Jump to content
Борислав

Искам да си сменя двигателя на колата

Recommended Posts

Верно че кризата си дава своите отражения, но сега мога да обмислям варианта кой двигател да си сложа на колата завбъдеще. Надявам се скоро да мога да сабера парите и да го направя реалност. Та да си дойда на думата. Колата ми е сивик 5-та хеч сега е с д15б2 но със сигурност ще и сменя двигателя само че искам да чуя и компетентни мнения за да реша точно кой да взема. Смятам да си докарам цяла кола от Англия и да прехвъля всичко което ми е необходимо в моята машина. За сега клоня към Б16, но имам време за размисли и затова се допитвам до вас. Ще съм крайно благодарен на всеки отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си е стягам за JDM стил а без качествен двигател няма да се размине. Лятото и предстой цялостно боядисване, смяна на пружини разпънки и ако всичко е по план дай боже една добра трансплантаци на по голямо сърце.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и започна големия спор ...... п.п. ;):);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахахахах братле като искаш си сложи Б18 и ела до Габрово да се замерите с Терориста с неговата Д15-ка или с на Хондю с Д16-ката и да видиш колко грешни пари си хвърлил на вятъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:bounce: Не давате никаква насока на колегата по този начин. Ако бях аз също щях да се нуждая от реални и безпристрастни мнения, но за това, за което съм тръгнал да питам. Едва ли човека има нужда да знае за момента колко, и как може да се изсмуче повече мощност от конкретен двигател :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахахахах братле като искаш си сложи Б18 и ела до Габрово да се замерите с Терориста с неговата Д15-ка или с на Хондю с Д16-ката и да видиш колко грешни пари си хвърлил на вятъра.

Някакво научно обяснение на това твърдения няма ли да последва?ПП:Принципно останах с впечатление, че въпросът беше Б16 или Б18, не Д15 или Д16.+ това виждам каква кошница е Д16, няма нищо специално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за Д16-малък втек , работата е ясна, тази Д16 за която говори mEtaka е в пъти по добра :bounce: .Та по темата ,слагай си една Б16-ка .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако обичате без подигравки и се придържайте към темата!!!Никой не ви пита с кого да се мери една б16-ка или б18-ка, човека пита за насока!!!Ако аз трябваше да избирам между Б16 и Б18 - бих избрал Б16.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...абе наскоро имаше същата тема ако не се лъжа прочети нея щото тая ще се повтори и спорвте ще се преместят тук :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахахахах братле като искаш си сложи Б18 и ела до Габрово да се замерите с Терориста с неговата Д15-ка или с на Хондю с Д16-ката и да видиш колко грешни пари си хвърлил на вятъра.

 

 

 

Немога да разбера за какво всеки път има такива исказвания , щял да си хвърли парите на вятъра , Защо да ги хвърли ? Ок разбрахме че има няколко добре вървящи Д -серий , но всичко си има граници , . Коя Д серия кола в България ще ме бие мене че немога да се сетя , Вземете гледайте на нещата малко по реално . а по темата колега и Б16 да вземеш и Б18 да вземеш няма да съжеляваш и двата мотора са добри. Докато ги караш сток няма да са нещо особенно , но с някой друг мод по мотора , не говоря за един интейк и едни китайски изпускатели а за някой желязо по мотора ще стане приличен мотор за каране и ще се наслаждаващ както трябва . Айде Весело посрещане на новата година от мен колеги , пожелавам на всички да не гледат света само в черно и бяло, има и други цветове :bounce: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата май трябва да уточни какво има предвид с B16 и B18 - B16A , B16A2 , B16B, b18c , b18c4 , b18c6 ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагаи които и да е от Б серията (витек) няма да съжаляваш !! ако мислиш доста тунинг б18 ако е леко тунингован б16

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич мога да ти пожелая само много късмет в начинанието и нямам търпение да видя краен резултат :bounce: а относно моторите е въпрос на избор както е споменал зеро всичко е до конкретният двигател , но тук вече има друг въпрос дали си струва да дадеш 2хил повече за тайп р мотор или да не си направиш простата б серия .Опрциите са много потърси спецификациите на моторите попрочети и по чужди форуми мнмения итн и вярвам че това ще ти даде насока за твоя двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mEtaka-че , не си много прав. Човека ако има пари определено трябва да сложи Б-серия.

 

Имах предвид че сега ще почнат големите спорове, кое е по-доброто Б16 или Б18. Аз лично бих си сложил Б20 :bounce: (останалото ми се вижда малко безсмислено, ама всичко зависи човек какво цели)

 

Ryuugan, такива изказвания (относно Д16) е хубаво И ТИ да ги подкрепяш с факти. Защото почти стокова D16Z5 си отнася Б16А2 , така че недей да говориш наизуст . Като Д-то няма нищо специално това следователно говори доста лошо за Б-то ....

 

 

Айде стягай те масите че наближава ... :bounce::drunk:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само дето забравяш факта че тези д15-6... на вашите купета са с 200-50 кг по леки от б16(5 ген )(вти примерно)(Само този мъничак факт)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

именно интересно ми е в рекс да речем единият д16з5 другият б16а2 :bounce: резултатът ще е плачевенно да не почнем пак с офтопика идеята е не д или б а коя б серия :bounce:

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак се почна с тези килограми :bounce: :bounce: :drunk: :drunk: Мога вече само да се смея по тая тема. Не "малко " , а е доста смешно да се оправдаваш с килограми при положение че караш "уникален " двигател и си от 36 до 70 коня повече ...... (за Б16, а за Н22 и Н23 няма да смятам там че елката ми дава "безкрайност" :punk: ).

 

А относно Д16 в купе от 5-та ако сте се интересували малко от труда на другите щяхте да знаете за Врачанския хетч с а9 (едно и също като с з5) , който върви общо взето кантар с Б16А2 така че ..... няма нужда. И резултата наистина е "плачебен" ама не се знае за кого :punk:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОИ СЕ ОПРАВДАВА при поожение че имам и двата вида коли в леко пипнат вид ??????????????????????? И за какво д15-6 е доста по смотан двигател само при факта че е едновалов ( на 3-та скорост тои буквално умира терминланата му скорост го показва ( ако искаш направи един прост тест качи 2-ма по 100 кг вътре и я пусни на 400 метра твоита както няма и 900 кг сигуно ще даде около 15.8-16 (сам ще се убедиш в думите ми)твърдо заставам зад б серията която е доста по добра от Д

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо няма ще даде 16 (примерно) и какво излиза че в същност върви колкото ВТИ или се бъркам че дават по толкова ? Не казвам че Д-то е по-доброто (или не можете да четете или аз нещо не се изразих правилно).

 

K1r1L-е , то и д16з6 уж беше по-бърза от F20A4 .. само дето никой не видя как в същност се получава това :bounce: :bounce:

 

 

п.п. EGocentric, те модовете ще се погрижат :drunk:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох всичките оговори за които ви благодаря, но за сега съм на мнение че б16 ще ми е супер. Живот и здраве ще направя една екскурзия и ще си докарам едно малко зверче, тъкмо ще го видя как върви по магистралите из европа. А след това може и малко силов тунинг и ще стане перфектния сивик 5-та хеч JDM стил и то бял на цвят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших и аз да изразя мнение (неразбирам много) колега ако слагаш мотор Б серия ако е 16 наи мощната версия ако е 18 най-мощната версия ако се дават пари да се знае за какво са другото е компромис и едно питане към разбирачите ако имаш Хонда Б16А2 и решиш да замениш двигателя с Б18Ц6 примерно трябва ли да се прави нещо по коша или блоковете са еднакви ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА 2010г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

м/у б16а2 и б18с6 вече има мноооого голяма разлика, и във вървеж и в цена.б16а2 е много добър вариант, понеже на никой никога не му стига мошноста, така, че след време ще можеш да си го подсилваш леко по леко. аз също замислям подобна интервенция, но за сега се търси купе от 5 ген сивик, но все си мисля, че двигателя за мен е б18ц6. но докато се изнамери читав ще си карам д серията, или по-точно казано зц1-то(мисля, че е аналогов с д16а9)и за сега съм си доста доволен от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно Д16 в купе от 5-та ако сте се интересували малко от труда на другите щяхте да знаете за Врачанския хетч с а9 (едно и също като с з5) , който върви общо взето кантар с Б16А2 така че ..... няма нужда. И резултата наистина е "плачебен" ама не се знае за кого :drunk:

Беше ли тази а9-ка на националната?Човека пита за Б16 или Б18!Аз му препоръчвам Б16 за силов тунинг и Б18Ц5 или Ц6, но като атмосферна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B18-ките си струват от C6 нататък... а за парите, за които човек може да си купи B18C6, може да си направи най-спокойно някои модчета по B16-ката, за да се поотпуши малко...За суапове с B20 или D16 в държавите, където карат ИСТИНСКИ Хонди не съм чувал... лично аз ако имам парите да експериментирам спокойно, бих взел K20. В противен случай вариантът е B16 :) Пожелавам успех с начинанието на автора на темата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К20А 220hp ще излезе доста скъп суап :) Но отива в друга реалност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да не си чувал за суап с Б20 ама с подходящите части става зверска машина :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да не си чувал за суап с Б20 ама с подходящите части става зверска машина :)

Баце, те японците са ги измислили моторите в завода... не е нужно да откриваме топлата вода и да правим сбирщайн, за да се получи нещо качествено. При наличието на К20 не мисля, че B20 е подходящ за Хонди различни от 4х4 джипове...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига с това " японците са го измислили" . по тая логика какъвто и да е били тюнинг се обесмисля и няма смисъл да се прави ?? Така ли е ? И модната Б20 ще спари стоково К20 от всякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига с това " японците са го измислили" . по тая логика какъвто и да е били тюнинг се обесмисля и няма смисъл да се прави ?? Така ли е ? И модната Б20 ще спари стоково К20 от всякъде.

Бая трябва да е модната... нека не разводняваме темата. Тук говорим за различни мотори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От моето мнение на долу, всяко такова не по темата ще бъде изтривано, а автора предупреден за спам. Поне се придържайте към двигателите за които пита колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...