stomanata 2 #1 Публикувано 5 Май, 2010 CR-V 99г, 148 конски сили.Вкарах си я от Англия,смених маслото с Mobile 10W-40 и на около 4-5000км забелязах, че почти няма никой.С доливане на 1л масло нещата се нормализираха (не се знае колко съм карал с намаляло масло).Направи още около 1000км и пак беше спаднало и направо го изхвърлих.Предполагахме, че това масло е менте и взех от АУТО ПЛЮС (може и да не се пише така) TITAN 10W-40.При изминати около 900км го погледнах и не беше мръднало (всеки път го гледам при вкарана предна дясна гума в една шахта, т.е при едно и също положение и при изминали поне 10 часа за оттичане).Завчера като погледнах пак нищо не беше останало, а съм на около 1500км.Закарах я за смяна на гумучките на клапаните, но като извадиха една от тях се видя, че си е повече отперфектна. Нито беше корава, нито напукана....Няма масло във водата, карам на газ по принцип, но свещите бяха не керемидени а направо бели ( вбуквалният смисъл на думата). Не се вижда да пуши, няма петна под мен,нито като съм лягал под моторасе виждат течове или пръски....Къде и как според Вас изчезва маслото?И то не е постоянно.... (повтарям) след смяна 900км не го е пипнало, а в следващите около 600км изчезва 1л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #2 Отговорено 5 Май, 2010 просто си го гори.Хвани твой приятел да дава на място газ до 4-5000 и да я връща: газ, пуска, газ, пуска, газ, пускаа ти стой отзад и гледай.... най вероятно ще бъдеш учуден от сините облаци които до сега не си виждал в огледалото.Другата проста проба е докато твой приятел се движи зад теб, пак от около 4-5000об на ниска предавка да пуснеш газта и да оставиш колата да спира с двигател няколко секунди.... като слезе до към 1500об, подай газ нормално. Човекът отзад ще види много добре дали бълваш синьо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #3 Отговорено 5 Май, 2010 (Редактирано) Здравей колега.Имах абсолютно същите проблеми като теб.И при мен маслото се задържаше по 500-800км.без да мръдне и после изведнъж 0.5л надоло,пак 300-400км. нищо и пак изведнъж на мин.И аз започнах със смяна на гумички но непомогна.Наложи се да отворим двигателя и тогава стана ясна причината.Буталата на 2 и 3 цилиндър бяха с отчупени парчета между сигментите(дано ме разбираш какво искам да кажа) едното 3см. другото4,5см. и от там гори маслото.Обясниха ми го, че някой път тези парчета се намествали и тогава не гори масло в другия случай се размествали и тогава преминава и изгаря.Дано да откриеш причината и да не се налага ремонт като при мен но след ремонта при мен от смяна на смяна не се налага да доливам изабщо.Поздрави и дано се отървеш леко. Редактирано 5 Май, 2010 от KONI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #4 Отговорено 5 Май, 2010 ако не е гумички на клапаните ще е сегменти 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 5 Май, 2010 измери си компресията много вероятно е старото ти масло да е било скапано. не съм карал до сега с такова, ако някой колега има наблюдения да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 5 Май, 2010 Здравей колега. Имах абсолютно същите проблеми като теб. И при мен маслото се задържаше по 500-800км.без да мръдне и после изведнъж 0.5л надоло,пак 300-400км. нищо и пак изведнъж на мин. И аз започнах със смяна на гумички но непомогна. Нормално да не е от тях. Буталата на 2 и 3 цилиндър бяха с отчупени парчета между сигментите(дано ме разбираш какво искам да кажа) едното 3см. другото4,5см. и от там гори маслото.Обясниха ми го, че някой път тези парчета се намествали и тогава не гори масло в другия случай се размествали и тогава преминава и изгаря. Това за парчетата е логично със симптома "ту гори, ту не", въпросът е парчетата от сегментите ли са или от буталото и причината ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #7 Отговорено 9 Май, 2010 Каква е връзката м/у компресията и вида на маслото?Иначе наистина звучи логично това с парчетата, но защо след като впоследните 600км ми е заминал 1л масло свещите са бели, а чернилка има само малко по периферията?!?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 9 Май, 2010 ми как каква ако имаш компресия в рамките, значи се предполага/казвам предполага/, че сегментите ти са добре и остава да е скапано маслото и да го гори. достатъчно случай има, във форума също, където след смяна на масло с изпитано такова, разхода на масло спира или намаля драстично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 9 Май, 2010 А как ще обясниш това, че не гори масло постоянно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 9 Май, 2010 (Редактирано) или гори, или не. с тва, че на моменти не го бута не съм съгласен. а и за счупеното бутало- отваряхме астра със 3 счупени бутала, ама така я караха доста време и там нямаше днес гори утре не. а и ако има счупено бутало компресията ще е тотал, няма да има или ще дава големи разлики. как би обяснил факта, че много от неновите коли градско не бутат грам масло, а като я караш извън града, дори и нормално си го хапва като за световно Редактирано 9 Май, 2010 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #11 Отговорено 9 Май, 2010 А може би това не е маслото за твоята кола! И аз бях така с Mobil-а, до около 1000км всичко е наред а след още 1500 няма никой, минах на Castrol и в момента на 6/7000км доливам около 400/500 грама. Маслото Fuchs Titan го ползвам на служебния бус и съм доволен, но дали се нрави на Ханда си нямам идея! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #12 Отговорено 19 Юли, 2010 Здравейте,Скоро успях и да измеря компресията (на студен/снощен двигател).... На всички цилиндри беше м/у 12 и 13 ако не се лъжа.А да споделя и случай от вчера.Спускам от беклемето надолу.... държа си на 3-та и поддържам около 50-60км/ч и 2500 до 3000 оборота.Свършва спускането и започва равен участък и тогава леко започвам да подавам газ и гледам зад мен започна много яко да пуши. Отбивам и гледам двигателя не е особенно топъл, термостата даже не беше отворил и продължавам. Опитах изфорсирване до 6-7000 оборотоа без успех. Опитах и да карам с 800-900 оборота на 5-та, но пак си пуши, та започнах да си карам както обичайно и след 2-3км каране спря да пуши.Когато ходих до Варна преди няколко дена пак ми изчезна маслото, но тогава си мисля, че при карането около и над 4000 оборота може би започва да изчезва, въпреки че не съм забелязвал да пуши зад мен....Дано всичко да е наред и просто да е неподходящо масло.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
k0c3 2 #13 Отговорено 19 Юли, 2010 Здравей!Когато купих моето ЦРВ беше с газ и аз имах същия проблем.При мен се оказаха водачи на клапаните,бяха се разширили и маслото се качваше горе и заминаваше,всичко надолу(сегменти,цилиндри,..)си беше 6.ЦРВ не държи на газ и за това произлизат тия проблеми.Когато си оправиш проблема,си сложи 1 омазителна уредба за смазване на клапаните,че иначе прегарят.УСПЕХ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 19 Юли, 2010 Това вече е следа, имах ланча дедра имам и едно село дето е на 1300 надморска и кат се спусна от него или където и да е друг баир след като слеза на равното след мен ставаха кълбета син пушак, срам направо за хубавата ланча Смених гумички никъв ефект, смених сегменти, (цилиндрите и буталата бяха перфектни компресията също) и пак нищо не се оправи, винаги по наклон на скорост и долу на равното пушеше. После съжалявах че когато отварях мотора не смених и водачите на клапаните щото наистина имаха бая луфт , като хвана клапана и го размърдам доста осезателно се клатеше в водача, а когато водача е заминал гумичката не може да устиска така хубаво маслото то да не се просмуква в колектора, от големия вакум при спускане. Така че и аз съм за водачи на клапани, на мотора ти съм сигурен че нищо му няма, щото минах по тоя път Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #15 Отговорено 19 Юли, 2010 Здравейте,Скоро успях и да измеря компресията (на студен/снощен двигател).... На всички цилиндри беше м/у 12 и 13 ако не се лъжа.А да споделя и случай от вчера.Спускам от беклемето надолу.... държа си на 3-та и поддържам около 50-60км/ч и 2500 до 3000 оборота.Свършва спускането и започва равен участък и тогава леко започвам да подавам газ и гледам зад мен започна много яко да пуши. Отбивам и гледам двигателя не е особенно топъл, термостата даже не беше отворил и продължавам. Опитах изфорсирване до 6-7000 оборотоа без успех. Опитах и да карам с 800-900 оборота на 5-та, но пак си пуши, та започнах да си карам както обичайно и след 2-3км каране спря да пуши.Когато ходих до Варна преди няколко дена пак ми изчезна маслото, но тогава си мисля, че при карането около и над 4000 оборота може би започва да изчезва, въпреки че не съм забелязвал да пуши зад мен....Дано всичко да е наред и просто да е неподходящо масло....Е, точно де 1net точно за това ти говори, ти просто си направил теста в доста голям мащаб. Маслените ти сегмети са се спекли и прибрали в буталото и си го гориш с кеф, тва е. Отваряй мотора, сменяй, обслужвай и си карай с кеф след това, не е кой знае каква болка за умиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 19 Юли, 2010 А на бас че не са му се спекли маслените сегменти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
k0c3 2 #17 Отговорено 19 Юли, 2010 (Редактирано) Също е добре да се огледат и клапаните дали са тръгнали,че на мен 2 месеца след водачите ми изгоря и клапан от пустата му газ! Редактирано 19 Юли, 2010 от k0c3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #18 Отговорено 19 Юли, 2010 Абе не е от пустата му газ ама аиде не трябваше ли да изгорят всички клапани от пустата му газ ми баш тоя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dominiko 49 #19 Отговорено 19 Юли, 2010 (Редактирано) Днес я пуснах мойта по инерция близо две минути по едно хубаво надолнище.После подадох рязко газ и не излезе пушилка Забелязвам както ми са свещите бежду тях има някакви като болтове(не ги знам кви са точно) та от там леко е текло като че ли, ма цял литър за 6500км.Бъркам и в "дупето" после с двата пръста като ги разтъркам и почти изчезва.Явно тече от някъде където аз не мога да видя.Май в сервиз най - добре да погледант хората не да врачувам наизуст. Редактирано 19 Юли, 2010 от dominiko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #20 Отговорено 20 Юли, 2010 а няма ли тест, който със сигурност да покаже дали са водачите или сегменти?А ако са сегменти не става ли преди да изхвърля маслото на загрят двигател да развия свещите и да напръскам стабилно с WD-40? и евентуално да отворят ако за залепнали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #21 Отговорено 20 Юли, 2010 Мани немой ше преебеш нещо,минимум5 лв за WD-40 Ходи на доктор да я погледне.Водачите се проверяват по-лесно.Ако не са те-сегменти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #22 Отговорено 20 Юли, 2010 а няма ли тест, който със сигурност да покаже дали са водачите или сегменти?А ако са сегменти не става ли преди да изхвърля маслото на загрят двигател да развия свещите и да напръскам стабилно с WD-40? и евентуално да отворят ако за залепнали?Незнам за ВД ама един комшия беше запекъл сегменти на таксито си някво део беше, та я остаи една нощ налята в цилиндрите с газ за горене и на сутринта, каза че се оправила и спряла да му гори масло, ама неговата пушеше еи така само като си пърка ся колко е верно тва за газта за горене не знам, може и да ме баламосва макар че тоя мит съм го слушал и от другаде, но дали наистина мже да разпече запекани сегменти..... мжеби ако не са яко запекани и да помага. Тва е много кофти проблем дет ти се е случило, и на мен на ланчата до де го открия от къде е ми разказа играта, по сумати форуми питах и разпитвах и никои не можеше да помогне. Ама пък и от кво ще ти се износят водачите е гати тва не е италянка Абе без отваряне маи само ще гадаем и после ще разберем кои е бил прав, аз залагам на водачи не за друго ми при тях разхода на масло много влияе от начина и условията при които я караш. докато ако са сегменти ша си гори независимо къде и как я караш. За това един път маслото ти е там а пък на другия път го няма, обикновенно наи много ти изгаря при спускане по наклон на скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #23 Отговорено 21 Юли, 2010 Да де. то и аз съм го чувал от няколко места за газ или в случая за ВД-40 Ами така ще да е. Ще се отваря, пък каквото излезе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
horo 0 #24 Отговорено 25 Юли, 2014 Колеги карам ЦРВ 147/ 2000 г. Гори ми масло около 1л./1000км. В субару форума колегите при запечени сегменти промиват двигателя с марков флаш и след това се раздава газ за да се освободят сегментите.Това дали може да се приложи за нашите хонди /ако няма механичен проблем/ http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=16160 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #25 Отговорено 25 Юли, 2014 Може да се направи такъв опит,но няма гаранция какъв ще е резултата.По-често се случва да са запечени маслообирателните сегменти,но все пак трябва да се измери и компресия предварително при регулирани клапани,и ако е нормална тогава да се опита.Другите възможности са за механичен проблем,който да изисква отваряне на двигателя,или гумички на клапани,но там е малко по-различно.Та дори и да са само запечени пак не никак лесна работа. Аз на моя двигател правих такава манипулация като ползвах едни руски добавки за спечени сегменти и спазвах описаната процедура.Резултата е от 1л/1000 км. 10 в 40 масло до 250-300 гр./1500 км. 5 в 40 до тук.Има ефект според мен,ще го направя още веднъж и при следващата смяна на масло. Стария начин е да се налива газ и да се чака,после няколко сухи старта да изхвърли нагоре останалото и смяна на масло,но реших да видя братушките какво са направили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
horo 0 #26 Отговорено 26 Юли, 2014 Братушките предлагат начин 40%газ за горене,40%ацетон и 20% двиг.масло.Всичко това добре се смесва и се третира мотора както с газ за горене. Това дали работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #27 Отговорено 27 Юли, 2014 Има готова добавка която се продава Разкоксовател за спечени сегменти.Не си играй да обикаляш и бъркаш да не вземе да гръмне нещо.Всичко е описано и лесно за изпълнение.Трябва ти канал,ново масло и маслен филтър.Пък дали има ефект ти ще кажеш после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #28 Отговорено 1 Август, 2014 Какво точно означава "спечени сегменти"? Спечени за буталото или за ризата? Ако е за буталото и при работа на двигателя не се раздвижат, то те са толкова износени, че трябва да се сменят. Ако са спекли за цилиндър...хехехех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #29 Отговорено 2 Август, 2014 Залепват в буталото и не стърчат, но това не означава че са износени. Залепват се само маслените, защото са по-тънки, компресионните няма шанс да залепнат. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
horo 0 #30 Отговорено 2 Август, 2014 Как могат да се разлепят /Раздвижат/.Колата ми гори масло.Мисля че проблема е точно този. Ако може да дадете рецепти или препарати които са изпитани на практика. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #31 Отговорено 2 Август, 2014 Основен ремонт ефикасна рецепта .Газ за горене не винаги помага .Тея дНИ ще си правя експерименти с моята преди да и отворя мотора . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
horo 0 #32 Отговорено 6 Август, 2014 Какви експерименти /с промивки ли/? Сподели начина и резултата колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #33 Отговорено 6 Август, 2014 Izanagi точно е обяснил какво значи спечени сегменти-става въпрос за маслообирателните.Получава се нагар,който не им позволява да се разпъват и да обират маслото от цилиндъра.Не говорим когато са износени всички и няма компресия.Там никакви експерименти не помагат. Та това което аз направих след като доста се рових и консултирах с препатили колеги е следното.Купваш опаковка руска добавка Разкоксовател ,фирмата която ги внася са Римет мисля.Цената е около 40 лв.Трябва ти канал под ръка.Разиваш свещите,откачаш буската на делкото да не прецакаш комутатор и бобина,откачаш буксите на бензиновите инжектори,изравняваш хода на буталата като въртиш шайбата на коляновия вал така че да има еднакъв обем на горивните камери.Бъркаш с един шиш и сравняваш 2 съседни цилиндъра. Наливаш количеството добавка по равно на четирите цилиндра и завиваш бързо свещите обратно.Чакаш 1-1.5 ч. После махаш свещите и правиш 4-5 сухи старта за да може буталата да издухат остатъка навън.При мен изкара доста нагар от камерите.Завиваш свещи и буксата на делкото,закачаш щипките на инжекторите.Палиш колата и оставяш колата да работи 10 мин на място без форсиране.Гасиш и сменяш масло и маслен филтър.Хубаво е да сложиш по-рядко масло-примерно 5 в 40 синтетика,илизаш от града и раздаваш яко газ Днес след 2200км. изминати от това чудо долях около 250-300мл. масло 5 в 40,което прави около литър на 10000 км.Преди това харчеше твърдо литър на 1000км 10 в 40 масло.Резултат има!Мисля да го направя още веднъж при следващата смяна.И според мен готовата добавка е по-добра от газта за горене. Последователността на процедурата трябва да се спазва стриктно и да не забрави нещо! Като примерно да отвиеш свещите преди сухите стартове или да не се откачи делкото в началото защото може да има сериозни последици за двигателя! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #34 Отговорено 7 Август, 2014 Фенче,да не си купил жипка? или някой стар проект.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #35 Отговорено 8 Август, 2014 Споделям опит и факти понеже такава е темата,който иска да не го прави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #36 Отговорено 8 Август, 2014 (Редактирано) Фенче,да не си купил жипка? или някой стар проект.. AMee джипка и икономката е апетитна та знаели се и ще и бъркам и на нея разни бълвочи да вида ко ша стане . и мисла да го пробвам това Разкоксовател. А и акорда се опита да припуши та ше го черпя и него малко над година не е пален а за 5 е минал 110 км. Редактирано 8 Август, 2014 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cifromaniak 1 #37 Отговорено 2 Февруари, 2016 Здравейте,Скоро успях и да измеря компресията (на студен/снощен двигател).... На всички цилиндри беше м/у 12 и 13 ако не се лъжа.А да споделя и случай от вчера.Спускам от беклемето надолу.... държа си на 3-та и поддържам около 50-60км/ч и 2500 до 3000 оборота.Свършва спускането и започва равен участък и тогава леко започвам да подавам газ и гледам зад мен започна много яко да пуши. Отбивам и гледам двигателя не е особенно топъл, термостата даже не беше отворил и продължавам. Опитах изфорсирване до 6-7000 оборотоа без успех. Опитах и да карам с 800-900 оборота на 5-та, но пак си пуши, та започнах да си карам както обичайно и след 2-3км каране спря да пуши.Когато ходих до Варна преди няколко дена пак ми изчезна маслото, но тогава си мисля, че при карането около и над 4000 оборота може би започва да изчезва, въпреки че не съм забелязвал да пуши зад мен....Дано всичко да е наред и просто да е неподходящо масло.... здравей колега ,какво се оказа пти теб.Аз имам същият проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cifromaniak 1 #38 Отговорено 2 Февруари, 2016 Здравейте,аз имам същият проблем както колегата NEWBIES губи масло ,както и пуши ако съм слизал на скорост.Някой намерил ли е какъв е проблема.Моля споделете.Mотора е D14A4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #39 Отговорено 2 Февруари, 2016 сегменти 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cifromaniak 1 #40 Отговорено 3 Февруари, 2016 има ли шанс да е от гумичките на клапаните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове