Jump to content

Deian

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Deian

  • Ранг
    Начинаещ

Последни посетители

1430 профилни разглеждания
  1. Този разход е много малък за тази кола. Според моите наблюдения точно върху коли като твоята нормалния разход е около 10-11 поне на извънградско. От тук веднага нарочваме газта и настроиката на газовото. Само, че щом не върви и на бензин работата става съвсем друга. До колкото имам познания газовия компютър взема данните от компютъра на колата и само преизчислява времената на газовите дюзи. Кривата /или по скоро правата/ на тази корекция може да се задава при настроиката на газовия инжекцион посредством софтуера за настроика. По този начин може да се постигне икономия на гориво за сметка на мошноста но това няма общо с работата на бензин.Може би наистина газовото е направено и настроено добре но му идват грешни данни от компютъра на колата и за това върви еднакво недобре и на газ и на бензин.То излиза, че ако е настроена добре на газ и гори 7.7 на бензин трябва да гори 6.5. За тая голяма кола с 2 литра двигател и 4х4 това си е или научна фантастика или здраво спъната кола.Колата си е доста динамична и ако нямаш прекалени очаквания би трябвало да те удовлетворява.
  2. След като си сложих газов инжекцион и регулирах клапаните, изминах 15 000 километра. Сега проверих клапаните и всичките бяха както ги бях настроил. Хлабините не са се променили.За всеки случай им пуснах още малко хлабина 25 изпускателни и 15 смукателни.Сега ще карам поне 20 000.За сега не намирам никакъв проблем с колата. Аспуха ми се изчисти до бяло, маслото е чисто също. Работи еднакво добре и на бензин и на газ, а цената си е доста по ниска. При моето каране много градско и сегашната цена на газта има около 14 лева на 100 заедно с бензина които изгаря. На бензин поне 25лв. За сега съм си изплатил газовото.о.
  3. Да споделя тук опит, може да е полезен.Аз съм от Варна и карам ЦРВ 2000 на скоро купихме подобно като моето за един колега и беше с един ключ. Значи ключар във Варна го сложи на четец прочете чипа извади един чип и го сложи на програматор и дефакто програмира нов чип дубликат на този които имахме. После на шмиргела металната част и аиде на колата газ газ колкото можем. Те хондите май са за това да се карат, има си марки дето са за ремонтиране. Човека по принцип каза, че ако загубим сичките ключове можел да програмира нови в компа но било към 340 кинта процедурата а така ни струваше 80лв. Даже на ключа си пише HONDA.Твоята кол май е по новата версия от нашите но тоя ключар общо взето май не се притесняваше от нищо.С две думи явно не е проблем ама трябва да намериш правилния ключар.
  4. Аз имам 147 коня. Мисля, че е добра кола. Мен ми гори ГАЗ около 13 градско /но аз карам на доста в града но на прави места без светофари/ и около 10 навън 120-130. Има място за бутилка газ в багажника на мястото на резервната която пък е на вратата на багажника. Общо взето бутилката стига за 220 извън градско /малко е малка но пък газ навсякъде/.Иначе е здрава кола и не създава проблеми. Ходил съм с нея в голяма кал на лов и не ме е оставяла но не мисля, че е точната кола за там. Прекалено ми харесва за да я троша в калта и драките. Живея на голям баир и зимата имаше доста сняг, с всесезонни гуми никакви проблеми да си се прибирам.Абе с две думи съм доволен и които съм возил всеки я харесва.Ако имаш питания питъи.
  5. Deian

    Hr-v

    В схемата за техническа поддръжка на хонда /има я в нета/ това масло е дадено да се сменя на 60 000 километра. Иначе до колкото знам от патили никакво друго не става, хърка и това е.
  6. Ако бяха хидравлични щях ли да си играя да ги регулирам. Май хондите затова ще се окаже че се прецаквали на газ, малко ги познават потребителите.
  7. Това, че не ти споменават не значи, че не пречи да се направят.Хонда в ръководството за обслужване са го написали даже.Ако ги регулират лошо няма да има. Ако не ги регулират току виж изгорели и вече няма да има нужда да ги регулират. Моята също я гледаха в сервиз и рекоха перфектна е нищо не и прави. Ама аз нали съм дебела глава и ги погледнах.Нормите саИзпускателни 0.16-0.2Смукателни 0.08-0.12Резултата бешеИзпускателни 0.2 пластина влизаше много хлабаво, 0.3 не влизаше но доста се навиваха за да станат 0.2Смукателни два бяха леко притегнати, 0.1 пластина не влизашеТъй като газта е с по голямо октаново число е нормално клапаните да изгорят по бързо ако не са добре регулирани.
  8. Аз си сложих в Алфагаз във Варна газов инжекцион на CR-V 2000година с Vtec. Всичко си тръгна от раз без забележки. Върви чудесно, според мен не е загубила мощност но гори около 15% повече от бензина като литри. Казват че може да се намали малко разхода но може да падне мощността. За сега май ще си карам така, все пак има осезаемо ценово понижение, а аз си я карам доста колата.Иначе за сега всичко си е ок, нищо не свети и не прави грешки. Мисля, че с една проверка на клапаните от време на време не би трябвало да имам проблеми с колата. За сега съм минал само 2000 километра.
  9. Тази в Плевен замина. Обаче аз вече съм щастлив собственик на CRV 99 с Vtec. Врътнах 1200 километра за 3 дни. Колата е много хубавка.Мерси за отзивчивостта. Някои ден сигурно ще се запознаем.
  10. Щората, и аз почнах да търся такава. Понеже си купих хонда 2000г. без щора и без леглата за щората /никога не е имала моята/. Трябва освен щората да има едни легла които се монтират в кората /предполагам че кората трябва да се свали изреже.За сега ще се поогледам навън дали не мога да си доставя нещо. Ако разбера ще пиша.Чистачка задна си сложих за 7 лева немска и пасна. Не разбрах при теб чистачката ли е проблем или целия механизам е прецакан.Поздрави.
  11. Фирмата е Алфа газ мисля. Човека е Наско. Намира се като тръгнеш от терапията по околовръстния към военна болница в дясно. Има табела и малко се отбива в лозята.
  12. И на мен ми трябва майстор от Плевен. Или колега за консултация. Но не виждам отговор в тази тема. Искам да се погледне една Хонда за първоначална оценка там.
×
×
  • Създай нов...