Jump to content
Fiend

Проблем с бутоните на волана за музиката

Recommended Posts

От има няма месец се наблюдава лека аномалия в бутоните, и по-точно разменят си функциите. Като цяла положенията на работа са три :- стандартно - увеличава, намаля и сменя.- някой път се разбъркват - копа за увеличаване сменя станциите, копа за намаляне започва да увеличава а за смяна на станцията си остава пак за смяна.- само смяна на станциите работи.Не знам кога точно решава да размени функциите ама всеки път е различно, повъртя геврека малко градско и сменя. Много е гадно когато реша да намаля звука то да увеличи или когато реша да увелича някоя песен хоп напред. Ще съм много благодарен за малко идеи и съвети защото около волана и възглавницата малко ме е шубе да бърникам, иначе да ги бях разхвърлил до сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима и на мен ми правиха номера бутоните. Направи ми впечатление, че проблема се явява само когато е студено. Когато колата се затопли няма проблеми. При мен проблема беше, че когато реша да увелича звука или нищо не става или ако съм много настоятелен сработва на практика средния бутон. Аз си мислех да отварям бутоните за да ги почистя, но проблема отшумя, което ме навява на мисълта, че скоро ще се появи пак с застудяване на времето. Мисля, че ако проблема е от самите бутони се свалят много лесно - има май 2 винта които ги държат, ама може и да съм сънувал. Ако проблема е другаде - кофти! Успех при ремонта, ако смяташ да правиш!Ако акумулатора е изключен, може ли аербека да те шибне в главата?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, дори вече ми стана навик да се протягам до таблото и оттам да извършвам конкретните функции. един път дори разглабях и чистих контактните повърхности на конзолката на волана, но ефекта бе почти никакъв. Чувал съм че "белята" е от лентовия кабел, но и аз не съм "дръзвал"Ако нещо успеете или някой друг подскаже - пишете :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съАкордион-ци :)Аз също съм така, както Фиенд го описва ;)Като Цецо, вече нарочно не ги ползвам бутоните на волана, а се протягам до радиото....Преди година и половина като взех колата още, ми направи впечатление и когато я обслужвах при Омбре, казах да погледнат и това, казаха ми че всичко си работело добре(както трява), но уви... не е така.Едва ли ще се престраша и аз да бърникам по волана и разни кабели, така че, ако някой го направи, открие проблема и го отстрани - нека сподели, ще има доста благодарни явно ;)Поздрави ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според схемата, връзката между бутоните и босе-то е двупроводна: маса и един активен проводник. Различните бутони включват различно съпротивление и така се предават различните команди. Най-вероятно са оксидирани контактите под бутоните и при по-голяма влажност системата се обърква. Пробвайте със спрей за почистване на контакти-ако може да се свали блока от волана и да се пръсне вътре.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми Аз съм забелязал че когато воланът е "направо" функциите на бутоните почти винаги не работят коректно, а когато е завъртян на четвърт или повече оборот - почти винаги са ОК, но кой "ръчка" аудиото докато е в завои. Мисълта ми е че ако си прав колега, не би трябвало ъгълът на волана да има значение (или нещо бъркам)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така , явно си е болест.Като си купих колата и разглобих въпросните бутони самата платка беше покрита с някаква мазноподобна субстанция. Реших, че е за по добър контакт и не я премахнах.Всичко си изглеждаше наред по платката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми английска ни е сглобката! Ел. проблемите и скърцане чат пат са неизбежни. При купетата не е така, защо ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че сглобката е чак от такова значение все пак караме 10 годишни коли, но както и да е. До момента не съм забелязал в различните позиции на волана как е точно но знам при заяждане на бутоните давам леко десен и тръгват. Явно някъде кабела прави проблем, и като се върна го мятам защото ме дразни много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да "каже" и някой с японско купе - как е? Почти съм убеден, че при тях този проблем го няма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...