Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за Прелюд

Recommended Posts

Абе красавци я ми кажете някакво инфо за двигател Н22С може ли да ми дадете. Защото на прословутият Прелюд на "JUN"

, на 0:42сек е отбелязано точно тази модификация на двигателя. Аз нищо не можах да намеря за това нещо, та започнах да си мисля, че е правописна грешка.
нормален h22 просто само буквите са като оригиналните такива !!! неговия е много преработен а и цените са доста високи можеш да хвърлиш един поглед тук http://www.junauto.co.jp/products/index.html?enмотора е N/A билд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да това съм го прелиствал хиляди пъти и снощи даже с един колега му го показвах та, като почнахме да смятаме и си бихми мастики. Просто ми беше интересно точно за двигателя, иначе като мощност си е ДЖ Д М 200 кончета. Пък и по първоначален прочит има бутала негови, компютъра е негов, изпускателя също, валове негови, пък другото е стоково от Евро Р Акорда. Хм ужс!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ENGINE CODES

--------------------------------------------------------------------

0 Ecu

1 Oxygen Sensor

3 MAP sensor

4 Crank angle sensor

5 MAP sensor

6 Coolant Temp

7 Throttle Angle

8 TDC Sensor

9 CYL sensor

10 Intake Air Temp Sensor

11 IMA

12 O2 Sensor

13 Atmospheric Pressure

14 Electronic Air COntrol EACV

15 Ignition output sidnal

16 Fuel Injector

17 Vehicle speed sensor

20 Electrical Load Detector

21 VTEC spool valve

22 VTEC pressure switch

23 Knock sensor

30 Auto FI signal A

31 Auto FI signal B

41 Oxygen Sensor Heater

43 Fuel Supply System

 

 

SRS CODES

--------------------------------------------------------------------

1-1 Open in drivers side airbag infaltor or increased resistance

1-2 Short in another wire in drivers airbag inflator or decreased resistance

1-3 Short to power in drivers side airbag inflator

1-4 Short to ground in drivers airbag inflator

2-1 Open in the passengers airbag inflator or increased resistance

2-2 Short in another wire in passengers airbag inflator or decreased resistance

2-3 Short to power in passengers side airbag inflator

2-4 Short to ground in passengers airbag inflator

5-1 Internal failure in SRS unit

10-1 SRS unit replacement code (SRS unit to be thrown out)

9-1 (none) faulty SRS indicator circuit or faulty SRS supply system

 

 

4WS CODES

--------------------------------------------------------------------

 

10-19 Sub Steering Angle Sensors

20-29 Main Steering Angle Sensors

30-39 Wheel Speed

40-46 4WS Control Unit

50-51 Control Logic

60-65 Power Unit

71-74 Temporary Driving Conditions

 

 

ABS CODES

--------------------------------------------------------------------

1-0 Pump Motor over-run (or pressure switch)

1-2 Pump Motor cct Problem (or motor relay, unit fuse, motor fuse)

1-3 High Pressure Leakage (or solenoid)

1-4 Pressure Switch

1-8 Accumulator gas leakage

2-1 Parking Brake switch-related problem (or brake fluid level, brake light)

3-1 pulsers

3-2 pulsers

3-4 pulsers

4-1 Speed Sensor

4-2 Speed Sensor

4-4 Speed Sensor

4-8 Speed Sensor

5-0 Speed Sensor (or modulator )

5-4 Speed Sensor (or modulator )

5-8 Speed Sensor (or modulator )

6-0 Fail Safe relay open/short (or front or rear fail safe relay)

6-1 Fail Safe relay open/short ( or front fail-safe relay)

6-4 Fail Safe relay open/short ( or rear fail-safe relay)

7-1 Solenoid related problem (open) ( orABS B1 fuse or fail-safe relay)

7-2 Solenoid related problem (open) (or real fail-safe relay)

7-4 Solenoid related problem (open)

 

ECU PINOUTS

---------------------------------------------------------------------

 

OBDI 93-95 H22A1

=================================

 

Pin---Color---------Desc.

A1----brn-----------Injector #1

A2----yel-----------Injector #4

A3----red1---------Injector #2

A4----grn/yel------VTEC Solenoid Valve

A5----blu-----------Injector #3

A6----or/wht-------HO2S heater coil

A7----grn/blk1-----PGM-FI Main Relay coil

A8----grn/blk2-----Shorted to A7

A9----blk/blu-------IAC Valve

A10

A11----red2--------EGR Control Solenoid

A12----blu/red-----Condenser Fan Relay

A13----blu/wht-----MIL

A14

A15----red/blu-----A/C Clutch Relay

A16----wht/grn-----Alternator

A17----pink---------IAB Solenoid Valve

A18----orn/red-----FAS (A/T)

A19----wht----------Intake Control Solenoid Valve

A20----red/grn-----EVAP Purge Control Solenoid

A21----yel/grn1----ICM

A22----yel/grn2----Shorted to A21

A23----blk1---------GND

A24----blk2---------GND

A25----yel/blk------PGM-FI Main Relay (power)

A26----blk/red------VTEC Pressure Switch (GND)

 

B1----yel/blk--------PGM-FI Main Relay (power)

B2----brn/blk-------GND

B3----orn1----------AFSA (A/T)

B4----pnk-----------AFSB (A/T)

B5----blu/blk--------To A/C Switch

B6

B7----lt grn---------ATP PN Gear Posisiton (A/T)

B8----red/grn-------PSP Switch

B9----blu/red-------Starter Cut Relay

B10---orn2----------VSS

B11---orn3----------CYP

B12---wht-----------CYP

B13---orn/blu-------TDC

B14---wht/blu-------TDC

B15---blu/grn-------CKP

B16--blu/yel--------CKP

 

D1----wht/yel-------Battery

D2----grn/wht1-----Brake Switch

D3----red/blu-------KS

D4----brn/wht------SCS

D5

D6----lt blu or lt grn-VTEC Pressure Switch

D7----lt grn/red----Data Link Connector

D8

D9----wht/red------ALT

D10---grn/blk------ELD

D11--red/blk-------TP Sensor

D12---wht/blk------EGR Valve Lift Sensor

D13---yel/blu-------ECT Sensor

D14---wht----------HO2S Sense

D15---red/yel------IAT Sensor

D16

D17---wht/blu------MAP Sensor

D18---lt grn/blk----VREF (A/T)

D19---red/wht------EGR Valve Lift Sensor

D20---yel/wht------TP Sensor

D21---blu/wht------MAP Sensor

D22---grn/wht2----TP Sensor

 

 

OBDII 96 H22A1

=================================

 

Pin---Color ---------Desc.

A1----yel------------Injector #4

A2----blu------------Injector #3

A3----red------------Injector #2

A4----brn------------Injector #1

A5----orn/blu-------Secondary O2 heater

A6----blk/wht-------HO2S heater

A7----orn------------EGR Control Solenoid Valve

A8----grn/yel-------VTEC Solenoid Valve

A9----brn/blk-------GND (dig)

A10---blk------------GND (power)

A11---yel/blk-------PGM-FI Power

A12---blk/blu-------Idle Air Control Valve

A13

A14

A15---red/yel-------Evap Purge Control Solenoid Valve

A16---grn/orn-------Fuel Pump Relay

A17---pnk/blu-------A/C Clutch Relay

A18---gry/red-------MIL

A19---wht/grn-------ALT

A20---yel/grn--------ICM

A21

A22---brn/blk--------GND (dig)

A23---blk------------GND (power)

A24---yel/blk--------PGM-FI Power

A25---wht-----------Intake Control Solenoid Valve

A26---red/blu-------IAB Control Solenoid Valve

A27---grn-----------Radiator Fan Relay

A28---grn/wht------EVAP Bypass Solenoid Valve

A29---orn/grn------Evap control cansiter vent shut valve

A30

A31-

A32-

 

C1---lt grn/blk------Ref. Voltage for ATTS or TCM (not used)

C2---blu------------CKP Detect

C3---grn------------TDCP Detect

C4---yel------------CKP Detect

C5---blu/orn-------A/C Switch Signal Input

C6---blu/red-------Starter Switch Input

C7---red/wht-------SCS

C8---lt grn ---------K Line (scan tool)

C9-- -

C10---wht/yel------ECM Backup Power

C11-- -

C12---wht----------CKP GND

C13---red----------TDC M Side

C14---blk----------CYP M Side

C15---blu/blk------VTEC Pressure Switch

C16---grn----------P/S Pressure Switch

C17---wht/grn-----ALT Detect signal

C18---blu/wht------VSS Signal

C19 -

C20 - -

C21 - -

C22---brn/yel------IMO Immobilizer Code Signal

C23- -

C24 - -

C25 - -

C26 - -

C27 - -

C28 - -

C29 - -

C30 - -

C31 - -

 

D1----red/blk----------TPS Detect

D2----red/wht---------ECT Engine Coolant Temp. Detect

D3----red/grn---------MAP Detect

D4----yel/red----------Vcc1 (Power for MAP)

D5----wht/blk----------BKSW Brake Switch Detect

D6----red/blu----------KS (Knock Sensor Detect)

D7----wht--------------HO2S Detect

D8----red/yel----------IAT Intake Air Temp Detect

D9----wht/blk----------EGR Valve Lift Sensor

D10---yel/blu----------Vcc2 (Provides Sensor Voltage)

D11---grn/blk----------SG2 (Sensor Ground)

D12---grn/wht---------SG1 (Sensor Ground)

D13- -

D14---wht/red---------SHO2S (Secondary O2 Sensor Detect)

D15---wht/blu---------PTANK (Detects fuel tank pressure signal)

D16---grn/red---------EL (Detects ELD Signal)

 

 

 

OIL CAPACITY

---------------------------------------------------------------------

 

H22a1, H22a2

5.9 L for engine overhaul

4.8 L oil change including filter

4.5 L oil change without filter

 

H23a1, H23a2

5.4 L for engine overhaul

4.3 L oil change including filter

4.0 L oil change without filter

 

F20a4, F22a1, F22a2

4.9 L for engine overhaul

3.8 L oil change including filter

3.5 L oil change without filter

 

OIL RECOMMENDATIONS (according to Honda)

----------------------------------------------------------------------

 

All engines

5w30*,10w30, 10w40, 15w40, 15w50, 20w40,20w50

 

* not recommended for h22a1 and h22a2 engines unless in subzero

temperatures

 

Oil must be of API service SF,SG or SH quality.

 

COOLANT CAPACITY

----------------------------------------------------------------------

 

H22a1, H22a2

Manual 7.8 for overhaul

Manual 4.2 for coolant change

 

H23a1, H23a2

Manual 7.6 for overhaul

Manual 4.0 for coolant change

Auto 7.3 for overhaul

Auto 3.7 for coolant change

 

F20a4, F22a1, F22a2

Manual 7.1 for overhaul

Manual 3.5 for coolant change

Auto 7.0 for overhaul

Auto 3.4 for coolant change

 

IDLE SPECIFICATIONS

-----------------------------------------------------------------------

 

H22a1

Manual 700 +/- 50

 

H22a2

Manual 790 +/- 50

 

H23a2

Manual 780 +/- 50

Auto 780 +/- 50 (neutral or park)

 

H23a1, F22a1

Manual 700 +/- 50

Auto 700 +/- 50 (neutral or park)

 

F20a4,F22a2

Manual 770 +/- 50

Auto 770 +/- 50 (neutral or park)

 

PISTONS

-------------------------------------------------------------------------

 

Bore and Stroke

 

H22a1, H22a2 87mm * 90.7mm

H23a1, H23a2 87mm * 95.0mm

F22a1, F22a2 85mm * 95.0mm

F20a4 85mm * 88.0mm

 

COMPRESSION RATIOS

 

H22a1, H22a2 10.0:1

H23a1, H23a2 9.8:1

F22a2 8.9:1

F22a1 8.8:1

F20a4 9.5:1

 

FUEL

 

h22a1, h23a2, h23a1, f20a4 95 RON +

h22a2 91 RON +

f22a1 91 RON +

f22a2 91 RON +

 

TRANSMISSION GEAR RATIOS

-------------------------------------------------------------------------

 

MANUAL

 

H22a1, H22a2

1st 3.307

2nd 1.950

3rd 1.360

4th 1.071

5th 0.870

Rev 3.00

 

H23a1, H23a2

1st 3.307

2nd 1.809

3rd 1.269

4th 0.966

5th 0.757

Rev 3.00

 

F22a2

1st 3.307

2nd 1.809

3rd 1.230

4th 0.933

5th 0.757

Rev 3.00

 

F20a4, F22a1

1st 3.307

2nd 1.809

3rd 1.269

4th 0.966

5th 0.787

Rev 3.00

 

AUTOMATIC

 

F22a2

1st 2.705

2nd 1.428

3rd 1.028

4th 0.731

Rev 2.047

 

f20a4, f22a1,h23a1,h23a2

1st 2.705

2nd 1.366

3rd 1.028

4th 0.750

Rev 2.047

 

TRANMISSION OIL CAPACITY

-------------------------------------------------------------------------

 

Manual

 

1.9 L for oil change

2.0 L for overhaul

 

Auto

2.0 L for oil change

6.0 L for overhaul

 

CURB WEIGHTS

--------------------------------------------------------------------------

 

2.2 L VTEC Manual 1280kg

2.3 L Manual with ABS, 4WS 1245kg

2.3 L Auto with ABS, 4WS 1270kg

2.3 L Manual with ABS 1225kg

2.3 L Auto with ABS 1250kg

2.0 L Manual with ABS 1210kg

2.0 L Auto with ABS 1235kg

2.0 L Manual 1195kg

2.0 L Auto 1220kg

 

BULB Sizes

----------------------------------------------------------------------------

 

Low Beam = H4

High Beam = H1

Fog Lights = H3

Parkers = T10

Front Indicators = T20

Side indicators = T10

Rear Indicators = BA15S

Number Plate Lights = T10

Reverse Lights = BA15S

Brake Lights = BAY15D

Boot Light = Festoon

Door Lights = Festoon

Rear Roof Light = Festoon

Front Map Lights = T10

92-93 Cluster Lights = T5

fusionprelude

08-11-2008, 10:33 AM

Regulations

State by state regulations (TOYO publication) ( http://www.toyo.com.au/TechInfoPDFs/Altern...20load%20rating %22 )

The following link details the regulations in NSW for selection of wheels and tyres for your car. This appears to be consistant with all states and teritories in Australia.

Note that the load ratings are set in place as a design standard and are there for the safe operation of your vehicle. The use of a tyre with a lower load rating is a potential defect item.

http://www.rta.nsw.gov.au/registrati...vsi09_rev4.pdf ( http://www.rta.nsw.gov.au/registration/dow.../vsi09_rev4.pdf )

 

 

Stock Bolt Pattern

 

5th Generation (Vtir)::: 5x114.3

5th Generation (Si)::: 4x114.3

4th Generation (All) ::: 4x114.3

3rd Generation (All)::: 4x100

 

Studs are M12x1.5

 

 

5th Generation (1997-2001)

Min Load rating - 87

Speed rating as per ID plate - V

 

205/50/15 - Better Acceleration, Overall Diameter is Smaller

205/55/15 - Recommended 15” Size Tire w/ 6.5" wide wheel

215/50/15 - Larger Contact Patch, Better Acceleration, Overall Diameter is Smaller

