Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за Прелюд

Recommended Posts

относно въпроса за свещити както по горе е казал колегата стават .ето и информация за всеки прелюд с какви свещи са:за NGK:http://www.ngk.de/ru/podbor-produkcii/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/за ДЕНСО:http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=PRELUDE&filename=4w-32.txt&action=searchpublic/style_emoticons/default/honda.gif

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След няколко дни ще стана собственик на Прелюд 4Г 2.0 Ф20А4. По принцип купувам колата, защото страшно ме кефи като дизайн и много не се интересувам дали е 100 или 1 100 коня. НО попрпчетох това-онова и искам да си изясня нещо - според някои писания слагането на т.нар. спортен филтър спомага за вдигането на мощността на двигателя с 8-10%, а подмяната на изпускателния колектор с 4-2-1 такъв(защо се казва 4-2-1 в интерес на истината) добавя 10-15 коня. Има ли нещо вярно и означава ли това, че мога да направя колата от 133к.с. на 150к.с.(и то без да се отрази на разхода)? Ако не се лъжа някъде в тази тема прочетох, че 4-2-1 от Н23 пасва на Ф20А4. Изобщо, ако наистина има подобен прираст в мощността то какво с какво трябва да се смени и долу-горе за какви пари иде реч? За чипосване няма да питам, защото предполагам ще се отрази на и без това високия разход.Другия ми въпрос е свързан със спирачките - какво стана с АБС-а някой пробва ли дали спира по-добре без него?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек , защо просто не търсиш по-големият мотор а искаш да чипосваш , сменяш всмукателни и изпускателни системи.Предполагам си карал вече прелюд 133кс , а ако не си качи се и покарай малко.Вложи в изолация на врати , под , таван и тн..да ти е кеф като влезещ вътре.Ако искаш повече вървеж , си вземи просто по-големият двигател или мисли за такъв по нататък за swap.Според мен колата върви доволно и така ако не си някакъв псевдо рейсър :) Разхода зависи от крака ти колко е тежък най-вече.Каквато и кола да вземеш на 15 години че и повече, ще трябва да си я стегнеш поне малко.Ходова част , обслужване и тн..Успех с покупката и дано да си намерил читав екземпляр :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Грешно си ме разбрал. Просто ми е любопитно дали при подмяна на въпросните неща наистина има такъв прираст в мощността. Иначе бройката изглежда що годе читава и запазена(96г.). Късно видях обявата на mEtaka - вече се бях разбрал с човека(мъжете сме мъже защото си държим на думата - няма да се измятам в последния момент) - иначе щях да купя неговата въпреки, че после щяха да ме убият от данъци и застраховки заради големия двигател. Предполагам говориш за шумоизолация? Дай повече инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://preludebg.clan.su/Мисля,че на този УРЛ може да откриете доста информация за любимите прелюди ;) Редактирано от SuN`HiGh
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора пак се заиграх тука с едни глупости и ми трябва малко помощ. Прелюд 5та генерация 98 година може ли да праща данни от ЕКУто към OBD2 Software посредством ето тези неща: http://www.ebay.com/itm/250761719619?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649http://www.ebay.com/itm/ELM327-BLUETOOTH-WIRELESS-OBDII-OBD-2-INTERFACE-CAN-BUS-/300636565874?pt=Motors_Automotive_Tools&vxp=mtr&hash=item45ff55f172

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги а кабелите за свещи от H22 стават ли за F20A4 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,искам да си сменя изпускателните колектори на моя ф20а4 с по голям диаметър ръчна изработка и от там и цялата генерация назад, та въпроса ми е,какъв диаметър на колекторните тръби да избера и колко да е дебела стената на тръбата.Не ми е проблем изработката на фланеца и генерацията.Мисля генерацията да е ф55мм но се чудя за изп. колектори.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта от колекторите не идва от по-големия диаметър, а от геометрията им. Според мен си вземи готови 4-2-1 или 4-1. Има ги за по 200-250 лв. Аз съм с 4-2-1 и определено има голям ефект, съчетани със спортен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля си че с правилно обезшумяване на вратата не би трябвало да има проблем. Но все пак не съм спец в кар аудиото, така че това са си мои размишления. Аз още не съм направил звукоизолация на вратата, защото имам да правя други неща преди това, но мисля така да го направя. Единствено ме е яд, че не дочаках да си намеря JDM средите и да си направя 3-компонентна предна линия. ПП: Доста хора в този форум са на мнение, че вратата на Прелюда е огромна дори за 17 см говорители, така че слагай смело ;)ПП2: Сега се сещам, че моите Херцове дойдоха с техни си решетки. Понеже се чудех какво да ги правя тези решетки, а ми беше жал да ги хвърля, свалих кората на вратата и монтирах решетките на мястото им (върху говорителите). Сега е сигурно че кората не опира в мембраната ;) Искам да кажа че има достатъчно място :)

Може ли да попитам как се сменят говорителите на вратите - нужно ли е свалянето на цялата кора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako ще слагаш и туитери - да,ако ще слагаш само мидбаси ако ти е окабелено до отвора - не (говоря за 5та генерация)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako ще слагаш и туитери - да,ако ще слагаш само мидбаси ако ти е окабелено до отвора - не (говоря за 5та генерация)

 

Трябваше да уточня за четворките Публикувано изображение за 5та ген. съм гледал клипчета във Вибокса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4ген. е нужно да свалиш кората на вратата за да смениш говорителите.Не е трудно,просто трябва да си внимателен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой свалял ли си е мигачите от предната броня на 5 генерация. Вчера се опитах и голямо гледане и мъчене ама не разбрах как става, освен ако не сваля бронята :unsure: Ако някой го е правил или знае как става, нека драсне 2 реда :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е необходимо да се сваля бронята. Отстрани на мигача има отвор, в който се развива едно болтче, след което мигача излиза напред и може да се смени лампата. Цялата процедура се извършва отпред фронтално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз не откривам такъв отвор :unsure: Ето снимка на мигача, ако можеш да ми поясниш :unsure:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасата под мигача, която е на мястото на дупката не е необходимо да се сваля. Бърка се отстрани на мигача, където е радиатора с отверка, но не си спомням каква, може би беше кръстата. Може първо с пръст да пробваш за да разбереш къде е отвора, след това вкарваш отверка докато стиигне до болта и го развиваш. Отвора, за който ти говоря се намира на самата броня и е отляво на мигача, който си показал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам дали може да се свалят задните седалки на 4та генерация Прелюд? Ако може някой да ми даде снимка на свалени седалки ще съм много благодарен! ПП:Не искам да си махна седалките, а само да сваля облегалките и после пак да ги дигна.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой може ли да даде мнение за прелюд 5 ген. 2.0 16 133 автоматик харчещ 16 на 100 по диагностиките всичко му е наред а не ми се иска да повярвам че толко си харчи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16/100 в града или ? Тежък ли ти е крака и как така изчисли този разход ?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 4ген. F20A4 повече от 12/100 не ми е качвал ,съвсем скоро минавам на H22 и си мисля че пак ще е по-малко от 16/100 ама разбира се има значение и задкормилното устрйство ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли някой да ми каже откъде да си закупя предните мигачи направо комплект, защото са счупени става въпрос за Prelude 5ген

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , малко инфо относно успокоителите под големите кубилици на Н22. Износването което, имаше при мен съм компенсирал с шайба 0,5 под всеки един.Резолтата е смайващ.Цената за 8бр е колкото една читава глава (Цяла).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

някой може ли да даде мнение за прелюд 5 ген. 2.0 16 133 автоматик харчещ 16 на 100 по диагностиките всичко му е наред а не ми се иска да повярвам че толко си харчи

Няма страшно и аз се доближавам до твоя разход. В крайна сметка каква е точно иснталацията на 5 ген. Ф20А4 OBD 1/2 ?Според мен е OBD 2, а сега въпроса е "a" или "b" ? Редактирано от eXb0y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги незнам дали това е точното място да питам и ако не е се извинявам карах кончетро и сега мисля да си всема прелуд 4ген h22 vitecно не сьм запознат с тази кола смисел има ли нещо което трябва да ме притеснява от някьде бях чул че трудно се намират части трябвало с порьчки и да се чака по седмица две става вьпрос за ходовата общо взето какви са и миносите и какви са и плусовете благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Съвсем скоро ще стана притежател на Прелюд 4 ген, с 2.0 мотора.Има обикновена газова. Слизам от мегана на баща ми и определено има някои разлики, които за мен са чудни. Тъй като имам право на само 2 мнения за деня, а и да е по-сбито, на един дъх ще напиша всичките си питания:

 

1) При палене колата поддържаше 2 000 оборота известно време "без никой да я кара"Публикувано изображение. Стопли се системата и спря. Това нормално ли е?

2) Липсва кутията за обикновения филтър и е сложен конусен. Най-вероятно ще трябва да се замени пак с конусен. Това проблем ли е за газовото?

3) АБС лампичката светна и според собственика пресветва понякога. Това често срещано ли е?

4) Счупена е дръжката за отваряне на шофьорската врата отвътре. Предполагам трябва да се свали цялата кора, за да се оправи, или?

5) Като цяло скъпа ли е поддръжката на този автомобил? Имам предвид редовното обслужване + евентуална смяна на части.

 

Преди да се утрепете от смях на въпросите ми да отбележа, че с техниката съм на Вие Публикувано изображение, а с питане всичко ще стане ясно. Благодаря предварително на отзовалите се.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега и честито първо за придобивката.1.При студен мотор , колата поддържа около 1600-1700 оборота и постепенно докато загрее , оборотите трябва да са 700 ( + - 50 ).2.Не карам с газова уредба но не вярвам да е проблем , даже напротив.Ако филтъра ти е нещо от сорта на K&N или JR би трябвало да може да се мие с подходящите за целта китове.3.Не , не е нормално да присветва ABS.При мен за 3 години , не е светнал нито 1 път.Трябва да прегледаш колата при специалист след като нямаш технически познания.Под специалист искам да кажа човек , виждал и друг път Хонда , защото майстори много но 1/2 от тях все нещо объркват по тези "уж" толкова прости коли.Поразрови се из форума и провери за сервизи но обикновенно по-голямата част от хората , които карат марката Хонда се доверяват на Юби Ко , Омбре и Бултрако.4.За да се смени дръжката не е нужно да пада цялата кора а да си намериш само здрава дръжка 2-ра ръка.5.Какво ти е разбирането за скъпа поддръжка ? За едни хора 1000лв са малко а за други 10 лева са много.Какво очакваш като цена на обслужване ? Няма какво да се смеем , задаваш съвсем нормални въпроси.И аз да си купя Волво няма да знам къде и при кой да ходя и ще пусна същата тема в техният форум :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пример за кола със скъпа поддръжка за мен е алфа 156. Някои алфисти ми обясниха, че предницата си е като консуматив и оригиналните части са цифра. Идеята ми за скъпа поддръжка е освен данъците и парите за гориво, да се оставят едни 500-600 лв за "дреболийки". Първоначалното цялостно обслужване ми се иска да се върти около и до 500 лв. Имам и още един въпрос, но той се отнася до ползването на форума - колко време ще важи ограничението на броят мнения за деня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колега , пиши направо като/ако вземеш колата.В доста случаи се пишат съвети от всички колеги и накрая човека пуснал темата казва "Еми взех си Голф , благодаря" :) Затова когато купиш колата , драсни по темата , кажи си личните впечатления и ще те насочим къде да идеш и колко биха ти стрували консумативите.След като колата не е още при теб освен този ABS който премигва , може да има още 2-3 неща за които искаш да питаш.Та това е моят съвет към теб.Като вземеш ключовете , драсни по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги вече се здобих с прелют 4тен Н22а2 но колата не вурви както трябва поне спорет мен можели някои да ми каже кьде и при кои да я закарам и да я погледне защтото спорет мен колата трябва да вурви досто по прилично от това в момента благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли добър сервиз в бургас за хонди?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пишейки ви това направо избухвам от яд и гняв. Преди време (13 септември) писах в тази тема, защото бях се уговорил с един човек на име Васил да ми продаде своя прелюд. Колата бе обявена за 2300, АГУ, пребоядисвана и като цяло готина. http://www.cars.bg/c424030 Обявата излезе и още на същия ден я видяхме и спазарихме. Не му дадох капаро, разчитах на мъжката му дума. От "всичко платено", както пише в обявата, се оказа, че не е регистрирана в данъчното. Проявих търпение и го оставих да се оправя. Отсрочки му давах колкото си пожелае.. Уж щеше да сключва договор за срочно погасяване на данъците, като той да си плати неговата вноска (изненада, колата има 2ма собственика) и другият, другата. После ми говореше за някакъв адвокат, който е все зает. Днес сутринта се чухме и дадох на моя братовчед да говори. Изведнъж започна да твори всевъзможни глупости пред него, защото го хванахме вербално "на калъп".

