Jump to content
Белов

D16z6

Recommended Posts

Колеги карам сивик 5г Д16з6 (125нр) искам да повиша мощноста малко (20-30нр) чакъм съвети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вал, всмукателен , изпускателен колектор , генерация и портване и шлайф на главата, настройка на Еку-то и си готов , може и да ги докараш +20 ксп.п. да ама аз пък забравих пружините ;) все пак са "само" 300+ кинта. (малко :) ) ууу да незабравим "спортния филтър " ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) хареса ми определението за малко (20-30 коня) най-лесно става махаш д16з6 и слагаш б16а2. Ако не те устройва другия вариант е спортен вал, пружини, бутала, шлайф малко на главата, по-голяма генерация, нов смукател и си готовп.с. сега видях че колегата ме е изпреварил но принципно това са нещата Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сметката е доста голяма зависи ново или втора употреба, марково или китайско, труда, настройките. Много грубо сметнато да кажем минимума е към 2000-2500 лв за всичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всмукател - 470изпускател - 230вал - 500 (ако не се бъркам)генерация - 250 пружини - 320 портване на глава - 400 + настройка - не се знае ама не е по малко от 250 лв + още една камара за работа ако не си го правиш сам и + още една камара дреболии дето накрая излизат повече от другите части :) за "някакви" си там 2+ бона получаваш горе долу 20-25 кс другия по-евтин вариант е спортен филтър + 8 кс , ремус + 10 кс и 3-4 лепенки по 2 кс и пак ги докарваш към 25 ксп.п. тоя път ти ме изпревари ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. тоя път ти ме изпревари :)

Обаче добре съм се ориентирал в цените като гледам сметките почти съм наравно с теб ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а само чип ако сложа ще има ли ефект или просто ще си дам парите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ефект - почва по от рано да гори масло :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип чипа не подобрява ли работата на двигателея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подобрява ... ама след като си подобрил двигателя преди това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а турбо до колко бара мога да сложа без да сменям бутала,биели и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До толкова че се обезмисля купуването и слагането му накратко няма смисъл ако си искаш колата здрава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги карам сивик 5г Д16з6 (125нр) искам да повиша мощноста малко (20-30нр) чакъм съвети.

Колегите горе хубаво те натовариха с частите които трябва да смениш и са си прави...Най евтините "коне" се вадят от един истински спортен филтър K&N примерно който струва около 130-140лв новПосле слагаш едни спортни колектори - втора ръка са по около 150лв(един приятел е с такива, но в момента му слагат турбо и ще ги продава скоро...)После сам с някой приятел майстор заварчик може да премахнеш катализатора и оголемиш генерацията(тръбите са евтини) предполагам около 50лв + продажбата на катализатора ше те оправятДругото което мисля че ще има ефект е регулатор за горивото - по 70лв са новиАко направиш всичките тея работи ефекта ще е доста добър и вече може някой РАЗБИРАЩ да ти настрои ECU-тоОт тея методи по-евтини едва ли има за постигане на някаква допълнителна мощност :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а турбо до колко бара мога да сложа без да сменям бутала,биели и т.н.

0,3 до 0,4 без да има евентуални проблеми ;) ,ама това по на горе ми се стува по лесно от колкото тЮрбо вервай ми!Тоя филм го гледам трети месец :) и несъм го изгледал ;) Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е разликата м/у спортните и сток колектори и какво точно е ECU

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да взема да дам 140 лв на края за филтър .. току виж съм литнал най - накрая ;);) ;) аз се чудя защо не вари тая кола , ще да е от филтъра ;) . знаех си че човека искаше да ме изобли с тоя евтин филтър дето си купих , ама на ли съм шаран ко да направя :)

 

 

rollin, с тея модове е далече от 20-30 коня . по към 8 може .

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е разликата м/у спортните и сток колектори /голям диаметър ,дължина и тн и тн ./и какво точно е ECU/ http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7245 примерно :) една кутийка с джатаклами вътре и си бъзка мотора как и е кеф / не се бъзикам реално е така, компа на мотора да речем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за саветите ако някои има още предложения може да пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за саветите ако някои има още предложения може да пише

Според мен си я карай така - най-евтино е .А все пак малкия в-тек след 5к оборота става лудница :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да взема да дам 140 лв на края за филтър .. току виж съм литнал най - накрая ;);) ;) аз се чудя защо не вари тая кола , ще да е от филтъра ;) . знаех си че човека искаше да ме изобли с тоя евтин филтър дето си купих , ама на ли съм шаран ко да направя :)

 

 

rollin, с тея модове е далече от 20-30 коня . по към 8 може .

Ето каква беше разликата при мене след слагане на спортния филтър:

Доста пъти се бях пущал с разни BMW-та 20-ки и знам до какви обороти ми върви колата...

Бях забелязъл, че на втора вече след 6200-об. колата умаляваше...

От 0-100 преди да сложа K&N-a ги правех за 8сек по INFOBOARD

Сега мога на всеки да демонстрирам, че след слагането на новия филтър това става за 7.0 сек пак по инфоборд....

След смяната на филтъра мотора спря да малее на 6200 об. а продължава да се развърта до почти 6900-7000об

Така, че за мене това си е напредък и то доста за малко пари !!!

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Да, така е най-евтино ;) Няма да се шашкаш от саркастичните и шеговити "побутвания" от колегите, които иначе ти пишат в правилна насока нещата. Ако знаеш малко за колата си се разчети - има горе/долу задоволително изписано за модификаций на този двигател тук, а и не само тук. А спортния филтър - след колкото повече модификаций го сложиш, толкова по-голяма полза ще видиш от него, иначе само ненормално готин звук и дотам! Е, при нормално шофиране пада минимално и разхода на гориво, но едва ли ти е това целта ;) Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами може би ако беше си сменял фабричния по-често нямаше да се задъхва толкова ;) и разлика от 1 секунда ....... не можеш да ме убедиш че стоковия е бил в час.

 

и другото което е пробвал ли си с по евтин да видиш как е че е задължително да е К&N и освен тях други филтри няма ..... все едно слушам някой запалянко на интел дето са "най-добри " не защото в действителност са по-добри от АМД (не колегата ;) ) ами разбираш ли , защото са "интел " ехеее къде отиваш ти може би. или друг пример: силата на немското машиностоене ..... ;):) това като го чуя от някой и припадам от смях.

 

 

hondю е адски прав не за евтиното , а за " А все пак малкия в-тек след 5к оборота става лудница " ;) ;) трябва просто да разгледаш темата "сгоних се най накрая " и ще видиш какви коли се помитат с тоя стоков двигател (нищо че примерно теб са те правили за смях тея коли ама това е така защото не си чел темата. като я прочетеш и ти ще почнеш да наказваш) .

 

pamo, pamo ;) не си усетил 10 коня от филтъра ти защото сигурно не е К&N ;) прав ли съм ?

 

rollin, недей казва че се гониш с 20-ки , защото повечето ги наказват с стокови д13-ки ;) на 112 вече са ми вкарали номера в блек листата , няма спасение за мен ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами може би ако беше си сменял фабричния по-често нямаше да се задъхва толкова ;) и разлика от 1 секунда ....... не можеш да ме убедиш че стоковия е бил в час.

 

и другото което е пробвал ли си с по евтин да видиш как е че е задължително да е К&N и освен тях други филтри няма ..... все едно слушам някой запалянко на интел дето са "най-добри " не защото в действителност са по-добри от АМД (не колегата ;) ) ами разбираш ли , защото са "интел " ехеее къде отиваш ти може би. или друг пример: силата на немското машиностоене ..... ;):) това като го чуя от някой и припадам от смях.

 

 

hondю е адски прав не за евтиното , а за " А все пак малкия в-тек след 5к оборота става лудница " ;) ;) трябва просто да разгледаш темата "сгоних се най накрая " и ще видиш какви коли се помитат с тоя двигател (нищо че примерно тем са те правили за смях тея коли ама това е така защото не си чел темата. като я прочетеш и ти ще почнеш да наказваш) .

Ами тебе ти казах... само на 112 ше ти помогнат...

Та по темата:

ДА преди това бях с друг спортен филтър който беше няква измислена марка YED или нещо от рода пишеше на кутията(паза и нея и филтъра)

Не казвам че трябва да слага K&N, аз просто купх такъв иначе и J&R и Apexi имат много добри филтри

 

ааа и:

Intel Rulzzzzzzzzzz ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то щом ше правиш хамалогия да сменяш глави проекта може да позагрубее, портване, сгъстяване и тн...

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами изобщо не смятам да ползвам K&N някога, но дори и без филтър въобще не мисля да почувствам тяга на още дори 3-4 :);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) ;) pamo, по тихо ! недей приказва така че от "K&N" асоциацията (мафията) ще дойдат да ти спаднат резервната гума :)

 

абе тея филтри да не да имат някоя вградена турбинка и аз да не знам и да се излагам тука пред хората ?? ;)

 

 

п.п. OptimusPrime, там е работата че тоя ценови клас е смях. отидох дадох 32 лв за филтър и си бръмча. с метална мрежа е за да си го чистя по лесно . не ми дреме какви филтри има за по 1000 лв ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

teror1sta - а ти какви други марки филтри би препоръчал ? Разбрахме, че не си фен на К§Н. Кажи алтернативи в същия ценови клас плс :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карай с тея филтри по за 30лв, че после ше ревеш надупен и ше питаш:-Що взе да ми пуши колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) ;) споко няма да питам, защото знам отговора и решението ;)

 

винаги съм знаел че разликата м/у Н22 (185 кс) и Н23 е някаква малка ама никога нямаше да се сетя че е филтъра ;) с този филтър и тези 7 сек до 100 направо си ударил Н22-ката в земята ;) ;)

направо пусни тема "swap H23 към H22 " и вътре ще е обяснено на един ред точно какъв е модела на филтъра ;)

 

п.п. и не ми бери грижа за ремонтите , не ги плащаш ти нито ги правиш ти ;) и като ми докажеш каква е разликата м/у филтрите тогава може да повярвам в думите ти . Все пак съм се интересувал и какъвто и филтър да сложиш все е по ебан от стоковия в това отношение . така че си сложи стоковия (може да го поодухаш на компресора малко да се поотули) и карай с него че да не да се огъзиш ти на някой "майстор за ремонт ;)

п.п.п. преди да сте ме почнали за двигателите знам каква е разликата , просто се базикам :)

 

п.п.п.п. Ами защо въобще го даваш като пример ???? ако показва грешно (в което съм убеден) следователно примерно правиш 0-100 за 7.7 сек и какво стана ??? ;) заводски данни на колата , хм как така подяволите ?? нали съм със "спортен филтър " ;) пък ЕФЕКТА Е 0 . пък за Г-тека не искам да коментирам ;) тука гледам има хора дето давам 12 сек(образно казано) на 400 м с Г-тека пък на писта не могат да вържат 14 сек .... има ли смисъл от коментар ?

 

 

п.п.п.п.п.п. Sako_DJ, много точно го е написал ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от мен да знаете (аз съм никой да ви уча де но все пак) няма как да получите подобрение без ХАРДУЕРНО ПОДОБРЕНИЕ на колата си.... искаш мощност..... започваш от най-дребните неща.... пълнене и изпускателна с-ма ..... филтърче.... колектори.... генерация.... след което продължавате.... портване.... сгъстяване....спортни валове....и хоп време стана и за нов съединител.... а междувременно след почти всяка интервенция ще ви трябва лекичка настройка на ECU, което да се надяваме е подходящо за ЧИП и НАСТРОЙКА .... в противен случай отивате някъде още по-далеч......по този ред на мисли аз прескочих дреболийте..... и в момента от двигателя ми стоков ще остане само блока..... пък да се надявам да кача 20 коня :) (devil)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално заради тебе писах че засеченото време е по ИНФОБОРД с главни букви.... от там на татък ти си прави сам изводите колко си запознат с тая джаджа и колко вярно показвя тя спрямо Г-тека примерно... :)Терорист ли си там къф си нз...Начи инфоборда е за сравнение!Демек неска правиш едни резултатаи, променяш нещо и може да си видиш състоянието....Ако иска 10 секунди грешка да дава те си са 10 винаги...Преди да сложа този филтър съм направил над 10 проби и сега пак направих доста...Разликата е една секунда както и да я гледашНе знам кое точно не разбра ти?

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ще ти обясня кое не съм разбрал (не знам обаче ти да ли ще ме разбереш) :

 

караш си със затлачения стоков филтър и ти дава реален резултат 0-100 примерно 8.6 . слагаш тЮрбо спорния ти филтър и ти дава реален резултат 7.6 (една секунда по - малко).

заводски данни на колата ти са 7.7 до 100 км/ч .

 

Айде сега ти ми обясни какъв е смисъла от тоя филтър ?? при положение че колата ти върви колкото заводска. И това че стария ти филтър е бил мърляв (скапан или там каквото си избереш) в никакъв случай не означава че хипер дупер "спортния" ти филтър е в някакъв + на колата ти освен че си я отървал от стария боклук и тя е почнала просто да работи нормално , а не "по-добре" .

 

 

п.п. да не споменаваме че ако теста не е направен на едно и също място и по едно и също време е просто смешен ...... отделно както сам твърдиш че тоя инфоборд не показва вярно, от там следва че тая секунда може да е и половин може и да е 0 ......... сега изяснили ти се ?

 

аз моята кола я засичам със стенен часовник тип кукувичка :

 

Публикувано изображение

 

никога не показва вярно и няма как да съм сигурен колко ми върви колата ама някак се успокоявам като си хвърлям сам прах в очите и си мисля че е по-добре. това че никога не съм се пускал срещу друга кола освен варбург ( БМВ 320) не е важно. иначе ако ме бият ще ми е кофти ;)

 

п.п.п.

вариант 1 : K&N е с вградена турбинка

вариант 2 : намерили сте наистина някакъв уникален китайски боклук не за 30 , аз а 2 лева

вариант 3: не мерите вярно или ви се ще да е така

 

Sako_DJ , последно сега има ли разлика спортен филтър на стоков двигател или няма ?? :D 10 км + - от един филтър ..... сам се сети къде е бил проблема . rollin ти една секунда до 100 и 10 км горница на дадена (сравнително къса отсечка) знаеш ли в действителност за каква разлика говорим ??

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да приемем че си прав за стоковия филтър...как тогава ше обясниш че с китайския филтър(тоя от 30лв) даваше пак почти секунда по слабо време отколкото след като сложих К&Н наТестваме ги винаги на една и съща отсечка в една и съща посока и тн...Sako_DJ е свидетел в разликата от китайския филтър и K&N-аНека да каже :Dпп.... аха ясно... с дървени философи не смятам да споря повече

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам.... разлика имаше осезаема... и при една и съща отсечка автомобила даде разлика +10км/ч скорост на финала на отсечката (разлика по километраж, да не ме подгоните сега за терминални :D ) незнам преди дали е вървяла както трябва или в момента върви както трябва според завода .... разлика имаше....относно мощностите съм обяснил моето мнение мир вам братя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sako_DJ , последно сега има ли разлика спортен филтър на стоков двигател или няма ?? :D 10 км + - от един филтър ..... сам се сети къде е бил проблема . rollin ти една секунда до 100 и 10 км горница на дадена (сравнително къса отсечка) знаеш ли в действителност за каква разлика говорим ??

Не не знам светни ме по въпроса....

отсечката е 500метра

 

пп... ти ластиките си ги прави, ама не разбрах каде е проблема в мойта кола?

От каде дойде разликата не каза?

Мене не ме интересува твоята кола, не знам и защо изобщо я намеси? Обясни за моята !

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много точен пример ще ти дам :

 

тукашната писта (старо летище) преди да сменя главата правих на нея ~ 130 km /h . Прелюди като твоя ми правеха повече от ластик . след подобренията по колата вдигам ~140-145 км/ч . Прелюди като твоя ме гледат с бинокъл . ако не ти се вярва ще се замерим някой път .

 

айде стига чат . покажи ми една вървяща кола само с фълтър "КиН" и млъквам ! (абе по принцип спирам да пиша ама така е приказката) . Само с филтър да дава 1 сек по ниско време до 100 (спрямо фабричните данни и да не е замерена със стенен часовник) и ще получиш извинение от моя страна. но комет повече

 

 

п.п. Sako_DJ, кажи на черното бяло :D

 

п.п.п. казах ти вече : пишеш числа дето не са такива. или ти се ще да са такива или измервателната ти техника нещо те габари. моята колата ти я давам като пример да видиш разлика от 10 км /ч за какво става въпрос на дадена отсечка.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика от смяната на филтъра ИМА !!! Но Терориста е прав като казва че разликата може да не е в + на автомобила а просто като сменихме филтъра колата ти вече да върви както излиза от завода.... според този сайт -> http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4512.html твоята кола вдига 0-100 за 7,7секунди...... тоест май в момента колата върви както трябва да върви според производителя... съгласен съм с теб че имаше разлика и то голяма но не знаем преди гореспоменатия K&N дали колата не е била "одушена" малко или много въпреки че беше със друг спортен филтър.... пак казвам разлика има спрямо предишното състояние на автомобила ти. Но от друга гледна точка сега имаш ускорение същото каквото дават производителите.... знам ли и аз кво да кажа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз исках само и ЕДИНСТВЕНО да кажа, че имаше осезаема разлика от китайския спортен филтър и този сегащния!Без значение какво и дават на колата, аз не съм казал че в момента върви повече от стокова, просто преди вървеше по=малко с китайския филтър!Така че май има файда от по УбаФ филтър....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...