Jump to content
ivomugen 無限

д15б ли карам наистина?

Recommended Posts

здравейте колеги днес се разрових в по старите теми тази и едно нещо не ми е ясно защо в ТУК става дума за 3 stage vtec че е д15б и е 130 к.с.

3 stage vtec не е ли с два клапана на витека аз карам сивик EG4 двигателя е д15б с един клапан и е soch vtec и е от японския пазар ето и двигателя

Публикувано изображение

моля който е по запознат да ми каже за какви к.с. става дума

Редактирано от ivomugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е 3 стейдж витек трябва да имаш две соленоидчета Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам но е д15б а модела на колата е vti EG4 на снимката се вижда табелката като я уголемиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хмм това е странно би трябвало да си е 3 стейдж витек ( истинска jdm ка) сигурен ли си че не са 2 хаха защото ег4 вти си е баш с тоя мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тук е показано че д15з7 е 3 stage vtec и е 128 к.с. а д15б е 130к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда така е ми незнам до колкото аз съм запознат д15б има 2 вариянта витек и не съответно д15б витек си е 130 коня и e 3 stage !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз за това се обърквам и не знам защо нямам втори а тук в кипър са с това объркано английско движение и японските коли са най предпочитани,а за моята съм сигурен че излиза така от майка си познавам и други момчета тук които карат същите eg4-ки при които също като моята са с малка задна седалка (двуместна) така че няма начин да съм със сменян мотор а и както се вижда по горе в прикачения линк д15б не е от 3 stage както d15z7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко се порових и открих

същия е като моя но е на crx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятели, развитието на д15б преминава през доста фази докато стигне до окончателния вариант 3-stage vtec, тъй че не се очудвайте. !!!Колега, твоето явно е някоя от първите разработки, а именно заводско mini-me, до какъвто сетъп стигат повечето от колегите тук със д15б2-ките. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах го в една друга тема ама и тук да напиша: д15б има три варианта (поне аз за толкова съм чувал) за 4-та, 5-та и 6-та генерация. За 4г дори е в два варианта - dual carb и fuel injection (не съм сигурен на 100% така пишат по чуждите форуми). За 5г е този който ти имаш 1.5 с втек глава а 3-stage vtec се слага на 6г JDM.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всичко което разбрах до момента е че аз съм с ето този мотор

 

D15B

 

* VTEC

* Found in :

o 1991-1995 Honda CRX Del Sol VXi EG1 (Japanese Market)

o 1991-1995 Honda Civic VTi EG4 (Japanese Market)

o 1991-1995 Honda Civic VTi EG8 (Japanese Market)

+ Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)

+ Bore and Stroke :75,0×84,5 mm

+ Rod Length : 137 mm

+ Rod/Stroke : 1.62

+ Compression : 9,2:1

+ Power : 130 hp (95.4 kW, 130 ps) @ 6600 rpm

+ Torque : 106 ft·lbf (14.1 kg/m, 138 Nm) @ 5200 rpm

+ Redline : 7200 rpm

+ Rev-limiter : 7500 rpm

+ Valvetrain : SOHC VTEC (4 valves per cylinder)

+ VTEC Switchover : 5500 rpm

+ Head Code : P08

+ Piston Code: P08-010

+ Fuel Control : OBD-1 PGM-FI

+ ECU : P08

 

 

другите които са сходни,но с по малка мощност са:

 

 

D15B

 

* Found in :

o 1988 Honda CRX 1.5X (rare)

o 1990 Honda Civic 25XXT Formula (Japanese Market)

o Honda Civic Ferio MX (Japanese Market)

o 1998-2001 Honda Capa GA4 (Japanese Market)

+ Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)

+ Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)

+ Compression : 9.2:1

+ Power : 103 hp (96.9 kW, 105 ps) @ 6500 rpm

+ Torque : 95.4 ft·lbf (13.2 kg/m) @ 4500 rpm

+ Rev limiter : 7400 rpm

+ Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)

+ Fuel Control : Dual Carburetor/fuel injected

 

 

 

D15B1

 

(Same as the D15B2 engine, but with a mild camshaft, and a restrictor plate between the throttle body and intake manifold)

 

* Found in:

o 1988-1991 Honda Civic Hatchback

+ Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)

+ Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)

+ Compression : 9.2:1

+ Power : 70 hp (52.2 kW, 71.0 ps) @ 5500 rpm [1]

+ Torque : 83 ft·lbf (11.4 kg/m, 112 Nm) @ 3000 rpm [1]

+ Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)

+ Fuel Control : OBD-O DPFI

+ Head Code : PM3

+ ECU Code: PM9

 

 

 

D15B2

 

* Found in:

o 1988-1991 Honda Civic GL/DX/LX

o 1988-1991 Honda Civic Wagon Wagovan/DX

o 1988-1991 Honda CRX DX

o 1992-1995 Honda Civic LSi Hatch/Saloon (European Market)

o 1992-1995 Honda Civic DXi Hatch/Saloon (European Market)

o 1990-1995 Honda Concerto (European Market)

+ Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)

+ Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)

+ Rod Length : 134 mm

+ Compression : 9.2:1

+ Power : 92 hp (68.6 kW, 93.3 ps) @ 6000 rpm

+ Torque : 88 ft·lbf (12.2 kg/m, 119 Nm) @ 4500 rpm

+ Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)

+ Cam Gear : 37 tooth

+ Piston Code : PM3

+ Fuel Control : OBD-O DPFI/Obd-1 DPFI

+ Redline : 6500 rpm,6800 rpm rev limiter

+ Head Code : PM3

+ ECU Code: PM5/P04

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но никой от тях не е 3stage vtec както е отбелязано за

 

 

D15Z7

 

* 3-stage VTEC

* Found in:

o 1996-1999 Honda Civic VTi EK3 and Ferio Vi

+ Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)

+ Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)

+ Rod Length : 137 mm

+ Rod/Stroke : 1.62

+ Compression : 9.6:1

+ Power : 128 hp (95.4 kW, 130 ps) @ 7000 rpm

+ Torque : 102 ft·lbf (14.2 kg/m, 139 Nm) @ 5300 rpm

+ Valvetrain : SOHC VTEC (3-4 valves per cylinder, depending on rpm)

+ VTEC Switchover : 5800-6200 rpm

+ Fuel Control : OBD-2 MPFI

+ ECU Code : P2J

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес дори снимах табелката с модела на купето ми

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15Б караш, сега можеш да спиш спокойно :lol: п.п. д15з7 е означението за пазарите извън Япония. JDM мотора е Д15Б

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На блока не пише ли кой е двигателят ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На блока не пише ли кой е двигателят ?

да пише

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми значи всичко е ясно бе пич караш си д15б 130 коня чуден двигател просто твоя не е тристепенен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия такъв мотор ми дойде онзи ден в моргата D15B - vtec -130коня , свалихме го от дел сол 94г. JDM . Това е по старата разработка на Д15Б-то но въобще не лъже от към конски сили ;) Карай си го и му се радвай , защото е доста рядък мотор.Мотора принципно го има само на коли с десен волан , демек JDM - ки :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия такъв мотор ми дойде онзи ден в моргата D15B - vtec -130коня , свалихме го от дел сол 94г. JDM . Това е по старата разработка на Д15Б-то но въобще не лъже от към конски сили :) Карай си го и му се радвай , защото е доста рядък мотор.Мотора принципно го има само на коли с десен волан , демек JDM - ки ;).

това вече отговаря на въпроса ми напълно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич уникална количка имаш ако не ти е проблем направи едно клипче да видим как варви 1 расов японец че ми е мн интересно такав двигател от завода за кво иде реч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се погрижа тия дни за един ''рекламен блок'' и аз го бях намислил това ето :)ТУК съм описал на кратко какво съм сменил по хондата

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия такъв мотор ми дойде онзи ден в моргата D15B - vtec -130коня , свалихме го от дел сол 94г. JDM . Това е по старата разработка на Д15Б-то но въобще не лъже от към конски сили :) Карай си го и му се радвай , защото е доста рядък мотор.Мотора принципно го има само на коли с десен волан , демек JDM - ки :P.

Ми тя колата е децняк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е колеги обещах видео извинявам се за лошото качество но утре ще се опитам да захвана някъде камерата за да се вижда по ясно

Редактирано от ivomugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти нямаш прошка :) Как я цеди тая кола в тия обороти толкова време :) Браво, супер колица. Така като гледам си имаш една баш JDM кола, която е изключително рядко явление - имаш автоматичен климатик, светещи стрелки на таблото, уникален двигател... я снимай задната част на интериора, ии целия интериор като цяло да видим :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добре се цепи браво :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...мисля,че няма нужда да я цепиш до прекъсвач и тогава да сменяш скоростите иначе супер звук вади :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр такмо се върнах от работа врътнах едно клипче и няколко снимки както обещах ето

и снимки

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво ще кажеш да ми пратиш задната част на интериора си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е тръгнало , дай ми на мен километража , че се влюбих :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво ще кажеш да ми пратиш задната част на интериора си :D

кое по точно искаш седалката или системата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е тръгнало , дай ми на мен километража , че се влюбих :)

аз търсих вече такъв резервен ама не намерих

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за офтопика, но можеш ли да пуснеш ясни снимки на спойлера на задната врата! Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво ще кажеш да ми пратиш задната част на интериора си :)

кое по точно искаш седалката или системата :(
пластмасориите и седлаката мене системи не ми трябват много тежат хаха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Наистина е уникална братле, направо ми изтекоха лигите :) :) :):(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...туй чудо определено повече върви от сток Втек 1.6 има страшна ряз :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за офтопика, но можеш ли да пуснеш ясни снимки на спойлера на задната врата! Благодаря

ще го снимам най вероятно утре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прегледах си снимките и намерих ето тия

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

 

не знам точно какъв модел е спойлера но тук най често гислагат на ЕК моделите

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен е! Споилера се слага серийно само и единствено на 6 ген Type R ЕК9, която е само за Япония (това което си показал на снимката). Аз наскоро си сложих такъв, но реплика със трети стоп. Затова ти поисках снимки. Като цяло колата си я намерил страхотна! ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр порових се малко в нета и открих един споилер като моя ЦЪК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...