Jump to content
PETROFF

Слабото място на сивик 5 ген.

Recommended Posts

Колеги ,от известно време започна да ми шуми кутията.Като натисна съединителя и спира , няма проблеми с включването.Казаха ми ,че е лагер на първичния вал, но да си карам така ,че нямало проблеми! Съединителя започна да отделя много ''горе'' , но не буксува.Това ли е слабото мяста на JHMЕG4 ? Ако някой знае ,как да процедирам , т.е. скъп ли е този лагер на ск.кутия , да даде съвет. :( или да си карам така и к'во ,ще стане ?????????????

Редактирано от PETROFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не им е слабо място, но явно на твоята и е дошло времето. Нямам идея колко струва лагера ама предполагам че ще ти е по ефтино да си вземеш кутия отколкото да ремонтираш твоята. Въпреки че никога не знаеш на какво ще попаднеш и колко ще изкара като е втора употреба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така мисля и аз ,един колега от форума от Варна ми обеща за 180 лева ,била хубава ,ама нещо не се обади

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:( 180 лева за каква кутия ??? Че ми стана интересно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за Д15Б2 , БИЛА НА КОЛАТА ОщЕ И БАчКАЛА ПЕРФЕКТНО !!!!!!!! СКЪПА ЛИ Е ,ЕФТИНА ЛИ Е ,НЕЗНАМ.koLEGATA E E '' DRAGI4''ot VARNA

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще проверя по таблица на ''еконт''колко пари ще искат.ще дадеш ли с наложен платеж.ще подържаме връзка,мерси. wink.gifТова ти е последното лично към мен :( Кутии имам бол

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DRAGI4 ...добре де , що подскачаш, ти трябваше да питаш така каза след моето писане. 25.i 47 st. izliza dostawkata

Редактирано от PETROFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:( ...та по темата: по добре да си оправи тая от колкото да вземе някаква дето не се знае колко ще изкара .... преди да свирне и тя. А като цяло най добре да си кара с тази :D И още нещо : не винаги е лагер на първичния вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо да не е лагер на съединителя? ианче преди време и аз строших лагера на първичния вал, в бултрако ми икат 70-80лв, по фирммите който се занимават с лагери е към 40-50лвЛагера на съединителя е около 60лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм с сущия проблем,найстина май тва си им е слабо място на тия сивелки шот и на един приятел се качвах да я тествам(тамън я е вкарал)ио на нея беше сущата работа горе съединитела :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига с тоя съединител ... Това не е Жигул.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теро реро , бе ти остави жигулите, ама моята като я взех си и тропаше аксиалния лагер, май ще се окаже масов проблем :Dдано не се расърдиш за обръщението ми към теб! (без лоши чувства е! :( )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лагера съм съгласен на 100 % с теб. И на мен така ми виеше и като го смених млъкна. Имах предвид относно "съединителя" , че не е като на жигула , москвич и голф ( :D ) като вземе да ти отделя високо и това да значи че е заминал. При Онда е саморегулиращ (като изключим тези дето са с жило) и да го смениш с чисто нов пак ще си отделя на същото място. п.п. не си единствения дето да ми вика така :(

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

остана да видим колегата като свали скоростите кой аджеба ще е виещия.А ти теро реро фани спри да подбиваш търговията на съединители в България :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, колеги!! Като натиснеш съединителя и тогава вие или шуми е АКСИАЛЕН лагер. При мен е друго , като натисна педала и спира.Ще я сменя, ще я купя от DRAGI4 !!!!!! Но сега правя други ремонти от ПТП , и малко с парите съм зле.Съгласете се ,че все пак---- 180кутия+30 доставка+80 монтаж и демонтаж+ феродов диск, че отделя горе=около 320 лева и са си пари, нали ? поздрави от ВИДИН...........

Редактирано от PETROFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма проблеми със съединителя, предавките влизат нормално, но шуми когато е отпуснат на свободна! Шума е все едно има пясък при съединителя :( От какво може да е?доп: при натиснат съединител шума изчезва

Редактирано от mihou

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MIHOU--------- добре дошъл при моя проблем, лагер на скоростна кутийка..Колкото и да не ти се иска е така...........Има ли и други на свободна да шуми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, колеги!!

Колега, колега !! Мерси че ме светна :lol: Аз си знам че продавач на домати (това съм аз) не може да разбира от коли ама все да кажа и аз някоя тъпотия . Само не разбрах такъв завършен автомонтьор като теб защо се нуждае от съвети ?? :stupid: п.п. Мога да ти продам една кутия за 300 лв ако искаш :unsure: п.п. Край вече спирам да пиша в раздел "технически" ! Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той до сега как не се е разбил напълно този лагер... От много време шуми така, и няма промяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MIHOU--------- добре дошъл при моя проблем, лагер на скоростна кутийка..Колкото и да не ти се иска е така...........Има ли и други на свободна да шуми?

Мене ми шуми яко от някаде.

п.п. Край вече спирам да пиша в раздел "технически" !

:stupid::unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теро ти не само в раздела тр да спреш да пишеш виж има разни агро форуми там се ориентирай :lol:Отностно проблемът на колегата.Засили колата с около 70 на трета върни 2ра и отпусни съединителя малко по рязко, какво чуваш в този момент?Ако само двигателя се форсира, 95% аксиален лагер, но ако се чуе и един звук все едно торшиш лед с блендер то тогава си за твоя любим лагер!mihou: реално лагера се е разбил напълно, но не пречи да върши работа, е не е по този начин както е предвиден, но все пак е там и бута :stupid:Бих те посъветвал да караш докато събереш пари за съединител /поне аз това правя/, че като отвориш за лагера да не се окаже че и съединителя не му остава много :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем ,на свободна като натисна съединителя и спира да шуми. Аз поне знам ,че ще стана скоро за съединител,защото от 1-ва на 2-ра се замисля за около секунда. Аз все си мисля ,че е аксиален лагер. На баща ми на буса го сменихме аксиалния преди 40000км и сега пак почна да вие,като симптомите са същите като моите. Колега,карай докато не земе да вие така ,че да се нетрае,купувай един комплекти я разпарчетосвай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PETE_TONG не забравяи факта, че колегата настоява да си смени скоростите :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе колеги и моята вие на свободна и като натисна съединителя спира ... да си търся ли вместо аксиален лагер направо ново Y2, че гледам са по-ефтини? :stupid:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де след като предварително знаеш отговора на въпроса си ,защо пускаш тема???колкото да си поразмърдаме пръстите да пишем ли?това че ти отделя съединителя горе не значи че е за смяна,от 2,5г карам с отделящ горе съединител и нямам никакъв проблем с включването на скоростите.това че на 5 от грубо 5000 сивика им вият лагерите на кутиите, слабо място ли го прави. Не забравяйте че караме коли на по 15г и с по над 200 000км ,просто му е дошло времето. ;) изгоря ми десния габарит. това масов проблем ли е??? да очаквам ли и левия да изгори НЯКОГА??? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха и после как няма да и е скъпа подръжката на хонда като за 1 лагер хора сменят цяла скоростна кутия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слабото място на Сивик 5ген са задните вежди на калниците, а не скоростите.Какво ад очакваме от кола 1992год, по която 80/100 от нещата са сток. Може би да не вие нищо, няма как да се случи това.На мен ми се вие свят в завоите със Сивика ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега за това си прав,ще те допълня малко и аз ''вратичката за багажника'' под номера всеки 2ри сивик 5та са му излязли младежки пъпки там :huh:

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих те посъветвал да караш докато събереш пари за съединител /поне аз това правя/, че като отвориш за лагера да не се окаже че и съединителя не му остава много :dry:

То друга мисъл не ми е минавала през главата. Щом ще се отваря кутията, трябва и съединителя да се смени. Колкото и да му остава, предпочитам по здравичък съединител, защото няма да се спра до там, ако имам пари :dry::huh: Веждите са на първо място, обаче :huh: ще е една мноого дълга пролет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега виждам,че сме и градски,преди 3 дни смених моята кутия на d16z6 проблема ми беше абсолиутно същия и това са лагери на първичен и вторичен вал,поразпитах се и установих,че наи добре кутия 2ра ръка,моята излезе+маслото+доставката 238лв.купих я от колега от форума,кутията е супер.сега си имам и едни резервни скорости от старата.смених я с един приятел не е сложно,излезе ми 10лв.за почерпката естествено.пък и във видин не бих дал на всеки да ми пипа в кутията,вземаи 2ра ръка.

Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа, че скоростите на сивиците за железни. Незнам дали има други толкова издръжливи. Като си взех колата, беше със шумове в ск. кутия, като съвета на всички беше да карам докато не се пр..бе тотално. Карах година и половина, като през това време не съм я щадил изобщо. Накрая я смених с по-къса ск. кутия, а на тая и се смениха лагерите и е като нова, така че карайте си и тея шумове да са ви най-малкия проблем. Като имате някой друг излишен лев си купете лагери и забравяте за шумове в кутията. Относно съединителя и моя отделя горе, а е нов, така че явно на сивиците им отделят там съединителя :D За здравината на кутиите давам пример какво ми се случи преди няколко месеце на новата кутия: http://forums.hondabg.com/index.php?showto...;hl=Most_Wantedот тогава съм нямал никакви проблеми, нито с включване на скорости нито с нищо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е за съединителя не е вярно моя отлепя долу не е като на фолксваген да ми са удрят колената във волана :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега виждам,че сме и градски,преди 3 дни смених моята кутия на d16z6 проблема ми беше абсолиутно същия и това са лагери на първичен и вторичен вал,поразпитах се и установих,че наи добре кутия 2ра ръка,моята излезе+маслото+доставката 238лв.купих я от колега от форума,кутията е супер.сега си имам и едни резервни скорости от старата.смених я с един приятел не е сложно,излезе ми 10лв.за почерпката естествено.пък и във видин не бих дал на всеки да ми пипа в кутията,вземаи 2ра ръка.

най накрая и някой свестен отговор, мерси и аз така мисля, а младежа с доматите да си ги продава и да си смени капачката на радиатора ,че май е за смяна....................исказва се ,колкото да не продава домати :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласете се ,че все пак---- 180кутия+30 доставка+80 монтаж и демонтаж+ феродов диск, че отделя горе=около 320 лева и са си пари, нали ?

...странен човек си ревеш,че Драгича не ти бил пратил кутия,а като ти писа,че няма проблем да ти я прати изведнъж ти се видяха много парите нямал си и ала-бала ...хем та сърби хем та боли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,най-добре си купи един комплект за отремонтиране на съединителя и лагера на първичния вал и си я отремонтирай. Комплекта стува към 160/'170лв(поне в СТЗ) на Ниппартс и лагера е към 50лв,ако решиш и да си подмениш маслото на кутията към 20лв пълнсасинтетика 10/40 и за скромните 250лв ще имаш напълно обновена кутия във което ще си сигурен поне още 50000км. Ако купиш втора ръка кутия със стария съединител ли ще я оставиш и старото масло? Ами ако след 2000км почне и тя да вие,кво правим? Мисли прагматично!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласете се ,че все пак---- 180кутия+30 доставка+80 монтаж и демонтаж+ феродов диск, че отделя горе=около 320 лева и са си пари, нали ?

...странен човек си ревеш,че Драгича не ти бил пратил кутия,а като ти писа,че няма проблем да ти я прати изведнъж ти се видяха много парите нямал си и ала-бала ...хем та сърби хем та боли :)
не е така, това му писах в смисъл,че ще я взема по натам, така ,че не фантазирай и не ме интерпрететирай грешно!И не ми върти интриги с ДРАГИ4-а , бих те замолил. айде поздрави от ВИДИН !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за "фейк турбото" :punk: . Аз ще пробвам първо със смяна на маслото, че то е най - лесно. Ако не се получи, тогава вече подред: състояние на съединител (като има кинти за смяна) и евентуално накрая кутия/лагер (както дойде).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с масло ,ама ъ,ъ,ъ. иначе мерси , изразил си се кратко и ясно, браво . поздрави хасковлий :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми се появи шум в кутията преди 1 год.оказа се първи лагер на вторичен вал-100 лв. за лагер+ремонта.беше му се разрушила циментацията или както там се казва,казаха ми че ако карам така ще стане по-лошо,може да блокира и да строши всичко вътре.като я купих преди 2 год. не и проверих нивото на маслото в скоростната кутия,оказа се че е било малко и затова се е прецакал лагера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само да питам...какво масло слагате в скоростната кутия?Не ме интересува за мен, аз знам какво слагам, интересно ми е другите с какво го сменяват!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...