Jump to content
gena_bs

Помощ за избор на Accord 6 Gen

Recommended Posts

Благодаря за отзивчивостта, колеги!

 

едмундо,

Явно си много навътре в материята. Ако не ти е проблем, напиши ми 10-те слаби места или колкото са там, моля те!

 

Отнася се за европеиски акорд демек англииски до 99 година-

1-лошо качество на сглобката

2-нискокачествени материали, разлепват се врати тавани..

3-лоша маневреност, завива кат камион

4-лоши спирачки

5-слабо парно

6-проблеми с рейката

7-предницата е бетон но разбива горни шарнири честичко

8-няква странна неустоичивост за кола с тия размери

9-проблемни ел.стъкла

Аре да не стават 10....

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мина ми времето за редакция та за тва...изводът е един - акорд купе в периода 1999-2002,е те тва е твоята а един ден и моята машина ;) п.п-абе кофти са англичанките и тва е,ама си я карам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много едмундо!

Ти направо ме разби! ;)

Аз си мислех, че Honda са доста по-добре от други марки като качество на изработка... Все пак държи цена (8000 - 10000 и нагоре).

За завиването - видях, че радиуса на завой е с метър повече от колите в същия клас, но чак пък като камион;) А това за нестабилността силно ме притесни! Аз си карам бързичко и много ме дразни, когато колата започне да се клати при резки манвери!

Забелязах, че малко повечко гори, но вече бях го преглътнал на фона на комфорта. За съжаление купето не ми върши работа...

С две думи ти ме върна в изходна позиция! ;)

Взех да се замислям дали да не си взема нещо евтино от друга марка и да си го оправям после? ;)

 

Искам някаква кола, която да обслужа за 1000-2000 лв. с ремонтите и гумите, и да имам разходи по нея само за текущо обслужване!

Станах автомонтьор покрай колата на брат ми, но главно поради некадърни майстори. Излизат дребни нещица по нея, а аз съм си перфекционист и искам всичко да си е както трябва. Обаче покрай отстраняването им "майсторите" повредиха други, така, че сумата нарастна неимоверно. Само за последната година отидоха над 1000лв. Вече колата е в много добро състояние, но няма екстри, двг е малък за почти 1300кг комби. Освен това ми е тесничко в Astra и исках да мина на по-висок клас....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си купе като на по-горните снимки...тва е коренно различен автомобил превъзхождащ всички свои аналози от тези години,просто е с две врати но отзад има достатъчно място!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега навигацията си работи но ти трябва карта,за БГ все още няма,но за Европа си има мисля че около 120,130 лв струваше.Относно недостатъците който Едмундо ти изброява ако не си забелязал това го пише за моделите ДО 1999 г. мойта е 2000 и нямам нито един от тези изброени недостатъци,мога да ти кажа че колата е бетон и няма да сбъркаш ако си вземеш такава Хонда.За цвета червен не съм виждал но и няма да и отива на тази кола според мен .Мисля още че имаш прекалено много критерий за кола втора ръка(това да го има онова не,па и цвета...),по добре бегай у магазина и купувай чисто нова поне там ще си е направиш както искаш :punk:

Редактирано от deejay

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивчивостта, колеги!

 

едмундо,

Явно си много навътре в материята. Ако не ти е проблем, напиши ми 10-те слаби места или колкото са там, моля те!

 

Отнася се за европеиски акорд демек англииски до 99 година-

1-лошо качество на сглобката -- Лошо качество на зглобката може да има при англииския Сивик , но при този Акорд не съм забелязъл такова нещо.

Вътре по интериора нищо не ми скърца за разлика от Голф 3-4, Вектра 2002, БМВ Е46.За 10 годишен автомобил мисля , че е показателно това.

 

2-нискокачествени материали, разлепват се врати тавани..- Единственото което се е изхабило по моят интериро е изтъркан волан и то само най-горе.

3-лоша маневреност, завива кат камион -- бих казал задоволителна маневреност .Не е перфектна.

4-лоши спирачки - за мен спирачките са горе доло добре, но има какво още да се желае.

5-слабо парно - Аз нямам проблеми с парното работи на 6.

6-проблеми с рейката- чувал съм за този проблем.Според мен е нормално ,за стар автомобил с тази маса 1380 кг. + нашите лунни пеизажи да има по чуплива рейка.

7-предницата е бетон но разбива горни шарнири честичко- не съм имал проблеми с предницата от както имам колата(1 година)

8-няква странна неустоичивост за кола с тия размери- за мен колата има перфектна устойчивост.

9-проблемни ел.стъкла- с 4 ел. стъкла съм и за сега нямам грижи с тях.Само релетата се чуват, това прави впечатление.

Аре да не стават 10....

Забелязвам , че си написал "Отнася се за европеиски акорд демек англииски до 99 година-" ,мойте корекции са за Акорд 99-2002

Аз ще добавя , че звуко изолацията е слаба част(но тов е така при повечето Хонди от тези години).

Подлакътника се прецаква, но това е дреболия.

Ето тук съм сложил малко инфо за Акорд 99-2002 : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=34932&hl=

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май е време да се обадя и аз!За 40к километра от изброените съм забелязъл единствено проблема с радиуса на завиване. Интересно ми колко от притежалите на автомобила са имали и какви от изброените слаби места?Отоплението на автомобила е едно от нещата което ме впечетлява! При минус 15 градуса температурата в купето е 27 градуса и то защото е настроен климатроника на толкова. Това е доказано С измервателни уреди. Вентилатора почти не се чува дори и при такава температура.Устойчивоста на колата е впечетляваща при всякаква скорост, а тези дни установих и при сняг и лед. В Варна тези дни условията са повече от зимни. Но колата така се държи на пътя, чесе притеснявам от увереноста която създава. Автомата има голямо предимство в тези условия - Не съм боксувал нито веднъж, а не съм да спрял да карам всеки ден (освен 5 часа на магистрала Хемус, ама това е друга тема). Екстремното спиране също е много впечатляващо. Веднъж возих двама. Един отпред С колан И един отзад без. В един момент с около 80 км/ч, реших да спася живота на едно куче и моята предна броня. Успях! С периферното си зрение гледах как задния се опитва да изкърти облегалката на предния. Предния с облекчение доволно съобщи "добре че имах колан". Между седалките имам чантичка, която от спирането беше изключила колата от скорост, което ме притесни до момента в който го установих.За другите слаби страни нямам наблюдения.А гледам, че "си ги мериме". В такъв случай аз съм претендент за "най-натоварена кола". Моята има вскчки екстри за модела без подлакътник (за съжаление), антикрило и ESP (ако изобщо някой има в България). Друг претендент!? :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за ценната информация!Да, капризен съм откъм екстри и не само. Просто защото в момента имам само климатик, ABS и 2хAirbags. Колата не е моя и по стечение на обстоятелствата не присъствах при огледите и покупката й! За което горчиво съжалявам!Друго си е колата да има огледала с подгряване и отопляемо предно стъкло или поне в зоната на чистачките. Последното разбрах, че го няма в 6-та генерация. Знам, че Accord 6 gen е с най-много екстри в оборудването в класа си и затова се насочих към модела. И заради двигателите на Honda, разбира се.Цветът не е от значение. Както вече написах, тези, които съм видял ми харесват, с изключение на тъмносиния. Днес видях 7 генерация на снимка и прекрасно й стои огнено-червения цвят!Колкото до нова кола - за съжаление не мога да дам 70-120 000лв., иначе си взимам една легендичка и спирам да се занимавам с глупости! :)Докато обсъждаме модела тук, активно четох по руските форуми, особено http://www.accord-russia.ru/Появиха се и други "проблемчета", за съжаление доста често срещани. Обсъждат се повече 2.3л двг, но има и за 2.0 VTEC. Някои от тях колегите вече ги бяха описали - по-малък пътен просвет, проблеми с предното окачване, недобра шумоизолация, слаби спирачки, чупене на огледала от студа...Най-много ме учуди и притесни големия разход на масло в двигателя F20B6 при около и над 6000об/мин! :punk: Споменават се стойности от 1-1,5л. на 10000 до 300-500мл. за 1000км, което за мен е доста. Разбира се, ставаше въпрос за "прибалтийски" екземпляри. Доколкото разбрах, това е аналога на "италианките" у нас. :D Освен това имаше много полезни сравнение с други марки автомобили от този клас (Avensis 1, Mazda 626) и не само, което ми даде по-пълна представа за Accord 6 gen.Общо взето именно тези сравнения и отзиви на собствениците ме окуражиха все пак да не се отказвам от търсене точно на такъв автомобил. Разбира се, задължително трябва да се кача и да го покарам, преди да взема окончателното решение. И другото е да събера парички, че иначе всичкият ми мерак ще отиде на вятъра! :D Както вчера ми каза един мой приятел, който кара Mercedes 123 (1994), служебни Nissan Maxima V6 24V, Primera, Sunny, Toyota Avensis 2 и Verso: "Honda Accord е бутиков автомобил за познавачи, в добрия смисъл на думата"!

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам наблюдения върху модела каран от Dachev , и все пак никога вече не бих си взел англичанка,,,,и да караш ли я във високи обороти лапа масълце, моята го прави дори и след смяна на сегменти...КУПЕ човече вземи си купе, нищо бутиково няма в англичанките!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако изобщо с две врати ти влиза в плановете, кажи, ще се пробвам да ти отговоря на въпросите.Разбирам, че си взискателен откъм комфорт и удобство в колата.В това отношение купето има с какво да те изкуши :)Дори и моето, което (както колегата ме разкри :punk: ) е сравнително базова версия, има:- Ел. огледала- Ел. отопление на огледалата- Автоматично отварящ се багaжник с бутон на дистанционното- Отопление на седалките (Никога не съм мислил, че е такъв кеф)- DRL - Дневни сетлини (Светят дългите с около 30%, сами се включват, пестиш от глоби)- Criusе Control- Ел. Шибидах- Ел. Огледала- КлиматикОсвен това въпреки спортния вид колата има голям просвет, което за нашите условия е много ценно. Пред блока се конкурирам с местата за паркиране на джиповете :DГумите могат да се сменят с доста по-високи, "кошовете" са достатъчно големи и няма да опира никъде.Багажникът е много голям, по литри май е повече от този на пасат примерно...Пък и сега падна акциза и ако се разтърсиш, можеш да се уредиш с модел със V6 - 190 коня, с ръчна скоростна кутия задължително. Тогава кефа ти ще е пълен...

Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък и сега падна акциза и ако се разтърсиш, можеш да се уредиш с модел със V6 - 190 коня, с ръчна скоростна кутия задължително. Тогава кефа ти ще е пълен...

и такова животно нема.......всички V6 3.0 са автоматици :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и са 200 к.с. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен огромна помощ оказваме на колегата!!!Да не казвам мойта колко е дълга..............................! :P Та нека си заврем таралясниците в дивия ;) и да помогнем на човека да си избере кола!!!Ма кат гледам къв сеир сме,по-добре да се консултира в други сайтове! :):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ау голям срам...Бъркам Peugeot 406 Coupe с Honda :lol: Ама напоследък взе да ми се иска френска ... такова де.... кола и на... Издадох се... :argue: Прави са колегите, V6 на Accord Coupe е само автоматик, а от него трябва да бягаш надалеч! Много се чупи....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кво толкова лошо видя във френските автомобили :lol:или хонда те е кърмила като малък!!!стига :argue: иди си излей мъката в некоя кръчма,а аз да си гледам турския сериал :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво ти стана па на теб бре..нещо не моа ти схвана идеята...или просто си плещеш ей така!Къв сеир кви щуротии..колегите бяха достатъчно конкретни и изчерпателни за разлика от теб...!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега то бива изисквани за кола та ти направо искаш кола от магазина и ако има подръжка бонус. Незнам какво искаш да си намериш но и нова кола да си купиш пак ще даваш пари по нея. Но гледай от всички таратайки да избереш най малко развалящата се. Аз лично за себеси се обедих че Хонда са едни от малкото коли които са толкова издражливи и няма значение каде е произведена. Дано попаднеш на екземпляр който си заслужава, че от много изисквания накрая да не се нахендриш на някоя дето и е взето здравето и после ще викаш тези в форума на хонда какви ми ги приказваха а тя каква излезе. Затова гледай колата която копуваш дали е за копуване а екстрите и другите щуротии са само глезотики. Те всичките имат необходимите екстри ако имаш късмет да има и повече няма лошо но гледай колата да е бива и да си струва парите които ще дадеш, няма значение марката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кво толкова лошо видя във френските автомобили :argue:или хонда те е кърмила като малък!!!стига :lol: иди си излей мъката в некоя кръчма,а аз да си гледам турския сериал :o

Абе колега... Аз съвсем сериозно съм се загледал в това Peugeot Coupe.7,9сек от 0 до 100. Италиански дизайн и френска практичност... Цена примерно 3к евро в Германия.Ако не беше данъка от около 500лв на година (за Варна), досега да съм тръгнал из европата в лов на такова...А иначе какво лошо да си обсъждаме? Като гледам и колегата не се е клел в Хонда, така че да обсъдим и алтернативите :tooth: Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави са колегите, V6 на Accord Coupe е само автоматик, а от него трябва да бягаш надалеч! Много се чупи....

Ай стига с тези проблемни автоматици вече. Колега колко коли с автоматични кутии си имал и колко от тях са дефектирали? Говоря за опит не за слухове и статии.

Аз лично за себеси се обедих че Хонда са едни от малкото коли които са толкова издражливи и няма значение каде е произведена. Дано попаднеш на екземпляр който си заслужава, че от много изисквания накрая да не се нахендриш на някоя дето и е взето здравето и после ще викаш тези в форума на хонда какви ми ги приказваха а тя каква излезе. Затова гледай колата която копуваш дали е за копуване а екстрите и другите щуротии са само глезотики. Те всичките имат необходимите екстри ако имаш късмет да има и повече няма лошо но гледай колата да е бива и да си струва парите които ще дадеш, няма значение марката.

Тук съм напълно съгласен с колегата, кратко ясно и точно написано.п.с. Извинявам се за оф-а
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави са колегите, V6 на Accord Coupe е само автоматик, а от него трябва да бягаш надалеч! Много се чупи....

Ай стига с тези проблемни автоматици вече. Колега колко коли с автоматични кутии си имал и колко от тях са дефектирали? Говоря за опит не за слухове и статии.

 

A ти колко автоматика си имал, които не са се счупили?

 

Като за начало можеш да прочетеш тук - хората са отворили специална тема точно за чупливите автоматици на 6 gen.

http://www.v6performance.net/forums/showth...&forumid=18

 

Или тук:

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord

Despite the Accord's reputation for reliability, the V6 models were plagued by transmission failures and were even included in class action law suits against the company (4 cylinder models were also affected, but not to the same extent). This caused the Honda Corporation to extend the warranties for the 2000 through 2001 models to 7 years or 100,000 miles (160,000 km).

Общо взето хонда са имали огромни проблеми, дори са удължили гаранцията на моделите с автоматична скоростна кутия.

Имало е и дело заведено срещу тях от недоволни клиенти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колко се чупят и неразбирам от чужди езици но моята си е автомат и не я сменям за нищо. До момента си е карам и никакви проблеми нямам с скоростите, работят перфектно единствено този тампон който се прецаква и моя е почнал леко да се чува и ще го сменя скоро. Но като цяло си е голям кев типтроника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм доста за предишния ми Акорд 6 ген. 2000г. , 1.8, автоматик.С риск да се повторя ще пиша и тук.Взех го на 1г. и 20 000 км.,когато го продадох беше на 6г. и 180 000 км.През това време освен консумативи съм сменял само преден лагер ( след удар в дупка) и тампони на предна стабилизираща щанга.През цялото време е обслужван само във фирмени сервизи на Хонда и не се чувствам по-беден от този факт.Среден разход : 7.5-8 извънградско и 12 градско. Не знам кой какво е чел, чувал или виждал, но моят беше произведен в Англия и разполагаше с всички екстри за модела ( климатроник, подгряване на огледалата, типтроник ел.седялки и т.н). Не съм забелязал нито един от гореспоменатите проблеми, а относно качеството на интериора - безупречно.Към колегата който е чувал и чел за автоматиците :От 1998 г , повечето Хонди които съм карал са автоматици ( Акорд 6, Акорд 7 , ЦРВ 1 , ЦРВ2, ЦРВ3, Сивик 7, "Легенда").Общо за този период имам над 400 000 км и не съм забелязал каквито и да е проблеми с автоматичните кутии.Важно е да отбележа, че някои от споменатите автомобили са купувани втора ръка и са над 150 000 км, като за тях също нямам оплаквания.Покрай мен, пет души се зарибиха и са си купили Акорд 6г., като досега никой не ми е казал " Защо ме набута".Така че , колега ако ти трябва още инфо за модела може да питаш и на лични, че тук май се говори са всичко друго, но не и за твоите "мъки" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Колега ако обичаш не ми отговаряй на въпроса с въпрос!

2. В момента карам първия си автоматик и е минал повече от 130 000 мили (по-километраж), в линковете които си посочил я провери при колко хиляди мили започват да се показват фабричните дефекти на автоматиците в US!

3. Декември миналата година карах Акорд 6-ца в Щатите и автомата си работеше без никакви ядове, километража показваше около 160000 мили а колата е била купена на 30000 мили.

4. Колко ли ще са колегите във форума с фабрично дефектирала кутия от въпросните години!

 

:) Пак се извинявам и спирам

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз да се опитам да помогна на колегата със собствения си опит с тази кола.Карам такава 2 год. , купих я на реални 244 000 км сега е на 277 000 , 2000 год. , 1,8 ls . Най големият проблем досега ми беше смяна на спирачна помпа , аз така си купих колата- с прекарана . Тогава нямаше на склад в БГ , а и цената беше солена - от 530 лв. и нагоре , повече от 2 седмица доставка и т.н. , добре , че колега от форума ми изпрати втора употреба от Португалия.От тогава единствено сам сменил 2 шарнира /не че имаше нужда / , накладки на всички колела/то си е консуматив /, една крушка на габарита , и сега и термостат . Естествено след покупката 2-та ремъка , ролка и масла и филтри+ поленов , въздушен .Колата върви перфектно до момента , доволен съм и от пътно поведение , за разход няма да говоря / карам на LPG/ , за 10 000 км. / до смяна / доливам около 1L масло . Стабилна е , достатъчно мощна , преходи от по 500 км. с над 170 км . ч. / по немските магистрали / не се усещат . За мен в момента това е един изключително добър автомобил ,здрав и некапризен за нашите условия , а сега и цените на резервните части паднаха доста . Дано съм бил полезен . И друго - кола се купува повече със сърце , отколкото с разум :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към създателя на темата: Този акорд за който питаш (6-а ген., модел 1998-2002, с фейслифт - леки промени на предни фарове, предна решетка и предна и задна броня през Септември 2000), всичките бензинови мотори с които е предлаган (1.6 116к.с., 1.8 136к.с.с, 2.0 147к.с.с, 2.3 154к.с.с, 2.2 212к.с.с) за с VTEC. Последния мотор - 2.2 212коня е на Type R версията, мнгоо рядко срещана, така че няма да ти говоря за нея, няма смисъл да те обърквам допълнително. Акорд 6-а ген е правен в англия, той е единствения акорд, който е предлаган както във вариант 4 врати седан, така и 5 врати хечбек - познават се външно като се загледаш в профил задницата - при хечбека "багажника" е по-къс и стъклото по-полегато, както и чистачката на задното стъкло де; версията Type R е била САМО 4 врати седан. Никога преди и след това (е, с леки изключение де - преди няколко месеца за Сев. Америка Хонда пуснаха на базата на акорд едно изчадие грозно, надигнато дето нито е хечбек, нито е комби, но както и да е) Акорд не е имал вариант 5 врати Хечбек - само този модел има тази разновидност. Предлаган е и 2.0 TDI 90 коня мотор на ровър (познат от предния модел за който едмундо ти говори за недостатъците му).Според ниво на оборудване (което не винаги зависи от годината и това с кой мотор е) варират екстрите. Понеже спомена подлакътника между предните седалки - има такова нещо, но не при всички модели, т.е. бил е опция. Виждал съм 1.6 с подлакътник и същевременно 2.0 с кожа и нави, която няма подлакътник. Същото важи и за климатроника, ел. седалките. Има и друго нещо което не при всеки един такъв англииски акорд го има, но според мен е важно за кола за толкова пари (а същевременно и удобство, най-вече при дълъг път) - не всички акорди имат "чупещи" предни подглавници, обяснявам: почти всеки подглавник на всяка кола може да се регулира във височина - това ясно, но не всеки може да се регулира под наклок, т.е. да се "скършва" под ъгъл така че главата ти да е плътно облегната на него, без да се напрягаш и да си отпускаш главата назад и да нарушаваш видимостта си напред. Друго нещо: само шофьорската седалка има по-"финни" настройки (визирам регулиране във височина), докато тази на пасажера - дясната (ако колата е с нормална, лява дирекция де) има регулиране само напред, назад и .... това е, като на евтина, малка кола. Няма регулиране във височина - междодругото, че спомена "легенда" - тъпото е че дори и стария леджънд (КА9 модела) също няма регулиране на пасажерска седалка в дълбочина, а само напред и назад - т.е. като СИВИК, като жигула, като стара, евтина бракма (без да се обиждаме, все пак и аз съм хондаджия :) , ама което си е истина - истина си е) !!! За някои това са незначителни неща, но лично аз мисля, че са важни, особено при по-дълъг път, а и при положение, че мноооооого по-евтини и по-нисък клас коли (че дори и по-стари като модели) други марки предоставят тези неща ей така....При TYPE R версията с 2.2 212 коня мотор, екстрите не са от комфортните, даже напротив - при тази кола няма климатроник, няма подлакътник, седалките са различни (рекаро), навигация не е предлагана, там се набляга на лудо шофиране, не на конфорт. По принцип, най-вече при модела с 2.3 мотор ("Type V" е наричан по междодругото) е бил най-луксозно пипнат от към екстри, но не съм напълно сигурен - мисля че само след 2000-ата година се предлага, т.е. само след фейслифта, от първите години го няма този мотор и по-лускозен модел.Понеже останах с впечатление, че търсиш по-голям 4-врат седан за дълги разтояние (може и грешно да съм те разбрал), затова ти ги споменавам тези иначе дребни детайлчета, но същевременно точно такива дреболии правят едно дълго пътуване луксозно, комфортно, приятно, а не изморително, еднотипно и уморяващо (я на г*за, я на кръста....) Оглеждай се за тези неща, поне за мен е дразнещо наистина кола на 10 - 12 години за средна пазарна цена от около 8000лв, не всеки модел да е с подлакътник или подлгавника да неможе да се регулира в наклон (за пасажерската седалка вече споменах), при положение, че за такива пари се намират много добри (ако не и по-добри) немски алтернативи като например БМВ Е46 или малко по-стария Мерцедес Е класа W210 при които за такива неща да се говори (регулиране на подглавник в наклон) е смешно... разбирай го това както искаш.Успех и да знаеш - всичко е на късмет. Това, че някой пише, говори или само си мисли, че дадена кола е здрава или чуплива, не винаги важи с пълна сила, при стара кола всичко е на късмет. Може да я обслужиш с най-хубавите и скъпи консумативи и да я глезиш като малко дете и пак да ти направи поразия, а може и маслото да не сменяш от цицерлък и тя пак ще върви безпроблемно - всичко е на късмет.Успех !

