Jump to content
Ivo Myankov

D15b2 - D15z6

Recommended Posts

Първо има ли смисъл, знам че витека е по-мощен и икономичен, но един такъв ъпгрейд възможен ли е и сртува ли си?И какво трябва да се смени и какви пари би струвало?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвай търсачката ! Има над 100 теми по въпроса и няколко наръчника как се прави !Ако някой колега иска да помогне с линк - добре, но не давайте излишни мнения, за да не стане 100 страници чат темата ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lookcho: Инфо и 10000 теми има за D15B2 и глава от D16Z6, човека пита за D15Z6 :huh:

 

Зависи каква е идеята ти колега, какво очакваш.... мощност или икономия?

След отговора на този въпрос насетне ще получиш много отговори и насоки!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами идеята ми е и за 2те, да е по-икономичен, но ако реша да я понастъпя също да има ефект. За това се спрях на D15z6 същия двигател но 125hp V-tech

Редактирано от Ivo Myankov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15Z6 114hp VTEC-E - тук има икономия, но до един момент, power-a е на третият ред от киносалона!!!D16Z6 125hp VTEC - тук има powerНяма начин сaмо с глава от D15Z6 да очакваш да постигнеш 125hp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега май имаш предвид D16Z6-125 коня, a D15Z6 е 114 коня и e икономичния Vtec. Ти за кой от двата двигателя питаш?...колегата Misho се оказа по-бърз от мен:huh:

Редактирано от velkoto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де 114hp. Пак са ми достатъчни и е по-добре от 90. За D15z6 питам !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен упражнението не си струва. Да, ще върви малко повече и да, ще гори малко по-малко. Според моето скромно мнение, за твоя мотор само една пълна инжекция и си ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък мен ако ме питате д15б2 с глава от д15з6 (и пълна естествено) ще върви повече от стокова д16з6. Естествено че с глава от д16з6 ще върви още повече. Само не разбрах как ги смятате тея коне :huh: Значи мощността на двигателя зависи само от главата :angry: :angry: :angry: Значи ако успееш да сложиш глава от б16 става 160 коня :angry:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурнист слагането само на глава няма автоматично да добави още 20-30 кмончета :D Аз карам D15Z6 и мога да ти кажа, че няма смисъл да слагаш глава от D15Z6.Доколкото знам главите на D15Z6 и D16Y8 са еднакви- разликата е в клапанния механизъм-разпределителен вал, кобилици... От тази гледна точка аз те съветвам да си намериш окомплектована галава от D16Y8- това е истинса Vtec глава. Икономичният Vtec всъщносъщност вместо нормална и Vtec степен има икономична и нормална(при включен Vtec). D15Z6 не е никак лош, но неговия Vtec е много слабо доловим в сравнение с този на D16z6/d16y8. А между другото и икономика при натоварване си харчи- на мен ми се случва често при магистрално каране да правя 8л/100км(при скорости 150-180км/ч).Отделно от това мога да ти кажа, че и swap-a при твоя случай няма как да стане без преправяне. Със сигурност ще е голяма играчка и постигането на подходяща компресия-шлайфане на главата, слагане на по-тънка гарнитура... В твоя случай може би най-лекият вариянт за тунинг е да се шлайфа оригиналната глава и да се сложи пълна инжекция, изпускател, генерация ...Иначе с търсене в Гугъл можеш да си намериш теми как се слага Vtec глава на твоя двигател- ето един пример в картинки- http://www.japancar.fr/forum/viewtopic.php...vote=viewresult Успех в начинанието! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, определено ще е по-лесно и по-смислено да се свали оригиналната глава, да се вкараш в някакви филми с портване и шлайфове . Доста по-сложно е ако вместо това просто си сложиш Втек глава :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се сложи някоя от тези глави D16z6/d16y8 тогава предполагам и много други чарколяци трябва да се сменят. За това предположих, че D15z6 ще е най-евтин, безболезнен и ефективен вариант за да ми стане количката V-tech и да се усети някакво подобрение макар и минимално. То ми е ясно, че количката няма да стане 130hp, нито разхода ми ще падне дръстично. И все пак неразбрах такъв ъпгрейд ще има ли някакъв ефект дори и минимален и какво друго освен главата ще трябва да се смени. И като пари какво би ми струвало аориентировачно. Има вариант да е прекалено скъпо или ефекта да е почти 0-лев.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lookcho: Инфо и 10000 теми има за D15B2 и глава от D16Z6, човека пита за D15Z6 :D

Мишо, каква е разликата да монтираш глава от д15з6 или д16з6 ? все същия като пари, части и сложност ...

технологинчо данеби да е различно :)

 

на въпросите му е отговорено в 1000 теми ... ако беше някакъв конкретен въпрос бих го разбрал, но толкова общо ...

както и да е - вие подхванахте чата вече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се сложи някоя от тези глави D16z6/d16y8 тогава предполагам и много други чарколяци трябва да се сменят. За това предположих, че D15z6 ще е най-евтин, безболезнен и ефективен вариант за да ми стане количката V-tech и да се усети някакво подобрение макар и минимално.

Ами то и от д15з6 да сложиш пак един куп части трябва да се сменят. Освен главата ще ти трябва и смукателен колектор (оборудван), жицата, ЕКУ-то, консумативи като ремъци, ролки, гарнитури, водна помпа евентуално. Инсталацията трябва да се преправя. Филма си е голям така и така ще влизаш в него по-добре z6/y8 там поне ефекта ще се усети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито разхода ми ще падне дръстично.

Разхода си пада, дори само от пълната инжекция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...