Jump to content
murdera

H22a или B18c4

Recommended Posts

Пускам темата малко преди колата, но искам да видя какво мислите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами те не са много съпоставими тея два мотора с х22 ще върви повече ама филма е много голям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично аз бих заложил твърдо на Б серията ! Особено ако се ориентираш към б20(блок) с глава от б16 . ама и каквото и да избереш все ще върви ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бих те посъветвал да се ориентираш към Б серията!Зависи и какво искаш от колата..да се развърта бързо или пък да има повече сила в ниските..а б16А/2 отписал ли си го като варянт?НЕ знам какви са ти целите(времена,вървеж) НО б16(allmotor) в лекото купе на рекса ще бъде една приятна гледка ;) Успех с проектаСОри за ;) ама ми стана интересно след като видях какво кара колегата от Варна Vasil Vlahov,колега разкажи ни малко за возилото..все си мисля че за всички ще е интересно как се представя тоз Рекс с 200коня под капака ;) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много по-тънко ще минеш с б серията с много по-малко разправий а и колата ще стане достатъчно бъра всичко зависи от това какво търсиш от тая кола а и доколкото се сещам един колега от форума с рекс с ц4 се всписва в 13-ките такаче ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега... много се радвам, че и ти си замислил swap project в бъдещото си рексче. Имам познат рексоман с H22 в коша и точните му думи са "Абе върви човече, ама скучна работа" ;) Лично моето мнение е че това Б18Ц4 не си заслужава много, по-доре още някой лев и направо Б18Ц6 или Ц6 Спек Р и ще имаш направо 190-200к.с. под капака на рекса. H22 не бих си сложил в коша, поради по-горе споменатия коментар на приятеля ми и това, че няма да го има този агресивен автомобил, които аз ИСКАМ ;) Много съм се надъхал за K20 мотор или най-евтиния вариант B20 блок с глава от B16 ;) Много можем да си говорим на тази тема, така че ако искаш ме намери в скайп: todorkondovП.П. По-конкретно с подробности отностно B18C4, колега "yajo" има такъв мотор в коша !!!

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко оффдо пича с горният постнедей да си мислиш че б20 блок и б16 глава е евтино ;) за да го направиш като хората и да не изгубиш обороти можеби ще ти стъпи като една к20-ка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано незнам каква е цената, но предположих, че ще е по-евтино... предпочитам к20 !!!

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата ще я правя само и единствено за драг.2 седалки от по 2кг и нищо друго за интериор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата ще я правя само и единствено за драг.2 седалки от по 2кг и нищо друго за интериор ;)

Тогава си за Б-серия. Мисля че клегата edikoisi даваше високи 12-ки със Б20 блок /Б16 глава във 4ген. Сивик, но не знам подробности около сетъпа.Няма евтин вариант за такива времена.Ако имаш достатъчно бюджет скачай в някоя интегрова екзотика (Б18Ц5,6,...). Има хора от форума, които показаха на какво е способен рекс с такъв мотор. :D Можеш дори и Д-серия да накараш да върви в 13-ките, но и там вече се оскъпяват нещата ;)Успех и ни дръж в течение ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B20Vtec със сигурност е по скъп от Х22 и Б18Ц4,не говорете смешки.И защо намесвате К20...тук 98% от потребителите не могат да си го позволят този суап

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във заводско състояние резултатите и на двата мотора са + - 1 десета може да се каже напълно еднакви. Тук идва вапроса кое по лесно се монтира по малко главоболия и потенцял за развитие. Реално погледнато повечето кубици дават предпоставка за повече мощност . Много зависи и от финансовата част. Добре направен Х22 със сигурност ще е по сполучлив от б18.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще ходя да гледам евтин црх,дано ръждата да не е в повече :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спреш на Х22 си потърси Х22А7 по специално. От Акорд Тайп Р и директно си е 212к.с. Мисля че има и JDM варианти по 220 коня ама са още по голяма екзотика. От дрига страна б18ц4 е сравнително евтин, както и масовите х22. Колкото по рядко и по технологично, толкова цената расте. Успех!И на мен ми е интересно за този рекс с К20. Айде да изтече малко инфо за него от някой, а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменахте, че монтирането на х22 ще е по-трудно спрямо това на б серията. Колко по-сложно ще бъде? Иначе като бюджет за двигател около 2000лв ще бъдат.А 12ки няма да гоня-поне в началото на висока 13ка ще съм доволен :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали в България има рекс с такъв мотор, много ме съмнява, но съм се ровил много из чуждестранни форуми и то по-точно американски фен клубове на рекс и повечето предпочитат да инсталират К20 в коша. За графики и времена не съм срещал много информация, но съм чел че комбинацията е веща :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивка какъвто и да е двигател да сложиш ще има ефект защото все още не съм видял наистина бърз рекс в София дано си ти първия пожелавам ти успех :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2000лв. незнам дали ще можеш да намериш Х22 или Б18 :wacko: на Б16 по скоро... а отностно това как се монтира Х22 знам,че мотора е прекалено голям и затова възникват проблеми при монтажа. Не е необходимо да се реже, но просто си е голям за това купе. Чувал съм,че при ряско спиране се чува как мотора се опира в купето. Картера е много близко до земята и ако си със спортно окачване пак става сложна история... Като цяло това са минусите, които са ми известни...И както каза колегата горе и б16 да инсталираш, ще имаш голям ефект с това леко купенце. Но пък баш най-бързи в София ;- ) има б18ки в София колега и доста наточени д и б серии :lol: така че ....

Редактирано от insulin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е казано, че ще са точно 2000 , може и малко повече-зависи какво ще изпадне :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:wacko: БЪРЗА Хонда в София НЯМА! А относто рекса с К20-ката явно има такъв..съдейки по това какво е написал в профила си колегата от Варна Vasil Vlahov!А по темата,така и не разбрах..б16 отписал ли си го като варянт?Ако ще тунинговаш двигателя(сгъстяване,валове и т.н),мисля че б16 е правилния избор,никои от изброените по-горе няма да има такъв ряз и такава агресия както б16 allmotor,та дори и да не е allmotor пак ще си доволен и пак ще лющиш 14ки(примерно)!Трябва да си наясно с това какво ще искаш от колата/двигателя :lol: Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение Публикувано изображение

Специално снимки за Dilqn Mitev :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в Троян мисля, че има един Рекс с К20. Колегата пише във форума, да си признае :wacko:Драго, къде е прибран акомулатора на тоя рекс ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В багажника !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16 за момента не е вариант.Първоначално двигателят ще е сток,по-натам ще се прави....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за снимките Драго :wacko: Още едно доказателство че най-бързите хонди се намират на изток,дано някои ден и ние на запад :lol: да видиме нещо подобно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се че се намесвам колеги,но не съм писал за проекта си по простата причина че не завършен...когато това се случи ще разкажа какво,как и т.н + снимки естественно :wacko: поздрави :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не им издавай тайната бе :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не им издавай тайната бе :wacko:

:lol: То и ти си малчиш май май :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

едва ли ще са му достатъчни 14-ки ... особено с Б-серия. все пак целта е бърза кола , а 14-ките не влизат в тази графа ... Пича от Троян май сега не е в БГ , ама с нетърпение чакам да се върне и като си ходя нататък да го видя тоя Рекс :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам голямо желяние да се докосна до такава машина :wacko:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16 за момента не е вариант.Първоначално двигателят ще е сток,по-натам ще се прави....

а може ли да попитам защо смятате че б18ц4 примерно е по-добър или по-бърз от б16-китене се заяждам искам само да знам защо го отписваш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора в стоков вариант ли ще се кара или за напред ще има добавки? Ако ще има какви ще са , болтонове или по сериозни неща? и б16 и б18ц4 си имат + и - ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време мотора няма да се отваря,докато се съберат нужните финанси за сгъстяване,валове,пружинки,пилене и портване и т.н. Само козметични неща:генерация,колектор,може би всмукателен колектор,филтри и тем подобни. Днес гледах един црх,така на тъмно ми хареса,събота ще ходя да го покарам и да го видя на светло и евентуално може да имаме колата.Двигателя ще се суапва по натам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре я някои може ли да обясни точно този х22 мотора как се поставя кое се преправя.. и при b18c4 мотора как седят изобщо работите с поставянето на моторите, ако някои обясни ще е доста добре и ако има някоя снимка перфектно дса е предобие представа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук трудно ще ти даде някой супер подробна информация за такъва суап.Огледай се навън по форумите.Има тонове информация.Например тук:http://crxcommunity.com/viewforum.php?f=4&...d515297f9808510

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16 за момента не е вариант.Първоначално двигателят ще е сток,по-натам ще се прави....

а може ли да попитам защо смятате че б18ц4 примерно е по-добър или по-бърз от б16-китене се заяждам искам само да знам защо го отписваш ?
Един прост пример , аз до колко то знам най - доброто време на б16 в БГ е 14.7 , а на б18ц4 най доброто време е 13.88. До колко то съм запознат моторите са били със стокови карантии, което ме кара да си мисля , че са били само с периферни промени по тях общо взето стокови мотори. И реално като цяло самия мотор б18ц4 е по силен в всяко отношение , на всякаде с подаване на гас е по силен , недейде да гледате само 400 метра . Човек карал б18ц4 и б16а2 знае за кавко говоря. Всичко опира до това колко пари има колегата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...