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Колега ако обичаш не ми отговаряй на въпроса с въпрос!

Не обичам...Ето ти факти:

http://www.carcomplaints.com/Honda/Accord/2000/

 

2. В момента карам първия си автоматик и е минал повече от 130 000 мили (по-километраж), в линковете които си посочил я провери при колко хиляди мили започват да се показват фабричните дефекти на автоматиците в US!

Хм, бил си в САЩ, а английски май не знаеш, да ти превеждам ли?

Ето от линковете, които съм посочил:

When will the transmission fail?

It's unpredictable, some people report 100,000 miles on their transmission with no signs of slowing down, other's have had to replace it at 33,000 miles. Some are stock, some have the B&M supercooler. It's totally random.

 

3. Декември миналата година карах Акорд 6-ца в Щатите и автомата си работеше без никакви ядове, километража показваше около 160000 мили а колата е била купена на 30000 мили.

Аха, желязна логика! Карах една кола, нямаше проблеми, значи всички нямат проблеми.

 

4. Колко ли ще са колегите във форума с фабрично дефектирала кутия от въпросните години!

Посочил съм линк на поне един :)

 

Та значи:

1.Има заведено съдебно дело срещу Хонда точно заради чупливата скоростна кутия, точно на accord 6gen!!!

2.Хонда увеличава гаранцията точно на този модел в резултат на това.

3.В почти всеки форум на хонда на запад има sticky тема точно за проблемите точно с тази скоростна кутия.

http://www.hondaproblems.com/Accord/transm...n-failure.shtml

http://www.hondaaccordforum.com/forum/show...ic+transmission

....

 

Всъщност, едно просто разхождане из google води до това.

Да ти превеждам, ако не разбираш?

СПИСЪК С ПРОБЛЕМИ НА АКОРД 6-ТА ГЕНЕРАЦИЯ

 

Скоростната кутия е най-често срещания проблем изобщо в accord 6 gen

 

Ама щом твойта е здрава, значи всички са железни... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , всичко което съм споменал се отнася за предишния модел...давам и друг жокер на колегата-аз лично за автомобил от тия години доста бих се колебал между хондата и мадна 626 с двулитров бензинов нотор...покарах такава 2000-та година, еми страхотен автомобил,перфектна изработка,круиз контрол ,климатроник, абе страшно качествена кола с перфектно японско качество!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всички японски марки мазда е за мен е най кекавата марка. Пак казвам мое мнение. А относно екстрите акорда си има всичко което ти трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога ама никога не се изказвай толкоз неподготвен...единственото ,което предизвикваш е :):(:) :) :D :D покарай, почети, попитай и тогава се изказвай...ако говорим най-общо за здравина и носене на бой,дуракоустоичивост и т.н мазда е колата......обичам и карам хонда заради ред други предимства които за жалост все още май са ти чужди!!!!

[url=http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11264242722400313&f1=details]http://www.mobile.bg

Поразгледай я.....

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че Евро и Американският Акорди не са с един и същ автоматик. Аз за 6 години не съм имал какъвто и да било проблем с кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога ама никога не се изказвай толкоз неподготвен...единственото ,което предизвикваш е :):(:) :) :D :D покарай, почети, попитай и тогава се изказвай...ако говорим най-общо за здравина и носене на бой,дуракоустоичивост и т.н мазда е колата......обичам и карам хонда заради ред други предимства които за жалост все още май са ти чужди!!!!

[url=http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11264242722400313&f1=details]http://www.mobile.bg

Поразгледай я.....

Незнам какво предизвиквам обаче това което съм виждал с учите си с мазда до сега несъм видял с друг японски автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо горе сговних линка..ето за колегата... http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu...&f1=details

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я брееее я кажи ся кво си виждал ти за мазда...???2

Няма намерения да се впускам в спорове кое е по и кое не, няма лошо да ти харесват всеки има вкус и сам преценява какво иска да кара и затова има толкова модификации. Тук темата не е да спорим и да е пълним с глупости както всекя тема в която се иска савет за покупка на кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно това правя ,давам съвет па макар и алтернативен на хонда,просто мазда не е за подценяване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път ви благодаря, колеги!

Специални благодарности на ADH-Honda!

 

Правилно сте ме разбрали. Искам удобен автомобил liftback с възможно повече екстри за класа си, мощност и стабилност на пътя. Също така и да не се налага да науча й неговото обслужване, както стана с Opel-а. Не е проблема в цената на части и труд! Проблемът е, че с малки изключения почти всички сервизи са оле-мале! Opel-а между другото не е лош автомобил, но за съжаление не случих на сервиз :)

Това за регулирането наклона на задтилките е странно. Дори сегашната Astra F го има, заедно с реглажа по височина на шофьорската седалка. Но това не ми е проблем. Важното е, че има 4 airbag-а, ако не се лъжа?

 

Относно изискванията ми - ами капризен съм! Гледах и немските марки, сравнявах ги на книга и т.н. Kато литрова мощност и екстри Honda водят пред останалите в класа си.

Относно Mazda 626 - имам комшия с такава, но е дизел. Ще го помоля да я покарам, когато се стопли. За бензинките - миналата седмица се загледах в една 1998 набор на улицата и по случайност собственика беше наблизо. Човека се оплака се, че горяла масло...

 

Ясно ми е, че 90% от колите тук са таралясници, ама няма как да отида до Germany или Switzerland да си избера една... Нямам познати, живеещи там и разбиращи от автомобили, не знам немски. Нямам вяра на посредници, на които да поръчам кола, каквато искам.

Създадох темата, за да мога да си избера с ваша помощ екземпляр, който да не се нуждае от скъпи ремонти по ДВГ! В краен случай да мога да получа отбив от цената. По този начин мога да обвинявам само себе си за избора на автомобил!

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мазда да ,но никога ама никога дизел....при comprexa главите са консуматив първите комън рейли също са проблемни но специално 2.0 бензин е невероятно балансиран,тих ,мощен,надежден и икономичен за класа си двигател..просто перфектен...аз лично между англииски акорд 2001 г и посоченота по-долу от мен мазда бих взел маздата повярвай ми тва е страхотен автомобил!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сега остава да се регистрирам и в Mazda форума! :) Между другото някой от познатите ми спомена, че се монтирали дизели на Ford, но не знам кой точно и в какъв период. Предлагаха ми Mazda 626 май 2002 / дизел 110к.с. за 8000лв. с два комплекта гуми. Обаче купена и обслужвана в БГ и на 20500км. Аз не се съгласих, защото не си падам по дизелите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Послушай ме, после ша ма търсиш да черпиш по бира...и да нищо не ти пречи да се регнеш и в мазда форума,там има доста свестни пичове които веднага ще ти предложат полезно инфо!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е зле дизела на Мазда след '98... Стария компрекс наистина не са го доизмислили нещо, но от турбодизелът (дитд) няма оплаквания по мазда форумът. Абе, нещо японците до 2001-2002 май не са ги правили много в крак с технологиите тия дизели, ама нали работи :). Иначе, както каза едмундо, 626 2.0 бензин е мадафака кола. Някъде бях чел, че е единствената кола, преминала някакъв тест на Аутобилд - 100 000 км без нито един дефект. А Аутобилд не си поплюват като правят тестове...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...