Jump to content

Fares

Фен
  • Мнения

    26
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Fares

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Prelude 4G
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Честитка, колега! Дай повече инфо за машината - снимки, година, серия двигател, колко ти гори и к'вото още се сетиш.
  2. Да задам и аз един въпрос по темата - фаровете на 4Г могат ли да се свалят просто ей така или трябва да се сваля бронята и прочее?
  3. Ако си без катализатор - сложи за прегледа. Друг вариант за, който се сещам е да си пипнеш настройката и да я направиш временно да ти гори по-малко. Но това второто са си мои аматьорски разсъждения и не знам колко е лесно и удачно.
  4. Аз пък имам точно обратния въпрос! Може ли да се махне въпросното затъмнение без при това да се прецака стопа? Не съм сигурен, но мисля, че за да се затъмнят се пръскат с някакъв спрей, а ако тръгна да чистя боята с разредител стопа най-вероятно ще отиде на кино.
  5. Не съм специалист, но предполагам, че след разширяването на метала след като загрее луфтовете стават по-малки и не дрънчи.
  6. Моторите са: 2.0 133к.с., 2.3 160к.с., 2.2 200к.с. Задвижването е предно, на пътя се държи супер(спортно), върви много(карал съм с мотор 2.0 - ускорението до 100 е от порядъка на 10-11сек., ако не се лъжа), при по-нормално каране смесения разход е 10-11/100(за газ не знам, но зависи какъв вид е газовото). В петък ще си купувам Прелюд 2.0. Влюбен съм в тази кола! Що се отнася до Сивик - нямам наблюдения.
  7. Грешно си ме разбрал. Просто ми е любопитно дали при подмяна на въпросните неща наистина има такъв прираст в мощността. Иначе бройката изглежда що годе читава и запазена(96г.). Късно видях обявата на mEtaka - вече се бях разбрал с човека(мъжете сме мъже защото си държим на думата - няма да се измятам в последния момент) - иначе щях да купя неговата въпреки, че после щяха да ме убият от данъци и застраховки заради големия двигател. Предполагам говориш за шумоизолация? Дай повече инфо.
  8. След няколко дни ще стана собственик на Прелюд 4Г 2.0 Ф20А4. По принцип купувам колата, защото страшно ме кефи като дизайн и много не се интересувам дали е 100 или 1 100 коня. НО попрпчетох това-онова и искам да си изясня нещо - според някои писания слагането на т.нар. спортен филтър спомага за вдигането на мощността на двигателя с 8-10%, а подмяната на изпускателния колектор с 4-2-1 такъв(защо се казва 4-2-1 в интерес на истината) добавя 10-15 коня. Има ли нещо вярно и означава ли това, че мога да направя колата от 133к.с. на 150к.с.(и то без да се отрази на разхода)? Ако не се лъжа някъде в тази тема прочетох, че 4-2-1 от Н23 пасва на Ф20А4. Изобщо, ако наистина има подобен прираст в мощността то какво с какво трябва да се смени и долу-горе за какви пари иде реч? За чипосване няма да питам, защото предполагам ще се отрази на и без това високия разход.Другия ми въпрос е свързан със спирачките - какво стана с АБС-а някой пробва ли дали спира по-добре без него?
  9. Честитка и от мен!П.П. Надявам се, че скоро и аз ще имам повод да пусна подобна тема(утре отивам да огледам Прелюда на един съфорумник).
×
×
  • Създай нов...