Ivo Myankov 64 #1 Публикувано 23 Февруари, 2010 Първо има ли смисъл, знам че витека е по-мощен и икономичен, но един такъв ъпгрейд възможен ли е и сртува ли си?И какво трябва да се смени и какви пари би струвало? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #2 Отговорено 23 Февруари, 2010 Използвай търсачката ! Има над 100 теми по въпроса и няколко наръчника как се прави !Ако някой колега иска да помогне с линк - добре, но не давайте излишни мнения, за да не стане 100 страници чат темата .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #3 Отговорено 23 Февруари, 2010 Lookcho: Инфо и 10000 теми има за D15B2 и глава от D16Z6, човека пита за D15Z6 Зависи каква е идеята ти колега, какво очакваш.... мощност или икономия? След отговора на този въпрос насетне ще получиш много отговори и насоки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Myankov 64 #4 Отговорено 23 Февруари, 2010 (Редактирано) Ами идеята ми е и за 2те, да е по-икономичен, но ако реша да я понастъпя също да има ефект. За това се спрях на D15z6 същия двигател но 125hp V-tech Редактирано 23 Февруари, 2010 от Ivo Myankov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #5 Отговорено 23 Февруари, 2010 D15Z6 114hp VTEC-E - тук има икономия, но до един момент, power-a е на третият ред от киносалона!!!D16Z6 125hp VTEC - тук има powerНяма начин сaмо с глава от D15Z6 да очакваш да постигнеш 125hp Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velkoto 7 #6 Отговорено 23 Февруари, 2010 (Редактирано) Колега май имаш предвид D16Z6-125 коня, a D15Z6 е 114 коня и e икономичния Vtec. Ти за кой от двата двигателя питаш?...колегата Misho се оказа по-бърз от мен Редактирано 23 Февруари, 2010 от velkoto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Myankov 64 #7 Отговорено 23 Февруари, 2010 Добре де 114hp. Пак са ми достатъчни и е по-добре от 90. За D15z6 питам ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #8 Отговорено 23 Февруари, 2010 За мен упражнението не си струва. Да, ще върви малко повече и да, ще гори малко по-малко. Според моето скромно мнение, за твоя мотор само една пълна инжекция и си ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 23 Февруари, 2010 (Редактирано) Пък мен ако ме питате д15б2 с глава от д15з6 (и пълна естествено) ще върви повече от стокова д16з6. Естествено че с глава от д16з6 ще върви още повече. Само не разбрах как ги смятате тея коне Значи мощността на двигателя зависи само от главата :angry: Значи ако успееш да сложиш глава от б16 става 160 коня Редактирано 23 Февруари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #10 Отговорено 23 Февруари, 2010 Със сигурнист слагането само на глава няма автоматично да добави още 20-30 кмончета Аз карам D15Z6 и мога да ти кажа, че няма смисъл да слагаш глава от D15Z6.Доколкото знам главите на D15Z6 и D16Y8 са еднакви- разликата е в клапанния механизъм-разпределителен вал, кобилици... От тази гледна точка аз те съветвам да си намериш окомплектована галава от D16Y8- това е истинса Vtec глава. Икономичният Vtec всъщносъщност вместо нормална и Vtec степен има икономична и нормална(при включен Vtec). D15Z6 не е никак лош, но неговия Vtec е много слабо доловим в сравнение с този на D16z6/d16y8. А между другото и икономика при натоварване си харчи- на мен ми се случва често при магистрално каране да правя 8л/100км(при скорости 150-180км/ч).Отделно от това мога да ти кажа, че и swap-a при твоя случай няма как да стане без преправяне. Със сигурност ще е голяма играчка и постигането на подходяща компресия-шлайфане на главата, слагане на по-тънка гарнитура... В твоя случай може би най-лекият вариянт за тунинг е да се шлайфа оригиналната глава и да се сложи пълна инжекция, изпускател, генерация ...Иначе с търсене в Гугъл можеш да си намериш теми как се слага Vtec глава на твоя двигател- ето един пример в картинки- http://www.japancar.fr/forum/viewtopic.php...vote=viewresult Успех в начинанието! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #11 Отговорено 23 Февруари, 2010 (Редактирано) Мдаа, определено ще е по-лесно и по-смислено да се свали оригиналната глава, да се вкараш в някакви филми с портване и шлайфове . Доста по-сложно е ако вместо това просто си сложиш Втек глава Редактирано 23 Февруари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Myankov 64 #12 Отговорено 23 Февруари, 2010 Ако се сложи някоя от тези глави D16z6/d16y8 тогава предполагам и много други чарколяци трябва да се сменят. За това предположих, че D15z6 ще е най-евтин, безболезнен и ефективен вариант за да ми стане количката V-tech и да се усети някакво подобрение макар и минимално. То ми е ясно, че количката няма да стане 130hp, нито разхода ми ще падне дръстично. И все пак неразбрах такъв ъпгрейд ще има ли някакъв ефект дори и минимален и какво друго освен главата ще трябва да се смени. И като пари какво би ми струвало аориентировачно. Има вариант да е прекалено скъпо или ефекта да е почти 0-лев. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #13 Отговорено 23 Февруари, 2010 Lookcho: Инфо и 10000 теми има за D15B2 и глава от D16Z6, човека пита за D15Z6 Мишо, каква е разликата да монтираш глава от д15з6 или д16з6 ? все същия като пари, части и сложност ...технологинчо данеби да е различно на въпросите му е отговорено в 1000 теми ... ако беше някакъв конкретен въпрос бих го разбрал, но толкова общо ... както и да е - вие подхванахте чата вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #14 Отговорено 23 Февруари, 2010 Ако се сложи някоя от тези глави D16z6/d16y8 тогава предполагам и много други чарколяци трябва да се сменят. За това предположих, че D15z6 ще е най-евтин, безболезнен и ефективен вариант за да ми стане количката V-tech и да се усети някакво подобрение макар и минимално.Ами то и от д15з6 да сложиш пак един куп части трябва да се сменят. Освен главата ще ти трябва и смукателен колектор (оборудван), жицата, ЕКУ-то, консумативи като ремъци, ролки, гарнитури, водна помпа евентуално. Инсталацията трябва да се преправя. Филма си е голям така и така ще влизаш в него по-добре z6/y8 там поне ефекта ще се усети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #15 Отговорено 23 Февруари, 2010 нито разхода ми ще падне дръстично.Разхода си пада, дори само от пълната инжекция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове