HF_ilko 0 #1 Публикувано 13 Май, 2010 здравеите колеги .. искам да задам един вапрос ? имам хонда сивик 92г. 1.5(90к.с.)'моно инжекция' и обмислям варянт да монтирам газова уредба. неисках да стигам до това полужение но ми се налага :D :D много щесам ви благодарен ако ми кажете как се даржи колата след монтажа на уредбата и дали има някакви проблеми и ако няма каква марка даси монтирам ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #2 Отговорено 13 Май, 2010 Аз съм със същия мотор,купих колата със газова и ми прави впечатление че както върви на бензин така върви и на газ,карам на газ вече 5ти месец и нямам никакъв проблем Поздрави и късмет с поставянето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #3 Отговорено 13 Май, 2010 Добре им се отразява най вече на джоба на собственика Както един газаджия се изказа: направени са да им се слага газ, стига да се знаят някой тънкости. По принцип газаджийте пропускат да сложат по 2 съпротивления за емулация на дюзите. Ако имаш някакъв проблем на бензин и на газ ще го имаш та то било и само ламбда сондата. Клапаните трябва да се проверяват и регулират по често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #4 Отговорено 13 Май, 2010 Колега преди 10-тина дни сложих газ на същата хонда , ловато уж при специалисти уж много добра после ходих и на газ-анализатор и да ти кажа започвам да съжалявам на че не върви хондичката но вурви като гоУф няма я онази ярост на хонда в двигателя иначе днес си карах извън града нямах възможност да пробвам максимума но с 140 си върви прилично и ако някои ти каже че в градски условия и тежък трафик ще гори по малко от 10 значи лъже ако обичаш спортното каране и да усещаш силата с погалване на педала не слагаи газ ако държиш на икономията да може да се кара на газ спокоино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #5 Отговорено 13 Май, 2010 kraichev невървежа след монтаж на газова уредба може да се дъллжи на много други проблеми. Започни със свещи кабели въздушен филтър и други около тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GTS_81 0 #6 Отговорено 13 Май, 2010 Аз също съм с такъв двигател.Сложиха ми газово ЛОВАТО и колата си върви както на бензин аз им казах да не я скопяват като е на гас,и колата съм я карал с 197 на магистралата за бургас имам го записано с GPS,повече не можа да дигне Получават ми се следните проблеми:При завой на дясно оборотите падат (когато не е на скорост) и когато катам с над 90 и пусна на свободна пакпадат оборотите,случвало ми се е и да угасне двигателя, но това е само когато е на свободна.Нямам ламбда емулатор и не знам дали не е от това,иначе колата си бяга както на бензин даже е по пъргава в ниските обороти.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edimen 7 #7 Отговорено 13 Май, 2010 колеги сори за оффтопика, колко вървят плочите на газовата за моноинжекцията, че може да правя swap към D15b2? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 13 Май, 2010 Аз също съм с такъв двигател.Сложиха ми газово ЛОВАТО и колата си върви както на бензин аз им казах да не я скопяват като е на гас,и колата съм я карал с 197 на магистралата за бургас имам го записано с GPS,повече не можа да дигне Получават ми се следните проблеми:При завой на дясно оборотите падат (когато не е на скорост) и когато катам с над 90 и пусна на свободна пакпадат оборотите,случвало ми се е и да угасне двигателя, но това е само когато е на свободна.Нямам ламбда емулатор и не знам дали не е от това,иначе колата си бяга както на бензин даже е по пъргава в ниските обороти.ПоздравиПроблема ти за падане на оборотите при висока скорост на свободна е въздуховода ти които води към кутията с филтъра, от високата скорост и насрещно влизащия въздух сместа ти обеднява, на обикновенна газова без газ контрол няма кои да отреагира и оборотите падат дори гасне.За целта правиш нещо много просто извади и завърти въздуховода да не сочи напред а на страни или назад го обърни. (признавам че не съм виждал какво представлява въздуховода на тези хонди но обикновенно стои някъде отпред близо до решетката за да гълта студен и насрещен въздух, принципно така се прави с останалите коли които имат тоз проблем) Стесняване на дебита на въздуховода е пълна и безмислена глупост!Проблема ти с десния завои:- забеляза ли че го прави само когато се правиш на рацер и влизаш с висока скорост в десни завои? това е заради инерционните сили които влияят на мембраните на изпарителя и в завои наи вероятно мембраната ти затваря "неволно" газта. Ако завъртиш изпарителя напречно на колата този проблем ще изчезне но ще се появи друг -когато набиеш рязко спирачки пак ша ти гасне Тук решение или газ контрол или караи по кротко.А за питащия по темата- Нема ти тряя газова, караи на бензин , колкото по малко потребители на газ толкова по евтина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #9 Отговорено 13 Май, 2010 здравеите колеги .. искам да задам един вапрос ? имам хонда сивик 92г. 1.5(90к.с.)'моно инжекция' и обмислям варянт да монтирам газова уредба. неисках да стигам до това полужение но ми се налага :D :D :D много щесам ви благодарен ако ми кажете как се даржи колата след монтажа на уредбата и дали има някакви проблеми и ако няма каква марка даси монтирам ??? :)след монтажа колега,може и да ти се получе симптома при повечето сивици-гаснене в движение на свободна.просто вадиш първата част на въэдуховода и си ок.също като си на газ,най вероятно ще ти свети една жълта ламба на таблото.това не е определящ фактор,но ако толкова те дразни можеш да си сложиш емулатор,който се намира много трудно.ако е монтираш в сервиз в пловдив,може би ще ти намерят.тук са най-добрите газаджии относно марката,всеки хвали това което има на колата си,но истината е,че при моното в комбинация с газова нещата се получават много добре с квато и да егазова.определящо е да си с нов филтър,свещи и кабели.ако едно от тези трите не е в добро състояние,колата не върви добре,гори много,гасне,неравномерен празен ход на дв.и др.също като си вече с газова,трябва да следиш по-често колко ти е мръсен възд.филтър.мръсен филтър-висок разход.ако си обичаш колата си я пали винаги на бензин и я дръж поне5 мин без да превключваш на газ.много се пише за реглаж на клапани на около20000км за да нямаш последствия после.и ако някой ти каже,че колата ще ти върви както на бензин изобщо не се вързвай.няма как да стане с обикновенна газова. едни иридиеви свещи в последствие може да и боцнешайде със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #10 Отговорено 13 Май, 2010 след монтажа колега,може и да ти се получе симптома при повечето сивици-гаснене в движение на свободна.просто вадиш първата част на въэдуховода и си ок.също като си на газ,най вероятно ще ти свети една жълта ламба на таблото.това не е определящ фактор,но ако толкова те дразни можеш да си сложиш емулатор,който се намира много трудно.ако е монтираш в сервиз в пловдив,може би ще ти намерят.тук са най-добрите газаджии относно марката,всеки хвали това което има на колата си,но истината е,че при моното в комбинация с газова нещата се получават много добре с квато и да егазова.определящо е да си с нов филтър,свещи и кабели.ако едно от тези трите не е в добро състояние,колата не върви добре,гори много,гасне,неравномерен празен ход на дв.и др.също като си вече с газова,трябва да следиш по-често колко ти е мръсен възд.филтър.мръсен филтър-висок разход.ако си обичаш колата си я пали винаги на бензин и я дръж поне5 мин без да превключваш на газ.много се пише за реглаж на клапани на около20000км за да нямаш последствия после.и ако някой ти каже,че колата ще ти върви както на бензин изобщо не се вързвай.няма как да стане с обикновенна газова. едни иридиеви свещи в последствие може да и боцнешайде със здравеабсолютно верно,само да кажа,че досега реглаж на клапани не съм правил и съм инал около 30000на газ.разлика във вървенето или звукът от двигателя не съм усетил,но мисла профилактично да мина през Геньо за един реглаж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #11 Отговорено 14 Май, 2010 kraichev невървежа след монтаж на газова уредба може да се дъллжи на много други проблеми. Започни със свещи кабели въздушен филтър и други около тях.всичко е ново свещи кабели дистрибуторна капачка филтри ... като я включа на бензин си е хонда но на газ не е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 14 Май, 2010 kraichev невървежа след монтаж на газова уредба може да се дъллжи на много други проблеми. Започни със свещи кабели въздушен филтър и други около тях.всичко е ново свещи кабели дистрибуторна капачка филтри ... като я включа на бензин си е хонда но на газ не еАко разликата е доста осезателна, или са я скопили много или плочката не е подходяща за тоя мотор, разви за проба половин оборот болта на маркуча за газта дето отива към плочката , ама преди тва го бележи къде е бил за да може винаги да го върнеш на старото положение и пак пробваи вървежа. Ако няма промяна явно нещо някъде куца, на газ колкото и да е по слаба пак може да се докара състояние което да е почти неразличимо от бензина, за сметка на разсхода естествено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_fen 1 #13 Отговорено 14 Май, 2010 До скоро карах д15б2 на газ. газовата беше ловато.Извънградско харчеше 6-6.5/100, смесено над 8.5-9/100 за 12000км не успях да кача.На газ вървеше до 5500-6000 оборота 1:1 с бензин или супер минимална разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #14 Отговорено 15 Май, 2010 благодаря за съвета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #15 Отговорено 15 Май, 2010 На газ нямаш ограничител на оборотите и можеш да си я пържиш колкото искаш в червения сектор.Ето направил сам едно клипче с моята Д15Б2 на газ и се вижда как вдигам 110 на втора http://www.vbox7.com/play:ef48fb77 ,а относно разхода си варира от около 6-7 извънградско и 11-13 градско/когато е топло навън си я паля директно на газ,единствено зимата пускам първо бензина и то за малко/ Ако се сложат два керамични резистора по 18 ома на нормално отворените контакти на двете релета с които газаджиите са прекъснали двете дюзи и се свържат като затворена верига при каране на газ се получава ефекта на емулатор и то доста евтино решение защото тези резистори струват общо 6 лв,а се избягва грешката ако превключиш на бензин колата ти да е в авариен режим и да не може да вдигне повече от 3000 оборота.При движение извънграда при задържане на обороти ламбда сондата вдига грешка/ако някои може да обясни това нека го направи,аз лично поне не мога да разбера защо само при задържането на едни и същи обороти го прави,а не при постоянно сменящи се/.Ето решението и на този проблем: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.p...1e99bb4bacfb3d5 ,така че тази схема бях си няправил сам и я изпробвах на моята хонда и определено проработи чека ми вече не светеше извънградско!,абе изобщо никаде !!! Иначе може и без нея,смисъл които го дразни че ще му свети жълтата лампа,да хваща поялника и да действа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #16 Отговорено 15 Май, 2010 (Редактирано) Не съм го пробвал но ако се пусне 0,5V на компютъра не би трябвало да светва чека, поне на този двигател. Нещо като емулатор но по прост и евтин. Редактирано 15 Май, 2010 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #17 Отговорено 15 Май, 2010 колеги мисля че има и друг проблем паля на бензин ... минавам на газ и чека святка след определено каране 4-5 километра като изгася и не мога пак да запаля веднага някаква грешка ли трупа? има ли лек за това ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #18 Отговорено 29 Ноември, 2011 На газ нямаш ограничител на оборотите и можеш да си я пържиш колкото искаш в червения сектор.Ето направил сам едно клипче с моята Д15Б2 на газ и се вижда как вдигам 110 на втора http://www.vbox7.com/play:ef48fb77 ,а относно разхода си варира от около 6-7 извънградско и 11-13 градско/когато е топло навън си я паля директно на газ,единствено зимата пускам първо бензина и то за малко/ Ако се сложат два керамични резистора по 18 ома на нормално отворените контакти на двете релета с които газаджиите са прекъснали двете дюзи и се свържат като затворена верига при каране на газ се получава ефекта на емулатор и то доста евтино решение защото тези резистори струват общо 6 лв,а се избягва грешката ако превключиш на бензин колата ти да е в авариен режим и да не може да вдигне повече от 3000 оборота.При движение извънграда при задържане на обороти ламбда сондата вдига грешка/ако някои може да обясни това нека го направи,аз лично поне не мога да разбера защо само при задържането на едни и същи обороти го прави,а не при постоянно сменящи се/.Ето решението и на този проблем: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.p...1e99bb4bacfb3d5 ,така че тази схема бях си няправил сам и я изпробвах на моята хонда и определено проработи чека ми вече не светеше извънградско!,абе изобщо никаде !!! Иначе може и без нея,смисъл които го дразни че ще му свети жълтата лампа,да хваща поялника и да действа Да попитам тук за 1 друга особенност - за обикновенно газово:Когато си на бенз по нанадолу и си дръпнал крака от газта клапа е затворена и бенз не се хаби....Така - същото ли е и при газта с такова газово? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #19 Отговорено 29 Ноември, 2011 (Редактирано) Да попитам тук за 1 друга особенност - за обикновенно газово:Когато си на бенз по нанадолу и си дръпнал крака от газта клапа е затворена и бенз не се хаби....Така - същото ли е и при газта с такова газово?Същото е. Редактирано 29 Ноември, 2011 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #20 Отговорено 30 Ноември, 2011 Не е баш същото !!!!! зависи от някои неща и спецификации на дроселната клапа, ако при пуснат педал нормално дорсела остава леко отворен то колата си засмуква и газ щото няма кво да я спре. При тва положение компа спира бензиновата дюза но газта няма какво да е спре, един колега си беше правил такава система за спиране на газта при върнат педал, ама после пък имаше доста проблеми с възобновяване работата на мотора в определени ситуации. Та тъи тва да ви е наи малкия проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #21 Отговорено 30 Ноември, 2011 От скоро ми се вдигна разхода на д15-кага с около 2 литра на 100. гори ми около 10, като преди гореше 8-8.5/100 газ. Дали е за реглаж на клапани? Или нещо друго. п.п 40 000 км е минала на газ , проблеми никакви и за тия км не съм регулирал клапани. Ама ми се струва, че им е време - сякаш не върви като преди.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #22 Отговорено 30 Ноември, 2011 По-принцип всички казват, че са безпроблемни моно хондите за обикновена газова, нооо .... малко не е така. Компа е много взискателен или точен в изчисленията да го кажа в това с какво се кара колата на газ или бензин и вървежа малко или много се усеща разлика като се обърне от едното гориво на другото. Поне за известен период през който компа да си направи нови сметки. Грешките които ще ти дава са две/поне които ще са свързани с поставянето на газова/:1)инжектор и 2) ламбда сонда. И двете са поправими има емулатори аз съм с такива, никакъв проблем. Някъде в горните постове колегата питаше защо се включвала грешката за ламбда сонда само при каране на едни обороти ... това трябва да има нещо общо с начина по който се тества ламбдата, а именно при 1400 оборота на 4-та скорост настъпваш до дупка педала на газта за около 5 секунди, после го отпускаш докрай пак за толкова. Ако светне чека и като го замериш е ламбда сонда грешка, значи има проблем или със сондата или с окабеляването до нея, което при преминаване на газ обикновено се прекъсва за да не бърка компа, понеже той там вече няма контрол над впръскването и подаването на газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #23 Отговорено 30 Ноември, 2011 От скоро ми се вдигна разхода на д15-кага с около 2 литра на 100. гори ми около 10, като преди гореше 8-8.5/100 газ. Дали е за реглаж на клапани? Или нещо друго. п.п 40 000 км е минала на газ , проблеми никакви и за тия км не съм регулирал клапани. Ама ми се струва, че им е време - сякаш не върви като преди..Ма ти си за бои ако 40х.км не си я пипнал, разсхода ти едва ли е от реглажа на клапаните ама е задължително да го направиш!!! Въздушния филтър на колко км е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #24 Отговорено 30 Ноември, 2011 Въздушния е от последната смяна на маслото - около 6000 км преди половин година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #25 Отговорено 30 Ноември, 2011 Имаи предивд че играе важна роля, ако се е запушил по рано с боклуци и сместа се обогатява заедно с запушването, или пък ако е някоя по калпава марка и се запушва бързо. Съвета ми е да го смениш първо него, поне е евтин, аз като бях с обикновена АГУ филтъра го сменях на 5-6 х.км беше 7 лева. Тва е лошото на обикновената че сместа при нея винаги е променилва величина всичко е на магия зависещо от камара фактори наи вече филтъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове