Jump to content
sdfs

D15b2 върви само на газ

Recommended Posts

здравейте нов съм във форума , вчера като паднаха минусите навън реших да си запаля колата обаче на бензин не ще , при подаване на контакт не се чува да избръмчи помпата ,ще ме насочите ли къде да ти търся проблема колеги бушоните ги гледах само тези които са отпреде и са здрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може точно помпата да е изгоряла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си карал дълго време с празен резервоар и газаджиите не са направили байпас ключ да се излкючва помпата когато си на газ - нищо чудно да е отишла. Иначе пробвай първо със презапойване на главното реле - това е най-лесното начало. Има едно бутонче отгоре на форума, пише "Търсене" на него. :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом бушоните са ти добре, значи помпата си е заминала ,пробвай когато колата е на контакт да я почукаш отгоре с нещо и дали ще включи, вътре има едни лопатки който задират след като помпата работи а не е в бензин. Съветвам те да не си взимаш 2-ра ръка ,защото тя може да е същата работа и след 2 дена пак да спре! Вземи китайска нова цената ще около 80-100 лв. ,но като вариянт е по-добре от колкото да вземеш няква ялова за който никой неможе да гарантира :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те да не си взимаш 2-ра ръка ,защото тя може да е същата работа и след 2 дена пак да спре! Вземи китайска нова цената ще около 80-100 лв. ,но като вариянт е по-добре от колкото да вземеш няква ялова за който никой неможе да гарантира :D

Китайската пък е много добър вариант няма що. Оригинална помпа е много по-добре да си вземе колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви все пак явно ще взимам нова помпа ама на старо,днес обаче колата изобщо не запали и на газ,най-странното е че когато давам на контакт лампата за акумулатора изобщо не светва,стартера върти нормално но явно някъде се губи ток...да не би нещо алармата....или някое реле ...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги оказа се че един предпазител е изгорял /15А АСС/ че колата запали на газ,обаче бензиновата помпа не работи бихте ли ми казали къде се намира точно тя за да проверя дали достига ток до нея , ще съм ви много благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под задната седалка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те да не си взимаш 2-ра ръка ,защото тя може да е същата работа и след 2 дена пак да спре! Вземи китайска нова цената ще около 80-100 лв. ,но като вариянт е по-добре от колкото да вземеш няква ялова за който никой неможе да гарантира :punk:

Китайската пък е много добър вариант няма що. Оригинална помпа е много по-добре да си вземе колегата
Добре колега да даде 300 лева някаде за помпа тогава! Или за втора ръка която след 2 часа също може да спре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко "спрели " бензинови помпи на хонда си виждал , който не са от кола карана на газ с празен резервоар ?????? аз лично 0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес извадих помпата беше в ужасно състояние , пластмасата е цялата разтопена и всичко плуваше в нея роторчето колекторче пружинки и т.н кабелите бяха окъсени и разтопени.Отворих главното реле също беше много нагоряло едната пътечка беше обгоряла,както и да е презапоих всички връзки както и обгорялото и колата запали на газ без да даде грешка в екуто и без бензинова помпа .Купих втора ръка запазена сложих я и колата заспа след 1 км обаче каране на бензин почна да се замисля с 1-2 секунди преди да се изтреля и след няколко метра газ до ламарината спря да върви на бензин!едвам я запалих на газ и тръгна с грешка в компа/после я гледах гр.61/и така .... тотално съм объркан и незнам какво да правя с колата след тази история в крайна сметка новата помпа ли излезе фалшива на колата ли и има нещо...сега отново нямам бензин..

Редактирано от sdfs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гр 61 ти е прецакана ланд сонда(провери и връзките как са). провери ли пак бушоните? и новата стара помпа ли изгоря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами като се кара на газ не е ли нормално да свети чека (с грешка на ламдата) ?? преди това не ти ли е светил ?

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами като се кара на газ не е ли нормално да свети чека (с грешка на ламдата) ?? преди това не ти ли е светил ?

не понеже имам два резистора които да лъжат двете дюзи,а ламбда грешка вдига единствено на извънградско Редактирано от sdfs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помпата незнам дали е изгоряла на пробна лампа излиза че не работи , а с мулитет отчита 10V захранване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами щом не отива ток към помпата отваряй пак релето. а за ламдата : досега дето съм виждал на всички им бочи грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също нямам проблеми с чека на газ!Също както колегата съм си сложил два керамични резистора така че когато е на газ колата да има товар на двата инжектора,по този начин се избегва грешка 16 която е при преминаване на бензин да не ти влиза колата в авариен режим и да не вдига повече от 3500 оборота което е доста досадно... а по темата следя я с интерес май няма развитие по въпроса :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешката я бочи от ламбда сондата, а не от инжекторите ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата е оправена.Проблема се разреши с ново главно реле , а причината за всичките главоболия е явно замръзване на бензина,който са ми сипали в омв ден точно преди минусовите температури ! Явно много вода слагат в него,а по този въпрос излях 1л спирт за горене в резервоара нека някой да ми даде е-маил искам да кача снимки от буквално разстопената бензинова помпа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето снимките на колегата sdfs :

 

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

монтьор съм от 3 г такова нещо не съм виждал. имало е разтопени помпи ама чак толкова не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам от самото късо съединение което се е получило в помпата имало ли е опасност да се запали резервоара и оттам да ми гръмне колата???

Редактирано от sdfs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам от самото късо съединение което се е получило в помпата имало ли е опасност да се запали резервоара и оттам да ми гръмне колата???

Колега, нищо лично ама ... май нещо са ти много филмите... :) Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) уплаха бе колега а и плюса и минуса се допират,оттам излизат искри всичко може да стане щом главното реле почти се подпали от късото съединение?/??една искра в бензина незнам дали може да го възпламени но все пак се случва на моята кола не мога да не остана замислен Редактирано от sdfs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ... за да прехвърчи искра между два електрода, намиращи се на разстояние 1мм един от друг са нужни около 2kV /две хиляди волта/, според мен натам можеш сам да направиш сметката какво трябва да е разстоянието между два електрода с напрежение 12V, за да прехвърчи искра, и това разстояние достатъчно ли е да стане пламък и да се разпространи ... а и плюс т'фа ако гледаш дискавъри митоловците отдавна доказаха, че е невъзможно да се запали автомобилен резервоар с гориво като се стреля по него със пищов, камо ли па някаква си там микроискрица, породена от 12V? :)

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквито и да са искрите там се предполага, и че кислород няма :) Затова през колектора на електромотора спокойно си минава бензин, без нищо особено да се случва, нищо, че целия процес е въпрос на "искри" :D

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...