Jump to content
No Limit Performance

Коя е най-късата кутия от Д серия мотор?

Recommended Posts

Коя е най-късата кутия от Д серия мотор?Някой ако може да даде малко информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам на д16з6 е най-къса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq
http://forums.hondabg.com/index.php?showto...ни+числа http://forums.hondabg.com/index.php?showto...ни+числа това също може да помогнеТова също http://forums.hondabg.com/index.php?showto...ни+числа п.п.Дано ти е от полза.Имай в предвид че не е на 100% дали от 4та ген и црх стават катантийте на 5та и 6та ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най късата е "хибридната" :) иначе заводска си търси от D16Z9 купе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-късата кутия за Д-серия е на Лукчо на Кончертото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-късата кутия за Д-серия е на Лукчо на Кончертото :)

Не е само тя, има и още ......Хибрида за Д-серия с кабелен съединител е ясен отдавна(2,3,4 от Д двувалка + файнъл 4,4 от едновалово Кончерто :) ), но скоро с Терорягата анализирахме кой е най добрия вариант за хидро кутиите, но поради факта че не сме го извършили на практика(все още) ще се въздържа да публикувам инфото засега.П.П. За повече чат на лични :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

short diffs are overratedпроблемът не е в крайното предаване, а в голямата дупка между 2ра и 3тапърва на всички е еднаква, така че по-добре дълга първа (т.е. малък като цифра диф), маалко по-дълга 2ра и по-къса 3та и 4та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъм...зависи. Ако караш с 3.722(d15z6) или пък 3.25(d15z1) ела да видиш какво се казва мъртвец - все едно си с еднолитрова малолитражка, с удушена газова уредба и катериш Шипка, на опъната ръчна спирачка... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдам, а и всички знаем че тази гадна дупка се оправя както Хондю е писла, така че Магнумче, старо ти е инфото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ей ;) вече сме го водили този спор, и както винаги аз пИчеля!като скъсиш много дифа, и правиш 1ва неизползваема (освен право напред и супер зацепващ асфалт)а дупката между 2ра и 3та остава, просто е на по-ниска скорост, и по-малко се усещавиж ако сложиш 4.4 диф на скорости на двувалка, ама сложиш 2ра вместо 1ва, и още една 2ра от едновалка ... и разбира се 5тата от кончертото, че да има някакво спокойствие и икономия на магистралата - тогава нещата ми се навързват по-добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а в голямата дупка между 2ра и 3та

...това обеснява защо на 3-та издишваме при драга ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някакви мнения за кутията от Д16Y8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра кутия ,с даже малко по къса втора от другите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Към колегата MAGNUMКолега, би ли го обяснил това, че съм на финалната права с една такава хибридна кутия, с 1-4та от двувалова L3, 5-та от А6 мотор и файнал от едновалово кончерто, по калкулаторите излизат доста добре изглеждащи графики, до голяма степен припокриващи се с GSR кутия от В серия, но твоето изказване ме смути :)

Редактирано от BLEIN MONO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някакви мнения за кутията от Д16Y8

А има ли разлика в кутиите на Д16Y8 и Д14А4 (като цяло 6-та Сивик) след като и двете са S40?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като скъсиш много дифа, и правиш 1ва неизползваема (освен право напред и супер зацепващ асфалт)

не мога да се съглася :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли го обяснил това, че съм на финалната права с една такава хибридна кутия, с 1-4та от двувалова L3, 5-та от А6 мотор и файнал от едновалово кончерто, по калкулаторите излизат доста добре изглеждащи графики, до голяма степен припокриващи се с GSR кутия от В серия, но твоето изказване ме смути :)

давай смело! не ми слушайте мрънкането, явно само аз съм на такова мнение ... още повече и аз мислех да правя такава операция ... а 5тата на кончертото не е ли по-дълга от на А6цата, по-добре тя да се използва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:devil: май са един дол дренки - 0.771

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е гледал S22 D16Z7 по каси предавки има само Б16А понеже сравнявах числата и се чудя дали може да се направи една от тея двете като основа да се ползва S22-ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s22-то е доста странна кутия и май няма да стане за трампене на част. Най-малкото има 2 корони хванати на диф-а и според мен всичко по тази кутия е различно макар че лично не съм се пробвал... опаааа един ден всъщност гледах дали мога да използвам крайното в нормална кутия от Д-серия и стигнах до извода че не става... Не помня защо точно не ставаше.... неждуосието на диффа и вторичния вал беше май еднакво но на С22 мисля че самите колела бяха изместени надлъжно по вторичния вал заради 2-те корони на дифа.Другия минус на С22 е че е голям кютук и само ще добави ненужна маса.п.с. поздрави за клипчето с ваща RTSi-ка... луди глави сте :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето едно доста полезно и синтезирано инфо от братята хамериканци относно L3 кутиите и съединителите за тях.

 

По темата - погледнете на последната колонка от таблицата с предавателните числа - ZC Special ;) Toва е най-късото възможно без къстъм афтърмаркет детайли.

 

Публикувано изображение

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм с някаква Р4А кутия, която е доста дълга. Някой знае ли нещо повече за нея, защото имам и една S40 от хеч-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че това е същинския номер на кутията ти.Пробвай малко по-вдясно, малко преди номера на мотора :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е. С големите букви пише Е5F и долу под товва което наподобява баркод си пише Р4А

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак на 6-та е S40. За този модел излиза това:2000 Coupe/Sedan D16Y71st gear Ratio 3.252nd gear Ratio 1.7823rd gear Ratio 1.1724th gear Ratio 0.9095th gear Ratio 0.702Final Drive Ratio 4.058

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...