Jump to content
plevel

Проблем с Хонда Акорд, носи наляво - надясно по пътя

Recommended Posts

Здравейте, Хонда маниаци, миналата седмица си купих Акорд 5та генерация и засега съм доволен от покупката. Вчера ходих да сменят консумативите на мотора и майстора каза че мотора бил много чист и работи много добре. След това минах и на реглаж на преден мост. Проблема обаче е следния! - когато скороста е над 120км./ч колата започва да се носи наляво - надясно по пътя. При по-малка скорост не се носи но при 120 и повече става страшно. Имате ли идея от какво може да се получава? Амортисьорите според майсторите са добри! Моля Ви за мнения!Мотора на колата е 1.8 16V.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи реглаж и на заден мост !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи си реглаж и отпред и отзад,провери си налягането в гумите и дали са криви джантите.също така дали тупкат гумите.ако нищо не помогне остава само да е удряна и да е леко крива.но се съмнявам-90% от случаите са или меки гуми или криви джанти.след като си сигурен в реглажа разбира се,но за него трябва да са ти здрави всички шарнири и тампони,иначе няма смисъл да го правиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери също и амортисиорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това минах и на реглаж на преден мост.

Направи реглаж и на заден мост !!!

направи си реглаж и отпред и отзад...

Амортисьорите според майсторите са добри!

Провери също и амортисиорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя модел е така.Не си давай парите по майстори. Аз карам същата.И на мен не ми харесва стабилността. Смених четерите амортисьора с червено Кони- регулируемо.(В момента е на почти максимална твърдост и пак не е добре.Имах идея да сменям джантите с 17-ки и по-ниски и по широки гуми, както и да слагам стрътове и по-ниски и по-твърди пружини, но нещо взе да ми писва и май ще сменям модела или марката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя модел колега стои като залепен на пътя с 200, но регулирането на сходимостта явно не е за всяка уста лъжица... :thumbs1: Друг е въпроса дали геометрията е в норма и изобщо може ли да се регулира нещо.Не изказвай мнение от личен опит с един автомобил... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завърти първо задните гуми отпред,тествай и тогава почвай с другите съвети :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завърти първо задните гуми отпред,тествай и тогава почвай с другите съвети :thumbs1:

Колега ако съвета ти е към мен, от сега е ясно че няма да има разлика, защото 4-те гуми са еднакви - чисто нови BF Goodrich.Колега Sebulba стои "залепена" с 200 но на прав път. На завои и неравности се накланя като гондола. Колата ми я обслужва Омбре а сходимостта се регулира в сервиз CASTROL и ако не беше добре регулирана щеше да износи неправилно гумите. Колега Plevel ти с какъв размер гуми си?Аз съм с 185 / 65 / 15 и си мисля, че ако мина на 205 / 50 / 17 ще има значително подобрение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гумите ти са чисто нови,но това не значи че не тупкат.с очите си съм виждал как на чисто нова кола-Волво S60 с четири чисто нови гуми като ги качиха на баланс машината подскачаха като луди.просто в БГ гумите които се продават са незнам кое качество,така че гаранции нямаш докато не ги провериш.отделно че задвижващите колела износват гумите по един начин,а търкалящите се на другата ос стават на вълни.затова е хубаво да ги върти човек от време на време.и тоя сервиз Кастрол щом е правил реглажа само отпред,значи има вероятност отзад да не е добре колата,нали така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завърти първо задните гуми отпред,тествай и тогава почвай с другите съвети :thumbs1:

Колега ако съвета ти е към мен, от сега е ясно че няма да има разлика, защото 4-те гуми са еднакви - чисто нови BF Goodrich.Колега Sebulba стои "залепена" с 200 но на прав път. На завои и неравности се накланя като гондола. Колата ми я обслужва Омбре а сходимостта се регулира в сервиз CASTROL и ако не беше добре регулирана щеше да износи неправилно гумите. Колега Plevel ти с какъв размер гуми си?Аз съм с 185 / 65 / 15 и си мисля, че ако мина на 205 / 50 / 17 ще има значително подобрение.
Най-добрия размер за акорд е 205 55 16...аз също не съм очарован от стабилността на моята!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. Мисля да разменя гумите като за начало. После ще видя и амортисьорите. По предницата всичко е здраво, освен горния ляв шарнир, но той има съвсем лек луфт. Ще го сменя за всеки случай. Интересното е че след 120км/ч волана много олеква и започва да се носи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да има случайно метанова уредба колата, че съм карал сивик англичанка, с доста голяма бутилка и симптомите са подобни, над 110 волана олеква невероятно в завои, задницата тегли, абе лоша работа..... :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не няма метанова уредба. Интересното е че това се получава на прав участък. Както си върви и изведнъж започва да се мята като пияна по пътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрия размер за акорд е 205 55 16...аз също не съм очарован от стабилността на моята!

А защо ли производителя казва 195/50/15?Я, май Акорда се оказа най-нестабилната кола! Не говорете глупости. Редактирано от VILETU

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Производителя казва 185 / 65 / 15 или 195 / 60 / 15.Може преди 13 - 14 години да са били и стабилни /като са били нови/, но в момента имат нужда от подобрения. Всъщност зависи от карането. Ако караш, спазвайки закона за движение по пътищата всичко е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо ли производителя казва 195/50/15?Я, май Акорда се оказа най-нестабилната кола! Не говорете глупости.

Защото не си го питал както трябва .. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменете си колите с нови тогава, като не слушате Себулба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен така ми сееше, особенно по магистрала и се оказа задното ляво колело, което се беше разместило.Направих реглаж и всичко заспа. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя модел е така.Не си давай парите по майстори. Аз карам същата.И на мен не ми харесва стабилността. Смених четерите амортисьора с червено Кони- регулируемо.(В момента е на почти максимална твърдост и пак не е добре.Имах идея да сменям джантите с 17-ки и по-ниски и по широки гуми, както и да слагам стрътове и по-ниски и по-твърди пружини, но нещо взе да ми писва и май ще сменям модела или марката.

Моя Акорд е с джанти 17-ки гуми 205/ 45+ кони жълто със сини пружини, и нямам проблемиhttp://honda26.snimka.bg/automobiles/honda....164643.3757178

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,Ходи на реглаж на мостовете там,където знаят на какви стойности трябва да е и пробвай пак.пример-сменявам на англичанката тампоните и ми препоръчват "най-големия майстор" при отбивката за село Върба,Радомир.Колата уж стана,но усетих,че не е наред-140 150 и носи :rolleyes: .Викам си-тъпанар,внушаваш си.а пред 3 год никой в града не знаеше за хондите много много.и така... след 1 година пак късам задни тампони и отивам при друг майстор да ми ги смени,барабар с накрайниците.той веднага ми каза,че гумите отзад са ми лошо износени(признак на лош реглаж).отивам в друг сервиз за реглаж и видях,че стария ми рег моста на 0,00 квото и да е тва,а тия на -0,85 или нещо подобно,но имаха каталог.е вервай ми на 140 да пусна волана без амортесиори съм в момента колата не тръгва вече 2 год.п.п.поздрави и дано съм вил полезен

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата по горе който казва "....този модел са така ...." нещо ми се струва че не си прав да този модел са по тромавки и още някой нещица но не и нестабилни .Колата си стой много добре на пътя карам същата.Провери си добре преден и заден мост стабилизиращите щанги ,тест на амортисьорите.Определено има проблем някъде по тези места .Е най безболезнено е ако налягането в гумитети не е еднакво .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите.Извинявам се на колегата, че пиша в неговата тема, но мисля, че ще му е полезно и на него.Къде в София разбират от регулиране на мостовете на Хонда?Поздравления за колегата Honda 26. Супер кефи Акордеончето. Предполагам, че нямаш проблеми с дупките по пътищата, просто защото не живееш в България.Какво се крие под капака на тая красавица?

Редактирано от Accord F18A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за колегата Honda 26. Супер кефи Акордеончето. Предполагам, че нямаш проблеми с дупките по пътищата, просто защото не живееш в България.Какво се крие под капака на тая красавица?

Ми 1.8 115 коня е само. Исках по-голям двигател, но не можах да намеря за малкото време с което разполагах. Нямам проблеми с нея, с изключение на лентовия кабел, който струва 370€ :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя модел е така.

Кой може да ме светне, какъв е моя акорд? Сигурно е някакво менте, защото не е баш така - със 190 по магистралата си седи в пътя. И това със сток окачване и гуми 195/60/15. Явно на колегата нещо не му е наред по колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имах същия проблем с моя, и намерих решение, слойих гуми с по-голям товареен индекс и сега нямам ядове.Успех :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

В София разбират от хонда в "омбре" и "вип хонда".координатите са им в "сервизи и магазини".намирате,звъните и т.н. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София може и да рзбират от Хонда, ама в Габрово има малко стендове а тези които разбират се броят на пръсти. Утре започвам с гумите че не са много хубави май. Ако не е от тях ще видя амортисьори и тампони и така докато я рзбера. Иначе колата много ме радва за сега. Благодаря Ви за съдействието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой може да ме светне, какъв е моя акорд? Сигурно е някакво менте, защото не е баш така - със 190 по магистралата си седи в пътя. И това със сток окачване и гуми 195/60/15.

Сигурно и ти си с гуми, с по висок товарен индекс... :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес размених гумите и колата почти заспа. Направо не очаквах ама явно съм късметлия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече "почти заспа", стои ли "при 120 и над" или е почти бременна... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пробвах до 140 и си стои на пътя много добре. За по висока скорост незнам как е. Ами можете ли да кажете къде се намира филтъра на купето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Май Полисмена се оказа прав,ам? ;) Бил съм го тоя тъпан,та чак бях полудял и накрая-гуми :):DРекса над 120 така бягаше по пътя,с нови гуми отпред.Какво ли не правих,най-накрая сложих старите гуми и заспа,дори над 200 км/ч не мърдаше на пътя ;)

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя че чисто новите гуми вкл. марковите имат повърхностен слой който трябва да си "замине" за да "стъпят" и "стоят" както трябва. Естественно може и менте да си взел (марково) но не минеш ли няколкостотин км. не ще усетиш истинската гума а само "новото" в нея.Това го казвам в случай че правилно съм Те разбрал че си обул чистонови гуми и колата ти е "олекнала" и "не стои" като вчера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде в София разбират от регулиране на мостовете на Хонда?

след редица главоболия установих, че само в Бултрако ми ги регулират като хората. поне имат и нормите за модела, не като некои смотльовци набарат някакви таблици за произволна хонда и година и давай...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,карам сивик англичанка,мн запазена няма лоп няма троп,преди стенда и след него все си е същата в завоите,и гуми съм сменял няма разлика.Карал сам и други коли най вече със заден мост и не поднасят така задниците им.По принцип независимото окачване не трябва ли да е по стабилно.Задницата ми ли е лека,не мога да си обясня.Моля колегите с коли като моята да споделят защо не е стабилна в завои с по голяма скорост и как да си реша проблема.Иначе с 200 не марда по прав път.ДАВАИТЕ КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ!!!;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай с една идея по бавно по завоите и няма да ти поднася... ;) Или си провери задните амортисьори в какво състояние са ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай но това което питаш е доста относително.Какво значи голяма скорост ?какъв завой?Но както каза колегат апо горе все пак обърни внимание на задните амортсьори а за всеки случе си карай малко по бавничко незнам дали неочакваш прекалено много от колата си .макарче смея да твърдя че Сивика е доста добре балансиран от към разпределение на тежеста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...