meto_pz 0 #1 Публикувано 27 Май, 2010 (Редактирано) Карам Сивик 1,3 16V 95г. карбуратор разбира се.Та...въпросъм ми е:Нужно ли е да се прави реглаж на клапаните или са саморегулиращи,защото в последн време ми се струва че тропат. Редактирано 27 Май, 2010 от meto_pz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 27 Май, 2010 Не съм голям разбирач но едва ли са хидравлични. Има хидравлични на някой не Vtec двигатели но те май се слагат на скъпи и не малолитражни хонди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #3 Отговорено 27 Май, 2010 Клапаните се регулират ръчно, препоръчително от Хонда е да се прави на всеки 40 000 км. Поне на толкова си спомням че беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 27 Май, 2010 (Редактирано) И това важи, ако се кара на бензин. Редактирано 27 Май, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 28 Май, 2010 Мислех да напиша, че на газ е друго, но реших, че колегата няма да подкара 1.3 на газ, а пък като цяло информацията, която търси я има в доста теми, стига човек да ползва търсачката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 28 Май, 2010 Е па краино време е да ги регулираш сигурно от както е кола не са пипвани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #7 Отговорено 28 Май, 2010 Мнението е редактирано, заради нарушена точка 1 от Правилата на форума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #8 Отговорено 31 Май, 2010 Е па краино време е да ги регулираш сигурно от както е кола не са пипвани Прав си колега.караам я от 20 000 км и не съм правил тази процедура.Преди това в Италия също не ми се мисли кога е правен.Въпросът ми е какво ще се подобри като ми направят реглаж и колко струва горе долу? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #9 Отговорено 31 Май, 2010 Да кажем 40лв. или ако го правиш сам много болки в гърба от стоенето наведен стига да си достатъчно вманиачен. Ако имаш газ задължително ги проверявай на 20 000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CombiMan 29 #10 Отговорено 1 Юни, 2010 (Редактирано) Мислех да пускам нова тема, но като гледам може и тук да питам. Нали знаете - аз съм по тъпите въпроси. Значи: Как се разбира, че клапаните ти са за реглаж? Ако колата ми върви добре, не пуши, не гори масло и харчи доволно малко бензин, трябва ли да мисля за реглаж на клапани, въпреки че най-вероятно "не са пипани откакто е кола"? Какво ще ми донесе тоя реглаж? Не нарушаваме ли основното правило "ако не е повредено не го поправяй"? Редактирано 1 Юни, 2010 от RevPower Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #11 Отговорено 1 Юни, 2010 спорет мен ако колата ти работи добре и всичко си е на ред не и причиняваи проблеми а как се разбира отвори капака и се вслушаи в мотора ако не тропа маи си е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto_pz 0 #12 Отговорено 3 Юни, 2010 Мислех да пускам нова тема, но като гледам може и тук да питам. Нали знаете - аз съм по тъпите въпроси. Значи: Как се разбира, че клапаните ти са за реглаж? Ако колата ми върви добре, не пуши, не гори масло и харчи доволно малко бензин, трябва ли да мисля за реглаж на клапани, въпреки че най-вероятно "не са пипани откакто е кола"? Какво ще ми донесе тоя реглаж? Не нарушаваме ли основното правило "ако не е повредено не го поправяй"?Добър въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #13 Отговорено 3 Юни, 2010 (Редактирано) Я, темици... 1. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=42874&hl2. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=36463&hl3. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=31265&hl4. ....т.н. Редактирано 3 Юни, 2010 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crv-fan 3 #14 Отговорено 3 Юни, 2010 аз на моята ги регулирах скоро - оказа се че изпускателните са 0,1 при нормална 0,3 мм хлабина. Подобрение се усети на ниски обороти по-добре поема и не се чуди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове