Jump to content
georgivanov1

Да ви се похвалля

Recommended Posts

Тук дори като ходих да го карам ,ми подариха значки,лепенки и ключодържатели Хонда.Както виждате от снимките всички коли бяха отворерини и можеше да се сяда вътре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е ли още в продажба и в България новото ЦРЗ? :rolleyes:Не го намирам в сайта на хонда.бг

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В продажба е... видях го на едно изложение, с цена от 60к. :rolleyes: Няма да виждаме много от тия :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В течение на антикризисен план в България трябва да е възможно най-скъпо, понеже тук така се решават финансовите проблеми :rolleyes:Освен това нещо не му е наред на това це-ер-зе.. Ползва имидж на готово. На тест пробите ако имаше едно чисто ново Б16А1 какво ли биха избрали кандидатите. Няма да има такава възможност, заради това въпроса се самоизключва :rolleyes:

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ден, Година храни се пак :rolleyes: това е мотото на много от българските дилъри, за наше много голямо разочарование. Иначе колата мен лично много ме кефи, но тая цена - 60к лв. : :rolleyes: нямам думи.

 

Видеото на колегата е страшно :rolleyes: благородно ти завиждам.

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ден, Година храни се пак :rolleyes: това е мотото на много от българските дилъри, за наше много голямо разочарование. Иначе колата мен лично много ме кефи, но тая цена - 60к лв. : :rolleyes: нямам думи.

 

Видеото на колегата е страшно :rolleyes: благородно ти завиждам.

60 000 левааааааааа,за кой модел говорим :rolleyes: ????

Тук при мен най скъпият е GT TOP 26 000€,а най евтиният е 21 650€ HONDA.PT

При условие че колите тук са едни от най скъпите в Европа,плаща се мито и ДДС върху него и стойноста на колата.Тези дилъри в БГ си мислят че са единствените и искат да забогатеят за един ден,е не става.А и колата е Хибрид и е екологично чиста/спрямо останалите/ и би трябвало да е с по ниски мита и акцизи.Нали в БГ отпаднаха този тип данъци,е тогава каква е базовата цена на автомобила?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В продажба е... видях го на едно изложение, с цена от 60к. :rolleyes: Няма да виждаме много от тия :rolleyes:

Колегата е написал толкоз пари и за тва и аз написах толкова, във Варна, кой знае кога ще дойде това CR-Z, като знам от Карада колко са бързи с доставките......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В шоурума на Бултрако вече го има изложен с цена около 57К ( не запомних точната цифра !!! ) Това е цена за модела с кожен салон, панорамен покрив, задни парктроници и другите екстри не ги запомних, защото мисля че бяха стандартните за новите хонди ( всички системи за сигурност, климатроник, авт. фарове ( ксенони) , сензор за дъжд и т.н.) . но каквито и да са били пак ми се вижда скъп в сравнение с цените в другите страни, които виждам по сайтовете, където най-скъпата модификация е под 50К :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В шоурума на Бултрако вече го има изложен с цена около 57К ( не запомних точната цифра :P ) Това е цена за модела с кожен салон, панорамен покрив, задни парктроници и другите екстри не ги запомних, защото мисля че бяха стандартните за новите хонди ( всички системи за сигурност, климатроник, авт. фарове ( ксенони) , сензор за дъжд и т.н.) . но каквито и да са били пак ми се вижда скъп в сравнение с цените в другите страни, които виждам по сайтовете, където най-скъпата модификация е под 50К :D

Е, в немския сайт на хонда наблъсках един с всички екстри и излезе към 33к евра. Дилърите тук си продават почти на европейски цени, защото няма никой да си купува от тях ако в Германия ги има за 5к по-малко примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В шоурума на Бултрако вече го има изложен с цена около 57К ( не запомних точната цифра :) ) Това е цена за модела с кожен салон, панорамен покрив, задни парктроници и другите екстри не ги запомних, защото мисля че бяха стандартните за новите хонди ( всички системи за сигурност, климатроник, авт. фарове ( ксенони) , сензор за дъжд и т.н.) . но каквито и да са били пак ми се вижда скъп в сравнение с цените в другите страни, които виждам по сайтовете, където най-скъпата модификация е под 50К :unsure:

Аз го гледах на TopGear в зала Фестивална. Да, това беше цената на експоната, но нямаше навигация! Обясниха ми, че с десет хиляди по-малко струва същата кола (като двигател и т.н.), но без панорамен покрив и без кожен салон.Много ми харесваше като дизайн от самото начало - като концепция. На живо също е супер. Само една сериозна забележка - 185 см. съм, а косата ми опираше в покрива при най-ниско положение на седалката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица направих един здрав тест на въпросната кола, но едва сега виждам темата за да пиша. Впечатленията ми са и в двете посоки. Добра дума мога да кажа за мотора - дърпа си точно сато СРХ-2, с малкия двигател. Напъвах я яко при различни режими, докато свикна праснах 5-6 прекъсвача, но после и хванах цаката. Има доста по-добро доускорение в ниските заради по-високия въртящ момент на ел.моторите и се кара малко по-приятно на дълго. В началото не го забелязах, защото бях слезнал от трилитров мотор, но после се замислих и открих, че има достатъчно тяга и в ниските. Честно казано ми липсваха едни 50кс, ако беше с мотора на Тайп-Р, щеше да бъде приказка! Стабилността и е много добра, кокпита ако изключим светлинките които мигат насам-натам си е същия спартански като на рекса, дори и малко по-зле заради изцяло пластмасовото табло с безполезни пластмасови чекмедженца по него, които никак не се връзват с цената от над 50000лв и скоро мисля ще се раздрънчат на умряло. Отзад има предостатъчно място..........за голям фотоапарат, т. е. също като в познатия ни стар рекс. Багажника е приличен за този клас автомобил, но междинната хоризонтална колона на стъклото на задния капак застава точно на пътя на погледа в огледалото за обратно виждате и от заднодвижещият се автомобил при късмет ще видите само колелата! Разчита се явно само на страничните огледала, които са добри. Режимите на шофиране са 3 - спорт, комфорт и еко. При превключването им се чувства осезателна разлика във вървежа на колата, предполагам ще е така и при разхода на гориво. В крайна сметка за почитателите на познатия ни славен СРХ това си е перфектното продължение на модела и технически и визуално, само цената да беше НАПОЛОВИНА !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера изпратих писмо до Бултрако с молба за информация за ЦРЗ и цени...познайте,днес ми изпратиха оферта

 

HONDA CR-Z 1.5 Sport 3 врати

48 900.00 лева с ДДС Механична трансмисия

за алармена инсталация 350,00 лв

за цвят металик или перлен 840,00 лв

 

HONDA CR-Z 1.5 GT 3 врати

57 900.00 лева с ДДС Механична трансмисия

за цвят металик или перлен 840,00 лв

 

Направете справка Тук и си помислете дали да си купувате този автомобил от БГ.При условие че не се плаща мито и акциз,не е ли по добре да се вкара отвън със всички екстри.дори и боята е по скъпа,тук в Португалия е 350€

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

новият фешънмобил

първо си мислех колко са я закъсали "нашите", да плащат на умрял рап кастрат да им рекламира продукцията - но от друга страна се замислих колко успешна кола ще е за хора, които не знаят какво искат, но искат да е "нещо по-така" -- готина различна форма, (модерен) хибрид, в краен случай може и още 2ма на задната седалка да се качат ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не и в Щатите :P Един колега каза , че това е автомобил за истински Хонда манияци , които нямат проблем с парите :rolleyes: и както Иво каза , автомобил за нови жертви :tooth: както беше Джазз-а , Сивик 8-ма , Акорд 7-ма и да не кажа всеки един модел на Хонда през последните 5 години , който така жестоко плюем :P Направете следното , като гледате нов модел Хонда - забравете че сте хондаджии , забравете , че сте се качвали в Хонда , гледали , забравете , че съществува Хонда :P на това се вика безпристрастно мнение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огранизаторите на европейския конкурс "Автомобил на годината"...................егати смешниците!!!От евромарките предимно коли от премиум клас като А8 и луксозни джипове, срещу тях от японските - нисан микра, це ер зет и тем подобни почти двуместни коли предимно от икономичния клас!!! Как срам поне си нямат тия......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много красива и интересна като идея. Глъдка свеж въздух за Хонда феновете, поне по мое мнение. Колата е икономична красива интерактивна и с лек спортен дух. Доволен съм, че хибридите се развиват и също така от ръчната скоростна кутия в този модел. Относно цената бих казал, че е висока, но все пак се замислете от гледна точка на производителя - технология, качество и издръжливост са качества, които се заплащат високо. В случай, че все пак искате да си купите ЦРЗ можете винаги да отворите този сайт : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searchre...ng=&lang=deи да намерите изгодна кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Относно цената бих казал, че е висока, но все пак се замислете от гледна точка на производителя - технология, качество и издръжливост са качества, които се заплащат високо.

Цената в България е доста по висока отколкото в други евро страниОтговорът който ми дадоха от Бултрако защо е по скъп в БГ, е защото имат малко към фабриката и оттам вдига и цената на доставката.Също така в България липсват отстъпки и облаги при екоавтомобилите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на скоро видях две CR-Z-ки направо онемях, едната беше черна, другата тъмно сива, с LED светлини, много хубави на живо :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден имах възможността да седна в CR-Z - топ модела с кожа, ксенон (това тук го водят като екстра...малко ми е смешно, вече за нова кола ксенона да го водят не като стандартно оборудване, а като екстра, освен ако "колата" е дачиа, но както и да е) за скромните 58 хиляди и нещо си лева (кажи си ги 59000) - за мен лично, честно казано тази кола не си струва толкова пари ! Ще ме извинявате, но просто НЕ. Да, от Хонда са се опитали с дизайн да възродят спомена за CRX 1-а и 2-ра (най-вече) ген. с този модел, но CR-Z е по-дебелo и по-лигавo на вид копие (дори на вид не усетих да ме лъха динамика и нещо уникално и брутално в дизайна, нещо което съм изпитал когато съм видял за пръв път примерно Дел Сол, S2000, Prelude 4-a gen) . Тесничка е отвътре, доста по-тясна от Сивик 5-а ген, Хеч примерно, най-вече е ниска (главата ми удари в тавана (не че и в Дел Сол не ми е тесно и не ми опира кратуната в покрива, но реално... дел сола е много по-нисък - 1.25 е висок и на вид прилича на ниско прелитащ самолет, това CR-Z е по-високо от СИвик 5-а ген, прилича по-скоро на яйце, от колкото на спортен хечбек, сравнен с класиките затова говоря), материалите от които е направен интериора... може и по-добри да са, общо взето разочарован съм. Най-тъпото е, че между предните седалки дори и подлакътник не са му сложили, няма къде човек да си подпре ръката и т.н. (до колкот успях да разбера, такъв не е предвиден на модела да се монтира въобще !!! - 2010-а година сме, не 1965, баси работата), то бива икономия, ама просто... пак повтарям, това беше топ модела са скромните (почти) 60 хиляди лева - срамота е. :P Може би... ако наистина би могъл в реални условия да прави такъв разход който му дават (около 4 литра на 100км до макс. 5, независимо дали говорим за градско или извън градско), то тогава тази машина наистина си заслужава 59-те почти хиляда лева, защото при такъв разход, спрямо някой друг подобен градски модел... тя за няколко десетки хиляди лева ще се самоизплати (колкото и идиотско да звучи), тогава бих приел че тази кола си заслужава 60-те бона. Някои ще кажат, че не е важен само разхода, хората са направили този хибрид не да си спестяваме парите за бензин, ами да опазваме планетата земя, по-малко вредни емисии, зеленото е нашето мото... ама реално, не сме дорасли за тия неща (поне аз, признавам си го), за 60000 като знам какво други коли биха могли да се купят... или не коли, апартамент направо.... не ми се връзва.Та да попитам (малко да разводня темата) - реални ли са разходите на бензин на тия хибриди (визирам и другите такива Хонди - СИвик Хибрид и сегашния и по-стария модел и Insight-а), наистина ли не минават 4.8 (кажи ги 5/100 бензин) ГРАДСКО или това са пълни глупости и рекламни трикове ? Мисля че има хора с такива машини във форума, ще се радвам да чуя мнение (реално, истинско) от първа ръка, стига само каталожни данни.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има впредвид, че такава кола би си купил САМО и ЕДИНСТВЕНО луд фен на марката и спортно ориентиран уличен рацер, разполагащ с предостатъчно пари да я плати и след това да не мисли за разхода, понеже педала на газта ще е само до ламарината /както аз лично тествах тази колица/, вярваш ли изобщо градския разход да падне под 8-9/100 ? Аз лично - НЕ !!!Всъщност в БГ не се и сещам за такъв маниак и ще съм много любопитен да разбера, че са реализирали дори 1 продажба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, Майна, не си прав. Има много п*тки, които ще минат покрай шоурума и ще кажат на дебеловратия си тъпкач "Ей тая никъде я няма, искам нея!" и той ще ги преброи. Все ще се намери някой, вярно, заклет фен е по-вероятно, но нека не изключваме и глезлите и глезльовците :)

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, Майна, не си прав. Има много п*тки, които ще минат покрай шоурума и ще кажат на дебеловратия си тъпкач "Ей тая никъде я няма, искам нея!" и той ще ги преброи. Все ще се намери някой, вярно, заклет фен е по-вероятно, но нека не изключваме и глезлите и глезльовците :)

Защо решихте, че този модел е само за издържани жени - глезли или глезльовци?Защо трябва да се плюе, заради цената и времето, в които се е появило на пазара? Че не можем да си го позволим или че не е тип кола, за която мечтаем? Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......то бива икономия, ама просто... пак повтарям, това беше топ модела са скромните (почти) 60 хиляди лева - срамота е. :)

 

Може би... ако наистина би могъл в реални условия да прави такъв разход който му дават (около 4 литра на 100км до макс. 5, независимо дали говорим за градско или извън градско), то тогава тази машина наистина си заслужава 59-те почти хиляда лева, защото при такъв разход, спрямо някой друг подобен градски модел... тя за няколко десетки хиляди лева ще се самоизплати (колкото и идиотско да звучи), тогава бих приел че тази кола си заслужава 60-те бона.

Не ги заслужава, това е абсурдно висока цена.

5л/100км - да приемем, че пестиш около 4л/100!За 200 000км ще спестиш 8000л бензин по 2.30=18 400лв.

 

60 000 - 18 000=42 000 лв ама след 200х.км....... не става!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалната цел на Еко-Автомобилите е и да имат малко вредни емисии :) сметнете и тях , въпреки , че за мен това с изгорелите газове е следващия почеливш бизнес :) Каквото и да се говори , докато в България не започнат да толерират Еко-Автомобилите с данъчни облекчения и т.н. голям смисъл няма от електичарките :) не и на такива цени....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо решихте, че този модел е само за издържани жени - глезли или глезльовци?Защо трябва да се плюе, заради цената и времето, в които се е появило на пазара? Че не можем да си го позволим или че не е тип кола, за която мечтаем?

60 000 лв каквато му е цената (почти де) са ужасно много пари, за мен специално - признавам си го. Незнам Хонда фен ли съм, на какво съм фен и въобще дали съм "фен" на нещо, но ако (хипотетично) имах 60 бона в джоба и съм тръгнал да си купувам кола - CR-Z няма да бъде моята кола. Гроздето наистина е кисело, по-добре праскови (ако така мога да се изкажа). За тези пари по-скоро Акорд, да не говорим, че от други марки има машини които могат да предоставят много повече от CR-Z, освен може би разхода (но както Майната каза - не е много сигурно и 4.8/100разхода градско до колко е реален). За кое да мечтая на CR-Z-то ? Затова, че е бледо копие само на дизайн (нищо в техническа част или характер не е опитано да бъде копирано) на CRX 2-а ген, с тази разлика, че е мнооого по-лигаво, приличащо на Ауди в предницата (с тази огромна решетка и тези "дневните" светлини тип броеница от светодиоди и ако не гледаме емблемите, все едно е А6-ца отдалече погледнато) и височината въобще не напомня на приклекналите и ниски някогашни модели ? ОК, дизайна е нещо субективно - както на мен не ми харесва, така на други им харесва, това го оставяме. Ами удобството ? Вътре е тясно - по-тясно е от по-малки и най-вече по-ниски коли, кофти твърди пластмаси, няма елементарни неща които ги има в коли по за 20 000лв (няма регулиране на подглавниците в наклон , няма подлакътник отпред, за отзад - няма да коментирам) - ОК, аз не съм човек със средностатистическо телосложение с моите 185см и 120 кг непрекъснато нарастващи (от както спрях цигарите...), ясно е, че и това е субективно (въпреки това, в Сивик 5-а Хеч ми е по-широко - не че я хваля или издигам в култ - напротив, стара бракма си е пълна с кусури, но реално е по-широка отвътре от CR-Z). ДОбре, кое остана.... динамика - охоооо, 124 коня на ~ 1200 кг купе - няма такава динамика. Като бяха тръгнали да копират CRX, поне съотношението мощност/маса да бяха изкопирали от "предщественика". Но пък както се казваше в една реклама: "Тhe power is nothing without control" - не е важно само динамиката, важно е управлението, handling-а. Не съм я карал, не съм и състезател който може да прецени до къде стигат възможностите на един автомобил и как се държи той, ама с предното си Макферсън окачване и задното, което е зависимо (технология от времето Богдан Велински)... просто не вярвам да е някакъв супер спринтьор и спортист държащ се стабилно на пистата.В този ред на мисли към Майната - или Аз не съм луд фен на марката или тая кола просто е един НЕдобър опит на Хонда Мотор Ко. да замажат очите на иначе "слепи" Хонда фенове, сори - не ме кефи, не искам да си мечтая за тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода бе тестван в последния брой на едно тъпо списание...обявените 5 литра са почти недостижими...реално тоя ситроен(на мен ми мяза на такъв) гори около 7 литра....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 60000хил.лв. бих вкарал един nsx.Пък разглезените да купуват cr-z.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщането на макферсъна като окачване за мен лично е голяма грешка на ХОНДА.Някой тъп маркетингов директор е натиснал за икономия и е програмирал бъдещи негативи за компанията, при настоящи икономии.Иначе колата кефи на дизайн, ама наистина е слаба в техническо отношение.Пазара в Америка ще покаже, Европа принадлежи на ВАГ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
HKS работает над турбонагнетателем для Honda CR-Z

