Jump to content

Jork0

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Jork0

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 22.03.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Varna
  1. Хондата определено върви много по-добре от преди. Има си нужната мощност като за 1,3 ( преди беше сякаш 700 кубика мах. ) по-бързо ускорява, на баирите се държи адекватно ... с други думи Дидо (MIYAMOTO) си свърши перфектно работата. Разхода още не е засечен ... малко време трябва Остана само един проблем с играенето на оборотите при празен ход ..., там ще чистим моторчето за празния ход и т.н.... Проблема за вървенето се оказа грешно зацепен ремък ( 1 зъб ). Очаква се разхода да падне ... понеже беше 16 бензин градско ( Бахти ламята ).
  2. Здравейте пак,както бях споменал малко по-нагоре оставих колата на Дидо ( MIYAMOTO ), и днеска минах покрай сервиза му и той каза да я пробвам като вървене как е.. Потресаващо ... колата върви като отвързана ( а преди като умрял кон ) ;) Повече инфо ще Ви дам като е напълно готова понеже има и други простотии около нея П.С. колегата meto_pz да почне да събира пари за гориво до Варна
  3. Ами моята за момента харчи 16 бензин градско .....
  4. Да се похваля .. оставих колата на батко Ви Дидо ( MIYAMOTO ) и бая се изумих, като го видях понеже се оказа, че е мой съученик от техникума Сега ще спя много спокойно и като е готова ще се похваля пак :blink: :D
  5. И ти ли си със същия проблем колега ? Не ме отчайвай моля те
  6. Благодаря за информацията колега vlado_dr, звъннах на Дидо (MIYAMOTO) и се уговорихме да я погледне утре. Стискайте ми палци Дано момчето и намери болката че да я излекува ;)
  7. Ангренажа беше сменен още при покупката на автомобила, който дори и тогава се лигавеше и не вървеше много много, при смяната се оказа че стария не е бил правилно зацепен с около 1 или 2 зъба ако не се лъжа. При слагането на новия нещата се пооправиха, но все още колата е скопен кон. Момчето което ми поддържа колата ми показа как е бил стария и как е новия ( белези и т.н. ), но тъй като освен оригиналния белег имаше още един ( според който бе зацепен ремъка при покупката на автомобила и той се зачуди каква е тази италиянска интервенция и каза че е проверявал със зацепването при оригиналния белег дали съвпада положение на цилиндри или нещо такова ( цитирам по памет на лаик какъвто съм аз ). Отделно на това го карах да чисти карб. и при почистването му той установи че на 2-та клапа има фабрично сложена пластина и решихме да я махнем. Това което се промени след това не бе разхода а вървенето при по-високите обороти ( при по-високи обороти стана малко по-пъргава ако така мога да се изразя ).
  8. Та така де .... не знам кой беше писал, че не разбирам от коли ама си беше прав човека По-точно разбирам ама от страна на карането и по-елементарната поддръжка донякъде Във Варна няма ли някой виртуоз към който да ме насочите, за да може да тръгне да върви тази кола като истинска Хонда, а не само да ръмжи лошо и хората да си мислят "мале тоз ако я отвърже кво ли ша стане"
  9. Колега за бутането на центровката е бутано и още как .. ама явно само "майстори" са го правили ... Не бих казал че свещите са с нагар повече от нормалното.... Дано някой ме насочи към кадърен майстор във Варна
  10. Здравейте отново,относно това къде се намирам съм споменал че съм от Варна ( а за профила приемам забележката, ще се поправя ).Колега относно евентуалния проблем по тоците честно казано само делкото не съм проверявал, но и това ще стане. Ако някой има други идеи моля нека сподели.
  11. Колеги моля помогнете !Въпросния Сивик е 95г 1,3 карб. 16V и е газифициран. Проблема е че започна да гасне и на бензин и на газ ( особено на газ ), дори когато колата е на скорост и се движи ( в такива случаи, както е доста засилена на скорост се опитвам да я запаля с подаване на газ ( без значение дали е на бензин или газ )и просто не ще пущината ). Свещите са на около половината от ресурса си ( NGK ), кабелите са добре, карбуратора е почистван преди около 1/2 година. Отделно от този проблем до сега се опитвах да се справя и с друг проблем до колата и то доста безуспешно. А именно че е доста тромава и гори според мен доста ( дори и с милване на педала на газта ) около 12 градско бензин ( от Варна съм ) и около 14-16 газ, което ми се струва крайно отвратително на фона на това, че нито я тормозя с натискане нито е с голям двигател. Отделно колата просто не иска да върви над 140 км/ч, в краен случай с много зор и натискане достига умопомрачителните 150км/ч, ако съм сам в колата. Знам, че може би правя неуместна съпоставка, но имам и Корола 91г 1,3 пълна инжекция 12V, която е с най-обикновено газово и зимата градско немога да направя 11/100 разход на газ, при каране тип изрежи всяка предавка до край. Отделно на това си пълни километража на 180км/ч. на газ с 4 човека в автомобила. Както и да е за Королата е отделен въпрос, но ми се струва че въпросния Сивик определено има скрити заложби в момента П.С. Забравих да спомена, че според мен макар да не съм никакъв специалист извода е че проблема се крие в карбуратора, но все пак тук има много знаещи и можещи, които се надявам да ме осветлят по проблема или да ми препоръчат специалист.Дано не са Ви заболяли очите от романа който Ви написах....
×
×
  • Създай нов...