225/45/15 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is recommended, Overall Diameter is Smaller

225/50/15 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is Recommended

------------------------------------------------------------------------

205/50/16 - Stock Size, Recommended 16” Size Tire

215/45/16 - Larger Contact Patch

215/50/16 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger

225/45/16 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is Recommended

------------------------------------------------------------------------

215/40/17 - Larger Contact Patch, Recommended 17” Size Tire

215/45/17 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger

225/40/17 - Even Larger Contact Patch, Very Limited Selection of Brands

------------------------------------------------------------------------

215/35/18 - Larger Contact Patch, Small Profile means Less Protection for Wheels

215/40/18 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger, could rub on a lowered car.

225/35/18 - Even Larger Contact Patch, Recommended tire size for 18x7.5" with at least a +48mm offset

225/40/18 - Even Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger, Not Recommended if car is Lowered

 

 

4th Generation (1992-1996)

Min Load rating - 87

Speed rating as per ID plate - V

 

205/55/15 - Stock Size, Recommended 15” Size Tire

205/50/15 - Better Acceleration, Overall Diameter is Smaller

215/50/15 - Larger Contact Patch, Better Acceleration, Overall Diameter is Smaller

225/45/15 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is recommended, Overall Diameter is Smaller

225/50/15 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is Recommended

------------------------------------------------------------------------

205/50/16 - Recommended 16” Size Tire

215/45/16 - Larger Contact Patch

215/50/16 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger

225/45/16 - Even Larger Contact Patch, Minimum of 7" wide wheel is Recommended

------------------------------------------------------------------------

205/40/17 - Overall Diameter is Smaller, Not Recommended w/ 7.5" wide or larger wheel

215/40/17 - Larger Contact Patch, Recommended 17” Size Tire

215/45/17 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger

225/40/17 - Even Larger Contact Patch, Very Limited Selection of Brands

------------------------------------------------------------------------

215/35/18 - Larger Contact Patch, Small Profile means Less Protection for Wheels

215/40/18 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger, could rub on a lowered car.

225/35/18 - Even Larger Contact Patch, Recommended tire size for 18x7.5" with at least a +48mm offset

225/40/18 - Even Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger, Not Recommended if car is Lowered

 

 

3rd Generation (1988-1991)

Min Load rating - 85

Speed rating as per ID plate - V

 

195/60/14 - Stock Size

205/55/14 - Larger Contact Patch, Overall Diameter is Smaller

------------------------------------------------------------------------

205/50/15 - Larger Contact Patch

------------------------------------------------------------------------

205/45/16 - Larger Contact Patch

215/45/16 - Even Larger Contact Patch, Overall Diameter is Larger

------------------------------------------------------------------------

205/40/17 - Larger Contact Patch

 

 

Offset

 

 

4th & 5th Gen. Stock = 6.5" Wide Wheel w/ +55mm

3rd Generation Stock = 5.5" Wide Wheel w/ +45mm

 

 

6.5" Wide Wheels w/ 4th & 5th Gen

 

Less than +38mm ::: You take the chance of rubbing the outside lip of the wheel well.

+38mm to +55mm ::: You shouldn't have any problems. Recommended Offsets for 6.5" Wide Wheels.

Larger than +55mm ::: You take the chance of rubbing the inside lining of the wheel well.

 

 

7" Wide Wheels w/ 4th & 5th Gen

 

Less than +38mm ::: Not Recommended

+38mm to +41mm ::: Not Recommended if you are, or plan to be, lowered. You take the chance of rubbing the outside lip of the wheel well.

+42mm to +44mm ::: This is a grey area if you are lowered, results vary depending on tire and/or drop. You take the chance of rubbing the outside lip of the wheel well.

+45mm to +50mm ::: You shouldn't have any problems. Recommended Offsets for 7" Wide Wheels.

Larger than +51mm ::: Not Recommend. You take the chance of rubbing the inside lining of the wheel well.

 

 

7.5" Wide Wheels w/ 4th & 5th Gen

 

Less than +40mm ::: Not Recommended

+40mm to +43mm ::: Not Recommended if you are, or plan to be, lowered. You take the chance of rubbing the outside lip of the wheel well. Wouldn't recommend using any tire with an overall diameter larger than stock and/or with a tire width larger than 215.

+44mm to +47mm ::: This is a grey area if you are lowered, results vary depending on tire and/or drop. You take the chance of rubbing the outside lip of the wheel well. Wouldn't recommend using a tire with an overall diameter more than slightly larger than stock, you chances of rubbing increase.

+48mm to +52mm ::: You shouldn't have any problems. Recommended Offsets for 7.5" Wide Wheels.

Larger than +53mm ::: Not Recommend. You take the chance of rubbing the inside lining of the wheel well.

 

 

8" Wide Wheels w/ 4th & 5th Gen

 

Not recommended without enlarging or rolling outside lip of wheel wells. Some people have had success with running offsets larger than +48mm, but you are taking an expense risk.

 

For the 3rd gens.

Stock wheels with 4x100 PCD ( http://www.preludeaustralia.com/forum/showthread.php?t=36212 )

 

Позволих си да "Copy/Paste" от Австралииския форум.

Много полезна информация!

Редактирано от Aleksandyr
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпускателните тръби(колектора) при Н22 е различен от този при Н23 и Ф20.Стават от катализатора назад.

Здравейте Колеги,Поздравления за темата. Искам да попитам някой знае ли каква по-точно е разликата между всмукателния и изпускателния колектор на Н23 и Н22 и тези от Н22 дали пасват на Ф20 глава?От монтирането на изпускателен колектор от Н23 или от Н22 /ако пасва/ разбрах, че има подобрение, защото е 4-2-1.Има ли подобрение от монтиране на смукателен колектор от Н23 или Н22 на Ф двигател и има ли някакви странични ефекти като например неравномерен празен ход и тн. Би трябвало да има подобрение във вървежа заради по-големия размер на рънърите и дросела, но дали някой го е пробвал?Вероятно ще трябва да се смени и компа с такъв от Р28 или Р30 за да може да се чипне след монтиране на новите колектори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На коя Ф20 глава питаш дали стават, колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На коя Ф20 глава питаш дали стават, колега?

Опс, не съм уточнил а те имат разлика - на Ф20А4, която е същата като на Ф18А3- моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай, колега, едва ли ще станат колекторите от Х22, освен ако нямаш някой читав заварчик да ти ги завари на твоя фланец и да ги закали, но се съмнявам относно резултата от цялата операция. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На коя Ф20 глава питаш дали стават, колега?

Опс, не съм уточнил а те имат разлика - на Ф20А4, която е същата като на Ф18А3- моята.

 

 

ако си сигорен,Че е като на ф20а4,слагай изспоскател от х23,пасва перфектно и колата определено се отпушва,като се има на предвиде стоковия колектор като го резнаг преди меката вразка,беше на ф35 вътрешен диаметър :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм разбрал правилно, мога да сложа на моят Prelude F20 - изходящи колектори 4-2-1 от Prelude H23, и да кача няколко коня (с най-малко средства и без модификации), така ли? :)

тоЧно така! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм разбрал правилно, мога да сложа на моят Prelude F20 - изходящи колектори 4-2-1 от Prelude H23, и да кача няколко коня (с най-малко средства и без модификации), така ли? :)

то4но така! :)
Колега, Dotz, като гледам мнението ти, май си я правил тая модификация.Ще споделиш ли дали си правил Дино след това и какви бяха резултатите спрямо сток колектора? За информация просто... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм ходил на дино,но си карам колата всеки ден и мога да кажа,Че има разлика,довеЧера ще се замервам с аеродек б18,които преди вървеше полови кола пред мен,пък да видим :)

