Jump to content
martinko

харчи масло Сивик купе 5г 1.6 в-тек

Recommended Posts

Здравейте Колеги ! Моля за малко помощ карам Хонда Сивик купе 5г 1.6 в-тек. Колата ми харчеше масло смених гумички на главата и гарнитурата , че в момента харчи по малко такае но пак е висок разхода на масло. А колата не пуши има си мощност компресия сичко е ток и жица. С майстора сме го гледали не казва двигатела е перфектен но сигурно е похарчило 1л на 2500-3000км , а то това е нормално горе доле за 10 000 км. Ако някои има някакво решение да помага. Мерси предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля за сегменти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сегменти, да. няма друго кво да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е комплексен случая. Може да са сегменти, но може да са износени водачите на клапаните и от там да губи като го вади с изгорелите газове или да го вкарва в цилиндрите и да го гори. Редно е да са проверени в процеса на смяна на гумичките /предполагам че е направено без сваляне на главата/ доколкото е възможно разбира се. Литър на 2500-3000 км е в повече. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми сменени гумички и гарнитура на главата. тия ги изключваме и остава от комплексните само сигменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм на мнение маслените сигменти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... С майстора сме го гледали не казва двигатела е перфектен но сигурно е похарчило 1л на 2500-3000км...

Я пак го напиши това изречение !Похарчило ;), изтекло, какво.... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми сменени гумички и гарнитура на главата. тия ги изключваме и остава от комплексните само сигменти.

В този случай главата трябва да е свалена и минала през шлайфмашина, след което така и така главата е вън, има проверка на водачите на клапаните за луфт, пасване на клапаните към леглата им и най-накрая - гумичките. За D16V1 компресията я дават 9,3 минимум, луфта на клапаните се прави с пулове по размер всм. 0,18-0,22 изп.0,23-0,27. Неприятно, но ако след всичко това няма подобрение идва ред на второ отваряне на мотора за сегменти. Лошата новина е че няма гаранция за положителен резултат, защото все пак износването е и в цилиндрите, а те правят елипса и новите сегменти като се напаснат там може да направят пак голям ключ - зависи колко е износването. Това не е задължително, но е вероятно. Желателно е да смениш и биелните лагери. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в сервиз и казваш, че ти гори масло и имаш съмнения към сегментите.При мене случая беше следния - маслозаборни сегменти + гарнитура и биелни лагери.Тия вафли съм ги ял "споко" :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресията във вс цилиндри еднаква ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по книга да ;) ама тука надали. трябваше да ги смените тия сегменти и биелните лагери, таи и таи си отварял двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми харчеше масло смених гумички на главата и гарнитурата , че в момента харчи по малко такае но пак е висок разхода на масло.

...добре бе тоя майстор като ти е сменил тия неща не можа ли да смени и сегментите те не са скъпи а и щеше да си решиш проблема според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//offtopic :

защото все пак износването е и в цилиндрите, а те правят елипса

Ъъъ...баце ти виждал ли си отворен Хонда двигател, та говориш неподготвен ? ;) Това да не ти е фауве за да износва на елипса и да прай ръб 5мм от ГМТ на буталото до края на ризата нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе като е хонда и физичните закони не важат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е комплексен случая. Може да са сегменти, но може да са износени водачите на клапаните и от там да губи като го вади с изгорелите газове или да го вкарва в цилиндрите и да го гори.

Наистина много комплексен случай..... Как ги измисли тея би ли ми обяснил. Най вече искам да разбера как точно луфта във водача на клапаните ще доведе до загуба на масло. Явно е нещо подобно на следната ситуация: Скапват ти се основни лагери и масло почва да се лее от семерингите на коляновия вал..... Не знам ти какво си учил или работиш, но аз съм програмист и дори аз разбрах че ТИ само по телевизията си вижда ДВГ.

луфта на клапаните се прави с пулове по размер всм. 0,18-0,22 изп.0,23-0,27

Само ми извади един такъв ПУЛ от хондов двигател.... или май при този размер е по-точно да кажа не ПУЛ а изрезка от станьол. Та извади един такъв, покажи ми го, и аз ще ти го купя за 1000лв. На далавера си.

Лошата новина е че няма гаранция за положителен резултат, защото все пак износването е и в цилиндрите, а те правят елипса и новите сегменти като се напаснат там може да направят пак голям ключ - зависи колко е износването.

Ехаааа, успя да кажеш и нещо смислено, само дето пак не си прав защото ако колегата смени сегменти, проблемът му ще изчезне. Тук не гоним пефектен до стотна двигател. Можеш да си убеден (ако си отварял 3-4 хондови мотора) че хонинг има достатъчно. Освен това проблемът на колегата не е в компресионните сегменти а в маслените, които вобще не са износени а просто са СПЕЧЕНИ. Износването на ризите не е проблем в този конкретен случай, разбери го.п.п. ....Малоумна история, абе тоя форум технически въпроси е станал пълен смях. Не разбирам защо куцо ( в смисъл не пипало хонда), кьораво (в смисал не виждало хонда) и сакато ( в смисал дори не се и пробвало да пипне хонда) се прави на разбиращо и дава съвети. И не е само тази тема, в другите се сдържах някак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега прости ми невежеството,понеже наистина не съм отварял двигател на Хонда,интересува ме на ризи ли е или блок?

Редактирано от rohikani

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//offtopic : Това да не ти е фауве за да износва на елипса и да прай ръб 5мм от ГМТ на буталото до края на ризата нагоре.

..да те опровергая на едно венто отваряха двигателя на 300 000 км поне пишеше на километража и нямаше никакво износване само сегментите смениха и всичко е ОК.Невярвам да е било единственото :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ми извади един такъв ПУЛ от хондов двигател.... или май при този размер е по-точно да кажа не ПУЛ а изрезка от станьол. Та извади един такъв, покажи ми го, и аз ще ти го купя за 1000лв. На далавера си.

Офертата за всички ли важи, щото на "С" серията 2.5, 2.7, 3.2 и 3.5 литровите са хидравлични клапанчета, само дето не съм виждал в бг., но за 1000лв. да кажа да изпратят едно "пулче" от регулирани такива... :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да пратят бе.. само че да не забравиш че ще го премеря дали е с изказаната от теб дебелина.освен това ми е много интересно как са осъществили втек системата ако тези двигатели са наистина БЕЗ кобилици.rohikani, блоквете са алуминиева отливка с open deck и набити ризи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

C32....

 

Публикувано изображение

 

аз виждам кобилици със нормално регулиране... покажи ми пуловете моля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

да пратят бе.. само че да не забравиш че ще го премеря дали е с изказаната от теб дебелина.

Бъркаш ме с някой друг - за дебелина нищо не съм писал... :lol:

С32А... на "Легенд" са с хидравлични повдигачи - SOHC - нямат VTEC.

С32В, В1 и В2, монтирани на NSX са DOHC и имат VTEC...

 

Публикувано изображение

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, обърках те с Lusco, за което се извинявам.Нямам нищо против теб, не ме разбирай погрешно, но аз аутодата не използвам и не искам и да я виждам. Може да си прав, но докато не отворя такъв мотор или не го прочета в документ от хонда, ще се въздържа от коментар по леджендовите мотори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо казвам здравейте на всички Хонда превържаници, какъвто от скоро съм и аз, и се извинявам, че се намесвам в темата, ама моята я заключиха!Преди около десетина дни се сдобихме с едно Сивиче 6 генерация седан от най-първите!Тъй като не съм много на ясно с нещата още, макар че доста време преди покупката съм изчел почти всички материали, ще ви помоля колеги да ме посъветвате по въпроса който живо ме вълнуват в момента! Двигателят е D14A4, колата работи доста добре като цяло, само ми се струва,че харчи много масло, не съм я засякал още колко точно, но след 3000об, отзад са страшни пушилки! Което от прочетеното тук ме навежда на мисълта (сегменти)! Тъй като за сега нямам намериние да отварям мотора поради финансофи причини мога ли да оправя положението с няква добавка (мисля да пробвам с http://moto-guard.com/ s тази), или е подобре да си я карам така и да си доливам само?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би им е омръзнало да отговарят на подобни въпроси и затова реших да ти отговоря, по точно проблема почти със сигурност ти е спечени маслени сегменти, забрави за всякакви добавки доливай си някакво масло и събирай пари за ремонт. На твоя отговорност мога да ти препоръчам М16Д или М10Д намира са наливно за малко над 2 лева. Ако направиш ремонта ще видиш какъв кеф е да я караш на по високи обороти без да мислиш колко масло е изкарала през ауспуха и как ли те псуват отзад за гадната миризма. Имай предвид че ако редовно я юркаш разхода на масло расте главоломно в пъти

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за смяна на сегменти си ;) Миналия месец минах през процедурата :tooth:Не боли :lol: Моята гълташе 1.5 литра на 1000 км и пак вървеше без забележки :D и работеше повече от мазно :D Но като я отворихме направих всичко както е по учебник и без да пестят средства :rolleyes: Не смятам всеки ден да я отварям за щяло и нещяло :D За блока не се притеснявай ;) но главата задължително да мине всички процедури ;) Само не прави грешка да слагаш добавка за спиране на феномена :D

Редактирано от fly-boy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен,аз също сменях сегменти,щото гореше много масло,също и биелни лагери и сега е добре.Като я купих преди 3г я мъчих с някви добавки за масло,смених 1 път гумички,но ефект нямаше,докато не отворих мотора,така че сам решаваш. :tooth: пп.Преди да отворя мотора за ремонт ми казаха да сипя в цилиндрите по 0,500л.гас за горене, при източено масло.Ако на сутринта всичката гас е в картера значи,че са спекли сегментите, и така стана.Не знам колко е било правилно.Поздрави. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да работата е повече от ясна, мотора ще се отваря, но ще по-нататък, поради финанси!Мерси на всички отзовали се! Радвам се, че тук има много компетентни хора, на който не им се свидят ценните съвети!Продължавайте само така!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с газта за горене, ми стана интересно, дали е възможно наистина при запекли маслени сегменти да се получи нещо позитивно?Някой друг да го е пробвал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го пробвал.. взех един блок на VW 1.9 D защото нашия "гръмна" понеже колегата забравил да му долее масалце.. блока който купихме беше гол без глава,помпа,доста беше раждясал защото беше стоял така с открити цилиндри на дажда доста време... сипах му газ за горене на всички цилинди по 200 грама и сега няма проблем... грам масалце не бара.И от много други монтьори го знам това стар метод е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината за мен е следната.След даване на много газ НЕ гасете веднага колата , че най-вероятно от това и гадно масло се спичат маслените сегменти.Отворих моя двигател и всичко вътре е 6, само маслените сегменти са спечени в буталата и не се подават , така гореше по литър на 100 км по-сериозно каране.Не сменяйте САМО гумички, не знам Хонда как ги правят гарнитури, семеринги и други , но имат мнооого дълъг живот. Поне аз не съм чувал за случай с хонда , при който смяна на гумички да е помогнала. Сегментите са проблема винаги , но като отворите е хубаво да смените и гумичките.Ако газта разтваря спеченото масло може и да става номера. Успеят ли маслените сегменти да се отлепят от буталото ще се оправи колата.При мен износване на сегментите няма, всичко е в нормата, елипсата на цилиндрите е 3 стотни. Това е мотор на 200 000 по километраж и е каран с 200 и после до прекъсвач на 2-ра и 3-та по един планински път с масло под щеката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото разбрах,газта се сипва за да са разбере дали са спекли маслените сегменти безда се отваря мотора,не за да оправи сегментите.Както споменах сипвах като луд добавки(някви руски бяха)после гумички на клапани и накря ремонтче.Там е истината !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...