Jump to content
Guest spoon rasing

проблем с разхода на гориво

Recommended Posts

Lubo_90 кат са я по скопили малко на газ може и да стане тоя номер ,с карбовете си е постоянно аномалии.Старата ми хонда беше едно към едно газ/бензин с малък превес на вървежа при бензин.

цр-в'то нз на кви настройки е ама харчи 1 л отгоре (на газ) и върви по малко... все пак е ГАЗ, смотана работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на разхода съм му намерил цаката - не го засичам :bye: .А иначе май зимата отива към 15 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...около 750 кг.

По-тежка е колега (за съжаление) Далеч е от тези "около 750" Съвсем малко под тон излиза на кантар. Пиша го просто за информация. :bye:
Моят Сивик беше 4та генерация,мисля че е по лек от 5та,но не съм много сигурен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги възможно ли е сивик 1.3 16в карбуратор да гори 13 - 14л градско при положение,че съм включил парното,фаровете, нагревателя за задното стъкло

Аз съм малко нов при хондите колеги но да се включа и аз в дискусията.От околу месец имам и аз въпросния автомобил с 1.3 двигател карбъраторче.3-та кла ми е вече и тамън се бях притеснил че ми дава и на мен 12-13 разход/100км.Но като гледам колегите какво са написали малко се поуспокоявам.При мен се получи следното:Зареждам на Ромпетрола първи път преди големия студ за 40 лв начи тва са грубо казано 20 литра и ми издържа 370 км.След това зареждах 2 пъти на Шел за по 50 лв-25 литра грубо-по 220 км най мн това в стъдовете и каране на къси разстояния.После зареждам за 20 лв на др бензиностанции да видя дали нещо не ментят защото разбрах от приятел че не бил хубав бензина на Шел.Издържа грубо кам 110 км с 10 литра.Това ви говоря точно с 10 литра защото ми е развален разходомера и на двапъти три пъти се поразходих в студа с тубичката:DПоследният път за 13-14 литра и неска на 110 км изминати пак се поразходих с тубичката:thumbs1:Именно заради това смятах даже да нАдигна темата тук но гледам че колегата ме е изпреварил:DСъщо бича с фарове и парно постоянно и брамча яко из бургас спиранки трагванки.Мислих че бензиностанциите шмекеруват,което не е никак изключено и затова пробвах на най различни.И отново притеснен от това че може да не ми е фред с колата реших да вида тук какво ще кажете.Но май излиза че наистина студа ебава мамата пак и честно казано на различните бензоностанции различни километри ми дава.По принцип от 5 години работя шофъор и сам свикнал да си засичам разхода покрай пътните листи и го следя строго.Бях малко потресен че ми дава разход колкото старата ми баварка но като гледам тук май всичко си е в реда на нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак и аз да се включа:D Както е писал и един от колегите наистина и мн зависи колко ти тежи дясната подметка на обувките :D Гледам да се сдържам аз последно време но честно казано като ме издразни някой и аз им показвам крайна резба и от крайна лява крайна дясна.Дори и за малко да е то пак си дава разход:DПък и примерно като спирам си я оставям да работи не я гася като знам че примерно след 5 мин пак ще трябва да паля и да заминавам.Чувал съм че така е по-добре но не смея да се изявявам защото не знам.Мога да карам но техническите работи не ги разбирам много и не мога да се обяснявам затова казвам какво всъщност правя а който е по вещ да ме посъветва правилно ли е :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16y3 колеги ,тъкмо се чудех що ми гори душата зимата при - 20 градуса .ех беше за кратко но все пак. но под 10 не пада зимата. ех вярно че бъзиках малко по нея пък и карах със спортния филтър ,което не намирам за никак нужно ,но все пак го правех. но все пак 12 л през този период градско. иначе мисля 10 .предната зима не бях пипал нищо там някъде беше. лятото !!! :rolleyes:падаме до 9 л градско но пък тогава се ръчка яко :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги възможно ли е сивик 1.3 16в карбуратор да гори 13 - 14л градско при положение,че съм включил парното,фаровете, нагревателя за задното стъкло