Редактирано от войводата/cls
�е заме�твайте "Ч" � цифри!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) днес реших да си сваля фара на прелюда 4-та ген.оказва се според мен ,че филма е ужасен,при оглед ми се струва,че би следвало да разглобя цялата предница за да сваля фара,или трябва да имам тънки и малки яонски ръчички и инструмен който да развива кофти болтове на кофти място.някаква полезна информация или сайт с някакво оисание как се извършва тази манипулация. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно си се ориентирал :) Ето ти описанието от ръководството. Ако не разбираш нещо питай :)

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) мерси колега за описанието.всичко ми е ясно-изобщо няма се захващам щом е здрав.беше изпотен и малко мръсен отвътре.имах мерак да го сваля и почистя,но този сериал да разглобявам половин кола не мисля да го почвам.тез японци да ги ЕВА тъй ли не са го измислили по простичко като руснаците например :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ходил на дино,но си карам колата всеки ден и мога да кажа,Че има разлика,довеЧера ще се замервам с аеродек б18,които преди вървеше полови кола пред мен,пък да видим !!!

Колега кво стана със замерването с аеродека

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам го да излезе от бокса(боядисват се),преди това нещо се криеше :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам го да излезе от бокса(боядисват се),преди това нещо се криеше :)

Моля участниците в темата да се придържат към нея.Ако имате нещо за обсъждате различно от прелюд, моля на Л.С.Моля модераторите лекичко да разчистят праха, който се натрупа.Не е фатално за сега но....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D мерси колега за описанието.всичко ми е ясно-изобщо няма се захващам щом е здрав.беше изпотен и малко мръсен отвътре.имах мерак да го сваля и почистя,но този сериал да разглобявам половин кола не мисля да го почвам.тез японци да ги ЕВА тъй ли не са го измислили по простичко като руснаците например :D

:) така ,само да добавя за колеги с такъв проблем.фара се очиства отвътре с помоща на сециално наравен от вас уред-средно мека тел със закрепен накрая тампон изрязан от домакинската гъба на жена ви :) изисква се и голямо спокойствие. :D да взема да атентовам уреда ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P някой да помогне каква е хлабината за реглаж на клапаните на прелюд Н23А2.така и не можах да намеря във форума.мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

:P някой да помогне каква е хлабината за реглаж на клапаните на прелюд Н23А2.така и не можах да намеря във форума.мерси предварително.

int. 0.07-0.11 mmex. 0.15-0.19 mm Редактирано от jivaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да питам .Схемата за вакумите на карбовете на прелюд 4 генерация и наколко снимки /на карбовете на маторя както са си/ някой може ли да помогне ? Б20а3 мисля .И хлабините на клапаните на б20а8 .Благодарности!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...карбовете на прелюд 4 генерация...

Ей такова животно няма. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е моя грешка де извинявам се !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето схема на вакуумите, дано ти свърши работа.

 

Публикувано изображение

 

Ето и снимки от един мой Прелюд 3ген. EX B20A3, който беше в заводския си вид.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от ZAPPA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И хлабините на клапаните на б20а8 .Благодарности!

Би трябвало да са същите като на моя В20А9 - 0.08-0.12 (0.003-0.005 in.). Поне така показва User's Manual-а, нашият верен другар. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарности момци .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

!!! благодарности на колегите за съдействието.днеска си поиграхме с клапаните на прелюда и сега мърка като котарак в любовен период.не бях се цапал от времето на лада 1600,но резултата ми харесва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема грижи, баце... :) Само така да се чува - демек да мърка. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В предишните страници имаше човек, който каза, че му се е видяло свалянето на бронята на Прелюд 4ген. - много сложно. И аз така си мислех до като не я свалих два пъти.

