Jump to content
Crazy job

покупка на Роувър 214

Recommended Posts

Здравейте колеги! Може би е малко странно точно тук да задам този въпрос,но ще рискувам.Налага се спешно да се купи кола за баща ми и искам да знам нещо по-вече за тази http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu...&f1=details Rover 214.С хондов двигател ли е,разход на гориво,има ли слаби места и какви са и каквото друго се сетите ще ми е от полза и стрували си да у вземам. Благодаря на всички помогнали с отговор предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Специално на този двигател пише Rover, а и не прилича на двигател на Honda. За бензиновите двигатели на Rover досега не съм чул добър отзив, поради тази причина се отказах да купувам такъв (отначало се колебаех м/у англичанката и Ровър 400). Отделно частите по купето им са нереално и безобразно скъпи, да не говорим, че почти никъде ги няма. В мобилето има 100 обяви за Ровър на части и като се обадиш почти никоя не е реална или цената е като за нова част. Според мен тая марка е за избягване като цяло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на капака си го пише.Wiki-то казва, че 2 двигателя на Honda се слагат в този модел, ама тази бройка е с Rover DOHC, 1396cc, 16v, MPI - 103 hp.За модела нищо не знам - пиша, това което виждам и което намерих в wiki-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че е по-добре да зададеш въпроса тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм чел слабо място на К-серията двигатели на Ровер, която включва двуваловия 1.4 е гарнитурата на главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя малко индиректен опит.Бащата на колега купи Ровърче със същия двигател но със проблем-издухана гарнитура на главата.След подробно интересуване се оказа че основен проблем на Ровърчета с такъв двигател е гарнитурата на главата и болтовете на главата.Признака беше смесване на масло с антифриз(черно казанче на охладителната система).Частите и труда не са евтини,ремонта не беше малък и се оказа обща болка за такива коли.П.П. Разгледай форума на Ровър те са доста добре запознати с проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав за гарнитурата. Често имат проблеми с нея, а и от приятели майстори знам че е доста трудоемка смяната, понеже двигателя е като сандвич - болтовете на главата минават през целия блок и стигат чак до картера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е точно "слабо място". Просто гледай на нея като консуматив, който се сменя на 80,000-100,000 километра. Един колега имаше такъв и, общо взето, беше доволен. Но все пак е по-добре да се поразрови човек във форума на Rover.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен на външен вид нищо добро не мога да кажа имахме 216 не изкара и година без проблем а вървеше малко повече от моятагарнитурата на главата май се сменяше със смяна на маслото :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за бързите отговори. Разубедихте ме много лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Може би е малко странно точно тук да задам този въпрос,но ще рискувам.Налага се спешно да се купи кола за баща ми и искам да знам нещо по-вече за тази Rover 214.

Точно от тази с К-серията мотори бягай много на далече...Всичко което са ти изброили като дефекти колегите надолу е вярно.. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...виждал съм такъв Роувър с двигател на Хонда 122 коня някъде бяха,но този не е такъв.Та онзи беше много дурако устойчив особенно на юркане но поставянео на неподходящ маслен филтър сложи край на живота му,а беше преживял и две ПТП -та и беше оцелял след безумствата на собственика му :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Специално на този двигател пише Rover, а и не прилича на двигател на Honda. За бензиновите двигатели на Rover досега не съм чул добър отзив, поради тази причина се отказах да купувам такъв (отначало се колебаех м/у англичанката и Ровър 400). Отделно частите по купето им са нереално и безобразно скъпи, да не говорим, че почти никъде ги няма. В мобилето има 100 обяви за Ровър на части и като се обадиш почти никоя не е реална или цената е като за нова част. Според мен тая марка е за избягване като цяло.

колега преди хондата имах ровер ...400 та за 2 години освен гарнитур и съединител друго не съм сменял ........ а за частите не са толква скъпи ..много части са взаимно заменяеми с тея на англичанката -ходова част салон врати и други работи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И подарен не е за взамане,гарнитурата ще ти разкаже играта,тръгне ли веднъж няама оправия,а и като сменяаш гарнитура не е само тя,те са болтове то е глава , ако я изкриви,по далече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И подарен не е за взамане,гарнитурата ще ти разкаже играта,тръгне ли веднъж няама оправия,а и като сменяаш гарнитура не е само тя,те са болтове то е глава , ако я изкриви,по далече

Ако има някой ровър за подаряване да ми се обади! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако е за подаряване и аз ще го взема понеже си имам хондов двигател и тогава ще си карам и ще си свиркам ;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1500лв., спокойно може да си намериш Кончерто 122 магаренца!Ровъра го забрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровъра го забрави!

Този точно - да, но има добри машини, много добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Темата може да се трие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятел имаше такъв и 2 пъти къса ангренажен ремък за 20000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...