 

Пиша това, не дотам да се жалвам, а по-скоро ... да си го излея. Колата е чук, собственика е лукова глава.

 

според мен колега , пиши направо като/ако вземеш колата.В доста случаи се пишат съвети от всички колеги и накрая човека пуснал темата казва "Еми взех си Голф , благодаря"

Ето сега пиша. Да се отбележи, че не аз се разколебах, а продавача се наака. Все още си търся прелюд.

Редактирано от Slobmonster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неприятно.На твое място бих заглеждал Прелюд форума.Там изпадат добри екземпляри от фенове за фенове.Дори в момента се сещам за един но с х22 185 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може да ли ми каже как да се докопам до казанчето с течност за чистачките.И също цялото табло ли трябва да сваля, за да сменя изгоряла лампичка? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

купих си Honda prelude,много е хубава и случих на кола Публикувано изображение ,но искам да попитам как се заключва и отключва от шофьорската страна.При мен е заключване един път на ляво ,а за отключване два пъти на дясно задържам ключа и след това отварям , да знам дали е така или просто е развалена ключалката . До сега не съм срещала такава ключалка . Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,незнам дали точно тук трябва да питам по темата,затова,ако не е мястото тук се извинявам предварително.Имам следния проблем на Прелюда (5-та),имам похлопване при влизане в дупка отпред,от ляво.Ходих при майстор,който ми смени носачите,биалетка,тампони,но похлопването си остана,каза,че споден него няма нищо,от което да се чува тоя звук.Отидох при друг майстор(аз съм от Самоков),той също не можа да намери нищо.Закарах я в София,сервиза на Владо,ВИП Хонда,него го нямаше,но момчетата я погледнаха и казаха,че е от рейката и че трябва да се рециклира.По случайност познавам човека,който ги рециклира,той се качи и каза,че няма никакъв проблем с рейката.Провериха ми и полуоската,казаха,че луфта,който го има там е нормален.Не са ми проверявали само спирачния апарат,ама при толкова майстори...не е моа работа да давам акъл.Ако знаете някой или място,където могат да ми установят проблема,ще ви бъда благодарен.Пишете тук или на Л.С. или за всеки случай си оставям и тел. 0898601838

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам колко милиметра фланци мога да сложа на Прелюд 5 г.,дажантите са 17 7j с гуми 215 40 17 ,става дума за отзад и отпред ,като отзад ще се реже и малко от подкалника ,ако има някой с подобна интервенци ще съм благодарен да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Изпускателните тръби(колектора) при Н22 е различен от този при Н23 и Ф20.Стават от катализатора назад.

Здравейте Колеги,Поздравления за темата.Искам да попитам някой знае ли каква по-точно е разликата между всмукателния и изпускателния колектор на Н23 и Н22 и тези от Н22 дали пасват на Ф20 глава?От монтирането на изпускателен колектор от Н23 или от Н22 /ако пасва/ разбрах, че има подобрение, защото е 4-2-1.Има ли подобрение от монтиране на смукателен колектор от Н23 или Н22 на Ф двигател и има ли някакви странични ефекти като например неравномерен празен ход и тн. Би трябвало да има подобрение във вървежа заради по-големия размер на рънърите и дросела, но дали някой го е пробвал?Вероятно ще трябва да се смени и компа с такъв от Р28 или Р30 за да може да се чипне след монтиране на новите колектори.

 

H22 и H23 всмукателите са еднакви по диаметри, НО не пасват един спрямо друг на шпилките и H23 охладителната течност минава през него , докато при H22 не...!H22 и H23 изпускател са 4-2-1 и двата са еднакви на диаметър , НО единия е метален , другия чугунен и пак не пасват един спрямо друг на шпилките...!F20A4 абсолютно съвпадение с H23 , НО не и с H22 и всмукател и изпускател...дори зимат H23 колектори за лесен тунинг на F20A4 , разликите са доста :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...