Вижда ми се доста висок разхода. В град като Търново - стръмно и нагъчкано, карбураторен Прелюд ми е горил около 12/100, а 2.3 инжектор не повече. Дори 2.0 16V Мицубиши с постоянно зацепено 4х4 не ми превишава 12/100. Уточнявам, че винаги слагам 100 октана. Тук имах приятел с Хонда като твоята и той също в един момент се оплака от висок разход. Местни "майстори" му ровиха из карбуратора и стана още по - зле, после просто я продаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има голямо значение как се изминават тези 100 км. Дали 20 пъти по 5 км. т.е. със студен кола или 5 пъти по 20 км. Затова е мого трудно да се определи нормалния разход при градско каране. Аз съм от първия вариант и Сивика (1,4 D14A8 ) си гори над 10/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13-14л\100км не е никак нормално за д13-ка моята си харчи между 8и 9 на 100газ гардско в софия на къси пасове загрява малко преди да пристигна в работата ма си я карам нормално без да я ръчкам и зареждам или на омв или на една малка бензиностанцийка която като заредя пълно пълно ми дава макс пробег. Паля на бензин остаям я да отработи 1-2 мин и прехвърлям на газ, на която малко по-бързо загрява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16y3 колеги ,тъкмо се чудех що ми гори душата зимата при - 20 градуса .ех беше за кратко но все пак. но под 10 не пада зимата. ех вярно че бъзиках малко по нея пък и карах със спортния филтър ,което не намирам за никак нужно ,но все пак го правех. но все пак 12 л през този период градско. иначе мисля 10 .предната зима не бях пипал нищо там някъде беше. лятото :D :Dпадаме до 9 л градско но пък тогава се ръчка яко :cool:

аве хора НЕМОЖЕ на тия температури от минус 5 до минус 25 да искате да гори по малко.. квото и да правите тя си харчи повече за да поддържа работна темп.... градското е само първа втора МАКС трета и висене по кръстовищата...честни спирания... стига сте се оплаквали от разохда ЗИМАТА :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както колегата каза по-горе има много голямо значение как се минават тея 50-100км 3-4 км по еди си колко пъти на студен двигател или както било.Двигателя достига нормаланта си работна температура след тези километри,ако имате инфоборд ще видите че колата при такива минусуви темпаратури показва стресиращи числа,но след като колата загрее показва нормално според двигателя. Моето кончерто и то ме шашка,но не се бях замислял че го паля чакам го около 2-3мин. правя 2-3км в града и го гася и ми дава стабилно около 12-13 това при нормално каране. Но пък съмар тайма си е яко сравнение с зимата... миналата година маршрут около 700км който 100-150 са градско ги минах с 60л. зареждани от цялото черноморие. И все пак мисля че този разход е що годе нормален за д13 имайки се предвид че е малка кубатура и когато се натисне гори повечко от по горемите двигатели,но поне аз съм стигнал до този извод. :cool:

Редактирано от respawn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз с поредната D13ка вече ~4 месеца, бензин 11.5-12л градско на газ отива 12-13л зимно време карането е според зависи но не винаги е на кратки разстояния но разлика в разхода не видях, абе харчи си колата.. малко да споделя един приятел с opel astra 1.4 на газ дава разход 10л газ градско, като кара доста бавно и спокийно, а аз не винаги съм с толкова спокоен и горе долу е нормален разхода, пък и съм за смяна на термостата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,мойта 13-ка в София зимата не е стигала 9 разход досега.Къси или дълги преходи все е тая.Нещо тези разходи от 12 не си ги представям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градско 5км в едната посока и 5км обратно в центъра, за една седмица засечено дава 16л/100км. :tooth: И е много важно как се засича бензина.Ако е по стрелката лъжете самите себе си!Много колеги затова се хвалят с ниски разходи, ама се заблуждават!Пълниш до горе, караш 250км, пълниш пак до горе и:30л*100/250км=12л/100км! :tooth: Всички други сметки не са верни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

143 km. с 27,34 л. гориво / резервоара пълен - пълен / на магистралата му Франкфурт и Есен скорост 190-210 км.ч. / колкото може./ Разход 19 л. Някой колега правил ли е подобно засичане ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:tooth: Е*аси вие да бяхте взели хеликоптер за по-евтино...Пробвал съм да поддържам 160-170 по магистралата София-Пловдив-София и го докарах най-много до 7,5/100 (през лятото).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Мисля че в БГ разхода много зависи и колко ви лъжат на Бензиностанцията :) Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

143 km. с 27,34 л. гориво / резервоара пълен - пълен / на магистралата му Франкфурт и Есен скорост 190-210 км.ч. / колкото може./ Разход 19 л. Някой колега правил ли е подобно засичане ?

София - Ихтиман 200/220 даде 17/100.Разбира се зареди налягането!

