Jump to content
Данаил Коев

Съвет за Honda Civic

Recommended Posts

Здравейте!

 

Предстои ми покупка на автомобил до 4000 - 5000лв.

 

Основните ми изисквания са: дизел до 90 конски сили, четири врати, климатик, евтини части, минимални рискове от скорошно гниене на ламарините, нисък разход. В общи линии ми трябва автомобил, който да ме кара от А до Б евтино и безпроблемно. Не желая излишни луксове (освен климатика). Смятам, че най-добре на тези изисквания отговария Audi 80 B4 1.9TDI, въпреки че съм привърженик на японското автомобилостроене.

 

Днес обаче попаднах на една обява за една Хондичка:

 

Публикувано изображение

 

Honda Civic 2.0TD, 90 конски сили, 1998.

 

Не съм много запознат с особеностите на марката. Въпросите ми към вас:

 

1. Как стои въпросът с разхода, имате ли наблюдения?

2. Това, че двигателят е английски, трябва ли да ме притеснява?

3. Виждал съм доста понагнили Хондички. При определени модели ли е това или при цялата шеста генерация?

4. Какви са цените на частите. Имат ли добри ценови алтернативи, от Турция и Китай например?

5. Някакви особености и горчив опит с конкретния модел?

 

Благодаря на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази трябва да е с С дизелов двигател от Rover (Rover 420D, Rover 45)не е Facelift

Редактирано от goro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега доколкото съм запознат бензиновия мотор е 90 кончета 1.4 16V, този е 105 коня с добър дизелов Ровърски двигател. Ето и малко инфо: Маса без товар 1180 кг., разход градско 7.1 л/100км, разход извънградско 4.3 л/100км. Това са данни от чичко интернет :) А и да добавя, мисля ,че тази кола от снимката е след фейслифта.

Редактирано от PARUSHEV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено е след фейслифт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега но споредмен е по добре от ауди. Незнам кой те снадил с информация за адито и за подръжката му. На ауди подръжката е доста дебела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ваобще не се чуди това е колата :) феислифта е това основните консумативи като масла филтри шарнири тампони се намират на мн добри цени колата е мн добра добре варви дизела специално и дава доста добар разход от порядака 5.5 6.5 /100

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизела на англичанката не знам,но по ходовата и час за 100хил.км по нашите пътища (от 150-до вече 250хил.км)само задните тампони на носачите и един шарнир съм сменил!Всичко друго за сега е здраво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Предстои ми покупка на автомобил до 4000 - 5000лв.Основните ми изисквания са: дизел до 90 конски сили, четири врати, климатик, евтини части, минимални рискове от скорошно гниене на ламарините, нисък разход. В общи линии ми трябва автомобил, който да ме кара от А до Б евтино и безпроблемно. Не желая излишни луксове (освен климатика). Смятам, че най-добре на тези изисквания отговария Audi 80 B4 1.9TDI, въпреки че съм привърженик на японското автомобилостроене.Днес обаче попаднах на една обява за една Хондичка:

Взимай и не се чуди! Имах Ауди 80 1.6 TDI, взех си такава Хондичка, но преди фейслифта и бензинка. Само от основното обслужване останах много очарован! В пъти по-ефтино е от Аудито. Наложи ми се да сменя и карета, за справка, на аудито едното е 180лв. ново, на Сивика - 2-те 120 лв нови!

тази трябва да е с С дизелов двигател от Rover (Rover 420D, Rover 45)не е Facelift

Колега, що го подвеждаш че не е фейслифт? Това си е точно фейслифта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментарите!Дилемата вече взе други измерения: Honda Civic 2.0TD (6g) или Mitsubishi Carisma 1.9TDI.Гледам обаче в auto.ru, че Civic-а е 105 коня. Вярно ли е това? Не искам да прескачам границата на ниския данък.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега. колата найстина е 105 коняhttp://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4384.htmlАз съм имал такава за 4 години (60 000 км , бензин) и по окачването съм сменял много малко. 2 пъти задните тампони (първия път като я взех по 63 лева в бултрако/бр + смяна +сходимост под 200 лева). карета слабо място са им, но смея да кажа че са доста издръжливи. Тракаха като я взех и ме изкараха още 40 000 км.Накладки - започват от 35 леваДискове - към 120 леваБолежки: внимавай дали работят машинките на стъклата. Скърцания в моторчетата чистачките. Капачките на дръжките над вратите се губят. Пласмасовите прагове който са под вратата като влизаш се чупят. При някой съм виждал Ръжда на задните вежди. Моята нямаше такава. При някой уплътненията на прозорците на вратите изгарят.Казвам лошите черти. Но ако се вгледаш са глупости. Много съм доволен от колата. Сегашната ми кола пак е хонда.Ако е наред двигателя се хвърляй на нея. Добри колици са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега. колата найстина е 105 коняhttp://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/4384.htmlАз съм имал такава за 4 години (60 000 км , бензин) и по окачването съм сменял много малко. 2 пъти задните тампони (първия път като я взех по 63 лева в бултрако/бр + смяна +сходимост под 200 лева). карета слабо място са им, но смея да кажа че са доста издръжливи. Тракаха като я взех и ме изкараха още 40 000 км.Накладки - започват от 35 леваДискове - към 120 леваБолежки: внимавай дали работят машинките на стъклата. Скърцания в моторчетата чистачките. Капачките на дръжките над вратите се губят. Пласмасовите прагове който са под вратата като влизаш се чупят. При някой съм виждал Ръжда на задните вежди. Моята нямаше такава. При някой уплътненията на прозорците на вратите изгарят.Казвам лошите черти. Но ако се вгледаш са глупости. Много съм доволен от колата. Сегашната ми кола пак е хонда.Ако е наред двигателя се хвърляй на нея. Добри колици са.

До колкото знам аз има версии със и без интерколер, които сътоветно са 90 и 105 к.с. Така че според мен е възможно колата да е и 90 коня. Аз си взех скоро сивик 6-та генерация, но бензин. За дизела съм чел само хубави неща. А ти ходи ли да я разгледаш на място вече?Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi Carisma 1.9TDI.

Муцито е холандска сглобка, двигателя е на Рено, ако не се лъжа - също бива колицата. Аз бих взел бензинова Хонда и една най-обикновена газова ... далеч по-евтино е от поддържането на дизел (половин)милионник и разхода в парички също е по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за коментарите!

 

След известни проучвания везните окончателно наклониха към Хонда-та. В mobile.bg в момента се продават три такива и може би тази седмица ще започна с огледите.

 

Имам само един тъп въпрос. Не мога да се ориентирам кои са отличителните белези на моделите преди и след фейслифта.

 

Ето една снимка на колата на съфорумец, която е преди фейслифта:

 

Публикувано изображение

 

Нещо не успявам да открия разликите. Ще се радвам на вашата помощ.

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега, на тази имат разлика във фаровете, предната броня, решетката, стоповете... за тия се сещам на първо четене. Ако се загледаш ще видиш на тази преди фейслифта, че линията на предния капак е над решетката, а на фейслифтовата е под нея...незнам дали го обясних кат хората, фаровете на фейслифтовата за по-издължени, задните стопове нямат оранжевия мигач, и предната решетка е с по-голямата емблема, за тия неща се сещам сега...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...nt_20071205.jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...ar_20071205.jpgСлед:http://www.roadrecord.co.uk/FeedImages/2N4...0207_IB_278.jpghttp://www.roadrecord.co.uk/FeedImages/2N4...0207_IB_415.jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8...ivic_1.8Vti.jpgИ комби пак след фейслифт:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...Civic_Kombi.jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...ar_20071009.jpgП.С. Митсубиши Каризма е наистина правена в холандия. За мотора не знам, но колата технически е идентична с Vilvi S40/V40, които се правят на същите поточни линии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе дизел преди фейслифта няма, затова няма какво да се чудиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всеки случай каквото и да вземеш гледай да е Хонда или поне японско. Карал съм немски, френски и американски марки автомобили, но от японския по-добър не съм видял. Не съм повлиян от форума, просто си казвам впечатленията от личен опит. Не случайно най-продавания автомобил в Щатите е япоснки - Тойота, към който също съм пристрастен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А най-продаван автомобил в Канада за последните 10 години е Хонда! Имайки предвид отвратителните климатични условия - явно има защо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата я взех малко случайно,но съм много доволен.Преди нея имах 3 Мазди-разкошни машини,на жената съм и оставил един Нисан Съни.Японското си е японско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...