Jump to content
mаrto

8-ма генерация Сивик / Общи мнения

Recommended Posts

Ще ти спестя малко търсене. :) Без да знам VIN не давам гаранция, но номера е: 72180-SMG-G04ZD HANDLE ASSY., L. FR. DOOR OUTSIDE *B92P*.

По принцип се продава целия механизъм, няма как да се вземе само счупеното. И понеже е боядисана част, към основния номер (72180-SMG-G04) има едно ZD, което пък ще рече, че е за кола с цвят *B92P* ("Nighthawk Black Pearl", ако правилно се ориентирам от снимката).

Ето как изглежда в действителност:

 

Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Цените... :dry:

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Дано @mаrto го намери по-евтино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа никой не брои...По мой сметки вече сме 33, ако бъркам поправете ме :)@Веси: още нямам отговор@Лорда : и за твойто няма отговорПреди малко му писах на Анди и за двете , ама нещо се губи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Лорда : и за твойто няма отговор

Ами аз се оправих, не се занимавай повече. Благодаря все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, привет!

Не искам да карам повече колата си така ...

След гадно драскане по шофьорската врата преди повече от година, се наложи пастиране и др. Предполагам, че манипулациите са помогнали крачетата на пластмасата да се отчупят. Опитах се да ги залепя, но те са под напрежение, не се получи.

 

 

Публикувано изображение

 

Страхувам се да се обадя за поръчка от официален представител, предполагам цената и чакането.:(

Марто, мога ли да помоля за съдействие...моля!

 

Същия щроблем го имах и аз,но гаранцията ми го покри и ми я смениха цялата ,защото така върви,не може да ти сменят само външната част.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ... външната ръкохватка - комплект :

http://www.hondaorig...&block_03=16595

Извън гаранция съм. Както и да го гледам си е 60 лири.:o Марто, няма да го намериш по-различно... Така, че ...отбой!:(

Ще си карам с изолирбанда, приемам го за тунинг:D , ще го направя красиво...

Мерси още веднъж! Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте всички, нека се похваля и аз, съвсем скоро ще се оборудвам със Civic Coupe EX 2008-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ... външната ръкохватка - комплект :

http://www.hondaorig...&block_03=16595

Извън гаранция съм. Както и да го гледам си е 60 лири.:o Марто, няма да го намериш по-различно... Така, че ...отбой!:(

Ще си карам с изолирбанда, приемам го за тунинг:D , ще го направя красиво...

Мерси още веднъж! Успех!

 

Може да отидеш, да ти ги облепят с карбоново фолио ;) Според мен ще стои супер :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен :)

 

Вече 4-та година я карам колицата, ама все пак, радвам се да се запознаем.

Публикувано изображение

 

Декември 2007, чакам за номер в Кат Бургас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден,Нека и аз се запиша в темата макар и доста закъснял.Имам Civic 2.2CDTi от 2008 на 50хил пробег.Среден разход Софийско е около 9. Извън градско 5.6-6. При над 150км/ч минава 7.5Като цяло съм доволен и съм срещал малко проблем: Счупена платсмаса на дръжката на предната врата (като по горе в темата). Капчката на резервоара не зе затваря добре. Колата е с сменени задни амортисьори (сменени гаранционно). На няколко пъти съм забелзвал проблем със скоростната кутия но винаги когато съм е карал за преглед не мога да го репродуцирам. Проблема се изразява в изпускане на съединителя при ускорение на 4-5 скорост на наклон. Четох за проблема в http://www.civinfo.com/wiki/index.php?title=Slipping_clutch но така и не можах да убедя сервиза за смяна. За няколко месеца проблема го нямаше но сега когато гаранцията ми изтече започна наново да се появява. Ще видим как ще се развият нещата. Поздрави на всички собственици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл колега и да така работят в Бултрако будалкат те докато изтече гаранцията и после духай супата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:( поредно доказателство , че дизеловия двигател на Хонда въпреки добрите си характеристики , динамика и разход , представлява истинско предизвикателство за това с какво можеш да се сблъскаш ... Много тъжно , все пак се надявам колега да се справиш с проблема сравнително безболезнено - в този ред на мисли , запознат ли си със сравнително слабите съединители на този двигател ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошли на scroch и Ники,колко станахме?

Май 36 станахме :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение, не че разбирам много от коли де, е че съединителя не е правилно изчислен за мощноста на колата особенно с активирано турбо , и също така не е съобразен с тежеста на дизеловия двигател. Същото се отнася и за амортисьорите. Те не са направени за тази кола, за това и стават за смяна на 25хил км. Не знам как изобщо е допуснато това от компания като Хонда. Ако някой е опрял до смяна на съединител нека да прочете http://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/38860-clutch-replacement-options-upgrade.html . Има вариянти извън оригиналните боклуци на хонда. Дано не опираме до там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само за Сивиците с дизелови двигатели , изобщо не са мислили като са слагали и предвиждали амортисьорите за този модел , има хора сменили амортисьори и на бензин 1.8 , леля ми кара 1.4 от по-старите и тя ги смени задните . Единствено хората със седан не се оплакват ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошла колежке (надявам се, че съм уцелил), май станахме 37 във форума :) На последък колко много 8ми генерация сивици виждам из София не е истина, бая популярна стана колицата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро и аз май ще влизам в клуба на Сивик.Колебая се между 1.8 и 2.2.к20 добре дошла ама няма за тия пари.Интересуваме какъв разход дават реално, понеже на 1.8 са написали доста занижен за постижение разход.Някой слагал ли е газ на и-витека?Какви впечатления има?Поздрави на всички!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реален разход на 1.8 - Извънградско с 80-90км/ч - 6.5 с климатика. Със 130-140км/ч 7.5л с климатика (той дърпа 0.5). Градско с висене и тежък крак - 9л. Градско спокойно и използване на околовръстоно - 8л. Това дава мойта с бензин 98 и с 95, разлика няма.Чувал съм, че и слагат газ на колицата и май няма особени проблеми ... аз нямам намерение да я правя врътката.Дизелът върви повече, харчи по-малко и сменяш съединителя редовно (освен ако не сложиш aftermarket такъв).

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро и аз май ще влизам в клуба на Сивик.Колебая се между 1.8 и 2.2.к20 добре дошла ама няма за тия пари.

Интересуваме какъв разход дават реално, понеже на 1.8 са написали доста занижен за постижение разход.

Някой слагал ли е газ на и-витека?Какви впечатления има?

Поздрави на всичкиПубликувано изображение

 

За седана 1.8 при мен отчита на извънградско до 3500 оборота (130-135км.ч) 6-6,5л, свалял съм я и на 5,8л, но на по-дълъг път съм засичал пълно-пълно от Варна-Търново, и бордовия си отчиташе вярно (6л/100), но градско не съм я засичал така. Бордовия дава 8.5-9л, при по-нервно каране 9.5л. Карям я с бензин 96 и сега разхода падна малко след като сложих интейка. А за газ не ми дава сърце да я сложа и нямам и намерение.

Дано намериш за добри пари една бегачка с К20 :thumbs1: .

 

Я кажете стоковата генерация на 8-ма на колко мм е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си труда да прочета цялата тема за да не пиша глупости или неща които се повтарят.:(.Май искам тест драйв ама не от Бултрако.По принцип ще взема каквото има (какъвто е късмета) Ако се падне 2.2 на добра цена вземам.Дизеловата версия задължително ще се чипва.Интересуваме всички хечове ли са с 6 предавки?(с такова впечатление останах.)Колко струва афтермаркет съединител?Предполагам с чипа ще се обади по-бързо.Къде правят чипове и колко пари?Ако се падне 1.8 няма ли варианти да се засили тоя двигател(куц кон го изкарахте).100процента колата ще минава на ГИ.Причината за покупката е, че приятелката ми много я харесва външно и моята задача е да се погрижа за всичко останало.Карам в момента прелюд 5ца и съм си доволен но тя не иска да го кара защото бил грозен и с дълга предница(мъжка кола)(не че сивика е женска) и каза че ще си купи сивик но най-вероятно аз ще клепам по сервизите и не искам да оставам изненадан след всеки проблем.По добре сега да знам всичко което да очаквам като разходи.к20 няма смисъл да се коментира.Кефа няма цена.Другото което гледа е Ауди тт :lol: ,пък аз съм фенче на марката и 2 ра супер НЕ практична кола неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, всички хечове са с 6 предавки, но то при 1.8 на 2000 оборота си едва на 78 км/ч. С чип на дизела съединителя много бързо ще замине, той не удържа без чип пък друго. Афтермаркет съединителите май са по-евтини от оригиналките. Къде и колко за двете неща не знам. По принцип в UK изкарват с чип около 190кс, но в БГ май е по-малко. За 1.8 няма финансово обосновано засилване на двигателя. Генерация и филтър дават общо 7-10 кс. (повече за звук от колкото за нещо друго). Турбо няма да ти обяснявам какви пари е и колко трудно се прави поради липсата на каквото и да е място. Смислен чип все още няма.Имай предвид, че дизел от чужбина (без книжка) ще е на много километри и превъртян на 70 хил. Иначе колите не са проблемни, тук таме някой амортесьор ама по-рядко. Въпреки че са англичанки са доста читави (има и хора уцелили мн лоши бройка ама тва е друго вече). Мойта лично не е имала нито един проблем за нейните 78 хил.

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За афтермаркет съединителя е просто по-евтин или има и повече живот в него.Не се ли предлагат нещо спортно за този модел.Кое по точно се скапва на оригинала.Просто свършва бързо ли?при 1.8 пак ли върви комплект и има ли това често сменяне.Средно колко издържат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи бензин , оня ден се наслушах как идват и какво ги правят дизеловите двигатели тука :( Ако тракат , слагат едно масло и който се излъже , след 10 000 км - основен ремонт , а за мое НЕ-очудване колата се проверява в оторизиран сервиз и е "идеална" :D Масово както каза колегата са на мнооого километри . Не че с бензина не може да стане същото де :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За афтермаркет съединителя е просто по-евтин или има и повече живот в него.Не се ли предлагат нещо спортно за този модел.Кое по точно се скапва на оригинала.Просто свършва бързо ли?при 1.8 пак ли върви комплект и има ли това често сменяне.Средно колко издържат.

Под афтермаркет имам предвид спортен съединител и той е по-евтин е и издържа много повече (стига да е читава марка де). Оригиналния съединител не е проектиран за големите нютон метри които има дизела. Хонда чак след 3 години си признаха и от скоро слагат друг модел/вариант, но не е ясно той колко е добър защото все пак трябва да минат 20-30к километра преди да се обади нещо. Иначе скапването представлява "slip" - демек както си караш с 130км/ч на 6та предавка (или пък на по-сериозен наклон) оборотите скачат сами, но без никакво ускорение. Първо е от време на време, после съвсем отива. Поне това пишат из civinfo. Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя съвет е бензин.По-тромава е колата, ама като я вкараш в обороти върви наравно с дизела.харчи повече , ама с ГИ...По-малко проблеми.от към тунинг R18-ката няма много опции освен суперчарджър , ама разхода отива нагоре многоТова еУспех с покупката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ти препоръчвам бензин. Моята е американска 1,8 и е с 5 скорости , но всички европейски са с 6. Иначе бензина е по-евтин за потдръжка и като се има предвид , че е за жена , а те не обичат да дават пари по кола, а за дрехи ;-)....Карал съм акорд 2.2 същия двигател, които слагат и на сивик-а, но не ме впечатли откъм вървене толкова много, а и разхода е с около 1л само по-малък от бензина и градско и изванградско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

36 - по последно мнение.:( Мога ли да попитам - по каква причина?Скъпа поддръжка, недоволство от модела, криза или нещо различно от марката , или др.? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Увеличи се фамилията с още един член и купих това,че е по голямо и не ми е нужен засега 2ри автомобил.Съжалявам само че аз бях човека който го изкара от магазина на цели 6 километра. :ph34r:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От септември CIVIC-LX-1,8 model 2012;цвят Alaboster Silver .Снимки ще пусна като направя такива.Просто пиша за преброяването.Без аварийно каране!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+12009 EX GT 1.8My link

Редактирано от devotee89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошли на колегите от чужбина. :)май бройката е 38@ Георги, Важното е че още си във сектата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

\

От септември CIVIC-LX-1,8 model 2012;цвят Alaboster Silver .Снимки ще пусна като направя такива.Просто пиша за преброяването.Без аварийно каране!

Чакай, чакай - това не е ли вече 9та генерация или нея я пуснаха след септември? Да не се окаче, че ни трябва вече преименуване на темата? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , здравейте. Искам да ви попитам заслужава ли си Honda Civic 1,8i , 140 к.с , - 2006-2007година , като цяло заслужава ли си ,, този бензин или по-добре дизел ? И как е като части - скъпи ли са или ? Проблемна ли е много колата ? какво ще кажете за нея ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе хора някой сменял ли си е задния габарит, който е в частта на мигача?!? Това ми се струва някаква мисия невъзможна. То май трябва целия мигач да се разглоби/извади и крушката не е обикновена ми се струва...П.С. Единственото което намерих в нета е това Цък и човека си беше потрошил пластмасовите щипки които държат някаква пластина там.

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,точно така се сменя крушката.Внимавай при свалянето на капака,че много лесно се чупят щивтовете,на мен ми ги потрошиха като ми сменяха бронята.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...