Пробвал съм да поддържам 160-170 по магистралата София-Пловдив-София и го докарах най-много до 7,5/100 (през лятото).

Колега съмнява ме, или метода ти на смятане и км/ч са грешни или се бъзикаш?След 140 става страшно откъм разход.За 120 ти вярвам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОБЯВА-Безплатно докарвам двуцифрен разход на всекъв вид бензинови автомобили!п.р-по желание на клиента цифрата може да започва и с 2... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за 120-130 км/ч със 300 кила в купето даде към 8.5-9л (Д16).Иначе вярно ще излезе яко в преразход.Иначе на мен ми е давало разход 20+л при зверско настъпване на 1.3л двигател(газ-спирачка от светофар до светофар).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко съм се изхвърлил по-горе, не съм поддържал през цялото време 160-170, по-скоро на равните участъци или където има спускане. През останалото време карах със 130-140. Старах се да поддържам скоростта без да ползвам много спирачка и да доускорявам, защото нямаше сериозно движение по магистралата, освен това бях изключил климатика, че иначе 170 трудно се постигат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest spoon rasing

колеги незнам вие как ги изкарвата тези цифри дори и през лятото моята д13 непада под 10 градско с нормално каране :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че в БГ разхода много зависи и колко ви лъжат на Бензиностанцията :D

Разликата от бензиностанция до бензиностанция, и ощетения откъм количеството е осезаема тук

Да не говорим, че и качеството има пряка връзка с разхода, но няма какво да повтарям нещо, което всички знаят ;)

За да не съм толкова извън темата ще споделя от името на мой съградски със D13B2, че и тои трудно пада под 10 градско. Хем се зае сериозно с настройките на карбуратора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да те питам колко цола са ти джантите да не би да са 17 ки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за д13-ката според мен 50% зависи именно от тая настройка на карба.. Мненията в темата са доказателство. Неможе една д13ка да прави 14, а друга да не дава никога над 9. От кола до кола има разлика, ДА! Обаче чак пък толкова.. Давам и друг пример - моята д13ка НЕ е с карбуратор и лятото над 9 градско на ГАЗ не ми е правила както и да я карам. Сега зимата скочи почти до 12, но такова увеличение мисля че е в границите на нормалното за газ.. На бензин не съм мерил с точност и не се наемам да кажа..Та отговаряйки на първия пост в темата. ДА, възможно е :) Просто не е нормално. Закарай я на човек който наистина разбира

Редактирано от Tr1nky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чел съм само първите няколко поста, давам мнение по въпроса на колегата - карам д15, в момента при тия студове и каране само на къси разстояния, разходът не ми пада под 12. лятото не се качва над 9. без да звуча грубо - спрете с глупостите, че колата ви гори 8.. не гори ли 5 ? абсолютно нормално е да се вдигне разходът и то с 2-3 да не 4 литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest spoon rasing

Специално за д13-ката според мен 50% зависи именно от тая настройка на карба.. Мненията в темата са доказателство. Неможе една д13ка да прави 14, а друга да не дава никога над 9. От кола до кола има разлика, ДА! Обаче чак пък толкова.. Давам и друг пример - моята д13ка НЕ е с карбуратор и лятото над 9 градско на ГАЗ не ми е правила както и да я карам. Сега зимата скочи почти до 12, но такова увеличение мисля че е в границите на нормалното за газ.. На бензин не съм мерил с точност и не се наемам да кажа..Та отговаряйки на първия пост в темата. ДА, възможно е :D Просто не е нормално. Закарай я на човек който наистина разбира

точно това ме интересуваше дали е възможно да е от някоя настройка на карбуратора ще изчакам да се оправи времвто и ще я закарам да видят карбуратора отново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко цола са ти джантите колега ако са големи и от тях има голямо влияние :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest spoon rasing

15-ки са но според мен не е от гумите до настроиките е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Д15-ка засмуква около 11л високооктанов бензин в градски условия,мисля че е нормално зимата,обаче колегата има една проблемна кордоба 2.0 115 к.с и тя гори толкова,а е много по тежка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата от бензиностанция до бензиностанция, и ощетения откъм количеството е осезаема тук

Решението - когато решиш да си правиш засичане - зареждаш до горе на една и съща бензиностанция (САМ!), от един и същи пищов, по един и същи начин поставен във гърловината (туй има значение кога въздушната възглавнице ще активира системата "пълно" и кога пищова ще каже "щрак"), минаваш някви ~100км (колкото повече толкова по-малка ще бъде грешката в сметката), и след това отново зареждаш по начина, описан горе. След тва се прави сметката по формулата на Дариус, и се хвалиш/оплакваш във форума. :)

 

...Давам и друг пример - моята д13ка НЕ е с карбуратор и лятото над 9 градско на ГАЗ не ми е правила както и да я карам....Та отговаряйки на първия пост в темата. ДА, възможно е Просто не е нормално...

Въпрос първи : к'ва викаш че е твоята д13ка? :)

 

Въпрос/отговор/коментар втори : Със "възможно е, но не е нормално" съм хапсолютно съгласен, та по темата да задам и аз един въпрос.

Някой беше писал относно малките градове и 4-5-6км до работа, какво би било по-икономичното решение според вас :

 

Да оставите колата на паркинга да си вдигне стрелката до ~работна температура и след това за ~3мин да стигнете до работа, или ~1мин след паленето да потеглите и да се примирите със извънредно високият "зимен" разход при студен двигател? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с описания метод на засичане - по точно не знам. Но за да се направи някаква по-точна статистика, и къде да му се невиди ни лъжат по-малко, упражнението трябва поне да се повтори за всяка една бензиностанция от съответната верига, за да сме сигурни максимално.... И май ще излязат доста резервоари, които да речем ще ги изразходим извънградско, тъй като поне за мен градския разход най-много варира, пък и по смесения не може да се съди за голяма точност... Но има и нещо, което вероятно се пропуска при засичането - стилът на каране, когато целенасочено сме се заели да засичаме. А именно - устискваме ли на еднакво, монотонно, еднообразно шофиране всеки път??, и то в скучна кола като Хонда :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Някой беше писал относно малките градове и 4-5-6км до работа, какво би било по-икономичното решение според вас :Да оставите колата на паркинга да си вдигне стрелката до ~работна температура и след това за ~3мин да стигнете до работа, или ~1мин след паленето да потеглите и да се примирите със извънредно високият "зимен" разход при студен двигател? :)

Чини ми се ,че резултатът ще е еднозначен....а и колкото и студено да е по -добрия вариант е да не я чакаш на място да загрее а да си тръгнеш без да я ежиш...по-добре се омазвали лагерите отколкото да тропа на място...поне така пише в едно прогерманско ,тъпо авто списание... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А именно - устискваме ли на еднакво, монотонно, еднообразно шофиране всеки път??, и то в скучна кола като Хонда

Добър въпрос. На мен както ми се случва 2 пъти дневно до ламарината, май няма какво да му мисля.Плюс това не смятам, че е уместно да се измерва в перфектните условия. Ако един месец карам на 1000 оборота с попътен вятър по надолнище и ми даде разход 6л. няма какво да се заблуждавам ,след като обикновенно карам на 6500 оборота и ми дава разход 20л. Плюс това си е абсолютен тормоз за шофьора да кара бърза кола икономично.Баща ми искаше икономия от бензин и кара нисан микра, аз искам мощност и динамика, карам сивик.Може ли все пак завишен разход да идва от ECU-то?При сменени чаркове или износен двигател с една и съща програма би трябвало да рефлектира върху мощността и разхода. Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Така че представете си, ако ходиш всеки ден на работа на разстояние 2-3 километра при този студ, тъкмо ще загрее колата и спираш. Колко мислите, че ще е разхода, ако това е ежедневно? Сега ако някой пали и минава без да спира 50 км естествено, че студа няма да му се отрази съществено на разхода :P

Карам англичанка близо 2г Д14А8.Работех на 3 мин 40 сек с кола +паркирането назад /засичал съм го / и около 15 мин пеш :P така 1 г и половина :D 5 дена в седмицата и всяка седмица зареждах по 45 литра на близо 350мили/560 км дето обикалях събота и неделя.Зимата тука не пада до минусова температура и сняг няма/говоря за Ирландия/ сутрин е около 1-2 градуса и все пак съм младо пиЧлеме съм винаги в червеничкото + 15 цола джанти .Това ми е зимното каране ,лятното предстой да го засека.Както и на дълъг път пълниш празниш без да спираш :PВинаги оставам 1-2 мин да загрее :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги възможно ли е сивик 1.3 16в карбуратор да гори 13 - 14л градско при положение,че съм включил парното,фаровете, нагревателя за задното стъкло

и аз лятото имам 50лв. ток ама зимата скача на 200 ;):thumbs1: и с колата е така лятото 6.5-7 градско зимата 10-12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...