Jump to content
ZaRRicK

Накъде отива светът!

Recommended Posts

"Honda ще внася повече компоненти от развиващите се страни!

 

Honda планира да разшири закупуването на части и компоненти в страните с развиващи се икономики, за да може да поддържа конкурентни цените на моделите си и да намали разходите си по производството с планираните по-рано 10%.

 

Целта на плановете за намаляване на разходите е спестяването годишно на JPY 100 милиарда (US $1.08 милиарда) годишно, докато Honda харчи между три и четири трилиона йени за компоненти и части всяка година. Honda планира да увеличи сделките за доставка с производители в Китай, Индия, Юго-източна Азия, Бразилия и други страни с развиващи се пазари и икономики.

 

Honda произвежда коли в 25 фабрики в 16 държави, а доставчиците на компоненти и части за тях са над 2200. Всеки компонент, като спирачките или тапицерията, например, имат съставки, идващи от седем до осем поддоставчика. Според плановете, Honda иска те да се намалят до три или четири подоставчика от региони с по-ниски цени на материалите и работната ръка.

 

Автопроизводителят ще стартира подбора на нови доставчици през 2011-a и иска да го приключи до 2013-а. Това ще помогне на компанията да се подготви за ценовата конкуренция в същите тези развиващи се икономики, където нараства все повече търсенето на бюджетни автомобили."

Източник: Ауто-прес (да земат да си оправят скапания адрес, да могат да се копират линковете ;) )

 

Абе нещо в тая новина много ме притеснява! Не искам да съм лош пророк, ама нали уж качеството е едно от нещата което отличава Хонда като марка от останалия автомобилен талаш.

До сега Хонда беше, сравниетелно евтина и много здрава и безпроблемна кола. За в бъдеще - сравнително евтина, но пък със скапани части! WTF ;)

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Honda произвежда коли в 25 фабрики в 16 държави, а доставчиците на компоненти и части за тях са над 2200.

Моето лично мнение е че свивайки бройката им спрямо сегашната освен понижаването на себестойността би повишила и контрола. По този начин биха имали по малко звена из подизпълнителите които да контролират, но биха могили да контролират по ефективно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и никъде не са споменали "качество" още по-малко понижаване :D Искам да ви питам нещо - по-добре ли ще е Хонда да е собсвеност на Пежо или Рено , може би някоя китайска копи-пейст автомобилна компания като "великите" Волво или Хамър ?! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де,но на Акорда на баща ми Тайп-С задните накладки и целия апарат е същия като на ВАГ и Пежо,а кажете ми това Хонда ли е?болта на задния апарат е 13,а се държи и контра с ключ 15 :D няма да споменавам,че маншоните му се скъсаха при въртенето на буталото,пък вие ми говорете как качеството е на същото ниво.все пак колата е 2004-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост съм склонен да се съглася с първия пост.....Хонда май ще дълбае на долу , на долу...., и тва за подобряването на контрола на качеството....май не е точно така.Самия контрол на качеството е процес на строг , системен контрол извършван върху всички получени доставки от заявените части и детайли..., а в момента мисля ,че те си се справят отлично..и единственото към което ще се стремят е понижаване или задържане цената на крайния продукт до някакви определени стойности..., а това може да стане само с намаляване производствените разходи--(изнасяне на производството на места с по-ниска цена на труда и по-ниски местни данъци) и чрез използване на по-евтини материали. При първото май с подходящия контрол..няма ..почти никакъв проблем. С второто обаче..нещата са логични и неизбежни. Пример за това са...Митцубиши..ако някой се е качвал скоро в Лансер-а 2005-...г. или в Колт след 2001г....Давам примера за коли в различни ценови класове.., такаче...вредата е ясно видима и в двете..И двете коли изглеждат абсолютно пластмасово..вътре. Моя Сивик е 97г и като се кача на Колта вътре копчетата са все едно от рециклирани кофички от килело мляко..Лансера е същото г....но . Нищо общо с предишните модели. Брат ми има Корса 2006г....същия ужас..,като сравня качеството на изработка на арматурното табло и някое блокче ЛЕГО...веднага се вижда защо Легото е по-скъпо..( и по-желано ). Просто от страната на изгряващото слънце са решили , че ако искат да са конкурентни ще трябва да поддържат сравнително близки цени с други техни конкуренти..(от Европа) , а това ще стане , като заменят материалите издържащи безпроблемно 8-12г. с такива с заложен живот от 5-8г.- , което си е обща стратегия на повечето съвременни автопроизводители. Това не трябва да учудва никого..това са си правилата на пазара..Единственото за нас е да се надяваме да се появи някое подразделение на някой производител , който да пусне линияот автомобили..строени по старите стандарти на експлоатация.., предназначена за такива хора , които не искат на всеки 4-5 години ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да са си сменили колата.., но и това ще се види от пазара.., като фенове да се надяваме , че именно от Хонда ще направят тази крачка не след дълго..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към рестарт :D .Това алчнотията е в апогея си. 2012 наближава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е истината колеги...?Ами купувайте стари модели на Хонда, така поне ще знаете, че купувате качество ;)Всичко вече е свързано с оная гадна думичка "ПАРИ" колеги, всички големи комапании в момент на световна икономическа криза търсят начин да запази своите клиенти, оттам своите служители и накрая своя бизнес. Така че нормално е да се търсят варианти и лостове за намаляване на разходите и увеличаване на печалбите. Моето мнение е, че Хонда (фирма, съществуваща от толкова време, с традиции в производството на широка гама машини и компоненти) няма да допусне некачествени компоненти за своите машини, макар и произведени в икономически развиващите се страни (аз разбирам Китай :D ).Поздрави!П.П. Да живеят старите коли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркетинга диктува производството! ;)

Каква е истината колеги...?Ами купувайте стари модели на Хонда, така поне ще знаете, че купувате качество ^_^

Civic 2.2 CDTI- 2006г.се намира в Германия и за 14 000лв.Същото е и с Акорда 2.4 -2003г!А тези коли са нови!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост правилата на пазара не включват автомобили,предназначени да издържат по 15 години и пробег 400К км. Тъжно е, но и Хонда трябва да спазва тези правила, в противен случай пазарът ще ги изхвърли. И аз искам да карам здрава хонда преди 2000-та година, но държа и на външния вид, а там поне според мен имаше какво още да се желае, до сивика 8-ма генерация и най-новия акорд....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...