SEZER 35 #1 Публикувано 2 Юни, 2010 Както повечето от нас знаем, Хонда не се слави с най-добрата изолация на купето, особено Сивик 6та генерация. Шума от гумите, вятъра, генерацията, газенето в локви е нетърпим. Трудното загряване на купето през зимата и бавното и охлаждане през лятото на климатик също са голям проблем. Всичко това доведе до "санирането" на купето (без PVC дограма : ) Надявам се с пускането на тази тема да помогна на тези от вас, които са решили да правят нещо подобно. Разликата е огромна! Ето така започна всичко: самозалепяща микропореста гума 6мм- цена 15лв м2 минерална вата 4см (за тавана съм я разделил на 2 парчета по 2см дебелина) След слагането на всички прикрепящи тавана щипки, видии и пластмаси не си личи че отдолу има нещо, тъй като ватата е лека и лесно се притиска Дойде ред и на едно от най-проблемните и шумни места - калниците Тук ватата е 4см дебелина, има възможност и за по-дебела Ето я и готовата поставена кора. След слагането на всички капаци и седалките не се вижда от никъде ватата. Получи се и много добра каса за задните елипси. Няма го вече това дрънчене на ламарина като преди. Надявам се да съм бил полезен. Карам така вече една седмица и разликата с преди е огромна - няма външен шум, няма нягрят таван и адската жега в купето. Зимата не е дошла още, но съм сигурен, че ще има резултат. За всичко за нужни 30-40лв и 1 ден труд. Успех 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velislav 0 #2 Отговорено 2 Юни, 2010 Супер Браво и за снимковия матрЯл. Мойта е 5ген и е още по-зле, май някои слънчев ден и аз ще направя нещо подобно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #3 Отговорено 2 Юни, 2010 (Редактирано) Колега, браво за изчерпателния материал! Да споделя и аз малко опит. Шумоизолирането явно има смисъл ако се направи цялостно. Шумът в купето е равен на шума от най-слабо изолираната част. Т.е колкото и да се стараеш, ако пропуснеш нещо, все едно спиш на отворен прозорец с 9 камерна дограма. Аз наскоро изолирах вратите, точно с микропореста гума, но ефекта е минимален. Единствено колоните на уредбата почнаха да звучат много по-яко, но това изобщо не ми беше целта... Аз ползвах обикновена микропореста гума, като я лепих с ПРОМА. Много удобно и лесно за работа, като цената на гумата е символична - 8лв на квадрат ми се върти в главата... Редактирано 2 Юни, 2010 от TipoMan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 3 Юни, 2010 Тия минерални вати и монтажна пяна с която си пълните купетата, зимата като стане разликата 20+ градуса между вътрешната и външната температура, като почне да се образува конденз тая вода няма да има къде да отива и как да съхне и ще тръгнат такива ръжди че ще се чудите какво да правите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #5 Отговорено 3 Юни, 2010 Конденз се получава когато температурната амплитуда е голяма, НО когато влага в купето няма къде да излезе. В случая аз не съм сложил фибран че да задържа влага, а вата която е "дишащ" материал, още повече че това не е къща а кола, която се проветрява отвсякъде! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #6 Отговорено 3 Юни, 2010 Колега браво за работата.Аз изолирах със същия материал К-Флекс,само че налепих целия под на колата,от педалите и назад до багажника ,както и страничните кори.За калниците ползвах и Флашбанд и отгоре К-Флекс,а корите ги налепих с изолацията и отгоре вместо вата ползвах подложка за паркет.Преди това налепих и предните врати с Флашбанд и един пласт подложка.Ефекта е повече от задоволителен,няма го вече шума от задните гуми и генерацията.Със 120-140км/ч можеш да си говориш нормално без да викаш .Единствения недостатък,който открих е че в по-топли дни изолацията малко понамирисва.Иначе за 120лв и 2 дни дупене се получи добра изолация. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #7 Отговорено 3 Юни, 2010 Конденз се получава когато температурната амплитуда е голяма, НО когато влага в купето няма къде да излезе. В случая аз не съм сложил фибран че да задържа влага, а вата която е "дишащ" материал, още повече че това не е къща а кола, която се проветрява отвсякъде!