Когда первый раз смотришь на характеристики Honda CR-Z, они тебя совсем не впечатляют. Все надеялись, что под капотом этой машины будет нечто большее, чем 122 л.с. и 174 Нм, да и расход в 6,5 л/100 км в городском цикле для гибрида великоват. Да и после личного знакомства с машиной разочарование не уходит.Впрочем, все может измениться после того, как ателье HKS Power завершит работу над турбокомпрессором, позволяющим выжать из CR-Z более достойные 170 л.с. или даже 200 с лишним лошадиных сил. В 16-секундном видеоролике с дино-стенда ты увидишь, как машина разгоняется до 272 км/ч и звучит при этом, как болид Формулы-1.

Гледайте клипчето, наистина звучи като F1. В текста се говори за 272 км/ч., а в клипчето видях само до към 169, следователно би трябвало да е в мили. Как само ускорява... :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее може ли така бе фенове, хората са ви измислили прекрасен автомобил, а вие само плюете по него. Как не ви е срам! Днеска седях в един екземпляр в шоурума на Ботевградско, гледах го отвънка, отвътре, еми какво да ви кажа, вие сте свикнали да вярвате май повече на това какво се пише в интернет или в цветните списания. Скъп бил, много харчел, окачването му било незнам си какво, ще ви кажа, че за всеки влак си има пътници и ако имах парите не един ами два CR-Z -та щях да си взема. Я само си направете труда да видите колко струват хибридите на другите конкуренти: Toyota AurisHSD- 45 990лвToyota Prius - 51 700лви не че нещо, ама хибридите на БМВ са над 100 000евро. :D Гледам тука в нашата столица се напълни с новите CR-V-та пък те са по-скъпи отколкото малкото хибридче, изводите оставям за вас. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не че нещо, ама хибридите на БМВ са над 100 000евро. :D

Нима искаш да сравняваш по някакъв начин CR-Z с Х6 или 7-а серия (модели на БМВ на базата на които в момента има хибридни версии) ? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и приятели няма смисъл да спорите и темата пак да отиде на .................... .................. . Много хора сме в този форум , много характери събрани на едно място . Всеки си има мнение , няма смисъл да се обеждаваме един друг че CR-Z е боклук или че CR-Z е страхотен автомобил . Нека просто споделяме мненията си и да не се нападаме. Някаква си пу............. щяла да каже на дебеловратият си мъж да и вземе CR-Z защото била различна кола , това е несериозно , това не е мнение , това е смешно . Винаги ще има хора които ще се кефят на тая кола , ще има и хора които ще я плюят , но взе пак ще си остане Хонда. Мен лично никоя нова кола не Хонда ами кола не ме кефи неудържимо . Моето мнение е че колкото по нова толкова по голям боклук , но това пак си е мое мнение , да не ме нападнете сега и мене :D . За CR-Z незнам какво да кажа , предницата е яка , като изключим тия ЛЕД циркаджийски светлини а отзад е Ситроен Ц4 , вътре дизайна ме кефи но е направен от кофти материали . Абе с две думи има си и плюсове има си минуси , но в никакъв случай не е спортна кола.Живи и здрави :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен тест на модела: ЦЪК, който е много хубаво озаглавен всъщност (баш на място си е заглавието): "Honda CR-Z e по-добър от колкото очаквахте, въпреки че може би не е точно това, което се надявахте да бъде" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...