Jump to content
meto_pz

Реглаж на клапани

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Карам Сивик 1,3 16V 95г. карбуратор разбира се.Та...въпросъм ми е:Нужно ли е да се прави реглаж на клапаните или са саморегулиращи,защото в последн време ми се струва че тропат.

Редактирано от meto_pz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм голям разбирач но едва ли са хидравлични. Има хидравлични на някой не Vtec двигатели но те май се слагат на скъпи и не малолитражни хонди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните се регулират ръчно, препоръчително от Хонда е да се прави на всеки 40 000 км. Поне на толкова си спомням че беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И това важи, ако се кара на бензин.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да напиша, че на газ е друго, но реших, че колегата няма да подкара 1.3 на газ, а пък като цяло информацията, която търси я има в доста теми, стига човек да ползва търсачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е па краино време е да ги регулираш сигурно от както е кола не са пипвани :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е па краино време е да ги регулираш сигурно от както е кола не са пипвани :)

Прав си колега.караам я от 20 000 км и не съм правил тази процедура.Преди това в Италия също не ми се мисли кога е правен.Въпросът ми е какво ще се подобри като ми направят реглаж и колко струва горе долу?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажем 40лв. или ако го правиш сам много болки в гърба от стоенето наведен :) стига да си достатъчно вманиачен. Ако имаш газ задължително ги проверявай на 20 000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мислех да пускам нова тема, но като гледам може и тук да питам. Нали знаете - аз съм по тъпите въпроси. Значи: Как се разбира, че клапаните ти са за реглаж? Ако колата ми върви добре, не пуши, не гори масло и харчи доволно малко бензин, трябва ли да мисля за реглаж на клапани, въпреки че най-вероятно "не са пипани откакто е кола"? Какво ще ми донесе тоя реглаж? Не нарушаваме ли основното правило "ако не е повредено не го поправяй"?

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спорет мен ако колата ти работи добре и всичко си е на ред не и причиняваи проблеми а как се разбира отвори капака и се вслушаи в мотора ако не тропа маи си е наред

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да пускам нова тема, но като гледам може и тук да питам. Нали знаете - аз съм по тъпите въпроси. Значи: Как се разбира, че клапаните ти са за реглаж? Ако колата ми върви добре, не пуши, не гори масло и харчи доволно малко бензин, трябва ли да мисля за реглаж на клапани, въпреки че най-вероятно "не са пипани откакто е кола"? Какво ще ми донесе тоя реглаж? Не нарушаваме ли основното правило "ако не е повредено не го поправяй"?

Добър въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз на моята ги регулирах скоро - оказа се че изпускателните са 0,1 при нормална 0,3 мм хлабина. Подобрение се усети на ниски обороти по-добре поема и не се чуди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...