Не ми се спори сега, евала за свършената работа но представи си зимата след като изгасиш затоплената кола как всичко вътре става вода - прозорци, таван, кухините на задните калници. До преди "санирането ти" всичката тази вода се изпарява заради големите въздушни пространства оставени между корите и ламарината. Замисли се къде ще отива сега и как ще се изпарява и си направи сметката че зимата я караш всеки ден (ако ти е ежедневка) сутрин и вечер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #8 Отговорено 3 Юни, 2010 Надяваме се че зимата колегата ще сподели какво се случва,но като цяло добра работа,браво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #9 Отговорено 5 Юни, 2010 Тъкмо приключих с тази процедура.Струваше ми около 15-тина лева и един ден работа.Отидоха около 7 кв.м. от 5 сантиметровата вата,която на предните врати разделих на две за да може да се побере между кората и вратата.Задните калници ги напълних "мъжката" след това изрязах по кората колкото може да хване.Добавих малко от това уплътнение за прозорци на всички колони и капаци.Сложих и на капака на багажника.Ефект определено има и то не малък,е не е S class но пак е по тихо.Ето няколко снимчици.На последната се вижда каква бъркотия беше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #10 Отговорено 5 Юни, 2010 Радвам се че съм дал някаква идея и че тя има поддръжници. Браво за труда колега! Единственото което ме притеснява е че си сложил от тази вата отпред на вратите. Надявам се да не си махал найлона или поне да си сложил нещо на негово място, защото ватата е хигроскопична и ще попива всичката влага която се олива от вътрешната страна на вратата (ако не си я изоливал добре). Няколко дни карам без кора на едната врата и с тея дъждове напоследък ако ти кажа как олива вътре от уплътненията на прозорците направо не можах да повярвам. Добре че са оставили дупки да се оттича водата. Незнам дали само при мен е така или е често срещано явление, но нека някой от вас си направи експеримент да махне кората и да види какво става вътре във вратата при дъжд или автомивка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #11 Отговорено 6 Юни, 2010 Аз за същото се сетих,но на едната врата явно е свалян за нещо и е лепен наново,на другата си беше оригиналният,него не се наложи да го бутам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #12 Отговорено 6 Юни, 2010 Добавена към Полезни технически теми, раздел "Интериор". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #13 Отговорено 6 Юни, 2010 Да попитам все пак - има ли опастност да се образува мухал, плесен и т.н. в тая вата ? Все пак, получава се конденз, влага, шашава вода няма (все ще намери от къде да влезне когато вали с дни по някой път) ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #14 Отговорено 6 Юни, 2010 Ако ватата се напои с влага има предпоставки с образуване на мухъл и плесен, но аз съм анулирал всички възможности за навлизане на вода отвън. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #15 Отговорено 6 Юни, 2010 А зимата когато половината ти крака са покрити със сняг? Едва ли имаш достатъчно силно парно/климатик, че да изсуши..? Не искам да се заждам просто ми е интересно, мислил ли си и за това, и как си го анулирал? !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #16 Отговорено 6 Юни, 2010 Поздравления за труда! !!! Мен също ме интересува въпроса с обезшумяването и мисля скоро да действам в тази насока. Но, както повечето от изказалите се колеги - и мен ме притеснява въпроса с водата и влагата! Не подценявайте пробивността на водата - минава и прониква навсякъде! Аз мисля, че съвсем умишлено при проектирането и производството на автомобилите, които караме не са използвани материали, задържащи влага. Също така всички имат дупки за оттичане на вода във вратите! Затова лично аз не бих рискувал с вата или нещо подобно. Интесувам се от материали за обезшумяване, които 100% НЕ задържа вода/влага! Приемам всякакви предложения и съвети в тази насока. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #17 Отговорено 6 Юни, 2010 В задните калници не ми се видя някога да е влизало вода,поради причината,че беше пълно с паижина и беше сухо а скоро беше валяло.Затова там сложих ватата без нищо,сами отпред във вратите съм добавил малко найлон.Само отпред в вратите като се слага трябва да се среже малко,там където върви телчето за отключване и заключване и естественно около щипките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MachineMan 1 #18 Отговорено 6 Юни, 2010 Нещо не мога да рабера тая микропореста гума си има алуминиево покритие или допълнително си го слагал? Всъщност това на калниците пореста гума ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #19 Отговорено 6 Юни, 2010 Хора, Колеги, моля ви преди да парвите каквото и да било помислете или се допитайте до някого. Не искам поста ми да звучи заядливо или критично, уважавам труда на хората, но не става само с мерак. Колегата Wyvern е прав. Първо, какъв е смисъла да вземеш 20 мм вата и да я сплескаш до 5 мм? Второ, ватата (минералната) е изключително лесно запалим материал. Не дай си боже стане някакъв инцидент, колата ти е клечка кибрит! Трето, тази вата веднага ще попие всичката възможна влага и изобщо няма да има полза от нея, ама абсолютно никаква. Евала за звукоизолацията и подбора на материал. Аз от доста време търся такава гума, за да си изолирам моята кола. Откъде си я купил (виждам, че си от Пловдив, но ако е някой хипермаркет, то и в другите градове ще има) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #20 Отговорено 6 Юни, 2010 Orlin,аз също се притесних,че е лесно запалим материял.Ако пък някой ме удари ще умре от смях ще го направя целия в вата Засега ще покарам така ако излезне някой проблем ще я махна.Тези отвори които има в багажника за вентилация ги оставих непокрити все пак да има някъква вентилация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #21 Отговорено 6 Юни, 2010 (Редактирано) Колега, от личен опит съм си патил с такива вати, моята даже беше каменна, понеже е негорима и с по-голяма плътност - познай какво стана на 3-тата седмица - миризмата на мухъл в купето беше нетърпима (въпреки че повечето детайли бях ги опаковал старателно в найлон) Сега осъзнавам грешката си - трябваше да сложа противогаз, преди да изкарам ватата. Иначе ефект имаше....После сложих гуменна изолационна подложка за ламинат - 5мм. Структурата и е пореста и затворена, но не са много финни балончетата. Да чукна на дърво, вече 2 месеца и половина не е замирисала Сложил съм от същата и във вратите - ефекта е средна работа, но като за 8лв на квадрат мисля че е добре. Редактирано 6 Юни, 2010 от Kwot Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #22 Отговорено 6 Юни, 2010 (Редактирано) А сега, ако някой се сети какви са спрейчетата дет си пръскаш изолацията ще е най добре,щот аз не се сещам .Ефекта е порест материал кат на джапанка.Ама не му помня името .Не си пълнете с колите че ще берете ядове 2001 година си направих рекламната кола цялата с вата да не Фибрира и след 6 месеца я изчистих ,с двеста мъки ама па ефекта е мноо як. Редактирано 6 Юни, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #23 Отговорено 6 Юни, 2010 (Редактирано) Да не говориш за монтажната пяна, която се ползва при монтиране на врати и прозорци? Нейното изпозлване се избягва, понеже е вредна за човека и трябва да се използва на добре проветриви места. Материала е високоефективен, но е и скъп. Освен това няма как да се полага по тавани, понеже пада Ааа да и той е лесногорим.п.п. Полиуретанова пяна се нарича Редактирано 6 Юни, 2010 от Orlin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #24 Отговорено 6 Юни, 2010 А зимата когато половината ти крака са покрити със сняг? Едва ли имаш достатъчно силно парно/климатик, че да изсуши..? Не искам да се заждам просто ми е интересно, мислил ли си и за това, и как си го анулирал? Кое да сушиш бе приятел? Аз съм сложил ватата на места където никога не влиза влага- тавана и калниците. Каква влага какви глупости говорите? За предните врати не говоря защото там влагата и водата имат достъп през уплътненията на прозорците. Но за задните калници и тавана няма как да се получи каквото и да е било задържане на вода, понеже няма как да влезе. А относно конденза които някои от вас споменаха, конденз ще се получи ако материала НЕ е "дишащ" - тогава се получава запарване получено от температураната разлика в купето и навън. Такъв материал е фибрана, но тук отиваме във форум за строителство а не за коли. Още повече, че както казах по-горе колата се проветрява от много места.Нека да не спорим повече, който подкрепя идеята нека да пробва, който не да си кара така защото смята за по-добре. Обещавам като дойде зимата ще кача още снимки да видим каква е разликата : ) 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #25 Отговорено 6 Юни, 2010 Какво значи "нека да не спорим", при положение, че ти не си прав. Освен това, тази топлоизолация която си направил е ОПАСНА. Има разлика между вода и влага. Кой материал пропуска влагата? Влагата нали трябва да пропусната от целия преграджащ компонент, което включва и ламарините на купето. Зимата няма да имаш проблем, но лятото влагата ще се опитва да излезе от купето ти, преминавайки през ватата. Достигайки ламарината няма да може да излезе в следствие на което ще кондензира на повърхността й и ще попие във ватата. Ако искаш да направиш нещо, трябва ватата да я опаковаш във PVC фолио. Ако целта на темата ти е да се фукаш какво си направил, окей (евала за труда, както споменах по-горе), но моля те, не подвеждай хората с неправилна информация. Може да почерпиш нещо полезно от мненията които съществуват. В противен случай остава да коментираме с "уааау, супер е пич", "мноу яку, браву", "+1" и прочее. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #26 Отговорено 6 Юни, 2010 Чакай сега,Тя влагата не може да стигне до ватата,защото самия таван не е направен от гъба за миене на чиний Ако можеше да стигне до ватата,значи щеше да корозира тавана от вътре,нали?Като си правих преди тавана и забелязах,че от най-вътрешната си част има някакво покритие,което е като наилон и то би трябвало да изолира ватата.по калниците колегата каза,че е оставил вентилационните отвори,но там вече може и да се появи тоя проблем,въпреки,че е студена зона. п.п.Остава въпроса като е толкова пресована тая вата до каква степен си е запазила свойствата,при положение,че разчита именно на своята порестост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #27 Отговорено 6 Юни, 2010 Колега браво за работата.Аз изолирах със същия материал К-Флекс,само че налепих целия под на колата,от педалите и назад до багажника ,както и страничните кори.За калниците ползвах и Флашбанд и отгоре К-Флекс,а корите ги налепих с изолацията и отгоре вместо вата ползвах подложка за паркет.Преди това налепих и предните врати с Флашбанд и един пласт подложка.Ефекта е повече от задоволителен,няма го вече шума от задните гуми и генерацията.Със 120-140км/ч можеш да си говориш нормално без да викаш .Единствения недостатък,който открих е че в по-топли дни изолацията малко понамирисва.Иначе за 120лв и 2 дни дупене се получи добра изолация.Флашбанд е правилния материал, еквивалент на STP. Направих си двете врати от вътре и на мястото на фабричния найлон миналата седмица и ефекта е много добър. Мисля да продължа и със задните панели след като си оправя веждите от ръждицата. Представлява битумна лепенка покрита от едната страна с алуминиево фолио и се пазарува от практикер, 7,5смх10м около 13лв стига за една врата грубоНе мога да кажа, че прелюда ми е бил шумен но само с обезшумяването на двете врати ефект има и то не малък, при затваряне на вратите се чува само кратък плътен звък без дрънчене и т.н 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #28 Отговорено 7 Юни, 2010 п.п. Полиуретанова пяна се нарича Не е това кат казам джапанка имам точно това в предвид .Пръскасе и има малко разширение и си остава поресто, бах ли го как му е името.Не беше вчера но не е монтажна пяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #29 Отговорено 7 Юни, 2010 Аз успях да намеря ей това:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DEI-050220-...5fAudioQ5fVideoСамо че не пише дали се разширява много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #30 Отговорено 7 Юни, 2010 Какво значи "нека да не спорим", при положение, че ти не си прав. Освен това, тази топлоизолация която си направил е ОПАСНА. Има разлика между вода и влага. Кой материал пропуска влагата? Влагата нали трябва да пропусната от целия преграджащ компонент, което включва и ламарините на купето. Зимата няма да имаш проблем, но лятото влагата ще се опитва да излезе от купето ти, преминавайки през ватата. Достигайки ламарината няма да може да излезе в следствие на което ще кондензира на повърхността й и ще попие във ватата. Ако искаш да направиш нещо, трябва ватата да я опаковаш във PVC фолио. Ако целта на темата ти е да се фукаш какво си направил, окей (евала за труда, както споменах по-горе), но моля те, не подвеждай хората с неправилна информация. Може да почерпиш нещо полезно от мненията които съществуват. В противен случай остава да коментираме с "уааау, супер е пич", "мноу яку, браву", "+1" и прочее. Колега, ти не само че не си запознат със някои елементарни физични закони, свързани с водата, ами се опитваш да направиш и нов учебик по физика с който да убедиш колегите от форума с твоите размишления. Колегата по-долу много правилно е казал това не е гъба за миене на чинии.Аз не искам да те убеждавам кое е вярно и кое не, защото виждам че си доста упорит. Това което мога да ти предложа е да сложиш такава вата на което си искаш място от купето (с изключение на вратите) и ако се появи влага или конденз или каквото искаш там разходите ще са за моя сметка! Не съм пост-нал темата да се фукам, а за да могат колегите решили да правят нещо подобно да взаимстват някаква идея, именно затова модераторите я преместиха в раздел "полезни теми". Относно материала всеки сам си решава какъв да избере - това съм решил аз и не задължавам никой да не използва друг ако сметне за по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #31 Отговорено 7 Юни, 2010 Аз продължавам да твърдя, че ти не правиш разлика между вода и водни пари, а именно това, че темата е преместена в "полезни технически" е причина за 3-ти път да обясня, че ватата е опасна. Не става въпрос разходите за чия сметка ще са. Няма да ти държа сметка за това, което ти си направил и споделил с хората.Искрено ти пожелавам да нямаш никакви проблеми с направените интервенции.Все пак откъде купи порестата гума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #32 Отговорено 7 Юни, 2010 Ето го сайта ТУКИзолацията е страхотна.Работи се много лесно.Ползвах 6кв.м/6мм и както казах ефекта е много добър.Ако се сложи 8-10мм ще е още по добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #33 Отговорено 7 Юни, 2010 stp това е начина 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #34 Отговорено 7 Юни, 2010 Ето го сайта ТУКИзолацията е страхотна.Работи се много лесно.Ползвах 6кв.м/6мм и както казах ефекта е много добър.Ако се сложи 8-10мм ще е още по добреЗдравей колега. Искам да те попитам за тази изолация какво представлява като подложката за паркет ли е? Какво количество е за тези 7.38 лв. 10мм дебелина и цена на метър ли е това? Просто искам да я пипна дет се вика преди да я купя и за това такова питане И към колегата SEZER в пърия пост си писал за тази "самозалепяща микропореста гума 6мм- цена 15лв м2". От каде я купи и какво представлява? Мисля че един колега беше питал но не видях отговор.А иначе аз от няколко месеца чета из форуми и интернет за това животно изолацията.И ето това мисля да направя: Първо битумна лента ( някакъв вид ) на врати "бомбета" и където се вижда ламарина от вътре след махане на пластмасите. И над нея някакъв материал от тези видове, микропореста гума, подложка за паркет и т.н. просто за "удебеляване" между мен и външния свят. Отделно там където се докосват пластмаси с метал или помежду си самозалепящи лентички дунапрен. Приемам съвети и критики от всякакъв вид от хора които са минали през това преди да се захвана.Ето няколко линка който съм намерил из нета:ЛинкЛинкПоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #35 Отговорено 7 Юни, 2010 Самозалепящата микропореста гума е закупена от пловдивски магазин за строителни материали "Маркита". Не е национален хипермаркет и мисля, че го няма в другите градове. Гледах в Бриколажа, Практикер, Алати, но има подобие на тази и е с по-малка плътност и не изолира толкова добре. Още повече, че нито една не беше самозалепяща и нямаха PVC фолио отгоре. Относно лепилните качества на изолацията - залепих едно парче (20 x 20см) и реших да го махна - къса се изолацията, но не се отлепя. Стъргах го, с кореселин се опитах да махна лепилото, не се маха. Единствено ме притеснява след време ако се наложи нещо да се прави, че няма махане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #36 Отговорено 7 Юни, 2010 момчета, няма нужда да се карате, всеки се учи докато е живпросто не е нужно да се открива наново топлата вода - руснаците от СтП се занимават с това от доста време, и материалите вече са уточненибитумната лента като основа е незаменима, поглъща вибрациите на тенекиите. и върху него може да се залепи микропорестата гума - разгледайте описанието на различните материали, хората си пишат къде какво се препоръчва:http://dek.bg/main.php?action=car&topi...s&pid=briad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MachineMan 1 #37 Отговорено 7 Юни, 2010 (Редактирано) А това гуме колко тегне, да не скърши вратите Може да се използва и битумна лента и те тва: Ето го кво представлява у кофата: Редактирано 7 Юни, 2010 от MachineMan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #38 Отговорено 7 Юни, 2010 Ей това е най-добрия вариант поне за мен за предните врати. Не е хигроскопичен материал и покрива всякакви повърхности. Именно заради нещо подобно пуснах тема в раздела кар-аудио. Нека ако някой знае къде се продава да каже! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #39 Отговорено 7 Юни, 2010 момчета, няма нужда да се карате, всеки се учи докато е живпросто не е нужно да се открива наново топлата вода - руснаците от СтП се занимават с това от доста време, и материалите вече са уточненибитумната лента като основа е незаменима, поглъща вибрациите на тенекиите. и върху него може да се залепи микропорестата гума - разгледайте описанието на различните материали, хората си пишат къде какво се препоръчва:http://dek.bg/main.php?action=car&topi...s&pid=briad Именно аз изолирах задните калници и под корите с Битопласт А5. СЛед като ми остана залепих и в предните врати върху найлоните. Направих го най-вече заради скърцащите звуци от към задните пластмаси. Колата в същото време стана по-тиха Според мен най-добрия вариянт е Битопласт А10 навсякъде. Просто където има дупки се прорязва, няма да има влага и ефекта ще е задоволителен според мен. Много е лесен за употреба защото е самозалепващ. Просто изрязваш нужното парче, махаш фолиото и поставяш Искам да кажа, че не правя реклама, а просто преди година си купих такова нещо и си опаковах колата Това беше най-удачното решение което намерих след около 2 месеца търсене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #40 Отговорено 7 Юни, 2010 (Редактирано) Ето го сайта ТУКИзолацията е страхотна.Работи се много лесно.Ползвах 6кв.м/6мм и както казах ефекта е много добър.Ако се сложи 8-10мм ще е още по добреЗдравей колега. Искам да те попитам за тази изолация какво представлява като подложката за паркет ли е? Какво количество е за тези 7.38 лв. 10мм дебелина и цена на метър ли е това? Просто искам да я пипна дет се вика преди да я купя и за това такова питане И към колегата SEZER в пърия пост си писал за тази "самозалепяща микропореста гума 6мм- цена 15лв м2". От каде я купи и какво представлява? Мисля че един колега беше питал но не видях отговор.А иначе аз от няколко месеца чета из форуми и интернет за това животно изолацията.И ето това мисля да направя: Първо битумна лента ( някакъв вид ) на врати "бомбета" и където се вижда ламарина от вътре след махане на пластмасите. И над нея някакъв материал от тези видове, микропореста гума, подложка за паркет и т.н. просто за "удебеляване" между мен и външния свят. Отделно там където се докосват пластмаси с метал или помежду си самозалепящи лентички дунапрен. Приемам съвети и критики от всякакъв вид от хора които са минали през това преди да се захвана.Ето няколко линка който съм намерил из нета:ЛинкЛинкПоздравиВ първия линк съм объркал(м/у другото взех и от Fireproof-a за проба-голям та*ак е тва нещо.Дунапрен напоен с някаква смола за да не гори и само тва е.Звукоизолация -никаква)Материала е ТОВА,не е като подложка за паркет,а си е точно микропореста гума.Има го и без метал покритие,но аз взех с такова,понеже го лепих под мокета.Тествах го във вода и не е хигроскопично(затворена клетъчна структура).Цената е за кв.м. самозалепващо е и се работи лесно.Направил съм точно както смяташ ти,първо лепих битум по ламарини,бомбета и предните врати и отгоре с К-Флекс.Лепих и задните кори,само на вратите не съм сложил микропореста гума,понеже ги правих по-рано и не ми се разглобяваше пак.Съжалявам че не можах да снимам.Сега колата ми е друга,тишина отвсякъде,няма го тропане на камъчета по калниците,шума от гумите е намалял на 70% и гадното дрънчене на консервена кутия го няма. Редактирано 7 Юни, 2010 от Seaman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове