но все пак светят доста по-силно. с тия осрам съм и аз, и наистина са по-добри от обикновените, но в никакъв случай не мога да кажа, че виждам по-добре от варианта с ксенона, въпреки че си правих реглаж.за цветната температура в келвини си прав обаче, че е пълна глупост да се слагат с много градуси келвин.А и тия лупи са голяма разправия, освен ако не смениш тотално фаровете, но пък тия ангелски очи ми се виждат тотална китайщина и им нямам доверие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #21 Отговорено 1 Юли, 2010 Alex , цокъла ти е H4. Osram Nightbreaker не са единствения вариант, можеш да преслушаш и Philips X-treme power и Philips Rally. Тия последните принципно не са позволени за движение по пътищата, щото са 80/100W, ама светят много добре. Инсталацията и рефлекторите на 5-та генерация сивик издържат, проверено е. Мишо, съгласен съм с теб че силата на светлината от ксенона е много по-голяма, но понякога по-силна светлина не означава по-добро виждане. Фокусирането при ксенона е друго. Производителите сигурно са на ясно с тоя д'ефект и търсят решения, но като се има предвид колко китайски са тия ксенони които си купуваме за 90-100лв ... а дано, ама надали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове