Jump to content
crv-fan

Не ми върви хондата

Recommended Posts

Имам Хонда CR-V'02 2,0 литровия мотор и не върви или поне така мисля. Има сложен газов инжекцион Ландирензо. Градско няма проблем - до 3-та върви като оса, на 4-та почва да се чуди вече - не че не ускорява но ми се струва слабо. Извън града на 5-та направо издъхва по нагорнища. Където мивам на 5-та със Сеат ибиза 1,4 пак с газов инжекцион хондата издъхва. От време на време не поема от ниските обороти дори и на ниските предавки. Това нормално ли е или и има нещо ? Като паля стартера трябва да направи 4-5 оборота докато запали - това нормално ли е ?Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми CR-V си тежи повечко , а и от газта губиш малко еластичност . Промени си стила на каране , дръж мотора в обороти , и да не ти е жал да вкараш 3-та , че и 2-ра даже ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опит с ЦР-В нямам, но нещото което съм запомнил като правило за марката е ако искаш да и осетиш силата дръж я в оборот. Двигателите на нашите коли са страшно издържливи и не се плашат да ги вкарваш в критика даже понякога те карат да ги пържиш:lol: Аз поне за първи път като се качих на Хонда си викам ебати спъната кола Д15-ка :hondarulez: вкарах я 1 път в големите убороти и видях силата и от тогава само Хонда ми е главата :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до колкото знам на газовите инжекциони има едни филтри който се сменят на 20-30хил.км може и от това да спъва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това К20 мотора ли е или Б20 ? Аз съм карал б20 црв на гас и никъде не се е запъвала до 190 200км и то автомат ! От колко време е така джипката ,така я купи или преди беше ок,но сега е така ?Трябва да ни дадеш повече инфо защото така ще получаваш отговори само карай я в критични :hondarulez: Имам сега и новото 2003г црв пак никъд ене се задухва има и автомат имам и ръчка,верно ръчката е доста по пъргава даже и на 3та превърта леко .Дай повече инфо защото оже да се окаже настройки или пук да имаш запушен филтър както каза колега ,а може би и друго да е пробленмното !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, на бензин как е? Пак ли не върви? Ако на бензин върви, а на газ в ниските обороти не, едва ли е виновен филтъра! В този случай нещата са по-сложни. Трябва ти печен газаджия, да оправи нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,Варианти бол.1-консумативи-филтри,правилно зацепен ремък,свещи,кабели,запушено гърне...2-състояние на мотора-разбирай компресия,регулиране на клапани...3-съединителя как ти е?4-най-вероятен-кофти настройка на газовата:hondarulez:нмого газаджий нарочно я пускат бедна сместа да не ти гори колата и ако не ръчкаш трудно се разбира :lol: 5-свети ли чека?да няма грешка?6-на бензин как е?7-толкова си може-тъжно но факт.и мойта д14ка до 140 се цеди,но на 160-170 спира :tease: п.п.Дано съм бил полезен

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К20 е мотора и според газажията газовата е почти нова. Филтъра за газта беше задръстен и след като го смених като че ли тръгна малко по-добре но не е както ми се иска. Имам я от 4 месеца някъде и досега не съм пътувал така че да усетя разликата. свещите са нови на 3 седмици, кабели няма и на ниските предавки върви както трябва - направо подскача като натисна. На бензин като карам не намирам разлика да не кажа че и по-зле върви. Не знам, може би си въобразявам защото не съм карал досега такава. Освен да се видим на някоя сбирка и да прецените вие :)

Редактирано от crv-fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Аутодата-та гледам че пише Poor engine performance и като причина за това дават Engine oil level incorrect. На мен не ми се вярва нивото на маслото да има значение за мощността на двигателя но така пише там . Според Вас може ли да е от това ? Аз си проверих маслото за всеки случай де и е на половината между минимум и максимум :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че вече ми е ясно защо не върви колата. Наложи ми се да пътувам и реших да засека разхода - изхарчи по-малко от 27 литра газ за 350 км пътуване с 5 човека, като на равните места съм карал 110-130 км/ч. Хубаво е, че е толкова икономична но според мен това е прекалено. Някой знае ли как се регулира разхода при газов инжекцион LandiRenzo? имам предвид ако сега се направи да пуска повече газ, може ли след това да се направи пак по-икономичен без да се налага смяна на нещо ?Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз ако бях на теб бих се радвал, мен сивичето ми удря 10 газ зимата и повечето хора ми викат че е супер добре, та за тебе да не говорим:lol: Карай си я така поне няма да хвърляш тонове средства в гориво, но ако все пак ти се иска дая настроиш иди в някой сервиз да ти я закачат на компютър и да ти я настроят (има си хора дето с тва се занимават настроика на газово с компове) и ще видиш разликата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че не се радвам за икономията но не мога да си се накефя на колата баси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че вече ми е ясно защо не върви колата. Наложи ми се да пътувам и реших да засека разхода - изхарчи по-малко от 27 литра газ за 350 км пътуване с 5 човека, като на равните места съм карал 110-130 км/ч. Хубаво е, че е толкова икономична но според мен това е прекалено. Някой знае ли как се регулира разхода при газов инжекцион LandiRenzo? имам предвид ако сега се направи да пуска повече газ, може ли след това да се направи пак по-икономичен без да се налага смяна на нещо ?Благодаря Ви!

Тва ее супер нисък разохд.. при мен ми гори 13..14 а уж е нарежим ИКОНОМИЧЕН но разхода да не го гледаме много много.. на бензин при мен джипчето си върви пушка 190 км/ч с 4 човека и пълен багажник и това и е ограничителя (на 6500 оборота) На газ не ми харсва.. газта е мега тъпа работа :rolleyes: и все пак то си е и до настройки Редактирано от Lubo_90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забелязвам съществена разлика като карам на бензин. Аз не съм и карал много на бензин де но може ли да е направена такава центровка или при тия няма мърдане ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се направи да подава повече газ и после обратно без да сменяш нищо. Всичко ти го настройват с комп. За каква центровка говориш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми преди време се говореше за центровка на бензин и центровка на газ. Викам да не има нещо такова защото ми се струва че и на бензин не е кой знае какво, но както казах не съм карал толкова на бензин че да бъда сигурен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега - погледни динамичните характеристики на модела и сравнявай. По каталог това твоето CR-V трябва да се ускорява от 0 до 100 км/ч за 10.1 сек. и спокойно да достига максимална скорост от 177 км/ч.! Това е доста добра динамика, сходна с тази на лек автомобил. Не е нормално да има "задъхване" в каквито и да е обороти, още повече да се зори по някакви баири, където 1.4 л. малолитражка от VAG групата минавала с лекота!!!:ph34r: А това, че с 27 л газ си минал 350 км звучи малко като научна фантастика - това прави среден разход от 7.7 л / 100 км, доста оптимистичен за тая сравнително голяма и нелека кола. Всеки съвременен газов инжекцион се диагностицира и настройва софтуерно през съответния кабел за диагностика/настройка. Разбира се причините за невървенето на колата може да са всякакви и да нямат общо с газовия инжекцион. Иди на свестна диагностика, иначе да разтегляме локуми няма смисъл :D

Редактирано от 100NX Golf Destroyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не казах колко ми гори колата за да се фукам, а като евентуална причина защо не ми върви. Като ходих при газаджията след като смени филтъра каза че газовата е супер. Каза че е настроена на 0% разлика ( каквото и да означава това ) и че било нормално да е до 10%. Сега пак ще ида да се коригира това и дано да излезне от него. А щом може да се върне софтурно назад без да се сменя нищо още по-добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този разход е много малък за тази кола. Според моите наблюдения точно върху коли като твоята нормалния разход е около 10-11 поне на извънградско. От тук веднага нарочваме газта и настроиката на газовото. Само, че щом не върви и на бензин работата става съвсем друга. До колкото имам познания газовия компютър взема данните от компютъра на колата и само преизчислява времената на газовите дюзи. Кривата /или по скоро правата/ на тази корекция може да се задава при настроиката на газовия инжекцион посредством софтуера за настроика. По този начин може да се постигне икономия на гориво за сметка на мошноста но това няма общо с работата на бензин.Може би наистина газовото е направено и настроено добре но му идват грешни данни от компютъра на колата и за това върви еднакво недобре и на газ и на бензин.То излиза, че ако е настроена добре на газ и гори 7.7 на бензин трябва да гори 6.5. За тая голяма кола с 2 литра двигател и 4х4 това си е или научна фантастика или здраво спъната кола.Колата си е доста динамична и ако нямаш прекалени очаквания би трябвало да те удовлетворява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи предлагаш да я закарам първо да видят бензиновия компютър и тогава да бъркам газовата така ли? Аз си го мислих това но понеже няма много майстори дето да разбират от такива коли не съм го направил все още. Най-близкия сервиз на Бултрако е на 150 км а и не знам дали там са добри. Някой да знае в района на Хасково дали има някой дето да хваща от такива двигатели ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такааа... сега след като оправих климатика нещата станаха много зле - въобще не върви. Когато пусна климатика така забива че все едно се удрям в нещо. От ниските обороти въобще не поема дори и на място на свободна. Малко подобрение се чувства чак на 3000 оборота. След като вдигна оборотите и като пусна газта падат веднага до много ниски даже гасне. Като потеглям на първа добре дърпа обаче след това направо умира. Та имате ли идея от какво може да е това ? На газ или бензин не бих казал че има разлика. Чувал съм че може да са задръстени инжекторите трябвало да се чистят на ултра звук - може ли да е от това ? Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля, че вече ми е ясно защо не върви колата. Наложи ми се да пътувам и реших да засека разхода - изхарчи по-малко от 27 литра газ за 350 км пътуване с 5 човека, като на равните места съм карал 110-130 км/ч. Хубаво е, че е толкова икономична но според мен това е прекалено. Някой знае ли как се регулира разхода при газов инжекцион LandiRenzo? имам предвид ако сега се направи да пуска повече газ, може ли след това да се направи пак по-икономичен без да се налага смяна на нещо ?Благодаря Ви!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: с 5 човека и скорост 110-130, че даже си и първия оплакал се от "прекалена икономичност" :lol:ша ма уморите от смях.....ма сега сигурно ш са намери някой да ме убеждава ,че е възможно..... Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

обре колега,кажи от къде си да те насочим към сервиз.Трябва да я закачат,да я прочетът и да ти премерят евентуано компресията и да се види има ли проблем и какъв е .Така е малкоооо трудно да се разбере.Във всвеки един голям град има поне по един читав сервиз,а в някой и по повече :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кърджалийския край съм. Ходих в Бултрако - Пловдив за компютърна диагностика и казаха че няма нищо. Колкото до икономичността - не се оплаквам от нея, по-добре щеше да е още по-икономична но самата кола не върви както трябва това ми е проблема а не дали ще харчи 1-2 литра повече или по-малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

ок.Това може би е добре.А газаджията ко каза-нека "пребара"настройките и пробвай пак.За климатика ходи да го видят и него-моята е също с клима и като го пуснех в началото беше така.Ходих при един майстор при нас и доколкото го разбрах ми изтегли малко фреон и заспа.Пак се поспъва,ма тва е нормално :lol: Ходи да ти видат как ти е климатика и дано не е нещо сериозно.п.п.Стара кола и млада жена само работа и нерви :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на климатика в петък сменяха компресора в сервиза в който Хонда обслужват гаранционните си коли. Сега работи супер направо смразява. Има ли вариант да му трябва време за разработване на компресора защото е нов и затова да спъва толкова много ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здрасти колегаЕдин познат има няколко CRV-таСега наскоро купи ено по-старичък модел но с "голям" мотор 2.0 около 140 коня май каза без V-Tec и като съм се возил вътре колата върви супер яко, карал съм след него на максилани и вдига 180 на газ!Кой точно е твоя мотор?Ако имаш път през първомай пиши едо лс един ден по рано да говоря с тоя приятел и ако е свободен да видиш неговите как вървят... на всичките(общо 3 CRV-та) е с газови инжекциони на Fobosпп... сега се разрових из auto.ru и видях моторитеЗначи двете му са от тоя тип http://catalog.auto.ru/catalog/cars/model/4712.htmlима ги и с двата мотора и доколкото си спомням каза, че има доста голяма разлика от 128 коня и 145-тоНай недоволен е от новото му дето е с мотор 2.0 i-VTEC (150 Hp) каза, че е доста мудно преди витвк-а

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най недоволен е от новото му дето е с мотор 2.0 i-VTEC (150 Hp) каза, че е доста мудно преди витвк-а

еми мойто е такова. Ако преди втек-а имаш предвид 4500 оборота - толкова обороти не вдигам постоянно. Обикновено карам в диапазона 2500 до 4000 оборота но и като карам над 4500 уж втек-а като се включи не усещам кой знае каква разлика във вървенето, не както на аватарите на нповечето участници във форума :thumbs1: Ако намеря сервиз дето да ги разбират тия неща я карам веднага но още съм в процес на издирване че не ми се дава където и да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега чета от началото и не видях някъде да си написал от къде си попълни си профила може да посетиш този сервиз поне не съм чул лоши отзиви от тях http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=12278

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кърджалийския край съм.

но ти си прав и сега го промених и в профила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мирише ли на сяра като я поизрежеш? Да не е заминал катализатора....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм забелязал. Чак вътре ли трябва да мирише или отвън да се усеща ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като карам над 4500 уж втек-а като се включи не усещам кой знае каква разлика във вървенето, не както на аватарите на нповечето участници във форума

това е нормално и така трябва да бъде - не трябва да има осезаем ритник като включва витека - ако ритника е напред, значи витека включва прекалено късно. ако забива муцуната - значи прекалено рано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се усеща - няма разлика в поведението на колата. Да не идва от там проблема - втека да не работи както трябва и затова на ниските обороти да е зле ? Има ли някакъв лесен начин да се провери ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нищо не се усеща - няма разлика в поведението на колата. Да не идва от там проблема - втека да не работи както трябва и затова на ниските обороти да е зле ? Има ли някакъв лесен начин да се провери ?

Ами най-лесно е просто да разкчиш буксата, която подава напрежение към клапана на VTEC-a. Караш малко и ако няма разлика, т.е колата не почне да върви по-малко, значи наистина VTEC-а може да не работи.Само че след като я изрежеш, компютъра може да регистрира грешка, че VTEC-a не работи и да ти светне лампата check engine. Тя се гаси лесно ако имаш кабел, ако нямаш - с окъсяване на два пина на буксата или като оставиш ECU-то без захранване за малко.Дали ще ти регистрира грешка зависи от това дали имаш датчик за налягане на маслото на VTEC-a.Ако нямаш, компютъра няма обратна връзка и подава напрежение към клапана, ама дали механично VTEC-a сработва или не, не знае.Ако имаш - мери дали след като е подал напрежение към клапана налягането на маслото след него се вдига. Ако не се вдига, значи има някакъв проблем и регистрира грешка.И още нещо. Това, че VTEC-a се включва на 4500 оборота е вярно за малките двигатели. На моята се включва от 2200 до 3000 оборота, в зависимост колко съм натиснал педала на газта. Предполагам и при твоята е някъде там... Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо. Това, че VTEC-a се включва на 4500 оборота е вярно за малките двигатели. На моята се включва от 2200 до 3000 оборота, в зависимост колко съм натиснал педала на газта. Предполагам и при твоята е някъде там...

определено се чувства разлика след 2500-3000 оборота, но не знаех че може да е от това. Довечера ще пробвам това с буксата на клапана пък да видим дали мога да я прецакам повече :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Провери си и нивото на маслото, защото втек клапана може да работи ама ако няма достатъчно масло няма как да се включи втек-а.Мисля обаче че проблема ти не е във втека. Върви при някой който разбира, да ти провери дали правилно е зацепен ремъка. Не съм сигурен дали твоята не беше с верига. Не е лошо и да си регулираш клапаните, особено щом се кара колата на газ.

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мирише ли на сяра като я поизрежеш? Да не е заминал катализатора....

Хмм мен преди 1 месец ми сложиха газова уредба и съм забелязал някой път когато я пусна поинерция, ми замирисва на сяра дали може да е от това ? Редактирано от ianiovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си и нивото на маслото, защото втек клапана може да работи ама ако няма достатъчно масло няма как да се включи втек-а.Мисля обаче че проблема ти не е във втека. Върви при някой който разбира, да ти провери дали правилно е зацепен ремъка. Не съм сигурен дали твоята не беше с верига. Не е лошо и да си регулираш клапаните, особено щом се кара колата на газ.

С верига е мотора. Клапаните съм ги регулирал преди месец и имаше разлика от преди, но дали са както трябва вече не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега така няма да стане щото трябва да се хвърля боб може да са много неща като се почне от най дребните до по голями може и изобщо да няма проблем.Тая газова инжекция се настройват от добър газаджия с газ анализатор та ако нямаш техническата възможност или познания си намери някой който си сигурен че ги има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...