Jump to content
murdera

H22a или B18c4

Recommended Posts

Колеги въпроса е че се опитваме да си прайме колите и все още има доста ентусиасти, които си правят колите с мерак!Относно колегата murdera суапването на Б серия в кош като на нашите машини става по много начини, въпроса е да имаш малко творческо мислене ;) моя мотор на колегата ZUM SPEED, двигателя на Стамен, двигателя на kudrawiq са захванати по абсолютно различни начини но ако те интересува може да ме намериш на скаип cerbera82 или да изнамериш някои от по горе споменатите колеги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да се извиня че малко по нагоре оспамих темата но и на мен ми омръзна разни неразбиращи да казват за двигателя B18C4 че ставал само за семейни комбита и че Б16А2 е истинския двигател! и двата двигателя си имат своите плюсове и минуси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не знам защо се нервирате, никои не е слагал каквито и да е нарицателни от сорта на "двигателя в семейната кола" и никои не казва лошо за него;) Човека в момента се кантари..и се чуди коя от двете серии да избере,ако не стане спора(спор не е лоша дума!!!!!) и ако всички не споделиме какво мислиме,как тои ще реши кои е по-добрия варянт за него? Аз исках да разбера малко повече за Б18Ц4(примерно) вие почнахте да давате квалификации кои разбирал и кои не,ами като си траете и не стават спореве/споделяне ние "неразбиращите" няма да се научиме :) Аиде успех и дано скоро не разделиме форума на двигателни секции!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Когато не знаете какво да напишете по-добре не пишете нищо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на че много разбирам но да напиша и аз нещо :) ако мислиш да правивиш сериозен мотор трябва да избереш или б16 или б20 просто б18 моторите са с толкова малко по добре от б16 че са безинтересни :D за разните спек Р и такива подобни това е излишна инвестиция :D а Х22 е там сложни или се чупи веднага или малко по късно :)айде със здравепп:не е лошо да помислиш и за скоростна кутия

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dilqne това за семейните комбита съм го чувал многократно включитлно и от пича с хюндая! относно Б серия: двигателите са доказали здравината си. много надеждни и лесни са за обслужване, имат страхотен потенциал, ако налееш някой кинт :) мисля че за пича по подходяща е Б серия! с много леки модове може да постигне осезаем резултат! Той дори по нагоре е написал какво ще прави на първо време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@edikoisi какво имаш предвид с това , че х22 ките се чупят лесно ? Иначе и аз клоня към b18c1/4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не са мои думи yajo..както и да е всеки знае неговото си!Аз нямам нищо против този двигател(все пак сме хондаджии),просто исках да разбера защо в последните 2-3 години,тотално измести Б16А/1/2?Карал съм колата на Жорката,и определено в ниските б16-ката е доста по-мъртва,но все пак трябва да има и нещо друго заради което хората да го предпочитат пред другия най-тунингован мотор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:):) Относно h22a1 и останалите Прелюдови съм съгласен но за h22a7 на Акорда е супер .Карам го 35000км и немога да се оплача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dilqne не знам защо хората го предпочиат повече предполагам защото Б18Ц4 е по масов като че ли от Б16 не мога да си го обясня, лично ез нямам претенции дали колата ми ще е с Б16 или 18 при тези неща които ще правя по мотора ефекта и при двата типа двигатели ще е почти еднакъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би си прав Yajo,със сигорност Б18ц4 е по-масов в Англия и като нищо това да е причината!Важното е че и с двете моторетки колеги от форума постигат доста добри резултати,както и самия ти :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко като оффтопик се връзва,но да попитам:правили ли сте портване на главата и интейка и ако да-къде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля чв Мартин Райнов може да ти го обясни най добре, но може и аз да ти го кажа. портването 90% от хората тук си го правят сами и в домашни условия ;) а и по този начин се запознаваш по добре с конструкцията на двигателя и по точно на главата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок,ако нямаш нищо против, ще ти се включа на скайпа тези дни ;) Поздрави и лека

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излизаите с б18ц4-ките на магистралата 0-240 да видим кво става ? Ама да тежи около 1100 кила ;);) рацногап излизаи първо ти ... и после някои по-силен ;) ;) ;)

Ама по километраж 240 нали?Щото май б16ката и е трудно да вдигне над 220 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рацногап излизаи първо ти

...абе рацногап не се ли чете господар ;) ,а на по горния ще кажа,че то д13-те правят 200,д16-те 240,значи б16-те някъде над 240км/ч ако не вярваш за справка има тема кой колко е правил най много с колата си ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излизаите с б18ц4-ките на магистралата 0-240 да видим кво става ? Ама да тежи около 1100 кила ;);) рацногап излизаи първо ти ... и после някои по-силен ;) ;) ;)

Ама по километраж 240 нали?Щото май б16ката и е трудно да вдигне над 220 ;)
абе не им е никак трудно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как почна темата,а накъде хвана....нямате спирка със спама,нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

h22 - е по бърз от б18ц4 в црх( б16 да вземеш пак няма да съжаляваш) ;) за здравина.... мисля че б -серията е по здрава от х.;)взимаи по ефтиния и в двата случая няма да съжаляваш ;) ;) оф топик:б16 вдига ~240 км на около 8000 оборота;) изпробвано няколко пъти преди години ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята B16 заковава на 230 и повече неще. Гумите са 195/50/R15 а горивото е А95. С А98 има осезаема разлика в ускорението, но на топ спиид не съм я пробвал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не им е никак трудно ;)

 

 

h22 - е по бърз от б18ц4 в црх( б16 да вземеш пак няма да съжаляваш) ;) за здравина.... мисля че б -серията е по здрава от х.;)

взимаи по ефтиния и в двата случая няма да съжаляваш ;) ;)

оф топик:

б16 вдига ~240 км на около 8000 оборота;) изпробвано няколко пъти преди години ;) ;)

 

На Рибата колата вдигна 250+ на километраж,но ГПСа закова на 220.А колата сток беше по-бърза от тази на колегата Егоцентрик,сега с колектор и чип.То на мойта не и стига от разклона на Нови хан до Лука за 240.Струва ми се ,че дори Б16ка с валове ще и е трудно за такава скорост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е снощи правихме топ спеед на магистралата и стелката ми слезна вертикално надолу ~ 240 по километраж, а ГПС-а показа 220 , но ми светна чека .... и си мисля ,че е от скапаните стокови стари свещи не богатее на много напън и за тва не върви колата .....Слагам иридиума и пак гас да видим кво става ;)Окатавията на werz навлезна в магистралата със 150 и тя припадна на 235 единия път ... после май 237 е дала ;););) , а се канеше за над 240 ;););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала рибке , добре си се представил ;) 220км/ч при 215 по каталог , значи от чипа и генерацията 5 километра си дигнал отгоре ;) ще почерпиш , моя кобат семеен го дават 223км/ч надявам се и аз да дигна 3-5км отговре на каталожните ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала рибке , добре си се представил ;) 220км/ч при 215 по каталог , значи от чипа и генерацията 5 километра си дигнал отгоре ;) ще почерпиш , моя кобат семеен го дават 223км/ч надявам се и аз да дигна 3-5км отговре на каталожните ;)

Тва го дават при седана обаче .... той има по-добро челно за това е по-голяма максималната ....Виж на 6-ta VTi седана го дават по-бърз със 10км от хеча .... точно заради аеродинамиката ;) Са ще прая тунинг докато не стигна 240 по ГПС и спирам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за справка - б16а2 на 467 000 км. никога не отварян вдига 240 на 8100 оборота ;);) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за справка - б16а2 на 467 000 км. никога не отварян вдига 240 на 8100 оборота ;);) ;)

Засечи го с ГПС и тогава напиши новия резултат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз по илометраж съм пълнил часовника пък незнам с гпс колко ще бъде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо гледате километража само?? немога да разбера .......... обортите за красота ли са ?1 ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

исках да кажа че това което съм правил е на киломертаж не на гпс за това не съм писал обороти иначе беше на 8100 приблизително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Црх-а е купен :rolleyes: Утре като го измия ще кача снимки :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охо Ивка честито возило искам кръкче :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за справка - б16а2 на 467 000 км. никога не отварян вдига 240 на 8100 оборота :rolleyes::rolleyes: :rolleyes:

Често трябват доказателства-при вас във Варна кат осе засили някой от Девня по стръмното и свръхсветлинна ще вдигне-говорим за сравнително равно.В София правата е около 4км+-200м,всички Хонди са поканени за тест

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за справка - б16а2 на 467 000 км. никога не отварян вдига 240 на 8100 оборота :rolleyes::rolleyes: :rolleyes:

Често трябват доказателства-при вас във Варна кат осе засили някой от Девня по стръмното и свръхсветлинна ще вдигне-говорим за сравнително равно.В София правата е около 4км+-200м,всички Хонди са поканени за тест
За коя права става въпрос и кога.Иначе по темата,В серията е по-надежден,но 2200 кубика добре подготвени не са за подценяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за справка - б16а2 на 467 000 км. никога не отварян вдига 240 на 8100 оборота ;):rolleyes: :rolleyes:

Засечи го с ГПС и тогава напиши новия резултат ;)
не се притеснявай колега, :lol: засякан е вече и то 2 пъти за пореден път се уверих, че карам удивителна машина, която наказава и наказва и наказва голфове астри баварки аудита :rolleyes: :rolleyes: :lol: ПС: сори за офф-а и честито на колегата за РЕКС-а :lol: със здраве да я караш и слап-ваш ;) Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приемам идеи за раздувки на калниците отзад-хем да стане по-красиво,хем да се махне гадната ръжда :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

murder ;) хайде давай снимки на рекса ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко ще ги кача че сега излизам

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се виждат снимките нещо ;) П.С А явно си разбрал ;)

Редактирано от Ivaylo Yovchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...