Jump to content
Jork0

Проблеми със Сивик 95г Д13Б2

Recommended Posts

Колеги моля помогнете !Въпросния Сивик е 95г 1,3 карб. 16V и е газифициран. Проблема е че започна да гасне и на бензин и на газ ( особено на газ ), дори когато колата е на скорост и се движи ( в такива случаи, както е доста засилена на скорост се опитвам да я запаля с подаване на газ ( без значение дали е на бензин или газ )и просто не ще пущината :D ). Свещите са на около половината от ресурса си ( NGK ), кабелите са добре, карбуратора е почистван преди около 1/2 година. Отделно от този проблем до сега се опитвах да се справя и с друг проблем до колата и то доста безуспешно. А именно че е доста тромава и гори според мен доста ( дори и с милване на педала на газта ) около 12 градско бензин ( от Варна съм ) и около 14-16 газ, което ми се струва крайно отвратително на фона на това, че нито я тормозя с натискане нито е с голям двигател. Отделно колата просто не иска да върви над 140 км/ч, в краен случай с много зор и натискане достига умопомрачителните 150км/ч, ако съм сам в колата. Знам, че може би правя неуместна съпоставка, но имам и Корола 91г 1,3 пълна инжекция 12V, която е с най-обикновено газово и зимата градско немога да направя 11/100 разход на газ, при каране тип изрежи всяка предавка до край. Отделно на това си пълни километража на 180км/ч. на газ с 4 човека в автомобила. Както и да е за Королата е отделен въпрос, но ми се струва че въпросния Сивик определено има скрити заложби в момента :D;):DП.С. Забравих да спомена, че според мен макар да не съм никакъв специалист извода е че проблема се крие в карбуратора, но все пак тук има много знаещи и можещи, които се надявам да ме осветлят по проблема или да ми препоръчат специалист.Дано не са Ви заболяли очите от романа който Ви написах....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не си си попълнил профила. Не знаем на къде да те насочим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зада гасне в движение има 2 ОСНОВНИ причини1. няма искра 2. няма горивна смесМожеш да определиш от кое е по следния начин.Чакаш момента когато ти загасне, слизаш вадиш 1 свещ (На 3-ти 4-ти цилиндър) слагаш я на кабела и даваш на някои да врътне ключа да завъртии стартера и гледаш дали бие искра.(Свеща далече от металните части и от отворения силиндър)Ако има искра и не пали значи е от номер 2 А ако няма иска вече търсиш проблема по кабели, делко и така на татък.Иначе като цяло каквото и да е ти трябва майстор :)Аз съм със същия курник и прави 190 на 4-та на 5-та умира.Така, че определено нещо не ти е наред.Щом го имаш тоя проблем и на газ, според мене проблема ти е по тоците :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,относно това къде се намирам съм споменал че съм от Варна ( а за профила приемам забележката, ще се поправя ).Колега относно евентуалния проблем по тоците честно казано само делкото не съм проверявал, но и това ще стане. Ако някой има други идеи моля нека сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колегата е написал,че колата гори много значи гориво има но според мен няма пълно изгаряне провери по свещите дали ти е богата сместа или бедна ако са черни много значи няма добро изгаряне.Центровката как е да не е разбутана обикновенно тогава гори много и върви малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за бутането на центровката е бутано и още как .. ама явно само "майстори" са го правили ... :) Не бих казал че свещите са с нагар повече от нормалното.... Дано някой ме насочи към кадърен майстор във Варна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...вадиш 1 свещ (На 3-ти 4-ти цилиндър) слагаш я на кабела и даваш на някои да врътне ключа да завъртии стартера и гледаш дали бие искра.(Свеща далече от металните части и от отворения силиндър)

Ти пробвал ли си така ? П.П. Четете ли какво пишете или пишете без да мислите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sebulba, що се караш на човека :) аз съм го пробвал това с изкараната свещ, искрата която се получава е съвсем видима ... не че споря че има какъвто и да е смисъл от това де :) ама недей да му се сърдиш чак толкова много, като процедура не виждам с какво може да навреди, но може и да пропускам нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sebulba Да пробвал съм го.@Shadow^Dancer Смисъла е там, че ще разбере къде да търси проблема. Тоци или горивна система.Ти вече ако си екстрасенс и знаеш от какво идва проблема или си майстор дет се занимава с тва от 34 години и сяко предположение ти е вярно Няма смисъл. Но за мен ти казах къде е смисъла :)

Редактирано от Tonchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но може и да пропускам нещо...

...вадиш 1 свещ (На 3-ти 4-ти цилиндър)

слагаш я на кабела и даваш на някои да врътне ключа да завъртии стартера и гледаш дали бие искра.

(Свеща далече от металните части и от отворения силиндър)

Трудна работа да видите нещо след червения съвет, но знае ли човек ??? / дори и да имаше "Ц" /... Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) даа бе верно ... чак сега прочетох внимателно ...

ама то е така, човек като блее :) да допълня - корпуса на свещта трябва да е опрян някъде на метално, иначе искра няма да има :lol:

 

едит: някъде на метално по двигателя ... да уточня :) . някой да не я опре на кутийка бира в ръката и да се чуди що няма искра :)

Редактирано от Shadow^Dancer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле верно кви глупости съм писал ... Съжалявам, че лъжа нз дори кво съм си мислил като съм го писал ;) Все пак тва нито го работа, нито ми е ежедневна практика, нито съм го правил много пъти.И просто набързо писах колкото да помогна на човека и направо съм се изложил. Но нали за това е форум ;) Ако трябваше да е безгрешно щеше да е статия .... Нали за това са съфорумците да се поправят и да се учат един от друг ;) Мерси много, че не оставихте човека да чака да стане нещо което не може да се случи.Но не разбирам @sebulba защо го казваш по такъв начин, вместо направо да напишеш това което трябва. Мнения ли трупаш по тоя начин, или правиш темите по-дълги и овъртяни да им е трудно на юзърите да намерат отговора в темата като я удължаваш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Tonchev, представи си, че себулба не беше отворил да прочете темата или не беше влязъл въвъ форума днес!колегата те слуша(предполагаме, че не разбира нищо от коли), по твоя съвет вижда, че няма искра( а то няма да има), има лев примерно и отива и си купува нова бубина, комутатор, капачка и прочие. слага и и пак нищо. еее, ти в случая с какво му помогна????мислете, преди да напишете нещо, щото от такива бързи съвети някой може да изгори или да си допрецака колата.поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но не разбирам @sebulba защо го казваш по такъв начин, вместо направо да напишеш това което трябва. Мнения ли трупаш по тоя начин, или правиш темите по-дълги и овъртяни да им е трудно на юзърите да намерат отговора в темата като я удължаваш ?

Трябват ми мнения / постове /, какво да правиш, не съм стигнал 50-те, за да продам нещо, а който чете - разбира, всеки който пише и мисли за това, което пише / или чете / е добре дошъл, но... ;) П.П. Като гледам, някой друг има нужда от мнения и наваксва екстра, както и много други подобни "юзъри"... ;) П.П.П. Съжалявам за спама... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та така де .... не знам кой беше писал, че не разбирам от коли ама си беше прав човека ;);) По-точно разбирам ама от страна на карането и по-елементарната поддръжка донякъде :D Във Варна няма ли някой виртуоз към който да ме насочите, за да може да тръгне да върви тази кола като истинска Хонда, а не само да ръмжи лошо и хората да си мислят "мале тоз ако я отвърже кво ли ша стане" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колега трябва да почнеш от филтри и изпускателна система после да преминеш на електрическата имал съм подобен проблем с калпави свещи. виж си компа дали ти светва под жабката махаш мокета и ша го видиш има прозорче на компа броиш колко пъти светва и по натам е по лесно.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7245

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Наскоро да си сменял Агренажен ремък?!!!


Ако отговора ти е да това ти е проблема, ;)
на мен ми бяха зацепили погрешно с два зъба ;) и симптомите бяха еднотипни,
имайте в предвид че бая народ не уразбира как се прави правилно тази интервенция ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е зацепен грешно(с предварение) колата ще се изфорсирва много бавно и няма да може да достигне максимални обороти(да речем 5000об/м)

Редактирано от nastezatelq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...Във Варна няма ли някой виртуоз към който да ме насочите, за да може да тръгне да върви тази кола като истинска Хонда, а не само да ръмжи лошо и хората да си мислят "мале тоз ако я отвърже кво ли ша стане"  Дидо (Chikiriki) 0889668266 Дидо (MIYAMOTO) 0878977123На когото и на двамата да звъннеш няма да сгрешиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажа беше сменен още при покупката на автомобила, който дори и тогава се лигавеше и не вървеше много много, при смяната се оказа че стария не е бил правилно зацепен с около 1 или 2 зъба ако не се лъжа. При слагането на новия нещата се пооправиха, но все още колата е скопен кон. Момчето което ми поддържа колата ми показа как е бил стария и как е новия ( белези и т.н. ), но тъй като освен оригиналния белег имаше още един ( според който бе зацепен ремъка при покупката на автомобила и той се зачуди каква е тази италиянска интервенция и каза че е проверявал със зацепването при оригиналния белег дали съвпада положение на цилиндри или нещо такова ( цитирам по памет на лаик какъвто съм аз ;) ). Отделно на това го карах да чисти карб. и при почистването му той установи че на 2-та клапа има фабрично сложена пластина и решихме да я махнем. Това което се промени след това не бе разхода а вървенето при по-високите обороти ( при по-високи обороти стана малко по-пъргава ако така мога да се изразя ). ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията колега vlado_dr, звъннах на Дидо (MIYAMOTO) и се уговорихме да я погледне утре. Стискайте ми палци ;) Дано момчето и намери болката че да я излекува ;) ;) :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши какво е станало.Ще помогнеш и на мене и току виж хондето ми се оттърве от продажба т'ва лято (защото зимата няма прдаване :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти ли си със същия проблем колега ? Не ме отчайвай моля те :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да питам тя като е карбуратор компа дето го има ако има проблем дали ще свети при нея индикацията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще свети.Има си табличка за грешките точно за Д13Б2 колегите по-горе постнаха въпросната тема.Естествено ако имаш разменени вакуми или замърсен карбуратор няма да отчете грешка.Грешка отчита ако някой от датчиците се е повредил или ако е прекъсната ел.връзката до него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да попитам моя бушон беше 20А дали е създало проблем ? Днес не можах да видя дали ЕЦУ-то работи

Редактирано от Tonchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер 4 (VACUUM SWITCH SIGNAL)не е ли точно за разменени вакуми ? Поне аз така си го превеждам

Редактирано от Tonchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е същата,1,3 карб. 16 v д13б2 95 год. от Италия.От как съм я взел не ми е паднал разхода под 10/100 (на бензин съм само) имам чувство че старата ми фиеста 1.1 89 год. беше по-пъргава.Обаждах се в ОМБРЕ и от там като чуха каква е хондата ми казаха,че няма да ми помогнат дори да искат.Иначе не гасне но другото е както при тебе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е същата,1,3 карб. 16 v д13б2 95 год. от Италия.От как съм я взел не ми е паднал разхода под 10/100 (на бензин съм само) имам чувство че старата ми фиеста 1.1 89 год. беше по-пъргава.Обаждах се в ОМБРЕ и от там като чуха каква е хондата ми казаха,че няма да ми помогнат дори да искат.Иначе не гасне но другото е както при тебе.

Егати гадния отговор ... се едно имаш тумор на колата ;) ;) Неизлечима болест.

 

 

И btw @meto_pz моя случай е абсолютно същия само дето преди карах 1.4 corsa 75 коня 92година..

И тя вървеше 10 пъти повече и са тая направо ме разбива ... с тия 11-12 на 100 ..

А корсичката 10 газ ;):D

Редактирано от Tonchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер 4 (VACUUM SWITCH SIGNAL)не е ли точно за разменени вакуми ? Поне аз така си го превеждам

Не. Не е за разменени вакуми. Това е ключе/уредче, което подава ел.сигнал към контролния модул в зависимост от силата на вакума.Относно Д13-ките:Нормален разход на дълъг път със скорост до 120км/ч - 5/6л на 100км. Откакто я имам все е така.Градско нямам наблюдения, щото съм от малък град и ми гори горе-долу пак толкова, но един строзагорски френд казва, че му гори 8/100 в Стара Загора.Интересно за корсата. Единствената ми дръпка с Д13-ката беше с една такава корса 1.4.Тръгнахме от 3-та летящ, в началото ми направи почти една кола, но крайния резултат беше около 3 коли в полза на Д13-ката(поне на толкова ми изглеждаше разстоянието в огледалото).Мисълта ми е,че състоянието на колите ви не е нормално и решение на проблемите ви има.Не се отчайвайте ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле реглаш клапани почистване на моторчето за празният ход и след това ако не се оправи почваш да гледаш делкото....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля .. оставих колата на батко Ви Дидо ( MIYAMOTO ) и бая се изумих, като го видях понеже се оказа, че е мой съученик от техникума :( Сега ще спя много спокойно и като е готова ще се похваля пак :D:(:D:blink: :blink: :blink::dry::D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С мойта Д 13-ка минавам 100 км. извънградско с маалко над 5 литра бенз (до 100 км.) , а иначе градско гори бая - към 8-9. Зависи от карането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моята за момента харчи 16 бензин градско ..... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле ако ти оправи колата ще дойда специялно до Варна да види моята.Наистина съм вдигнал рце от нея...сега ще постна една тема,че аз имам и други ядове с нея...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак,както бях споменал малко по-нагоре оставих колата на Дидо ( MIYAMOTO ), и днеска минах покрай сервиза му и той каза да я пробвам като вървене как е.. Потресаващо ... колата върви като отвързана ( а преди като умрял кон ) ;) ;) ;) Повече инфо ще Ви дам като е напълно готова понеже има и други простотии около нея :bg:П.С. колегата meto_pz да почне да събира пари за гориво до Варна :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво стана колега тръгна ли тая хонда нищо не казваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата определено върви много по-добре от преди. Има си нужната мощност като за 1,3 ( преди беше сякаш 700 кубика мах. ) по-бързо ускорява, на баирите се държи адекватно ... с други думи Дидо (MIYAMOTO) си свърши перфектно работата. Разхода още не е засечен ... малко време трябва :) Остана само един проблем с играенето на оборотите при празен ход ..., там ще чистим моторчето за празния ход и т.н.... Проблема за вървенето се оказа грешно зацепен ремък ( 1 зъб ). Очаква се разхода да падне ... понеже беше 16 бензин градско :);):lol: ( Бахти ламята ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...