Та обеснението ще е в снимки /съжелявам за творчеството ми ама толкова мога с мишката :) /

Първо свалете мигачите, като зад тях с преблизителни червени точки на вътре ще видите и от двете страни по два болта /мисля, че бяха 12 или 14 лъжа. От дясната страна се свалят по лесно, защото са по достъпни, а от лявата само единия малко по наслуки се цели.

 

Публикувано изображение

 

След това трябва да разгърнете малко подкалниците защото в горния ъгъл на бронята, тя е хваната с по една видия

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

След това си вдигате капака: Сваляте акумулатора, разшерителния съд, развивате 4-те щипки под номер 9 и където са пунктираните стрелки ще видите по една гайка завита, след като отвиете бронята ще се свали със металната греда зад нея. Това е начина да се свали бронята, не може без тази греда, защото цялата броня е хваната за въпросната греда със такива щипки и тези щипки се падат точно под фаровете. Та дано съм помогнал или дано сте ме разбрали. Гайките ще ги видите защото са само по една точно под фаровете и от тях излиза шпилка сочеща към интериора на колата. Успех

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) метака,ти си бил виртуоз с мишката,нараво пикасо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло за H22a - 197 к.с. Какво масло за този двигател препоръчвате:марка и вид?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Н22. Карам с Agip sint 2000 evolution 5 W 40 повече от година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги незнам дали въпроса ми е за тази тема, но: Някой свалял ли е 5та генерация със стоковите джанти, че имам едни пружини и се чудя дали да ги сложа преди да си взема джанти. Страх ме е да не стане грозно :) Та ако някой го е правил, ако може да качи снимки или поне да сподели мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос, H22 мисля че и Н23 пише "Premium Unleaded Fuel ONLY". Демек 95 и нагоре или 98 и нагоре ?Гледах по чужди форуми казват над 95 октана ,други .. само 100 октана, последно колко ?Знам че горивото трябва да е хубаво за да няма излишни детонаций които да скапят мотора. Затова има и нок сензора, но 95 дали е достатъчно добър за да не навреди, знам че и в България бензина е ЗЛЕ ,но все пак ? Горе-долу даже съм си отговорил ,на въпроса така като гледам ;) Но притежателита на тези двигатели да споделят с какъв бензин карат. Мерси!

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

95 слагай брато и се не бой,ако и стане нещо аз съм насреща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, интересува ме какви са различните идентификации при оборудването на Прелюд 4 ген? Интересува ме главно мотора 2,3 160 hp. Примерно възможни ли са разлики в модел 92 и модел от 96 в оборудването или единствената разлика е в годината на производство? Чувал съм за JDM ,SI версии ,но явно те не са за европейския пазар и едва ли ще попадна на тях,когато купувам прелюда. :) Колкото по-подробна информация толкова по-добре! Благодаря предварително! :lol:

Редактирано от didotooo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са Фтата на оригиналните генерации на 2.0, 2.3, 2,2в тек.Каква генерация да се сложи за подобряване на мощността?С какво Ф работата се подобрява?Какво е тествано и какво е доказано?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос, H22 мисля че и Н23 пише "Premium Unleaded Fuel ONLY". Демек 95 и нагоре или 98 и нагоре ?

Малко късно се включвам, но все пак да споделя моята версия за този надпис. Според мен го пише само на H22 и означава точно това което пише - да се ползва само първокачествен бензин. Причината? Блока на H22 е покрит с никасил, който се уврежда от високото съдържание на сяра в нискокачествените бензини (не става дума за октановото число). Източник - http://en.wikipedia.org/wiki/NikasilОригинален цитат:

However, the sulfur found in much of the world's low quality gasoline caused some Nikasil cylinders to break down over time [1], causing costly engine failures.

Източник на източника - http://www.go-lpg.co.uk/Nikasil.html където говорят и за влиянието на LPG върху никасила.Относно октановото число - производителя дава предписание с какво октаново число да се кара съответния двигател. Понеже H22 е с висока степен на сгъстяване, предполагам че се предписва безоловен 98.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...