Seaman 1 #1 Публикувано 8 Декември, 2009 Здравейте колеги,бях питал за това в темата на един колега,но никой не отговори по моя въпрос.Проблема е че пасажерското ел. стъкло се вдига/пуска много по бавно от другото,сякаш нещо не му стига достатъчно напрежение в моторчето.Отварях кората да видя дали не са релсите нещо,но там не видях проблем .Интересно е че когато вали или е мокро,се вдига по бързо,но пак е по-бавно от другото Някой ако е имал подобен проблем,моля да сподели? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #2 Отговорено 8 Декември, 2009 Опита ли да напръскаш гумените уплътнения в които се се движи самото стъкло (тези във вратата) със силиконов спрей? Понякога доста помага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #3 Отговорено 8 Декември, 2009 Не,но не мисля че проблема е там,защото когато беше свалена кората и няма допир до уплътненията,положението беше същото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 8 Декември, 2009 Как точно става номера да не опира в тях? Те са водачи на стъклото и не опира в долната им част, само когато е в най горно положение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #5 Отговорено 8 Декември, 2009 При сестра ми е абсолютно същата история и си мисля че дясното се вдига по-бавно, защото по-рядко се ползва.... Ще пробвам в неделя със смазване, да видим дали ще има ефект ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #6 Отговорено 8 Декември, 2009 Как точно става номера да не опира в тях? Те са водачи на стъклото и не опира в долната им част, само когато е в най горно положение.Явно говорим за различни уплътнения.Тези за които ти казваш,къде се намират,вътре при самия механизъм за повдигане?Ако е така трябва да пробвам да ги смажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #7 Отговорено 8 Декември, 2009 Да те са вътре във вратата. Когато стъклото се спусне надолу се държи на релсата на механизъма и лагерува в тези 2 странични гумени лайсни. След малко ще ти приложа и чертежче. Ето го (от англичанка е): Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #8 Отговорено 8 Декември, 2009 Да сега разбрах за кои говориш Ше отида да разглобя и да огледам пак и ще пиша за резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saro_crx 0 #9 Отговорено 11 Декември, 2009 тоЧно както ти каза колегата е.. напраскай с силиконов спрей,там дето се движи стъклото и си готов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #10 Отговорено 11 Декември, 2009 пример за силиконов спрей?При мен след като смених пасажерското стъкла (разбиха го заради панела на касетофона), почна да се вдига много по-бавно с видимо усилие.Може би оригинално са обработени някак прозорците?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #11 Отговорено 11 Декември, 2009 По бензиностанциите има силиконови прей-ове за гумени оплътнения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #12 Отговорено 11 Декември, 2009 пръснах го с такъв спрей моито почистих всички допирни точки гресирах релсите какво ли не направих не и не шофьорското даже някой път като го пусна само да се вдига изключва посредата ... другото едвам едвам .. направо съжалявам за тия ел стъкла... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #13 Отговорено 12 Декември, 2009 Обърни внимание, че страничните релси, които съм отбелязал имат и настройка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
piker 1 #14 Отговорено 12 Декември, 2009 Опита ли да напръскаш гумените уплътнения в които се се движи самото стъкло (тези във вратата) със силиконов спрей? Понякога доста помага.Тук ключовата думичка е "понякога ".А сега се замислям (брей . и това го мога ) дали пък не е от по- слаб акумулатор .Защото и при мен се появи , но не толкова кофти .след като сложих Силвърбош 45А ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #15 Отговорено 12 Декември, 2009 моя е гигават 60 и няколко А и проблема си е на лице и забелязвам премигва ми плафончето като натоваря инсталацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #16 Отговорено 12 Декември, 2009 От тук имаш 2 вероятности:1. Стъклото се движи трудно (механичен проблем) и натоварва инсталацията;2. Акумулатора е много слаб (електрически проблем); Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #17 Отговорено 12 Декември, 2009 Мерил ли си напрежението върху двигателя когато дига стъклото, възможно е да има някъде лош контакт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #18 Отговорено 12 Декември, 2009 Обърни внимание, че страничните релси, които съм отбелязал имат и настройка.а... как се настройва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #19 Отговорено 12 Декември, 2009 (Редактирано) Да не стане объркване и да ме обявите за.... имам предвид електродвигателя който дига стъклото Редактирано 12 Декември, 2009 от Ioan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #20 Отговорено 12 Декември, 2009 И двете релси могат да се местят на страни след отвиване на болтовете им. Не съм сигурен обаче, дали бяха по цялата им дължина или предимно в долния край. Преди доста време ми се наложи да се оправям с тях. При мен стъклото слизайки надолу, се измъкваше от тях и заставаше накриво. След малко манипулация с тези релси успях да ги настроя за да не се измъква стъклото. Това което си спомням от процедурата е, че в определено положение стъклото се движеше доста трудно, което е разбираемо. Просто трябва опитно да се установи баланса между добро лагеруване на стъклото и лесното му движение. Настройката е досадна, защото при различни атмосферни условия, гумените уплътнения в лайсните имат различен коефициент на триене. Тук се намесва и силиконовия спрей, който би трябвало да го намали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_stz 0 #21 Отговорено 12 Декември, 2009 (Редактирано) Забелязвам, че при вас проблема е при вдигане на стълкото. При мен е малко по-различно. При спускане на стъклото(шофьорското) - винаги зацепва почти най-отдолу и трябва да го вдигам леко нагоре, за да може после да го сваля до долу. При вдигането също има леко спичане, но там е много по-малко и за секунда-две :Dp.s. Пасажерското стъкло си върви идеално Редактирано 12 Декември, 2009 от honda_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #22 Отговорено 13 Декември, 2009 Колеги напръсках със силиконов спрей въпросните водачи доколкото можах,но подобрение почти няма Ioan Виж това не съм правил,но при мен проблема е някъде там.Когато отворих кората намерих едно дървено трупче долу във вратата ,явно италианците са пипали нещо там и не са го направили както трябва. Продължавам да търся проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #23 Отговорено 14 Декември, 2009 Имах същия проблем..мазах..смазвах..нищо,накрая ел.моторчето здаде багажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_stz 0 #24 Отговорено 14 Декември, 2009 (Редактирано) Еми така е, 15-16 години е работило все пак. Нямам какво да се чудим. Да е нова айде... ама - тц . Аз се дразня супер много на мойта, откачам! Някой ден ще играе чука... Редактирано 14 Декември, 2009 от honda_stz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fshit 3 #25 Отговорено 15 Декември, 2009 И моето освен че се вдига доста шумно, като е свалено наполовина при движение на автомобила адски дрънчи. Много е дранещо и съм си мислил ако се сменят уплътненията няма ли да се оправят нещата. И уплътнението което е хоризонтално, от външната страна, че въобще не опира добре(по мое мнение играе роля при намаляване на шума в купето) колко ли биха стували тезе компоненти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko1 6 #26 Отговорено 15 Декември, 2009 (Редактирано) Не бива да "дрънчи"или да има вибрации когато е отворено стъклото..освен че дрънченето дразни...може и стъклото да се счупи..всъщтност съм сигурен в това защтото ми се е случвало. Редактирано 15 Декември, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове