Jump to content
murdera

H22a или B18c4

Recommended Posts

/offtopic/

най - доброто време на б16 в БГ е 14.7 , а на б18ц4 най доброто време е 13.88

Баце, не че нещо се закачам ама 14.7 дават D15-ките... :)

Дойчин / ZUM SPEED / , Хонда ЦРХ 1.6 ВТ - 13.96

B16A1 ;) Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един прост пример , аз до колко то знам най - доброто време на б16 в БГ е 14.7 , а на б18ц4 най доброто време е 13.88. До колко то съм запознат моторите са били със стокови карантии, което ме кара да си мисля , че са били само с периферни промени по тях общо взето стокови мотори. И реално като цяло самия мотор б18ц4 е по силен в всяко отношение , на всякаде с подаване на гас е по силен , недейде да гледате само 400 метра . Човек карал б18ц4 и б16а2 знае за кавко говоря. Всичко опира до това колко пари има колегата.

да като цяло мотора има 10 коня и 14 нютона отгоре но определено не мисля че има такава разлика каквато си мислиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има, има ... даже е по-голяма от колкото ти си мислиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/offtopic/

най - доброто време на б16 в БГ е 14.7 , а на б18ц4 най доброто време е 13.88

Баце, не че нещо се закачам ама 14.7 дават D15-ките... :)

Дойчин / ZUM SPEED / , Хонда ЦРХ 1.6 ВТ - 13.96

B16A1 ;)

 

Брат говорим за моторите им в оригинален вид ... разбирасе че като се развият ще дават добри времена който и мотор да вземеш ... стига ... мисля че ясно написах без да са отваряни моторите. По добрата основа е б18 просто е един клас нагоре японеца няма да измисли 1.8 по слаб от 1.6 в една и съща серия и клас (VTI , SiR , Type R)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не се заяждам,а искам да се информирам ;) Та..въпроса ми е,в маика Япония Б18Ц4 тунингова ли се,и в кои модел(спортна серия) се използва? Наистина чисто информативно питам..понеже аз не съм виждал това да се прави! Извинявам се за :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16-ската на доичин ако не ме лъже паметта имаше ц4-кови валове и една идея по изпъкнали ОЕМ бутала .... това е , всичко друго идва от шофера :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи моита б16-ка си е със валове от б18ц4 степен на сгъстявяне 11.2:1 портната глава лично от мен изпускател 4-1 генерация на 60мм тежи 940кг . Та въпросната б18с4 беше на Мартин Райнов която също беше със степен на сгъстяване 11.0:1 изпускател 4-1 и генерация и даде време 13.9 . Последното най-добро време на моятя кола беше 13.92 . Двете времена са давани на различна техника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б18ц4 и б18ц1 ( интегра ) са два напълно еднакви мотора , с различна електроника и скоростна кутия ;) това че са го сложили на европейска семейна кола не го прави слаб и непотенциялен мотор ;) имайки в предвит умишлените с цел икономия елементи поставени мотора пак е по силен от всяка б16а2 със същите модове :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаида от излишни спорове няма дано догодина всички се сьберем на драг сьстезание и да покараме там ще стане ясно всичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то няма спор :) в сток вариант б18 винаги ще е по силен от б16. Просто има повече коне и нютон метри ;) (ЯПОНСКИ)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б18ц4 и б18ц1 ( интегра ) са два напълно еднакви мотора , с различна електроника и скоростна кутия :) това че са го сложили на европейска семейна кола не го прави слаб и непотенциялен мотор ;) имайки в предвит умишлените с цел икономия елементи поставени мотора пак е по силен от всяка б16а2 със същите модове ;)

Б16-ките не струват бре.. ;) Та значи казваш САМО една скоростна кутия и няква си електроника го делят от Интегра Гср а?А кои е по-силен ти ще кажеш...рибата твърди друго след като е сложил колектора+генерацията! Аз спирам да спамя..успЕх на колегата с проекта,каквото и да избере все е хондово и все е хубаво ;) Редактирано от Dilqn_Mitev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаида от излишни спорове няма дано догодина всички се сьберем на драг сьстезание и да покараме там ще стане ясно всичко

Това е мъжка приказка :)Само да не реши накрая да си остави Д-серията в ЦРХ-а ;) Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д серия с турбо :) хммм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то няма спор :) в сток вариант б18 винаги ще е по силен от б16. Просто има повече коне и нютон метри ;) (ЯПОНСКИ)

хаха тука май забрави че има б16ки по 185 коня заводски ;) а относно д с турбо по-добре недей ;) б18-ката има много по-силни ризи и ако си ршил да е турбо тя ще е по-удачният вариянт(за zc-то имам предвид з6 е друга бира) Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VTI vs VTI , SiR vs SiR , Typer vs Typer b18 vs b16

Жоре..нещо не разбирам това което си написал?!? Не знам дали съм в грешка или не,но все си мисля че Б18Ц4 няма нищо общо с Б18Ц/5,6,7 или на крато с Интегра Typer...не се заяждам,ама не отписвайте б16..хаха от там е тръгнало всичко все пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B18C4/1 с леко сгъстяване,валове стейдж 3+необходимите неща за клапаните,изпускателен и всмукателен колектор става доста зъл.Поне така пишат по чуждите форуми.Разликата спрямо C5 я дават:по-агресивни валове,по-къса кутия с ЛСД(б18ц4 също имат лсд) и по-добър intake manifold.Ако не греша и малка разлика в буталата има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в щатите доста ги тачат gsr-ите даа щом ще е само за драг защо стейдж 3 ? това са си за всекидневно каране валове по-агресивни валове са ти нужни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Skunk2 stage 3 са най-агресивните :) I: 272*/12.8@1mm E: 280*/11.9@1mmStock са 236*/224*

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диляне кое не разбра брат , б18ц1 (б18ц4) се слага на Интегра. б18ц4 ВТИ и б16а2 ВТИ - ц4 е по силен , б18ц СиР и б16а СиР - б18 е по силен , б16б и б18ц тайпер и всеки един друг б18 тайпер са по силни от б16б (Дори може би б18ц СиР може да е по силен но не съм го виждал).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма спор по-силни са б18ките !но ставаше дума че няма чак такава разлика между б16а/2 и б18ц4 а и съм почти сигурен че със гореспоменатите модове по-голям ефект ще имат в б16 но незатова е темата от х22 и б18-ка слагай б серията и не му мисли даже Даркоси продава много тънко пълен суап сега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излизаите с б18ц4-ките на магистралата 0-240 да видим кво става ? Ама да тежи около 1100 кила ;);) рацногап излизаи първо ти ... и после някои по-силен :);) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат 3-4 коли нестигат ли да те убедя , че б18 просто е една класа пред б16. Не ми се води този спор. От 10 б16ски и 10-те бяха бити с не малко минимума е 3-4 коли , а максимума е ... изкарай 6-та ген. и ще видиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си се напил бе .... мене ме биеш с по половин кола ....Излизаи 0-240 да видим кой е по-силния мотор ! Стиска ли ти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си заслужава риска 0-240 за да си начешаш крастата и да рискуваме и 2мата да се пребием :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излизаи не мишкувай .... магистрала е няма страшно вечер няма по една кола На правата на карлуката може да вдигнем 2 пъти 240 и да спрем .....Просто знаеш кво ще стане след 200 и за това ..... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам да съм жива мишка от колко то спескан газар :) аз съм видял колко върви моята кола и твоята , ти си то зад винаги и точка. Има и видео няколко пъти тествано от всякакъв старт от място от 1-ва от 2-ра б18ската е по силна на всякаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама нагоре защо така те връхлитам не мога да разбера .... ;):););) И тва до 200 ми след 200 на 5-та малеее кво разминаване ще се получи незнам ;);););) Излизаи не се обяснявай ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двамата сте скапани МИШКИ , оставте тука хората на спокойствие да си разсъждават по темата !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич може и до 260 да се дръпнем но ме съмнява че твоята Б16 ще може да остиска и до 230 :) относно B серийте наистина са по добрия избор като пример ще дам че в бг. има доста добре накипрени Б серий вече избора си е изцяло твой дали ще е 18 или 16 успех с проета ;) И към колегата с Хюндайчето ако си имате дразги със Жорката нее тук мястото да ги решавате, ами ако си мъж му звънни излезте и се дърпаите! не е важно с къв мотор ти е колата а какво си вложил от себе си че да го подобриш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Yajo, какви допълнителни части трябват за монтирането на б18ц4 към коша на црх-а?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивка заради спамери май ще ти заключат темата дано не съм пророкувал правилно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както почти всяка тема и тук взехте да си мерите пишките!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както почти всяка тема и тук взехте да си мерите пишките!!!

Пепи ...и най-интересно става когато се окаже , че всичките са с малки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоях, четох, мълчах , но не се здържах , Кажете ми само за една напомпана атмосферна хонда от игла до конец в БГ , НЯМААААААА ТАКАВА , Пък била тя Б16 или Б18 , всички слагаме по един мотор , едни колектори , едни филтърчета и сме най бързите , НЕ СТАВА ТАКА , Просто колеги тук тепърва се развива тунинга на Хондите у нас.Тепърва ще даваме добри резултати и т.н. Това си е лично мое мнение , дано не се засегне някой с това.Лека :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пожелавам ти успех с проекта! :)

 

Ето така изглежда CRX c H22 / Който познава Дойчин от Ямбол това е неговия Рекс

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление Стамене пак всичко опира до парите.

Ами Дойче, хората са казали , че с пръдна боя не става.Това е друга тема на разговор.Факт е, че пича не си зададе правилно въпроса и от там заваляха и глупавите мнения и препоръки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...